Gå til innhold

Cezz sin bryllupsdagbok


cezz

Anbefalte innlegg

Også nå som jeg følte jeg hadde sånn kontroll, så kommer du og ødelegger alt :hoho:

Neida, prøver å kjenne etter om det er mest skrekk eller fryd, men magen min klarer ikke å bestemme seg helt.. Gleder meg jo helt utrolig, og jo mer som faller på plass, jo mer gleder jeg meg. Men jo mer som kommer på plass, jo mer er det jo som kan gå galt :o Er et veldig mye (ufrivillig) brukt eksempel på at Murphys lov fortsatt gjelder.. Men hadde det vært for lett, så hadde det jo ikke vært noe gøy

:tunge1: Og dessuten ordner alt seg for snille piker :wink:

Ødela jeg alt!??!??!? :oops:

Magen min klarer ikke helt og bestemme seg den heller nemlig - derfor skrekkblandetfryd! :tunge1:

Klart jeg gleder meg - men jo, det er litt skummelt også! Og det skulle vel bare mangle at man kjente det litt i magen...

Jepp - rolig, rolig - det ordner seg! :sjarmor:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går bestemte sambo seg plutselig for at han ville ha sjakett i stedet for kjole og hvitt.. :o Så nå må jeg prøve å sjekke ut litt leiepriser og sånn.. Satser på at det ikke er alt for dyrt, for egentlig hadde jeg jo lyst til at han skulle ha sjakett i utgansgpunktet jeg også, men så har han jo liksom kjole og hvitt fra før da.. Tror han er redd for at det blir veldig mange i kjole og hvitt der (koret han synger i kommer) så derfor tror jeg han har litt lyst på sjakett.. Pluss at han har jo et par fester i denne kjole og hvitten sin, så tror kanskje han er redd den skal bli for "utslitt" :ler:

Ja, ja, egentlig er jeg jo glad for at han prøver å bidra litt..Skulle bare ønske det ikke var så fordyrende :wink:

Nå har vi satt opp "ukeplaner" for hva vi skal gjøre denne uken. Time for time :sjarmor: Vi er nemlig ikke så flinke som vi burde vært på skolen, så nå er det stramt tidsskjema helt fram til eksamen.. Og her sitter jeg :ler: Det betyr vel egentlig at jeg ikke skal være her før kl 7 hver kveld, så dersom dere ser meg her, så får dere sparke meg ut :fy:

HA EN FIN MANDAG ALLE SAMMEN!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Det betyr vel egentlig at jeg ikke skal være her før kl 7 hver kveld, så dersom dere ser meg her, så får dere sparke meg ut :fy:

HA EN FIN MANDAG ALLE SAMMEN!! :vinke:

:fy: Du skal ikke være her inne nå! :tunge1:

Tilbake til arbeidet, jente! :ler:

HA EN FLOTT DAG DU OGSÅ! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy: Du skal ikke være her inne nå! :tunge1:

Tilbake til arbeidet, jente! :ler:

HA EN FLOTT DAG DU OGSÅ! :kose:

Hadde bare glemt å logge meg av :oops: Ok da, var inne her et par ganger bare for å kikke, men bare noen sekunder :ler: Passet selvsagt på å ikke skrive noe da.. Neste gang skal jeg ikke logge meg inn, bare kikke litt uten at dere vet det :tunge1:

Nå har jeg nettopp sett kandidaten; kan ikke de få ut hun Benedicte da?? Jeg ville IKKE hatt henne som sjef!

Men jeg er jaggu ikke sikker på om jeg ville hatt meg som sjef heller :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Enig! Ut med Benedicte!  :ler:

ble så provosert, så nå fikk jeg dratt opp tråden på TV-forumet også :sjarmor:

Jeg kjenner nemlig Benedicte fra før, og hun er AKKURAT som hun blir fremstilt som på TV..

Det irriterer meg at jeg klarer å hisse meg opp av sånne ting; jeg er jo like håpløs som henne :hoho:

HÅPER DERE ALLE FÅR EN FIN NATT :sove: NATTA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg og begynner å bli rimelig sulten :sikle: skal faste til i morgen, for da skal jeg operere brokken min.. Blir godt å bli ferdig med det, men gruer meg litt da :roll: Har operert for brokk to ganger tidligere, og da har jeg fått full narkose :sove: og har vært på sykehuset i tre dager.. Nå skal jeg sette klyster selv kl 0530 i morgen tidlig, møte opp på sykehuset kl 0730 og i følge legen tar det bare et par timer til jeg skal være ferdig.. Mao skal alt skje med lokalbedøvelse.. Vi mye heller sove under begivenheten!! Får håpe jeg får noe morsom medisin da; lystgass eller noen morsomme piller :ler: FIkk i allefall et ark der det stå at jeg ikke fikk lov til å ta noen viktige avgjerelser den dagen, så tror kanskje jeg skal prøve å la være å bestemme tapet til stua da; tror det kan blir litt sykedeliske farger da :hoho: Men dere får krysse fingrene for meg jenter, så skal jeg skrive et referat når jeg kommer hjem, så får dere bedømme og jeg er tilregnelig :kul:

Ellers har mamma klart å prute ned et par tusen på bandet, så nå skal jeg se om jeg klarer å prute ned den siste tusenlappen.. Er bare så glad for at vi sannsynligvis får dem, og at hun vi ønsket skulle synge i kirken har sagt ja!! Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke på deg imorgen jeg! :wink:

Alltid litt skummelt å skulle under kniven, men det blir jo som regel alltid bedre etterpå!

Break a leg, og bli bra igjen!!! :-)

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse avføringstabelettene funker som fy :o Men nå tror jeg kanskje jeg må sove litt, skal jo uhyrlig tidlig opp i morgen :-? Håper virkelig jeg ikke sovner av; DET skulle tatt seg dårlig ut det :roll: Det ender vel opp med at jeg våkner hver halvtime og tror jeg har sovnet av; har en stygg tendens til det :hoho:

Ja, ja.. GOD NATT ALLE SAMMEN :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min verden er det ALT for tidlig å stå opp kl 0530!! Kroppen min har jo innstilt seg på helg etter ti timer på skolen i går :tunge1:

Men hva gjør ikke en skranglete "fru-to-be" for at man skal få slutt på det evinnelige barnebarnmaset fra alle kanter :hoho:

Gruer meg faktisk ikke til opereasjonen i det hele tatt; har jo operert stort sett hva det skal være før, og det går jo bra hver gang :sjarmor:

Men dere får ha en fin-fin dag, jenter, så skal jeg si hei :vinke: når jeg er ferdig.. Hvis jeg har fått noen morsomme medisiner, så kan det jo blir ganske så livlig her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle hilsner!!

Nå klarte jeg og karre meg opp til datamaskinen, men det blir en kort tur kjenner jeg..

Operasjonen gik jo utrolig fort da; var ute igjen kl 1015!! :o rakk jo nesten ikke å reagere..

Fikk litt morsom medisin, men den gikk jo så fort ut, så dere fikk ikke noe glede av den :hoho:

Men nå har ALL bedøvelsen begynt og gå ut, så nå knaskes det pinex forte så det holder her; LITT vondt kan man si.. Klarer ikke å stå oppreist eller ligge rett ut.. Men hva gjør man ikke for å bli verpeklar :hoho:

Nå skal jeg legge meg å se idol; kanskje de synger litt penere nå som jeg har litt smertestillende i blodet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Stakkars lille deg! Håper du får sove godt i natt da.

GOD BEDRING!!!

Vil også ønske deg og din kjære en

RIKTIG GOD PÅSKE! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Endelig tilbake!

Ble visst ikke like mye tid til å sitte inne i påska allikevel, ALT for fint vær til det :sjarmor:

Har gått rundt som en gammel kjerring i en ukes tid pga operasjonen, men nå begynner ryggen å bli litt rettere og jeg se 30 år yngre ut...

For 2 dager siden fikk jeg opereret leppa også, så nå ser jeg ganske morsom ut; ser ut som jeg har fått silikon i leppa, bare at de har glemt overleppa :hoho: Men forhåpentligvis blir det bedre enn det det var før, da jeg hadde en stor klump på ene sida (etter at jeg falt av hesten og fikk 2 tenner gjennom leppa for et år siden :-? ). Så nå er alt fikset og klart til bryllupet, også meg :ler:

Har gått gjennom gjestelista med sambo og mamma, så nå er den spikret, så nå skal innbydelsene gjøres klar i løpet av en ukes tid.. Bandet er også klart; ble LITT :-? dyrere enn planlagt, men håper de er verdt det!!

Ellers TUSEN TAKK :blomst_opp: for alle hilsner siden jeg var her sist!!

Også bare et bra tips; IKKE ta to pinex forte på tom mage!! DUUMM ide :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...