regine Skrevet 23. november 2015 #261 Skrevet 23. november 2015 Uff, dette er trist, selv KG blir lei 😥 jeg har opplevd noen ting tidligere i livet som ga dårlig selvtillit. Skal prøve å bli bedre til å sette grenser! Jeg er sikkert blitt blind, men dere skulle ha sett han.. Nå sendte han nettopp en koselig melding fra jobb..uff, jeg er også redd for at han vil huske meg som "hun der som syter og klager". Utrolig trist! Pleier ikke å syte så mye i situasjoner der jeg føler meg trygg, da!1) du er ikke den eneste som har opplevd ting som går utover selvtilliten. Det er vi mange som har. Men hva så? hvorfor bruker du det som en unnskyldning for ikke å ta tak, verken på den ene eller andre måten? Som sagt, sutre, sutre, finne unnskyldinger, men ikke - nei, nei, nei, ikke handle!2) Javel, så sendte han en koselig melding fra jobb. Men han vil ikke gå til parterapi, han kjefter på deg fordi du reagerer med sorg og sinne, og mener du skal gå videre. Burde ikke disse tingene bety mer enn en "koselig" melding?? 3) hvorfor er du så redd for at han skal huske deg som hun som syter? Du gjør jo det - så dermed er jo det et riktig minne, iallfall så lenge du ikke handler på noen annen måte enn å faktisk være hun som syter. ja - du har rett - jeg er sikkert slem. Eller forresten, jeg sier bare nøyaktig det jeg mener i denne situasjonen, uten å pakke det inn. Det er det mange nok tidligere i tråden som har gjort, hvor dine svare er "gode poenger, men......." uansett. Så da trenger du åpenbart litt klartekst. Selv om det kanskje sårer. Og igjen - det ER ditt liv, du står selvsagt ikke til ansvar overfor oss som frekventerer KG - men ikke regn med at alle sier "ååååå - staaaaaakkkaaaars deg" når du ikke løfter enn finger annet enn å sutre. 1
Jolene Skrevet 23. november 2015 #262 Skrevet 23. november 2015 Har lest hele denne tråden TS, her er mine tanker. Sånn jeg ser det, har du 2 valg, hvor du må velge det ene eller andre. Jo før du tar valget, jo bedre er det for deg:1) Du tilgir utroskapen, og livet fortsetter som før. Han vil være av og på følelsesmessigst, du vet ikke om han vil ha barn med deg, eller om han er utro mot deg. Det at han kommer med nedsettende kommentarer, det vil fortsette. Du derimot, står på med det du alltid har gjort: lager mat, fikser i huset, jobber etc. Han vil også fortsette som før. Dette kan gi deg følgende tanker:Vil han egentlig ha barn med meg?Har han sex med andre?Chatter han med andre damer?Vil han humpe meg?Er det meg som ikke er bra nok for han?Hvor er han egentlig nå?etc, etc, etcMed denne mannen, vil du ikke få den sikkerheten og tryggheten som du både trenger og fortjener. Hvorfor? Se på hvordan han taklet å bli avslørt for utroskap. Hadde han vist med HANDLING at det var deg han ville ha, hadde situasjonen stilt seg annerledes. Se på HANDLINGENE hans, IKKE ordene hans. Hva hvis dere hadde fått barn, skal du konstant gå rundt å være redd for at han skal være utro og nedlatende mot deg? Synes du virkelig et uskyldig lite barn fortjener en sånn far?2) Du gjør det slutt, har det vondt og dere deler opp felles hjem. Du vil få en større frihet, slippe konstant bekymring og mulighetene til å treffe en annen mann ligger definitivt der. Du vil kunne fungere igjen på jobb, fordi du har mindre bekymringer i livet ditt. Det vil jo så klart være vondt for en periode, men er ikke det en pris verdt å betale for å ikke gå i flere år til med konstante nedlatende kommenterer og uro?Det jeg kan si deg med sikkerhet, er at du aldri vil få vite om de innerste tankene hans. Å gå rundt å gruble og tenke over alt mulig rart; "elsker han meg egentlig?", "er jeg god nok for han?", "burde jeg være en bedre kjæreste?" vil IKKE gjøre noenting for deg. Heller tvert om. Hvorfor? Fordi du aldri kan vite med sikkerhet at ordene noen sier, er det de faktisk mener. Derfor er det viktig at ORD OG HANDLING gjenspeiler hverandre. Gjør de ikke det, så har du faktisk et svar.Gjør deg selv en tjeneste og ta et valg. Det er slettes ikke bra for deg å gå rundt å konstant gruble. Enten må du tilgi og gå videre med forholdet, eller gå videre med livet ditt alene. Slutt å bruk mer tid på å ta en avgjørelse, det er bare selvpining for deg. Det er du slettes ikke tjent med. Jeg kunne forstått deg bedre for en uke siden, men ikke når vi nå har bikket over i den tredje uken etter avslørt utroskap. Da begynner det å bli på tide å få tilbake selvrespekten og ta et valg. Hva han tenker eller mener om valget, har ingenting å si. Det er du som skal leve med valget, dermed må du ta et valg; NÅ. 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #263 Skrevet 23. november 2015 Noen ganger tar det litt tid å finne ut hva man vil, 2 uker er ikke lenge når man er i en livskrise. Jeg burde sikkert ha gått fra han de første dagene og dermed "løftet en finger", men så lett var det ikke dessverre. Ikke for meg. Kanskje man er i sorg, sinne, fornektelse, forvirret.mulig jeg burde ha holdt mange av tankene mine for meg selv- men jeg har funnet utrolig nytte og støtte i å lese mange av de flotte innleggene her inne. Råd om å gå, eksempler fra andres liv... Jeg er kjempetakknemlig! Om jeg så går neste uke eller hva jeg enn gjør, så er innspillene verdifulle når man skal ta et så stort livsvalg. Anonymkode: 4417b...608 1
Milio Skrevet 23. november 2015 #264 Skrevet 23. november 2015 Noen ganger tar det litt tid å finne ut hva man vil, 2 uker er ikke lenge når man er i en livskrise. Jeg burde sikkert ha gått fra han de første dagene og dermed "løftet en finger", men så lett var det ikke dessverre. Ikke for meg. Kanskje man er i sorg, sinne, fornektelse, forvirret.mulig jeg burde ha holdt mange av tankene mine for meg selv- men jeg har funnet utrolig nytte og støtte i å lese mange av de flotte innleggene her inne. Råd om å gå, eksempler fra andres liv... Jeg er kjempetakknemlig! Om jeg så går neste uke eller hva jeg enn gjør, så er innspillene verdifulle når man skal ta et så stort livsvalg.Anonymkode: 4417b...608Det skremmer meg at en voksen kvinne på over 30 år kan ta en utro mann i forsvar fordi han sendte en"koselig" melding fra jobb. Dette er latterlig. 5
fisk31 Skrevet 23. november 2015 Forfatter #265 Skrevet 23. november 2015 Har lest hele denne tråden TS, her er mine tanker. Sånn jeg ser det, har du 2 valg, hvor du må velge det ene eller andre. Jo før du tar valget, jo bedre er det for deg:1) Du tilgir utroskapen, og livet fortsetter som før. Han vil være av og på følelsesmessigst, du vet ikke om han vil ha barn med deg, eller om han er utro mot deg. Det at han kommer med nedsettende kommentarer, det vil fortsette. Du derimot, står på med det du alltid har gjort: lager mat, fikser i huset, jobber etc. Han vil også fortsette som før. Dette kan gi deg følgende tanker:Vil han egentlig ha barn med meg?Har han sex med andre?Chatter han med andre damer?Vil han humpe meg?Er det meg som ikke er bra nok for han?Hvor er han egentlig nå?etc, etc, etcMed denne mannen, vil du ikke få den sikkerheten og tryggheten som du både trenger og fortjener. Hvorfor? Se på hvordan han taklet å bli avslørt for utroskap. Hadde han vist med HANDLING at det var deg han ville ha, hadde situasjonen stilt seg annerledes. Se på HANDLINGENE hans, IKKE ordene hans. Hva hvis dere hadde fått barn, skal du konstant gå rundt å være redd for at han skal være utro og nedlatende mot deg? Synes du virkelig et uskyldig lite barn fortjener en sånn far?2) Du gjør det slutt, har det vondt og dere deler opp felles hjem. Du vil få en større frihet, slippe konstant bekymring og mulighetene til å treffe en annen mann ligger definitivt der. Du vil kunne fungere igjen på jobb, fordi du har mindre bekymringer i livet ditt. Det vil jo så klart være vondt for en periode, men er ikke det en pris verdt å betale for å ikke gå i flere år til med konstante nedlatende kommenterer og uro?Det jeg kan si deg med sikkerhet, er at du aldri vil få vite om de innerste tankene hans. Å gå rundt å gruble og tenke over alt mulig rart; "elsker han meg egentlig?", "er jeg god nok for han?", "burde jeg være en bedre kjæreste?" vil IKKE gjøre noenting for deg. Heller tvert om. Hvorfor? Fordi du aldri kan vite med sikkerhet at ordene noen sier, er det de faktisk mener. Derfor er det viktig at ORD OG HANDLING gjenspeiler hverandre. Gjør de ikke det, så har du faktisk et svar.Gjør deg selv en tjeneste og ta et valg. Det er slettes ikke bra for deg å gå rundt å konstant gruble. Enten må du tilgi og gå videre med forholdet, eller gå videre med livet ditt alene. Slutt å bruk mer tid på å ta en avgjørelse, det er bare selvpining for deg. Det er du slettes ikke tjent med. Jeg kunne forstått deg bedre for en uke siden, men ikke når vi nå har bikket over i den tredje uken etter avslørt utroskap. Da begynner det å bli på tide å få tilbake selvrespekten og ta et valg. Hva han tenker eller mener om valget, har ingenting å si. Det er du som skal leve med valget, dermed må du ta et valg; NÅ.takk for et strålende innlegg igjen, Jolene! 🌷Du har så rett, så rett! Jeg skal ta et valg.... Hodet mitt vil selvfølgelig velge han bort, men hjertet synes det er vanskelig. Men kanskje det bare er en illusjon. Tanken på at det kanskje finnes en mann der ute som virkelig ville ha elsket meg, kan jeg håpe på...
fisk31 Skrevet 23. november 2015 Forfatter #266 Skrevet 23. november 2015 Det skremmer meg at en voksen kvinne på over 30 år kan ta en utro mann i forsvar fordi han sendte en"koselig" melding fra jobb. Dette er latterlig.hmmm ja, jeg føler meg litt latterlig. Jeg har alltid vært en av de som mener at utroskap ALDRI bør tilgis, uansett omstendigheter. Hadde aldri blitt utsatt for utroskap før, og husker jeg var så sjeleglad for det. Så hvor dypt såret venninner var blitt av den dritten der... Men ante ikke hvor vondt det faktisk gjorde før jeg var der selv.
Juniper Skrevet 23. november 2015 #267 Skrevet 23. november 2015 Uff, dette er trist, selv KG blir lei 😥 jeg har opplevd noen ting tidligere i livet som ga dårlig selvtillit. Skal prøve å bli bedre til å sette grenser! Jeg er sikkert blitt blind, men dere skulle ha sett han.. Nå sendte han nettopp en koselig melding fra jobb..uff, jeg er også redd for at han vil huske meg som "hun der som syter og klager". Utrolig trist! Pleier ikke å syte så mye i situasjoner der jeg føler meg trygg, da!KG er et forum som er satt sammen av veldig mange veldig ulike brukere. Noen føler seg nok litt frustrert fordi de ser situasjonen din, og det virker ikke som om du har tenkt å gjøre noe med den. Andre har litt mer forståelse for at du befinner deg i et kaos akkurat nå. Jeg ser at det er mye tanker som svirrer rundt i hodet ditt. Og det du sørger mest over tror jeg er de knuste drømmene. Ideen av hvordan alt kom til å bli så bra!Men det var jo aldri bra, selv da det var bra. Husker du? Du snakket om hissig temperament, at du har vært så sliten etter at du ble sammen med han? Du vet selv at om det var en venninne av deg som fortalte deg historien, så hadde du sagt "løp!".Det er mange her som roper "løp" til deg nå, og blir fortvilet fordi du ikke ser det vi andre ser. Derfor kan det dukke opp enkelte krasse innlegg. Det betyr ikke at alle her er lei deg, eller at du skal slutte å skrive om hvordan du har det. Jeg har gitt deg en del råd. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre uten å gjenta meg selv. Foreslår at du setter deg ned, tar en kaffekopp og leser tråden fra begynnelse til slutt mens du holder hodet så åpent som mulig. Du må tross alt se det vi ser før du får til å reagere. Håper du får øynene opp. 2
fisk31 Skrevet 23. november 2015 Forfatter #268 Skrevet 23. november 2015 (endret) KG er et forum som er satt sammen av veldig mange veldig ulike brukere. Noen føler seg nok litt frustrert fordi de ser situasjonen din, og det virker ikke som om du har tenkt å gjøre noe med den. Andre har litt mer forståelse for at du befinner deg i et kaos akkurat nå. Jeg ser at det er mye tanker som svirrer rundt i hodet ditt. Og det du sørger mest over tror jeg er de knuste drømmene. Ideen av hvordan alt kom til å bli så bra!Men det var jo aldri bra, selv da det var bra. Husker du? Du snakket om hissig temperament, at du har vært så sliten etter at du ble sammen med han? Du vet selv at om det var en venninne av deg som fortalte deg historien, så hadde du sagt "løp!".Det er mange her som roper "løp" til deg nå, og blir fortvilet fordi du ikke ser det vi andre ser. Derfor kan det dukke opp enkelte krasse innlegg. Det betyr ikke at alle her er lei deg, eller at du skal slutte å skrive om hvordan du har det. Jeg har gitt deg en del råd. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre uten å gjenta meg selv. Foreslår at du setter deg ned, tar en kaffekopp og leser tråden fra begynnelse til slutt mens du holder hodet så åpent som mulig. Du må tross alt se det vi ser før du får til å reagere. Håper du får øynene opp. Takk Juniper! 🌷 Mange av dere her inne er fantastiske, rett og slett! Her setter du godt ord på hvordan jeg føler det. De knuste drømmene om en fremtid sammen med han. Tross alt er han en fyr jeg er stolt av når vi er med andre, han sier mye morsomt, og familie og venner sammen osv. Det er helt sant som du sier: jeg har vært mer sliten etter jeg ble sammen med han. Føler jeg hele tiden må passe meg for å ikke si eller gjøre noe feil.Håper jeg har fått til en mest mulig riktig fremstilling i denne tråden. Vært redd for at jeg kanskje overreagerer på dette med hans temperament osv, men det er sånn jeg opplever det.Skal ta meg en kaffe og lese på nytt, det var et godt råd 🌸Kjenner at dagene uten han (og uten kos, som vi alltid har hatt masse av), kommer til å bli tøffe. Er vel derfor jeg utsetter avgjørelsen. Hadde vært lettere tror jeg om han hadde tatt avgjørelsen selv, og ikke hele tiden vil kose osv. For det vil han - selv om han ofte kommer med nedlatende kommentarer. Endret 23. november 2015 av fisk31
Juniper Skrevet 23. november 2015 #269 Skrevet 23. november 2015 Skulle ikke du til en venninne i dag? Du har godt av å komme deg ut litt! Vekk fra huset noen dager. Ikke la deg lure av søte meldinger. De teller null når han faktisk nekter å bli med i terapi eller noe sånt. 3
Juniper Skrevet 23. november 2015 #270 Skrevet 23. november 2015 Og en ting til. I det du flytter ut, så er det en stor sjanse for at han kommer til å si akkurat det han tror du vil høre, love akkurat det han tror du ønsker deg, bare for å avværpne konflikten. Det betyr ikke at han kommer til å følge opp alle de fagre ordene sine. Det er bare tomme ord. Ikke la deg lure! 3
fisk31 Skrevet 23. november 2015 Forfatter #271 Skrevet 23. november 2015 Ja, jeg skal overnatte hos en venninne i dag. Blir godt å komme seg ut. Du har rett der også. Jeg hadde jo tatt avgjørelsen om å gjøre det slutt (mye på bakgrunn av denne tråden). Men når han begynte å gråte og kom med fagre ord, så klarte jeg ikke å gjennomføre det. Han burde jo bare la meg flytte, så kan han knulle hvem han vil. Han er ikke en enkel person å forhandle med pengemessig. Gruer meg til den prosessen også.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #272 Skrevet 23. november 2015 Nå er ikke jeg psykolog, og ei skal jeg heller gi noen en diagnose. Jeg vet KG har lett for å rope "PSYKOPAT" for den minste ting, og det skal jeg ikke gjøre. Men, mannen har noen trekk du burde legge merke til. Jeg tenker på kategorien sosiopati. Les deg litt opp og se om du kjenner deg igjen. Tegn jeg reagerer på:- Manglende skyldfølelse og anger- Ansvarsfraskrivelse - Ufølsomhet og manglende innlevelsesevne i andres situasjoner- Selvsentrert- Viser ikke dype følelser - Lyver, bløffer og manipulerer- Lav aggresjonskontroll (altså blir sinna veldig fort)- Snylter på andre (tenker på pengesituasjonen)- Overfladisk sjarm (lett å bli betatt av)- Promiskuøs seksuell atferd (altså ligge rundt, selv om han er i et forhold) Anonymkode: 90dfd...a7a 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #273 Skrevet 23. november 2015 Æsj for en type! Hadde dumpet søppelet pronte! Dette er ikke noen du vil bruke tiden din på. Det finnes noe mye bedre for deg enn det søppelet der. Han kommer garantert til å gjøre det igjen om sjansen byr seg. Hadde ikke stolt på fyren for fem flate øre, og det burde du la han få vite. Gå med hodet hevet. Anonymkode: 68c46...c78 1
Jolene Skrevet 23. november 2015 #274 Skrevet 23. november 2015 Ja, jeg skal overnatte hos en venninne i dag. Blir godt å komme seg ut. Du har rett der også. Jeg hadde jo tatt avgjørelsen om å gjøre det slutt (mye på bakgrunn av denne tråden). Men når han begynte å gråte og kom med fagre ord, så klarte jeg ikke å gjennomføre det. Han burde jo bare la meg flytte, så kan han knulle hvem han vil. Han er ikke en enkel person å forhandle med pengemessig. Gruer meg til den prosessen også.Det jeg lurer på, er hvilke konkrete HANDLINGER han har gjort i tiden etter utroskapen. Det vil si om han har vist deg hvordan han mener dere skal komme gjennom denne kneiken. Med handlinger mener jeg:Parterapi?Samtaler hvor han legger alt på bordet?Rom for forståelse at du er trist?Gi deg tilgang til det du måtte trenge tilgang til (pc, facebook, snap, mail, telefon, osv)?Vært trøstende når du er lei deg?Av det jeg kan lese i denne tråden, kan jeg ikke si at du har skrevet ett ord om noen av disse handlingene, heller tvert om. DET burde få deg til å tenke. For det hjelper ikke med fine ord og meldinger, dersom han ikke følger opp med konkrete handlinger. Det jeg derimot har fått med meg, er at du skriver følgende:Nedlatende SurLite forståelse for at du er lei degVISER ikke følelsene han sier han har for degHan har stjålet penger av felles kontoMye sintVISER ikke omsorgVISER ingen tegn til anger for det som har skjeddVISER ikke forståelseDet er med andre ord mye som skurrer her. Hvorfor? Fordi det ikke er noen konkrete handlinger. Angående det at du gruer deg til å forhandle om penger: det løser seg! I dette tilfellet hadde jeg kontaktet en advokat (finnes mange gratistjenester dersom du søker litt rundt på nettet), sånn at du ikke blir lurt. Dette vil også vise han at du har kraft i dine ord. Husk på en liten ting kjære deg, det er ikke han som må ta en avgjørelse om at "Han burde jo bare la meg flytte, så kan han knulle hvem han vil.". Den avgjørelsen kan du fint ta for han. 3
Juniper Skrevet 23. november 2015 #275 Skrevet 23. november 2015 Ja, jeg skal overnatte hos en venninne i dag. Blir godt å komme seg ut. Du har rett der også. Jeg hadde jo tatt avgjørelsen om å gjøre det slutt (mye på bakgrunn av denne tråden). Men når han begynte å gråte og kom med fagre ord, så klarte jeg ikke å gjennomføre det. Han burde jo bare la meg flytte, så kan han knulle hvem han vil. Han er ikke en enkel person å forhandle med pengemessig. Gruer meg til den prosessen også.Bra du skal vekk litt Du må slutte å tenke på hva han burde, tenk på hva som er best for deg.I forhold til penger så blir det ikke lettere å dele mellom dere om dere utsetter prosessen et års tid. Da er alt enda mer innviklet i hverandre. Snakk ut med venninnen din, be henne hjelpe deg med å finne en hybel og ta tak i situasjonen. Og ring megler. Ikke diskuter avgjørelsen din med mannen når du har tatt den, da åpner du bare for at han kan overtale deg. 1
fisk31 Skrevet 23. november 2015 Forfatter #276 Skrevet 23. november 2015 (endret) Nå er ikke jeg psykolog, og ei skal jeg heller gi noen en diagnose. Jeg vet KG har lett for å rope "PSYKOPAT" for den minste ting, og det skal jeg ikke gjøre. Men, mannen har noen trekk du burde legge merke til. Jeg tenker på kategorien sosiopati. Les deg litt opp og se om du kjenner deg igjen. Tegn jeg reagerer på:- Manglende skyldfølelse og anger- Ansvarsfraskrivelse - Ufølsomhet og manglende innlevelsesevne i andres situasjoner- Selvsentrert- Viser ikke dype følelser - Lyver, bløffer og manipulerer- Lav aggresjonskontroll (altså blir sinna veldig fort)- Snylter på andre (tenker på pengesituasjonen)- Overfladisk sjarm (lett å bli betatt av)- Promiskuøs seksuell atferd (altså ligge rundt, selv om han er i et forhold)Anonymkode: 90dfd...a7ahei! jeg har tenkt tanken selv - altså ikke psykopat for så gal tror jeg ikke han er, men at han kan ha trekk fra sosiopat eller Narcissist, det kan hende... Takk skal du ha- kan være viktig å være oppmerksom på dersom dette er tilfelle. Kjenner igjen mye, og alle de du lister opp ovenfor! Også dette med impulsivitet (som en Ons i fylla jo er) og at de ellers er smarte og sjarmerende. Alle vennene mine elsker han (unntatt de som nå vet om dette). Ja, han snylter og lyver. Flere ganger har jeg tenkt over hans manglende empati for andre. Det gjelder også når jeg har oppnådd noe bra: så virker han ikke å bry seg stort.og i etterkant av utroskapen har han ikke spurt så mye om hvordan JEG har det synes jeg. Å vise dype følelser, synes jeg imidlertid at han gjør av og til. Han er veldig flink til å kose, holde rundt, kysse. Sier ofte Elskling, skriver i meldinger at han elsker meg. Men det skal sies, at skjer oftest NÅR jeg har utvist usikkerhet på hva JEG føler.uff - noen her som har vært sammen med en sosiopat? Hvis det er DET han er, så må jeg ihvertfall komme meg unna! Endret 23. november 2015 av fisk31
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #277 Skrevet 23. november 2015 jeg har tenkt tanken selv - altså ikke psykopat for så gal tror jeg ikke han er, men at han kan ha trekk fra sosiopat eller Narcissist, det kan hende... Takk skal du ha- kan være viktig å være oppmerksom på dersom dette er tilfelle. Kjenner igjen mye, og alle de du lister opp ovenfor! Også dette med impulsivitet (som en Ons i fylla jo er) og at de ellers er smarte og sjarmerende. Alle vennene mine elsker han (unntatt de som nå vet om dette). Ja, han snylter og lyver. Flere ganger har jeg tenkt over hans manglende empati for andre. Det gjelder også når jeg har oppnådd noe bra: så virker han ikke å bry seg stort.og i etterkant av utroskapen har han ikke spurt så mye om hvordan JEG har det synes jeg. Å vise dype følelser, synes jeg imidlertid at han gjør av og til. Han er veldig flink til å kose, holde rundt, kysse. Sier ofte Elskling, skriver i meldinger at han elsker meg. Men det skal sies, at skjer oftest NÅR jeg har utvist usikkerhet på hva JEG føler.For hvis det faktisk viser seg at han er dette, så kan du aldri forvente noe annet av han. Det er sånn han er. Og den følelsen du har av at du kan forandre han, eller han kan forandre seg selv, kan du bare glemme. Anonymkode: 90dfd...a7a 1
fisk31 Skrevet 23. november 2015 Forfatter #278 Skrevet 23. november 2015 (endret) For hvis det faktisk viser seg at han er dette, så kan du aldri forvente noe annet av han. Det er sånn han er. Og den følelsen du har av at du kan forandre han, eller han kan forandre seg selv, kan du bare glemme. Anonymkode: 90dfd...a7aja... Forferdelig, har du erfaringer der?Jeg er også veldig bekymret for hans psykiske helse. Han har snakket om å ta livet sitt (han blir særlig deprimert dagen derpå etter alkohol) og han har sagt at når han blir skikkelig sint på noen han ikke liker, får han voldelige tanker. (Ikke mot meg, så jeg har aldri vært redd for å bli slått). Har bønnfalt han om å oppsøke hjelp, men han nekter.Det at han er så ulykkelig, gjør meg også deprimert. Vi burde være nyforelsket ennå og lykkelige vi nå, bare 1 år etter vi satset alt og flyttet sammen... Som dere ser, her ligger det flere problemer bak enn kun utroskap..Tror forresten utroskapen kan ha vært en impulshendelse. Så ut som at jenta var veldig pen (og han har jo dårlig selvbilde, så når hun tilbød seg så..)Takk for flotte svar alle 🌷 Endret 23. november 2015 av fisk31
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #279 Skrevet 23. november 2015 ja... Forferdelig, har du erfaringer der?Jeg er også veldig bekymret for hans psykiske helse. Han har snakket om å ta livet sitt (han blir særlig deprimert dagen derpå etter alkohol) og han har sagt at når han blir skikkelig sint på noen han ikke liker, får han voldelige tanker. (Ikke mot meg, så jeg har aldri vært redd for å bli slått). Har bønnfalt han om å oppsøke hjelp, men han nekter.Det at han er så ulykkelig, gjør meg også deprimert. Vi burde være nyforelsket ennå og lykkelige vi nå, bare 1 år etter vi satset alt og flyttet sammen... Som dere ser, her ligger det flere problemer bak enn kun utroskap..Tror forresten utroskapen kan ha vært en impulshendelse. Så ut som at jenta var veldig pen (og han har jo dårlig selvbilde, så når hun tilbød seg så..)Takk for flotte svar alle 🌷Nå unnskylder du han igjen, ser du det ikke selv? Hvor manipulert er du? Anonymkode: 90dfd...a7a 3
Juniper Skrevet 23. november 2015 #280 Skrevet 23. november 2015 ja... Forferdelig, har du erfaringer der?Jeg er også veldig bekymret for hans psykiske helse. Han har snakket om å ta livet sitt (han blir særlig deprimert dagen derpå etter alkohol) og han har sagt at når han blir skikkelig sint på noen han ikke liker, får han voldelige tanker. (Ikke mot meg, så jeg har aldri vært redd for å bli slått). Har bønnfalt han om å oppsøke hjelp, men han nekter.Det at han er så ulykkelig, gjør meg også deprimert. Vi burde være nyforelsket ennå og lykkelige vi nå, bare 1 år etter vi satset alt og flyttet sammen... Som dere ser, her ligger det flere problemer bak enn kun utroskap..Tror forresten utroskapen kan ha vært en impulshendelse. Så ut som at jenta var veldig pen (og han har jo dårlig selvbilde, så når hun tilbød seg så..)Takk for flotte svar alle 🌷Må bare kommentere dette!Jeg har sett veldig mye rart ute på byen, men sjelden så ser jeg jenter hive seg over menn helt uten videre og dra de med seg hjem. Som oftest så er mannen aktiv part i det hele, men det er forbaska beleilig å skylde på jenta. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå