Gå til innhold

Skjeggkre i hele leiligheten, 6 mill.ut av vinduet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 10.32):

Der jeg bodde før hadde vi en kjempestor fryser ute på balkongen, den holdt selv i -22 ute ved havet, som omtrent tilsvarer en ny istid, hvorfor det, spesiell type fryser? 

Anonymkode: 65c99...3ee

Dette må vel være tidenes avsporing i en tråd, men siden du spør... :ler:  I gamle frysere ble det brukt freon og de tålte å stå i uisolerte rom/ute. De mindre miljøfarlige alternativene som brukes nå tåler ikke kulde like godt og slutter å virke i minusgrader. Dog finnes det frysere å få kjøpt som tåler minusgrader nå også (Bedre isolert så vidt jeg vet), men da må man undersøke det spesielt når man kjøper og de koster en del mer. Vanlige kombiskap/frysere produsert etter at freon ble forbudt tåler altså ikke å stå i rom hvor temperaturen nærmer seg null eller lavere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du brukt firma? 

Anonymkode: c0f0e...387

Ja. Meldte saken inn til forsikringsselskapet som satt meg i kontakt med skadedyrfirma. Kun en behandling og så ikke et eneste skjeggkre etter det. Men jeg hadde ikke så mye, mulig man må ha flere behandlinger ved større bestanddel. Det er også viktig at dersom man bor i leilighet eller rekkehus må alle enhetene behandles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig skrev (8 timer siden):

Ja. Meldte saken inn til forsikringsselskapet som satt meg i kontakt med skadedyrfirma. Kun en behandling og så ikke et eneste skjeggkre etter det. Men jeg hadde ikke så mye, mulig man må ha flere behandlinger ved større bestanddel. Det er også viktig at dersom man bor i leilighet eller rekkehus må alle enhetene behandles.

Vi har også brukt firma, men jeg vet ikke hvor lenge effekten varer. Skjeggkre kan jo komme tilbake etter en stund 

Anonymkode: c0f0e...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...