cezz Skrevet 30. september 2004 #1 Del Skrevet 30. september 2004 Etter å ha hengt rundt her som "spion" en stund, er det vel på tide at jeg lager meg en liten dagbok selv også.. har nok blitt litt preget av stemningen her inne, og selv om det er nesten et år til bryllupet er det utrolig hvor mye en tenker på. Hadde planleggingsmøte med foreldre i går, og fikk i allefall satt dato, tid og sted, så da er vel det viktigste gjort. Skal ha en prest som familien til min tilkommende (kult ord ) kjenner, så det blir jo litt spennende! Har også sett endel på gjesteliste, og må nok begynne å sende ut invitasjoner om ikke alt for lenge, siden en del av gjestene bor i utlandet (Sverige, Østerrike og Hellas..). Skulle bare ønske jeg ikke hadde eksamen neste uke :evil: Brudekjole skal jeg få sydd meg i Thailand i julen, men det er jo så himla mange å velge i!! Blir i allefall veldig spennende!! Må vel kanskje lese nå da, men koslig om noen la igjen en hilsen til en stakkars nybegynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. september 2004 #2 Del Skrevet 30. september 2004 Hei på deg og velkommen! Gratulerer med forestående bryllup! Håper du får god nytte av dagboka di - moro å ha et sted å samle tanker og ideer! Når er den store begivenheten? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 1. oktober 2004 #3 Del Skrevet 1. oktober 2004 -og lykke til med forbredelsene, det er kjempegøy Sita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. november 2004 #4 Del Skrevet 27. november 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen. Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre planlegger dagen. Ha fortsatt en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. februar 2005 #5 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei på deg og Velkommen som dagbok skriver Etter å ha sett og lest litt i datolista over 2005 bruder så jeg at det var flere som har sammen dag som meg. Stemmer det? 20.aug Åssen står det til med planeleggingen nå? Er dere i rute? Masse velkomstklemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. februar 2005 #6 Del Skrevet 25. februar 2005 i gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 25. februar 2005 #7 Del Skrevet 25. februar 2005 og Du er 2006-brud du også, ikke sant?!?! Koselig!! Gleder meg til å høre mer om planleggingen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 1. mars 2005 Ble litt lenge mellom hver gang dette her, men skal prøve å skrive litt mer reglemessig 8) Har egentlig ikke ordnet så mye mer enda. Har spurt en om å være toastmaster, men har ikke fått noe svar enda, så venter i spenning... Har også fått laget et nydelig monogram som vi skal bruke på innbydelser, program osv. Skulle egentlig ha laget og sendt invitasjoner nå, men siden vår Thailandjuleferie fikk en noe dramatisk utgang og det tok litt tid før vi kom helt på sporet igjen, så har det ikke blitt gjort enda. Siden alle som kommer til å bli bedt er klar over datoen, synes vi ikke det gjør så mye heller. Men skal prøve å få gjort det i løpet av mars.. Har også fått meg forlover siden sist, og det er jeg veldig fornøyd med. Gleder meg til å plalegge ting sammen med henne Har også vært og bestilt meg brudekjole; den er bare SÅÅ fin!!! Nå holder vi på og jobber litt med "underholdning"; synging i kirken, band til festen osv, så det blir spennende og se hvem som har tid og som ikke er ALT for dyr. Vi holder jo på å pusse opp gården vi skal flytte til i mai, og har nettopp blitt millionærer...i lån... Blir uansett mye som skjer i løpet av kort tid!! Blir en spennende tid fremover!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. mars 2005 #9 Del Skrevet 1. mars 2005 Får vi se kjole??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #10 Del Skrevet 1. mars 2005 oj, høres ikke noe hyggelig ut med ferien deres i Thailand...håper dere slapp fra det med skrekken...æsj æsj...det der er så grusomt! Når er datoen deres da? Har ikke fått med meg det jeg da... :oops: Håper også på å se bilde av kjolen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søta Skrevet 1. mars 2005 #11 Del Skrevet 1. mars 2005 Gøy å følge med på flere som planlegger! Kjip slutt på ferien deres ja - var dere i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 1. mars 2005 Heisann! Holdt på å lete litt etter kjolen min, og her er den (og hvis du er inne og tyvtitter Kristian, så IKKE klikk på denne linken!!!) http://www.modeca.com/holland/enchede/mode...71?OpenDocument Nr 719. Ble veldig lang link dette da. Det gikk heldigvis bra med meg, samboer, og resten av familien min i Thailand. Familien har vært på den samme stranda i Kamala på Phuket i 6 år, og i sommer fikk vi besøk av både de som eier hotellet vi bruker å bo på: http://www.phuketdir.com/thaikamala/ og av skredderen "vår". Alle disse og deres nærmeste familie overlevde, men tilsammen omkom 70 personer på vår lille "drømmestrand". Vi skal tilbake på bryllupsreise neste jul, dersom det passer med jobb osv, og mamma og søsteren min skal tilbake nå i påska. Her er noen bilder fra hvordan det ser ut nå: http://www.kursogkongress.no/thailand/ Men her ble det mye trist.. hva synes dere om kjolen min da? Jeg er egentlig str 3840, men kjolen passet PERFEKT i 36!! Da var jeg fornøyd da! Og siden jeg har tatt av 10 kg med tanke på å bryllupet, så synes jeg det var litt fortjent også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #13 Del Skrevet 1. mars 2005 Huff, ekkelt å se på før -og etter bildene fra Thailand... Men over til det som er hyggelig: kjolen din var lekker!! Absolutt! Også får den frem fine kvinnelige former! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #14 Del Skrevet 1. mars 2005 oops, så på feil kjole jeg... :oops: -og jeg syns kjolen du har valgt 719(!) var enda finere!! Har du kjøpt den ennå? Hva ga du for den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #15 Del Skrevet 1. mars 2005 Nydelig kjole Godt å høre at det gikk bra med dere i Thailand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 1. mars 2005 Kjolen er faktisk enda finere enn hva den ser ut på bildet! (og det er ikke for å skryte, men det var litt vanskelig å se hvordan den egentlig var) den kosta ca 12500, men måtte betale 600 ektra for å få den 4 cm lenger.. Dyrt gitt. Har bare betalt depositum enda, så MÅ få solgt hesten min før jeg skal betale kjolen når det kommer i juni :-) Fant ut at var det EN ting jeg ikke skulle spare på ti lbryllupet så var det brudekjolen, så får vi heller spare litt på andre ting. Er jo student, så har jo ikke ALT for god råd, kan man si.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå har jeg lagt inn monogrammet vårt i albummet her på diverse (var ikke helt sikker på hvor det passet inn), men er ikke helt sikker på hvordan jeg får linket dit.. Noen som vet? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #18 Del Skrevet 1. mars 2005 nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 #19 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei Cezz! Takk for PM! Koselig! Leit å høre om Thailand og opplevelsene dine som en følge av det - men godt å høre at du og dine er i god behold!!! Flink du er som har klart å fokusere på positive ting i steden... Ellers er det jo så bra at du og kjæresten din har kommet enda mer styrket ut av det, det var jo en flott "ende på visa", hvis man kan si det sånn! :-) Virkelig en flott kjole du har valgt deg ut altså! Den var veldig pen!!! Vi tastes videre håper jeg! 20. august - fiiine datoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. mars 2005 #20 Del Skrevet 1. mars 2005 Nydelig vakker kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå