Gå til innhold

Tilgi utroskapen hans?


fisk31

Anbefalte innlegg

Ta rådene hans, slutt å la han hakke på deg :) si til han at du lytter til det han sier og tar det til deg, og starter med han, lukk døren og start fremtiden din uten hans innvirkning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære @fisk31, dette gir deg to valg:

1. Ha kontakt med han.
Du kan fortsette å ha kontakt med han på telefon og andre måter, men du vil da alltid sitte igjen lei deg og ful av nye spørsmål. Spørsmål som du vil fortsette å gnage videre på. Samtalene med han, vil i grunn bare gjøre deg mer usikker, fordi du aldri vet hvor du har han. Du vil heller aldri med sikkerhet vite om han snakker sant, fordi han ikke gjør en handling for å vise deg at han snakker sant. Du vil derfor alltid ha en tvil rundt han, fordi han ikke viser at han står ved det han påstår.

2. Kutt kontakt.
Du blokkerer han fra sosiale medier, blokkerer nummeret hans og unngår all form for kontakt. Du lar han ikke slippe til i livet ditt, for du har ryddet opp. På denne måten vil du sette deg selv først, du vil slippe hans vesen som gjør deg usikker og på sikt - kanskje bli ferdig med hele fyren? Noen ganger er det bedre med ingen kontakt med enkelte, nettopp fordi vi trenger å beskytte oss selv også. Når samtalene med han bare medfører nye spørsmål og usikkerhet, hva er egentlig grunnen til å opprettholde kontakt da?

Jeg vet hvilke av de to alternativene jeg hadde valgt. Det er svært sjeldent jeg vil gi råd om å kutte all kontakt, men i dette tilfellet føler jeg det er helt riktig. For hva gir samtalene med han deg egentlig - innerst inne? Føler du at han tilfører livet ditt noe positivt, eller negativt? Å drive med selvpining over tid, det forstår jeg faktisk ikke. For din egen del, ta et valg og stå for det valget. Jeg vet med meg selv at når det kommer til giftige personer i livet mitt, ser jeg ingen grunn til å ta vare på disse. Totalt uavhengig følelser/ikke følelser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar, dere! I det siste har jeg følt det litt sånn: er det jeg som er skyld i at han er utro? For det er jo sant at jeg ikke setter meg så lett i respekt, og er en person andre mennesker kan tråkke på... er det derfor han gjorde det? Føler meg forferdelig og litt sånn at "kanskje er det ikke bare han det er noe galt med, men at jeg har latt det skje?" Kanskje hadde han behandlet en annen jente bedre, en som satte seg mer i respekt?

Ikke for å sette meg selv i noen "offerrolle", men det jeg har gått gjennom er helt forferdelig, synes jeg da.

Telefonsamtalen vi hadde gjorde meg litt nostalgisk, men også minte meg på hans dårlige sider. Han nevnte igjen at han ønsker selvmord og hater jobben sin... Helt sunn er han definitivt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke din skyld at han var utro, det har ingenting med deg å gjøre. Det har noe med HAN å gjøre, og HANS valg å være utro. Hva eksakt er det du mener at du gjorde slik at han bestemte seg for å ligge med en annen? Du sa nei til å bli med ut denne ene kvelden? Mener du virkelig at det er en god grunn til å være utro, fordi du ikke var der til å holde ham i strikken? Han er et voksent menneske, ikke et barn. Du skal ikke behøve å fysisk hindre ham fra å være utro, hvis ikke er han det. Synes du fortsatt at det er din egen skyld?

Anonymkode: a1706...392

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke din skyld at han var utro, det har ingenting med deg å gjøre. Det har noe med HAN å gjøre, og HANS valg å være utro. Hva eksakt er det du mener at du gjorde slik at han bestemte seg for å ligge med en annen? Du sa nei til å bli med ut denne ene kvelden? Mener du virkelig at det er en god grunn til å være utro, fordi du ikke var der til å holde ham i strikken? Han er et voksent menneske, ikke et barn. Du skal ikke behøve å fysisk hindre ham fra å være utro, hvis ikke er han det. Synes du fortsatt at det er din egen skyld?

Anonymkode: a1706...392

Ja, men han kom med noen kommentarer om at jeg ikke er et menneske som setter seg i respekt. "Du er den stille og sjenerte blant dine venner, du er så beskjeden", kom han med. Det såret meg veldig. Og siden han ikke respekterte meg som menneske (og ser ned på meg sannsynligvis), så syntes han tydeligvis det var greit å være utro. Hva tror dere?

Nei, jeg tar ikke på meg skylden altså, jeg bare mente at i hans øyne, så hadde han muligens ike gjort det hvis "jeg var spennende og bedre". Han sa jo noe stygt som at "jeg var ikke fornøyd med deg, du var for gammel også".

Da vi ble sammen var det han som insisterte på at den aldersforskjellen ikke betydde noe...
Jeg synes selv at ingenting rettferdiggjør utroskap. Jeg bare føler meg så verdiløs akkurat nå.

I tillegg til å ha vært utro, så rakker han jo ned på hele min personlighet...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, fisk31 skrev:

Ja, men han kom med noen kommentarer om at jeg ikke er et menneske som setter seg i respekt. "Du er den stille og sjenerte blant dine venner, du er så beskjeden", kom han med. Det såret meg veldig. Og siden han ikke respekterte meg som menneske (og ser ned på meg sannsynligvis), så syntes han tydeligvis det var greit å være utro. Hva tror dere?

Nei, jeg tar ikke på meg skylden altså, jeg bare mente at i hans øyne, så hadde han muligens ike gjort det hvis "jeg var spennende og bedre". Han sa jo noe stygt som at "jeg var ikke fornøyd med deg, du var for gammel også".

Da vi ble sammen var det han som insisterte på at den aldersforskjellen ikke betydde noe...
Jeg synes selv at ingenting rettferdiggjør utroskap. Jeg bare føler meg så verdiløs akkurat nå.

I tillegg til å ha vært utro, så rakker han jo ned på hele min personlighet...
 

Du får bare svare at " nei, hvis du synes jeg er så lavmål og umenneskelig, så får jeg leve opp til det da. Lurer på hva foreldrene dine sier når de får vite hvorfor det egentlig ble slutt mellom oss"

Anonymkode: a1706...392

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, fisk31 skrev:

Ja, men han kom med noen kommentarer om at jeg ikke er et menneske som setter seg i respekt. "Du er den stille og sjenerte blant dine venner, du er så beskjeden", kom han med. Det såret meg veldig. Og siden han ikke respekterte meg som menneske (og ser ned på meg sannsynligvis), så syntes han tydeligvis det var greit å være utro. Hva tror dere?

Nei, jeg tar ikke på meg skylden altså, jeg bare mente at i hans øyne, så hadde han muligens ike gjort det hvis "jeg var spennende og bedre". Han sa jo noe stygt som at "jeg var ikke fornøyd med deg, du var for gammel også".

Da vi ble sammen var det han som insisterte på at den aldersforskjellen ikke betydde noe...
Jeg synes selv at ingenting rettferdiggjør utroskap. Jeg bare føler meg så verdiløs akkurat nå.

I tillegg til å ha vært utro, så rakker han jo ned på hele min personlighet...
 

Én ting kan jeg si klart, og jeg tør å påstå at alle også kan være enig i dette; 

Den aller beste og hurtigste måten for deg å miste respekt og anses som svak og annenrangs er hvis du bestemmer deg for å gå tilbake til denne fyren. Du fortjener bedre, denne fyren er så patetisk som du får det til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får bare svare at " nei, hvis du synes jeg er så lavmål og umenneskelig, så får jeg leve opp til det da. Lurer på hva foreldrene dine sier når de får vite hvorfor det egentlig ble slutt mellom oss"

Anonymkode: a1706...392

Ja- er utrolig fristende å fortelle dem hvorfor det ble slutt! Bare sende en liten sms....
Er bare at dette med hans selvmordstrusler osv... og at han ikke er helt god i hodet sitt....

Det der var et godt svar, det skulle jeg ha sagt!

Skal sies at han sa noe av det i sinne. Han blir jo utrolig fort sint. Også sier han unnskyld etterpå. Helt idiotisk!!!

 

Endret av fisk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lauge skrev:

Én ting kan jeg si klart, og jeg tør å påstå at alle også kan være enig i dette; 

Den aller beste og hurtigste måten for deg å miste respekt og anses som svak og annenrangs er hvis du bestemmer deg for å gå tilbake til denne fyren. Du fortjener bedre, denne fyren er så patetisk som du får det til.

VELDIG bra svar. Er enig med deg. Går jeg tilbake til han, så vil nok alle mine venner og bekjentskapskrets miste respekten for meg. Skal ikke gjøre det.

Men, det er et problem for meg å bli ansett som svak! Har ikke tenkt over dette så mye før, men denne fyren har fått frem dette. Han elsker jo å pirke i negative sider og å såre meg virker det som!

Han er utrolig slem... Synes dette er fryktelig dårlgi gjort- han vet jo fra før at jeg har ting jeg sliter med.

Uff, å bli ansett som svak og annenrangs... Det er vondt. Hva kan jeg gjøre for å rette opp i dette?

Endret av fisk31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, fisk31 skrev:

VELDIG bra svar. Er enig med deg. Går jeg tilbake til han, så vil nok alle mine venner og bekjentskapskrets miste respekten for meg. Skal ikke gjøre det.

Men, det er et problem for meg å bli ansett som svak! Har ikke tenkt over dette så mye før, men denne fyren har fått frem dette. Han elsker jo å pirke i negative sider og å såre meg virker det som!

Han er utrolig slem... Synes dette er fryktelig dårlgi gjort- han vet jo fra før at jeg har ting jeg sliter med.

Uff, å bli ansett som svak og annenrangs... Det er vondt. Hva kan jeg gjøre for å rette opp i dette?

Det virker som denne fyren har mye aggresjon han trenger å få rettet på deg for å overbevise seg selv om at han er et godt menneske. Og det virker som han har mye på hjertet han ønsker å fortelle deg. Det jeg ville gjort hvis jeg var deg er å rett og slett stenge strømmen når han fornærmer deg. Du skal ikke trenge å sitte der og høre på at han kaller deg ting som åpenbart ikke stemmer. Vis ham at du ikke TRENGER å høre på ham, men heller at han er HELDIG de få gangene han får slippe til til deg. Gjør deg selv eksklusiv. Legg på midt i setningen hans når han begynner med negative toner. Ikke plukk opp når han ringer opp igjen. Hvis han sender en million meldinger, så ta deg en dusj, svar på den siste meldingen en halvtime etter de slutter å hagle inn, svar kort at du ikke har noen interesse av å høre på griningen og klagingen hans. Vær isdronning! Men først av alt, legg på midt i ordene på ham, dét vil gi deg kontrollen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er på tide å leke ordentlig barnslig mot denne fyren. Hvis han sier at du er for gammel, svar med at han er ekkel som liker gamlinger, ikke du. Hvis han sier du er stille og kjedelig, si at han ikke har respekt for seg selv som "dater en slik taper", "kan du ikke gjøre bedre enn en beskjeden grå mus, du eller?". Gjerne kall ham en liten snørrunge også, og fortell ham hvordan du synes synd på ham siden han kommer til å være alene og ingen barn som besøker ham på sykehuset når han blir gammel. Vær skikkelig barnslig.

 

Du er selvfølgelig ikke noen av disse tingene, og det er absolutt ikke ekkelt å date en som er eldre. Dette er bare for å snu om situasjonen. Virkelig gi tilbake samme medisin.

Anonymkode: a1706...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, fisk31 skrev:

VELDIG bra svar. Er enig med deg. Går jeg tilbake til han, så vil nok alle mine venner og bekjentskapskrets miste respekten for meg. Skal ikke gjøre det.

Men, det er et problem for meg å bli ansett som svak! Har ikke tenkt over dette så mye før, men denne fyren har fått frem dette. Han elsker jo å pirke i negative sider og å såre meg virker det som!

Han er utrolig slem... Synes dette er fryktelig dårlgi gjort- han vet jo fra før at jeg har ting jeg sliter med.

Uff, å bli ansett som svak og annenrangs... Det er vondt. Hva kan jeg gjøre for å rette opp i dette?

Ja, han er slem og det er dårlig gjort. Men det har du jo visst nå i flere måneder.. Det du kan gjøre for å rette opp i dette er å fjerne deg selv fra likningen. Du tar telefonen når han ringer, da vet du jo hva som skjer. Han sier noen få hyggelige og en god del fæle ting. Så blir du sittende igjen og føle deg elendig i lang tid etterpå. Du kan ikke endre han, eller måten han oppfører seg på. Men du kan la være å ta telefonen.

Anonymkode: 34e22...404

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lauge skrev:

Det virker som denne fyren har mye aggresjon han trenger å få rettet på deg for å overbevise seg selv om at han er et godt menneske. Og det virker som han har mye på hjertet han ønsker å fortelle deg. Det jeg ville gjort hvis jeg var deg er å rett og slett stenge strømmen når han fornærmer deg. Du skal ikke trenge å sitte der og høre på at han kaller deg ting som åpenbart ikke stemmer. Vis ham at du ikke TRENGER å høre på ham, men heller at han er HELDIG de få gangene han får slippe til til deg. Gjør deg selv eksklusiv. Legg på midt i setningen hans når han begynner med negative toner. Ikke plukk opp når han ringer opp igjen. Hvis han sender en million meldinger, så ta deg en dusj, svar på den siste meldingen en halvtime etter de slutter å hagle inn, svar kort at du ikke har noen interesse av å høre på griningen og klagingen hans. Vær isdronning! Men først av alt, legg på midt i ordene på ham, dét vil gi deg kontrollen.

Enig!

Og du er IKKE svak, Fisk! Hvis du hadde vært det ville du ikke flyttet ut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, fisk31 skrev:

Går bra i ny leilighet, men kjenner fortsatt på såre følelser. Han har prøvd å få meg tilbake. Ringte og sa at han savnet meg og ville jeg skulle flytte tilbake. Men (det var et MEN): han tør ikke å treffe mine venner og familie på en stund, siden de vet han var utro. Men han vil ha meg og kos, sier han. Utro skal han ALDRI være igjen, sier han.

Sier han nesten aldri fester lenger, og ikke har ruset seg på én måned. Mulig det stemmer, men hvordan skal jeg tro på ting han sier? Har jo erfaring med at han har løyet veldig mye.

Jeg sa at: "jeg kan jo ikke ta deg tilbake, du var jo veldig nedlatende mot meg også, noe flere av mine venner har lagt merke til." Da ble han kjempesur. Og sa: "du er en svak person som lar andre folk hakke på deg, jo. Ikke bare meg. Du må ta igjen, og du må sette verdi på deg selv".

Han har sikkert litt rett i det, og det stikker jo og gjør vondt. Jeg er en som ikke alltid blir respektert... :(
Han er ondskapsfull og vet hvor han skal trykke. Han ble sur fordi jeg ga han kritikk (og kanskje fordi jeg sa nei til å bli sammen).

I et øyeblikk av sinne sa han også: "helt greit, jeg vil ikke ha deg tilbake heller. Jeg var ikke fornøyd med deg, du er gammel (noen år eldre enn han) og jeg ble ikke så kåt på deg heller". Dette sa han unnskyld for etterpå, og påstod at han ikke hadde ment det (men igjen: hvordan skal jeg vite hva som er sant og ikke med denne karen?)

Uansett, jeg satt igjen så såret! Jeg er ikke sexy/tiltrekkende, ikke en person som folk respekterer. Føler at jeg ikke er verdt noen ting!
Noen tanker fra dere?

 

1 time siden, fisk31 skrev:

Takk for gode svar, dere! I det siste har jeg følt det litt sånn: er det jeg som er skyld i at han er utro? For det er jo sant at jeg ikke setter meg så lett i respekt, og er en person andre mennesker kan tråkke på... er det derfor han gjorde det? Føler meg forferdelig og litt sånn at "kanskje er det ikke bare han det er noe galt med, men at jeg har latt det skje?" Kanskje hadde han behandlet en annen jente bedre, en som satte seg mer i respekt?

Ikke for å sette meg selv i noen "offerrolle", men det jeg har gått gjennom er helt forferdelig, synes jeg da.

Telefonsamtalen vi hadde gjorde meg litt nostalgisk, men også minte meg på hans dårlige sider. Han nevnte igjen at han ønsker selvmord og hater jobben sin... Helt sunn er han definitivt ikke.

Utroskap var et bevisst valg han tok. Alle har et valg. Han tok kontakt med henne etterpå, så å skylde på dop og alkohol er bare en måte å fraskrive seg ansvaret på. 

Men du har rett i at du er et offer. Du er et offer for en kynisk, manipulerende drittsekk uten evne til å se andre enn seg selv og sine egne lyster og behov. 

Du må kutte ham ut. Helt og holdent.  Først da vil du slutte å være offeret. 

38 minutter siden, fisk31 skrev:


Skal sies at han sa noe av det i sinne. Han blir jo utrolig fort sint. Også sier han unnskyld etterpå. Helt idiotisk!!!

 

At han blir fort sint og får deg til å føle deg slik viser bare at du har det mye bedre uten ham. Du fortjener bedre. Det er bare en måte å gjøre deg svak på slik at du kommer tilbake. Bare fordi han kan. Du har jo sett nå hvor glad han er i å være sjefen og ha kontroll over deg...

37 minutter siden, fisk31 skrev:

VELDIG bra svar. Er enig med deg. Går jeg tilbake til han, så vil nok alle mine venner og bekjentskapskrets miste respekten for meg. Skal ikke gjøre det.

Men, det er et problem for meg å bli ansett som svak! Har ikke tenkt over dette så mye før, men denne fyren har fått frem dette. Han elsker jo å pirke i negative sider og å såre meg virker det som!

Han er utrolig slem... Synes dette er fryktelig dårlgi gjort- han vet jo fra før at jeg har ting jeg sliter med.

Uff, å bli ansett som svak og annenrangs... Det er vondt. Hva kan jeg gjøre for å rette opp i dette?

Du ordner best opp i dette ved å blokkere ham alle steder. Ved å svare ham gir du ham makt. Han manipulerer deg og får deg til å tro på at det er deg det er noe galt med. Og det er det så absolutt ikke! :klemmer: 

Jeg håper du nå snart klarer å kvitte deg med han her. Han er virkelig ikke vel bevart. Først når du har kuttet all kontakt vil du få det bedre selv. Men du må gjøre jobben. 

Men jeg må si at du har vært tøff hele veien. Du er så nær, at jeg håper du henter frem den ekstra motivasjonen du trenger for å gå det siste stykket :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempegode svar, kjære gode dere!

Jeg er nær (har jo tross alt bare chattet og snakket litt på tlf med han, ikke møtt han eller noe slikt). Burde jo selvsagt blokka hele fyren for lengst da..

Men dere. Jeg har et problem- han har nok rett i at jeg er for svak, for beskjeden og har for lav selvtilit. Det MÅ jeg gjøre noe med. Sånn at jeg unngår å havne i liknende senere. Og sånn at folk rundt meg respekterer meg mer generelt.
TIPS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok jobbe med din egen selvtillit ja. Da får du det mye bedre med deg selv, med eller uten kjæreste.

Når det gjelder hvorvidt du er "svak" eller ikke, så ville jeg sluttet å brukt det ordet med en gang. Det at du er "svak" henger sammen med dårlig selvtillit. Får du den opp slutter du å finne deg i situasjoner du ikke fortjener - rett og slett fordi du innser at du selv ikke fortjener det.

 

Det å være beskjeden er det ingenting galt i! Ikke press deg selv til å være noen du ikke er. Er du beskjeden, så er du det. Bare godta det, du vil ikke få det bedre med deg selv om du hele tiden forteller deg selv at slik du er naturlig er feil.

 

Respekter varsellampene når du ser dem! Og stol på magefølelsen! Hvis noe kjennes bitte-bittelittegrann feil, så er det mest sannsynlig det. Det kan være at du tenker "ja men det er en så liten bagatell, det kan jeg leve med", men det er ikke sikkert den lille bagatellen er så liten når dere sitter der med felles barn og huslån!

 

Ellers må du ha masse lykke til! Du har vært så flink så langt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En person med dårlig selvtillit har det som oftest fordi de har mistet seg selv. Forsøk å finne tilbake til hobbyer el.l. som gir deg vinningsfølelse, og beherskelse. Ikke bruk tid på å få deg selv til å være på en måte som ikke faller deg naturlig inn. Forsøk i den grad du kan å ikke presse deg selv til å være på en spesiell måte fordi du tror det er mer "sosialt akseptabelt".

Anonymkode: a1706...392

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du leste tråden om hun som hadde noe hun skulle hente hos eksen, men som endte opp med å dvele i 5 år på et forhold som egentlig ikke var noe forhold. Hun har laget minst 5-6 tråder her inne om det, den siste het vel "hørte fra han...."

Uansett, du begynner å havne i samme situasjon som henne. Dveler og kverner og kverner og kverner over ting eksen sier og gjør, analyserer og leser mellom linjene. Hva mente han egentlig? Hvorfor sa han det? Var det noen andre? Kan noen andre endre han? Osv. Det er en hekt. Du er hekta, på noen som skader deg, som bryter deg ned og som aldri burde vært i livet ditt i utgangspunktet.

På tide å la ting gå. Hvis ikke ender du opp som hun andre, hvorav 90% av svarene er "oppsøk hjelp".

Anonymkode: 90dfd...a7a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er EN stor hindring i livet ditt som du må kvitte deg med hvis du ønsker selvtilliten tilbake. Du må slutte å ha kontakt med eksen! Alle ville hatt dårlig selvtillit hvis de brydde seg så mye om og hadde jevnlig kontakt med noen som behandlet dem så dårlig! Uansett hvor mye du føler at dette er din feil, så er det fordi du er manipulert. Du er så langt nede at du tydeligvis ikke tenker rasjonelt om deg selv og hva du er verdt. Ingen fortjener noen som oppfører seg sånn som han. Men så lenge du beholder kontakten med han så lar du han fortsette å manupilere deg. Da kommer du deg ikke videre. Vil du ikke begynne å ha det bra snart? Du ser det bare ikke klart selv. Innse at det er over. Det er ikke liv laget. Og hvorfor ha kontakt da? Du får det bare vondt. Men det hjelper nok ikke hvor mange ganger du får høre det her. Du må ville det selv. Da kan du begynne å bygge opp igjen selvtilliten din. Håper du klarer å forstå det snart. De som sier at du må blokke han og få han ut av livet ditt vil deg bare vel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fisk31 skrev:

Ja, men han kom med noen kommentarer om at jeg ikke er et menneske som setter seg i respekt. "Du er den stille og sjenerte blant dine venner, du er så beskjeden", kom han med. Det såret meg veldig. Og siden han ikke respekterte meg som menneske (og ser ned på meg sannsynligvis), så syntes han tydeligvis det var greit å være utro. Hva tror dere?

Nei, jeg tar ikke på meg skylden altså, jeg bare mente at i hans øyne, så hadde han muligens ike gjort det hvis "jeg var spennende og bedre". Han sa jo noe stygt som at "jeg var ikke fornøyd med deg, du var for gammel også".

Da vi ble sammen var det han som insisterte på at den aldersforskjellen ikke betydde noe...
Jeg synes selv at ingenting rettferdiggjør utroskap. Jeg bare føler meg så verdiløs akkurat nå.

I tillegg til å ha vært utro, så rakker han jo ned på hele min personlighet...
 

Han bryter deg ned når han får deg til å tvile på deg selv.

Du lurer på om han hadde respektert deg og vært annerledes sammen med deg hvis du hadde hatt god selvtillit og selvfølelse. Sannheten er at da hadde han aldri blitt sammen med deg i utgangspunktet. Sånne som han+kvinner med høy selvtillit= ikke et forhold. De frastøtes som vann på olje, er ingen match. De tiltrekkes ikke hverandre. Skjønner du?

Hadde du hatt selvtillit hadde du heller aldri falt for ham. Kanskje som en liten flørt, men aldri noe forhold. Han, på sin side, hadde blitt skremt av en sterk kvinne (heldigvis for henne, hadde hun tenkt).

Anonymkode: cb042...844

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...