Gå til innhold

Tilgi utroskapen hans?


fisk31

Anbefalte innlegg

Det høres ut som om du har store problemer med å mentalt rive deg løs fra denne mannen. Dette er altså noe du må jobbe aktivt med, om du bare passivt venter på at tiden skal lege alle sår, mens du mimrer over alle de gode stundene, så kommer det til å ta veldig lang tid. Her er en artikkel med gode tips som du kan begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det begynner å bli ganske utrolig at du fremdeles dveler ved denne mannen. Det virker ikke som du klarer å komme over han. Men..så er det flere damer som blir, både med rusmissbrulere og voldelige..!

vet du va jeg begynner å tenke? At du bare bør gå tilbake til han. Det virker ikke som du klarer å kutte han ut helt alikevel. Gi han enda en mulighet til å bevise hvor dårlig han er. Kanskje han klarer å være god en stund også knuser han deg igjen. Kanskje du da vil klare å forstå hva han gjør med deg. Klarer å kutte han ut HELT. Da er det vel ingen tvil! Eller som du sier. At han skjerpet seg og aldri er utro igjen. Da må du i så fall si fra her. Har enda til gode å høre om noen som er så ustabil og respektløs mot en dame, og som faktisk har blitt en bra mann. Så det hadde vært fint å høre om!

Anonymkode: 5986a...b5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det begynner å bli ganske utrolig at du fremdeles dveler ved denne mannen. Det virker ikke som du klarer å komme over han. Men..så er det flere damer som blir, både med rusmissbrulere og voldelige..!

vet du va jeg begynner å tenke? At du bare bør gå tilbake til han. Det virker ikke som du klarer å kutte han ut helt alikevel. Gi han enda en mulighet til å bevise hvor dårlig han er. Kanskje han klarer å være god en stund også knuser han deg igjen. Kanskje du da vil klare å forstå hva han gjør med deg. Klarer å kutte han ut HELT. Da er det vel ingen tvil! Eller som du sier. At han skjerpet seg og aldri er utro igjen. Da må du i så fall si fra her. Har enda til gode å høre om noen som er så ustabil og respektløs mot en dame, og som faktisk har blitt en bra mann. Så det hadde vært fint å høre om!

Anonymkode: 5986a...b5c

At det kan ta lang tid å komme over kjærlighetssorg og utroskap er jo en kjent sak, for noen kan ta det ta flere år, måneder er vel i allefall vanlig. Her kom det brått på også - og jeg var jo selv stormende forelsket. Ei god venninne sa til meg: du må være forberedt på at det kommer til å ta lang tid å komme over, men tiden leger alle sår. Det bare tar tid. Nå er det 2 1/2 mnd siden jeg startet tråden.

Men: at jeg fortsatt skriver på KG om det, er kanskje litt rart ja. For her har jeg fått mange flotte svar fra deg og mange andre, og har vel fått de svarene dere kan gi meg :) Er bare det at jeg ser det som ren terapi å skrive ned, og jeg ser det som veldig givende hver gang det kommer et nytt innlegg fra dere jeg kan lese.

Mener dere at jeg burde ha kommet over han til nå? Skulle selvfølgelig ønske det var så enkelt.
Skal selvfølgelig ikke gå tilbake til han, Som du sier, så ville han bare ha såret meg på nytt.
Nå har han også sagt at han er psykisk syk og ikke har ment å være så slem mot meg.. Han strever nok med sitt, psykiske lidelser er heller ikke lett å leve med...

Er stygt redd for at denne krenkende opplevelsen med han, ha satt sine spor for resten av livet hos meg. Tror det vil bli svært vanskelig å stole på en gutt igjen, eller ha sex med noen igjen. Har følt at jeg har blitt så latterliggjort som menneske. Har som sagt vært på et par dater og han virker som en helt super snill fyr! Men merker at jeg holder igjen veeeldig.

@Sidsel Tusen takk, den artikkelen skal leses nå!

 

 

Endret av fisk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fisk31 skrev:

At det kan ta lang tid å komme over kjærlighetssorg og utroskap er jo en kjent sak, for noen kan ta det ta flere år, måneder er vel i allefall vanlig. Her kom det brått på også - og jeg var jo selv stormende forelsket. Ei god venninne sa til meg: du må være forberedt på at det kommer til å ta lang tid å komme over, men tiden leger alle sår. Det bare tar tid. Nå er det 2 1/2 mnd siden jeg startet tråden.

Men: at jeg fortsatt skriver på KG om det, er kanskje litt rart ja. For her har jeg fått mange flotte svar fra deg og mange andre, og har vel fått de svarene dere kan gi meg :) Er bare det at jeg ser det som ren terapi å skrive ned, og jeg ser det som veldig givende hver gang det kommer et nytt innlegg fra dere jeg kan lese.

Mener dere at jeg burde ha kommet over han til nå? Skulle selvfølgelig ønske det var så enkelt.

Er stygt redd for at denne krenkende opplevelsen med han, ha satt sine spor for resten av livet hos meg. Tror det vil bli svært vanskelig å stole på en gutt igjen, eller ha sex med noen igjen. Har følt at jeg har blitt så latterliggjort som menneske. Har som sagt vært på et par dater og han virker som en helt super snill fyr! Men merker at jeg holder igjen veeeldig.

@Sidsel Tusen takk, den artikkelen skal leses nå!

 

 

Jeg skjønner at du ikke har kommet over han og at det kommer til å ta tid. At du har det vondt og at du ønsker støtte. Det er selvfølgelig helt normalt etter et brudd. Det jeg ikke skjønner er at du fremdeles vil ha kontakt med han. At du svarer, chatter med han og ønsker å ha han på Facebook osv. Hadde det vært en eks som faktisk respekterte deg, så skjønner jeg selvfølgelig at man ikke vil kutte dem helt ut. At man kan ha en god tone, selv om det kan være litt vondt i begynnelsen. Det bare er så vondt å lese og irriterende at du fremdeles viser han hvor svak du er for han. At du fremdeles gir han bekreftelse og oppmerksomhet. At du ikke viser en mann som har behandlet deg SÅ dårlig at han ikke er verdt det. Det bare plager med så innmari når sånne menn ikke får som fortjent. At de har et sånt grep rundt ofrene sine. Håper du snart klarer å ikke være så avhengig av han, manipulerende egoisten. 

Anonymkode: 5986a...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du ikke har kommet over han og at det kommer til å ta tid. At du har det vondt og at du ønsker støtte. Det er selvfølgelig helt normalt etter et brudd. Det jeg ikke skjønner er at du fremdeles vil ha kontakt med han. At du svarer, chatter med han og ønsker å ha han på Facebook osv. Hadde det vært en eks som faktisk respekterte deg, så skjønner jeg selvfølgelig at man ikke vil kutte dem helt ut. At man kan ha en god tone, selv om det kan være litt vondt i begynnelsen. Det bare er så vondt å lese og irriterende at du fremdeles viser han hvor svak du er for han. At du fremdeles gir han bekreftelse og oppmerksomhet. At du ikke viser en mann som har behandlet deg SÅ dårlig at han ikke er verdt det. Det bare plager med så innmari når sånne menn ikke får som fortjent. At de har et sånt grep rundt ofrene sine. Håper du snart klarer å ikke være så avhengig av han, manipulerende egoisten. 

Anonymkode: 5986a...b5c

Veldig bra innlegg dette også! For ja, det er nok avhengighet dette her også. Lurer på om det er så ille akkurat nå fordi det går i faser - nå går det mer opp for meg at jeg faktisk er alene og at han ikke gidder å kjempe noe mer.

Også tror jeg at jeg har vært utsatt for psykisk vold i dette forholdet (vi skrev jo litt om dette tidligere og det samme sa hun jeg var til samtaleterapi hos). Det er sår som trenger å gro og ting som må bearbeides. De tingene gjorde at jeg har mistet mye selvtillit. Ting som jeg har skrevet om tidligere i denne tråden: likegyldighet fra hans side, vrir alt over til at det er MIN skyld, "jeg er dum og klarer ingenting", truende adferd (som da han skulle kaste tallerken etter meg, fordi jeg hadde fortalt mine venner at han var utro). Samt at han ruser seg bak min rygg (over flere år), løgner og utroskap (som han blånektet for, og deretter ble sinna for mine reaksjoner av sorg og sinne). Sint fordi jeg gråter. Selv kan han komme med raserianfall og si de verste ting, men om JEG reagerer på noe, så ble det et helvete.

Tror disse tingene er såpass ille at det skal mye til for å komme over dem. Hvorfor jeg da fortsatt savner fyren og ikke er kommet over han, er nok et mysterium... Må vel være det fysiske pga mye kos osv.
Skjønner ingenting jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: han sender melding og sier "Unnskyld at jeg har vært så slem mot deg. Jeg ble mye mobbet i oppveksten, har ikke fortalt deg det før. Jentene i klassen kalte meg stygg, osv. Tror at det at jeg selv er blitt skadet, kan være med på at man skader andre. Unnskyld!"

Nye manipulasjoner? Eller kan det at han ha hatt det fælt selv og blitt mobbet, gjøre at han selv er blitt slem og ruser seg? Vet ikke om jeg tror på noe av det han sier.

Jeg ante ikke at han hadde blitt mobbet, han har masse venner nå i voksen alder, iallfall. Trodde egentlig de som selv har blitt mobbet, ville vlit mer empatiske overfor andre? Han har jo nærnest mobbet meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, fisk31 skrev:

Oppdatering: han sender melding og sier "Unnskyld at jeg har vært så slem mot deg. Jeg ble mye mobbet i oppveksten, har ikke fortalt deg det før. Jentene i klassen kalte meg stygg, osv. Tror at det at jeg selv er blitt skadet, kan være med på at man skader andre. Unnskyld!"

Nye manipulasjoner? Eller kan det at han ha hatt det fælt selv og blitt mobbet, gjøre at han selv er blitt slem og ruser seg? Vet ikke om jeg tror på noe av det han sier.

Jeg ante ikke at han hadde blitt mobbet, han har masse venner nå i voksen alder, iallfall. Trodde egentlig de som selv har blitt mobbet, ville vlit mer empatiske overfor andre? Han har jo nærnest mobbet meg?

Nye manipulasjoner. Han fraskriver seg ansvar, som han jo har gjort hele veien. Jeg skjønner det er vanskelig å gå videre, men det er det enste du burde gjøre. Slett han fra facebook, blokker nummeret hans og dropp kontakt. Han er en giftig person, hvorfor vil du fortsette med å la deg bli forgiftet?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jolene skrev:

Nye manipulasjoner. Han fraskriver seg ansvar, som han jo har gjort hele veien. Jeg skjønner det er vanskelig å gå videre, men det er det eneste du burde gjøre. Slett han fra facebook, blokker nummeret hans og dropp kontakt. Han er en giftig person, hvorfor vil du fortsette med å la deg bli forgiftet?

Godt spørsmål, sikkert fordi jeg var så forelsket!
Hvem er det som gidder å drive med manipulering av andre? Lurer på hva han vil oppnå egentlig!
Han skrev beskrivelser av hvor fælt han hadde blitt mobbet og hodet hans var blitt holdt under vann, etc.


Kan godt hende det er sant.... lIkevel, at han sier det nå for å skape sympati... Eller for å unngå at jeg tar med meg flere materielle ting fra hjemmet vårt.... Eller for å unngå at jeg prater for mye til folk (har sagt at jeg skal til psykolog for å bearbeide alt sammen, så mulig han fikk dårlig samvittighet).

Han skrev også: "Takk for at du elsket meg så høyt, jeg var dum som ikke tok godt vare på det. Alt handlet om at jeg var en idiiot, dette hadde ingenting med deg å gjøre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts; er du forelsket, eller avhengig? Du snakker om at du mangler kosen, men hadde du vært forelsket ville det vel vært mer enn det du savnet?

Når jeg tenker på min kjæreste og grunner til hvorfor jeg ikke ønsker å gå fra ham, så er kosen veldig langt ned på lista. Først på lista er at han på mange måter kompletterer livet mitt. Personligheten hans passer sammen med min som hånd i hanske, og vi føler oss nakne uten hverandre. Jeg ønsker å bære barnet hans en dag. Jeg ser for meg hverdagen vår noen år i et hus med barn. Jeg blir glad bare av å tenke på mannen, og gleder meg til han kommer hjem. Jeg elsker å våkne om morgenen av at han stryker meg på ryggen. Jeg elsker hvordan han stjeler de rosa tøflene mine fordi han synes de er så gode. Jeg elsker hvordan den eneste grønnsaken han liker er mais, hvordan jeg lurer en paprikastripe under osten på pizzaen så han får i seg litt vitaminer også. Hvordan han felte en tåre i går og sa at han kommer til å savne meg når jeg skal på jobbreise i neste uke. Jeg elsker hvordan han er helt forferdelig på å skifte på senga. Hvordan han bruker den stygge genseren jeg strikket til ham i fjor, og han elsker den fordi jeg lagde den. 

Jeg tenker at jeg ikke ønsker å gå fra min kjæreste fordi jeg elsker personligheten hans, og hele han som en person. Du sier du ikke ønsker å gå fra fyren din fordi du savner kosen. Gjør ikke det deg mer avhengig av nærkontakt enn ham som person? Er du virkelig så forelsket - og da etter 2,5 år??

Anonymkode: a1706...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, fisk31 skrev:

Godt spørsmål, sikkert fordi jeg var så forelsket!
Hvem er det som gidder å drive med manipulering av andre? Lurer på hva han vil oppnå egentlig!
Han skrev beskrivelser av hvor fælt han hadde blitt mobbet og hodet hans var blitt holdt under vann, etc.


Kan godt hende det er sant.... lIkevel, at han sier det nå for å skape sympati... Eller for å unngå at jeg tar med meg flere materielle ting fra hjemmet vårt.... Eller for å unngå at jeg prater for mye til folk (har sagt at jeg skal til psykolog for å bearbeide alt sammen, så mulig han fikk dårlig samvittighet).

Han skrev også: "Takk for at du elsket meg så høyt, jeg var dum som ikke tok godt vare på det. Alt handlet om at jeg var en idiiot, dette hadde ingenting med deg å gjøre".

Det kan godt hende det er sant, men samtidig så bør du tenke over grunnen til at han forteller deg dette NÅ. Jeg mistenker at det er for å vekke sympati hos deg, og det virker jo. Du får dermed nye spørsmål rundt han. Derfor er mitt råd å blokke nummeret hans og slette han fra facebook, med mindre du ikke vil fortsette grublingen fordi han mater den?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ts; er du forelsket, eller avhengig? Du snakker om at du mangler kosen, men hadde du vært forelsket ville det vel vært mer enn det du savnet? 

Savner* mente jeg da selvfølgelig.

Anonymkode: a1706...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ALDRI til å forstå han TS. Skjønner at det virker meningsløst. Hvorfor vil folk behandle andre sånn? Du skjønner det ikke fordi de fleste ikke er skrudd sammen slik. De fleste har empati for andre og viser følelser og godhet selv om de ikke oppnår noe selv. Det virker som han prøver enda noe nytt for å manipulere deg ja. Hvorfor tror du han plutselig sier dette nå? Og uansett..Så er det ikke greit å lyve, stjele, trakassere og være utro fordi man ble mobbet når man var liten..!!! Snart snur han sikkert og blir sint og beskyldende igjen..bare vent. Anbefaler deg og lese boken "Manipulasjon, forståelse og håndtering" av Nordhelle. Han er som tatt ut av beskrivelsen av et manipulerende menneske fra den boken. Så lenge du er åpen for å kommunisere med han, gir du han mulighet til å fortsette å manipulere deg. Mitt sterkeste råd er å blokke denne mannen!! Ellers må du bare godta å ha det vondt. Du kommer ikke til å klare å bearbeide dette før du kutter han HELT ut. Ikke noe rart du synes det tar tid å komme over han når dere jevnlig har kontakt. Også enig med AB over her. Det burde være så mye mer du savnet! Når du tenker på han og forholdet deres. Gir det deg en god og trygg følelse? Blir du glad? Altså hvis du tenker på hvordan det var før utroskapet?

Anonymkode: 5986a...b5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du er avhengig av han på samme måte som noen er avhengig av nikotin. Det hjelper ikke hva  andre sier om å kutte det ut før du har bestemt deg for det selv. Ikke sunt i det hele tatt. Hva råder familien din og vennene dine deg til? Synes de du burde ha kontakt med han? De som faktisk vet hvem han er..?

Anonymkode: 5986a...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Jolene skrev:

Det kan godt hende det er sant, men samtidig så bør du tenke over grunnen til at han forteller deg dette NÅ. Jeg mistenker at det er for å vekke sympati hos deg, og det virker jo. Du får dermed nye spørsmål rundt han. Derfor er mitt råd å blokke nummeret hans og slette han fra facebook, med mindre du ikke vil fortsette grublingen fordi han mater den?

Helt enig!! Nå, en måned etter at jeg flyttet ut! Ja han prøver nok å vekke sympati, men jeg er ikke så dum som han tror 😉 klart jeg synes det er leit han har blitt mobbet, og tror nok det er sant. Men er ingen unnskydning for slik oppførsel! Ditt råd er det beste, men vanskelig å slette han fra alt... Også er det kansnje litt slemt rett etter at han har fortalt om traumer fra barndommen? Nei jeg vet, det han har gjort mot meg tilsier sletting.. Men er ikke så lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer ALDRI til å forstå han TS. Skjønner at det virker meningsløst. Hvorfor vil folk behandle andre sånn? Du skjønner det ikke fordi de fleste ikke er skrudd sammen slik. De fleste har empati for andre og viser følelser og godhet selv om de ikke oppnår noe selv. Det virker som han prøver enda noe nytt for å manipulere deg ja. Hvorfor tror du han plutselig sier dette nå? Og uansett..Så er det ikke greit å lyve, stjele, trakassere og være utro fordi man ble mobbet når man var liten..!!! Snart snur han sikkert og blir sint og beskyldende igjen..bare vent. Anbefaler deg og lese boken "Manipulasjon, forståelse og håndtering" av Nordhelle. Han er som tatt ut av beskrivelsen av et manipulerende menneske fra den boken. Så lenge du er åpen for å kommunisere med han, gir du han mulighet til å fortsette å manipulere deg. Mitt sterkeste råd er å blokke denne mannen!! Ellers må du bare godta å ha det vondt. Du kommer ikke til å klare å bearbeide dette før du kutter han HELT ut. Ikke noe rart du synes det tar tid å komme over han når dere jevnlig har kontakt. Også enig med AB over her. Det burde være så mye mer du savnet! Når du tenker på han og forholdet deres. Gir det deg en god og trygg følelse? Blir du glad? Altså hvis du tenker på hvordan det var før utroskapet?

Anonymkode: 5986a...b5c

Godt innlegg og takk for boktips! Skal leses! Han er garantert en manipulator ja! Virker veldig rart at han sier dette akkurat nå, ja... Mulig han har fått dårlig samvittighet da.. Eller han innser at regningene er dyrere alene og vil lokke meg tilbake.. Hvem vet. Og det han har gjort er helt klart ikke greit!!! Nå i ettertid er det lett å tenke på de gode stundene og nyforelskkelsen, og sjarmen hans.. Men husker også på stunder der jeg var redd. Og vet at jeg aldri kan stole på han igjen. 

Familie og venner mener det samme med null kontakt.. De fleste av dem synes Han var en super fyr, men ikke etter alt dette selvfølgelig...

@Lurvetjofsa Ja jeg svarte. En nøytral melding. "Leit å høre at du er blitt mobbet, men det er ingen unnskyldning for måten du har behandlet meg på. Hvis du har opplevd mye vondt, burde ikke det ha ført til at du har fått mer empati for andre? Og hvis jentene på skolen var slemme mot deg- burde ikke du være ekstra takknemlig for at du fant ei som virkelig var glad i deg og ville ditt beste?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, fisk31 skrev:

Helt enig!! Nå, en måned etter at jeg flyttet ut! Ja han prøver nok å vekke sympati, men jeg er ikke så dum som han tror 😉 klart jeg synes det er leit han har blitt mobbet, og tror nok det er sant. Men er ingen unnskydning for slik oppførsel! Ditt råd er det beste, men vanskelig å slette han fra alt... Også er det kansnje litt slemt rett etter at han har fortalt om traumer fra barndommen? Nei jeg vet, det han har gjort mot meg tilsier sletting.. Men er ikke så lett..

Det er ikke slemt å slette han, hvorfor skulle det være det? Har han ikke dratt deg langt nok ned? Beklager språket kjære deg, men noen ganger er det nødvendig. Blokk han fra livet ditt og se fremover. Minnene har du evig, men å dyrke det som kunne blitt, er slettes ikke sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jolene skrev:

Det er ikke slemt å slette han, hvorfor skulle det være det? Har han ikke dratt deg langt nok ned? Beklager språket kjære deg, men noen ganger er det nødvendig. Blokk han fra livet ditt og se fremover. Minnene har du evig, men å dyrke det som kunne blitt, er slettes ikke sunt.

Helt enig, tenkte bare på timingen. Han skrev jo at han var blitt helt forferdelig mobbet, noen hadde dratt hodet hans under vann, og jentene kalte han stygg. Han mener sikkert at nå åpnet han seg for meg, og da bør jeg være grei? Fin den siste setningen din... Minnene har jeg evig 😊 og jeg vet at jeg ikke kunne gjort noe særlig annerledes.... det er ikke sunt, men føles trist å blokke han helt.

har fortsatt lyst til å ta tilbake alle de dyre gavene jeg ga han Ila forholdet vårt da! Men skjønner at det er smålig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, fisk31 skrev:

Helt enig, tenkte bare på timingen. Han skrev jo at han var blitt helt forferdelig mobbet, noen hadde dratt hodet hans under vann, og jentene kalte han stygg. Han mener sikkert at nå åpnet han seg for meg, og da bør jeg være grei? Fin den siste setningen din... Minnene har jeg evig 😊 og jeg vet at jeg ikke kunne gjort noe særlig annerledes.... det er ikke sunt, men føles trist å blokke han helt.

har fortsatt lyst til å ta tilbake alle de dyre gavene jeg ga han Ila forholdet vårt da! Men skjønner at det er smålig...

Blokk han, ikke krev noe av han og forlat forholdet med hodet hevet. Skjønner sinnet bak gavene, men gjort er gjort.

Trist at han ble mobbet, men vet du hva? Det unnskylder INGENTING! Hvorfor? Fordi han da burde tatt tak i de problemene, ikke lempet all skyld over på deg.

Minnene varer evig, men å gå rundt å kun fokusere på dem er ikke sunt. For hva vil du egentlig ha i et forhold: trygghet, stabilitet og barn eller urolighet, krangling og ikke barn? Jeg ville valgt det første.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jolene skrev:

Blokk han, ikke krev noe av han og forlat forholdet med hodet hevet. Skjønner sinnet bak gavene, men gjort er gjort.

Trist at han ble mobbet, men vet du hva? Det unnskylder INGENTING! Hvorfor? Fordi han da burde tatt tak i de problemene, ikke lempet all skyld over på deg.

Minnene varer evig, men å gå rundt å kun fokusere på dem er ikke sunt. For hva vil du egentlig ha i et forhold: trygghet, stabilitet og barn eller urolighet, krangling og ikke barn? Jeg ville valgt det første.

Helt enig. At jeg ikke krever noe av han, gjør at jeg holder hodet mer hevet, ja. Føler meg egentlig litt flink som, til tross for mye dveling - hadde flyttet ut i nykjøpt leilighet 1,5 mnd etter jeg fant utroskapen.

Men vet dere hva? Jeg er så deprimert, at jeg er redd for å forfalle helt. Orker ikke trene, ikke lage sunn mat (er ikke sulten, tar enten brødskive eller noe lettvint usunt til middag) sitter altfor mye med skjerm og er ikke glad eller aktiv lenger. Presterer ikke like bra på jobb.
TIPS?

Vet jeg burde legge meg tidlig, leve sunt og trene. Men siden dagen jeg fant ut han var utro, falt jeg helt sammen og ga opp, liksom. Jeg blir jo ikke bra eller fin nok uansett (vet dette er irrasjonelle tanker).

Endret av fisk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...