Gå til innhold

Cezz sin bryllupsdagbok


cezz

Anbefalte innlegg

Et døgn borte, også er en langt ned på side 2; her går det unna gitt:-)

Forloveren min fikk en liten gutt i natt, HURRA :hoppe:

Tok en halv time fra jordmora begynte å undersøke til bebisen var ute; jaggu noen som er heldigere enn adre :ler:

Ellers har jeg og sambo hatt en helt fantastisk fin kveld, men entrecote og rødvin og glimrende Rosenborgspill :klappe::danse: Og innimellom har han lært meg et nytt spill; settlers, utrolig morsomt. Mest fordi jeg vant da selvsagt :hoho:

Også har vi spist den søte sjokoladen jeg fikk i går, så det var nok en tilbakegang for slankekuren min :tunge1: Ja, ja, sånn kan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som om dere hadde en kjempehyggelig kveld igår, og da kan slankekurene bare droppes for en stund :wink:

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

åååhhh :o Så koselig dere hadde det her forleden, da! Det er sååå bra med slike kosekvelder, ikke sant :) ?

Har forloveren din fått bebis? :babysmokk: Da blir jo du litt filletante, da ? :ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhh :o Så koselig dere hadde det her forleden, da! Det er sååå bra med slike kosekvelder, ikke sant :) ?

Har forloveren din fått bebis? :babysmokk: Da blir jo du litt filletante, da ? :ler:

:kose:

Vi har hatt det så travelt begge to i det siste, så da er det ekstra koslig med slike kvelder :kysse:

Skal til forloveren min i dag og inspisere den nye bebisen; har allerede gått amok med innkjøp av babykær, så tror nok jeg trygt kan kalles filletante :hoho:

Det er jo bare SÅ mye fine babyklær, og det er jo ikke min skyld at det er så vanskelig å bestemme seg :sjenert:

Nå har jeg siklet etter de mye omtale bollene som det ligger oppskrift på her en plass, og når sambo når plutselig får besøk av alle i koret, så fikk jeg jo en god unnskyldning til å prøve dem :-) Må jo passe på så jeg lever opp til navnet mitt blandt dem; bestemor.. Sambo er nemlig et par år eldre enn dem andre i koret, så han heter bestefar:ler:

Nå må jeg bare finne ut hvem det er som er "bolledama" her, så jeg finne oppskriften :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bollene var veldig gode du :sikle: Prøvde å bare spise en, men det var HELT umulig. Gutta boys ble veldig glade de også, jeg beholder bestemor-tittelen i allefall en stund til :wink:

Ellers hoder vi på å leke med ulike invittideer da.. Det er vel snart på tide å få dem ut, så det spørs om det blir litt jobbing i påska.. Men så lenge jeg slipper å holde på med skoleting jeg, så gjør det ingen ting :sjarmor:

Må prøve å betemme farger først og fremst, og der har faktisk sambo noe ideer også!! Ikke værst, ikke værst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledame nr. 1 = Hannemor!

Men flere som lager boller så det suser da!  :wink:  Bollegærne jenter!  :ler:

Håper virkelig ingen fra Danmark leser dette, da tror de vel vi er enda galere enn vi faktisk er :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ingen fra Danmark leser dette, da tror de vel vi er enda galere enn vi faktisk er :hoho:

:hoho::hoho::hoho:

Sinnsykt!

Nei du kan så si... Hmmm...nordmenn er gale vettu! :tunge1::ler::tunge1:

GOD SØNDAG, Cezz!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Sinnsykt!

Nei du kan så si... Hmmm...nordmenn er gale vettu! :tunge1::ler::tunge1:

GOD SØNDAG, Cezz!

:klem:

GOD SØNDAGSKVELD TIL DEG OGSÅ :vinke:

I dag har ting ordna seg litt; mamma ordner opp :wink:

Bandet har gått ned til 8000, så vi får se om vi får det ned til 7000 som egentlig er grensa vår.. Kjenner jeg mamma rett, så går det greit :ler:

Også har hun fikset de vi ønsket til å synge og spille i kirka!! Hun er bare dødsflink til å synge (lever av det) og han like flink til å spille!! Ble SÅÅÅ glad da hun sa det :hoppe::hoppe::hoppe: Hun hadde glemt å spørre om pris da, men vi kjenner dem ganske godt, så håper det ikke blir alt for dyrt..

Så nå kan jeg begynne å tenke på hva jeg vil hun skal synge, så de som har gode forslag må gjerne komme med dem!! Hun synger "alt", så alle forslag mottaes med takk :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte bare å skrive en ting; Var å besøkte forloveren min og bebisen på sykehuset; Å HERREGUD hvor det begynte å skrangle i alt av eggstokker :ler:

noe så nusselig er det lenge siden jeg har sett!! Men vi må nok holde ut i 5 måneder til, så kan vi prøve "på ordentlig", så får det holde med litt oppvarming så lenge :roll: Skal jo inn i brudekjolen, også har jeg jo lyst til å være med på festen i bryllupet :smoke:

I dag snakka vi om navn, og vi har i allefall bestemt oss for endel vi IKKE vil ha, spesielt navne-kombinasjoner.. Mye som ikke er spesielt fint ja :wink: Også er det jo endel navn man har en del rare assosiasjoner med; har hatt katter som har hatt det navnet, politikere man ikke liker, folk man ikke likte på barneskolen, lærere osv.. Blir jo egentlig ikke så mange navn igjen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om det aller meste går rett i boks for dere - helt topp! :-)

Synes egentlig det er litt skummelt jeg... Føler at jo mer som går i boks, jo flere ting kommer til å gå til he...e når det nærmer seg :evil:

Men har masse morsomme "kosemareritt" om ting som kan gå galt, og ler stort sett av meg selv når jeg våkner :hoho: Men tipper jeg blir litt mer svett etterhvert som det nærmer seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp - time goes by - så ufattelig fort! Neste søndag er det bare 5 måneder til vi står brud jo!!! :o

Skrekkblandet fryd kaller jeg det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Må bare innom og si at jeg ler meg skakk av deg altså :hoho::hoho::hoho:

(kjenner det jo ikke akkurat godt enda, men håper du tar det som en kopliment og ikke en fornærmelse)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har vel meldt deg inn i BUSK??

Nei, men det burde jeg vel åpenbart ha gjort :roll:

Men pappa sier at man skal holde seg unna alt av foreninger; det ender bare opp med at man må slåss med små, søte djevelunger for å få solgt sin "dose" lodd og holder man ikke kjeft, eller lar være å måte opp på et møte. så er man plutselig valgt til leder :ler:

Men siden jeg ikke helt ser hvem som skulle kjøpe lodd fra oss (neppe de sure peppermøene eller ungkarene med alt for mange barnebidrag på samvittigheten i nabolaget mitt i allefall :hoho: ) så kanskje jeg kan ta sjansen..

Så hvis dere ikke har noen skumle innvielsesritualer så er jeg med!!

hvor skjer så dette?? Ser ingen link her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom og si at jeg ler meg skakk av deg altså :hoho::hoho::hoho:

(kjenner det jo ikke akkurat godt enda, men håper du tar det som en kopliment og ikke en fornærmelse)

:klem:

Bare koslig det :wink:

Jeg sier det samme som sambo sier til meg; "jeg er bare rar fordi du lar meg få være sånn".. :roll:

Også sier man jo at en god latter forlenger livet, og jeg vil leve LENGE sammen med godgutten min!!

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - time goes by - så ufattelig fort! Neste søndag er det bare 5 måneder til vi står brud jo!!! :o

Skrekkblandet fryd kaller jeg det!!!

Også nå som jeg følte jeg hadde sånn kontroll, så kommer du og ødelegger alt :hoho:

Neida, prøver å kjenne etter om det er mest skrekk eller fryd, men magen min klarer ikke å bestemme seg helt.. Gleder meg jo helt utrolig, og jo mer som faller på plass, jo mer gleder jeg meg. Men jo mer som kommer på plass, jo mer er det jo som kan gå galt :o Er et veldig mye (ufrivillig) brukt eksempel på at Murphys lov fortsatt gjelder.. Men hadde det vært for lett, så hadde det jo ikke vært noe gøy

:tunge1: Og dessuten ordner alt seg for snille piker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...