Rainbow Skrevet 19. august 2016 #581 Del Skrevet 19. august 2016 Hagearbeid allerede, du er virkelig raskt tilbake, og det står det stor respekt av! Tror jeg hadde liggi rett ut i ukesvis etter å ha føda! Skjønner godt du syns det er litt ukomfertabelt å amme offentlig, det føles jo litt sånn stikk i strid med alt man har gjort før å slenge ut puppen foran andre, selv om det er for babyen. Håper det blir koselig på bursdag! Veldig fint det med at hunden skal få sitt. Det er så fint å se en glad vofs! Vi var på agilitytrening i går, og da var lille, store fluff virkelig i sitt ess. Han elsker å hoppe og løpe tuneller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 19. august 2016 Forfatter #582 Del Skrevet 19. august 2016 3 timer siden, Rainbow skrev: Hagearbeid allerede, du er virkelig raskt tilbake, og det står det stor respekt av! Tror jeg hadde liggi rett ut i ukesvis etter å ha føda! Skjønner godt du syns det er litt ukomfertabelt å amme offentlig, det føles jo litt sånn stikk i strid med alt man har gjort før å slenge ut puppen foran andre, selv om det er for babyen. Håper det blir koselig på bursdag! Veldig fint det med at hunden skal få sitt. Det er så fint å se en glad vofs! Vi var på agilitytrening i går, og da var lille, store fluff virkelig i sitt ess. Han elsker å hoppe og løpe tuneller! Si ikke det! Kroppen kommer seg fort og din trente kropp hadde i alle fall gjort det. Virkelig godt å være i gang da. Kanskje jeg klarer å utvikle hagen litt også etterhvert. Så gøy med agility! Kan tenke meg at han koser seg! Glade hunder er gull verdt. --- Skal ikke bare skryte av gode dager så denne er litt tung. Dårlig søvn i natt og mini har bæsjet så utrolig mye og vil bare ammes og holdes. Begynner å bli god på å skrive innlegg med en hånd! Akkurat fått i meg frokost og det er det. Gleder meg til mannen kommer hjem og jeg kan ta meg en dusj. Frister lite med bursdag men må ta oss en tur. Søsteren til mannen og hun flytter langt vekk i morgen. Mini må også bades. På den positive siden har jeg nettopp lagt inn siste innbetaling på billånet! Bye bye! Jeg trenger mer kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 20. august 2016 Forfatter #583 Del Skrevet 20. august 2016 God "morgen"! Bursdagen i går gikk fint. Det gikk til og med fint å amme "offentlig". Lille J var superpopulær da og jeg så ikke så mye til henne, noe som var litt trist siden jeg har blitt helt avhengig av den lille jenta. Men det var også godt å sitte å skravle og dytte i seg mat og kaker uten å bli avbrutt så mye. I går fikk vi også testet Ergobaby bæreselen. Etter å ha tittet på film om hvordan man skal tilpasse den gikk det mye bedre og mini sov kjempegod der da vi gikk en tur. Allikevel syntes jeg det er litt skummelt. Får hun puste? Er det for trangt? Blir det for varmt??? Håpløst! Det ble alt for sent i går og vi kom oss opp rundt 11. Men da var det amming og bæsjing og tissing på stellebord og hele pakka som stod for tur og det har gått i det frem til nå. Vi er allerede på klesskift nummer 3 i dag/natt. Jeg prøvde å lage meg havregrøt men den måtte jeg kaste. Heldigvis kom mannen med en bolle kyllingsalat fra bursdagen i går da, så det ble det til frokost isteden. Nå har han tatt med Lille J for å hilse på oldemor og jeg spiser og drikker kald kaffe. Vurderer å trakte en ny kopp. Ja, det gjør jeg! Man tuller ikke med dagens første kopp kaffe! -------- I dag skal vi hente pakken med ammepumpe og vask til lammeskinn (som selvfølgelig er gulpet ned og må vaskes). Gleder meg til å prøve brystpumpa og håper det fungerer. Har også bestemt meg for å kjøpe en Cozyfix ammepute. Nakken er så vond og det høres ut som om den er verdt pengene. Er også helt nødt til å kjøpe flere gulpekluter. Det er ikke lurt å legge fra seg ungen på ting uten gulpeklut under har jeg nå lært. Planen for i dag er å gi lille J et bad, gå en lang tur med vogn, hund og mann, vaske klær og ta en kjapp ukesvask av huset. Det er så godt at det er helg og mannen er hjemme. Noen ting jeg vil få til fremover: - Ta flere bilder med speilreflekskameraet av baby, hund og familie - Bestille babyfotografering - Begynne å fremkalle bilder til album - Få opp babybilder og hundebilder på veggen - Ordne og sende julekort nærmere jul (har alltid sagt at vi skal begynne å sende julekort når vi får barn) - Finne ut av når vi skal ha navnefest og planlegge den. Blir ikke store greiene men noe må vi finne på. Tror vi har bestemt oss for at det ikke blir dåp i alle fall. Men godt mulig jeg ombestemmer meg enda en gang. Jeg gleder meg også vilt til jul! Lille J vil jo ikke skjønne så mye, men det vil bli så koselig allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charmisss Skrevet 20. august 2016 #584 Del Skrevet 20. august 2016 Så flink du er! Virker som du har tilpasset deg godt i din nye rolle som mamma. Husker når sønnen til kusina mi ble født så ble han sendt rundt bordet på tur når folk kom på besøk, hun tok det hele med knusende ro, men det endte opp med en glad gutt som hadde stor tillit til andre folk enn mamma og pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 20. august 2016 Forfatter #585 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, charmisss skrev: Så flink du er! Virker som du har tilpasset deg godt i din nye rolle som mamma. Husker når sønnen til kusina mi ble født så ble han sendt rundt bordet på tur når folk kom på besøk, hun tok det hele med knusende ro, men det endte opp med en glad gutt som hadde stor tillit til andre folk enn mamma og pappa. Det er nok som du sier veldig viktig ja. Hadde ikke trodd at det skulle føles sånn ut. Men det er nok fordi jeg er vant med å ha henne i magen og å ha henne helt for seg selv der kanskje? Føler jeg begynner å komme inn i det nå, selv om det ikke bare er lett. Det jeg sliter med er natten. Jeg er så vant med 7-8 timer sammenhengende søvn og jeg må virkelig omstille meg her. Det tar tid for kroppen og hodet men jeg satser på at det hjelper snart og at jeg venner meg til mindre søvn. Men jeg er veldig glad for at hun er så lett å ha med seg på ting og at ammingen fungerer både hjemme og borte. Det gjør jo ting mye lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 20. august 2016 #586 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg er treg som bare det, men endelig fant jeg dagboka di. Legger igjen et spor så jeg kan lese mer etterpå! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charmisss Skrevet 20. august 2016 #587 Del Skrevet 20. august 2016 1 time siden, Chandra skrev: Det er nok som du sier veldig viktig ja. Hadde ikke trodd at det skulle føles sånn ut. Men det er nok fordi jeg er vant med å ha henne i magen og å ha henne helt for seg selv der kanskje? Føler jeg begynner å komme inn i det nå, selv om det ikke bare er lett. Det jeg sliter med er natten. Jeg er så vant med 7-8 timer sammenhengende søvn og jeg må virkelig omstille meg her. Det tar tid for kroppen og hodet men jeg satser på at det hjelper snart og at jeg venner meg til mindre søvn. Men jeg er veldig glad for at hun er så lett å ha med seg på ting og at ammingen fungerer både hjemme og borte. Det gjør jo ting mye lettere. Absolutt fullt forståelig. Jeg blir nok fryktelig eiersyk, rart med disse instinktene.. Så bra Tror det hjelper å ha en litt avbalansert holdning til ting også, som det virker som du har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 21. august 2016 Forfatter #588 Del Skrevet 21. august 2016 21 timer siden, Sisti skrev: Jeg er treg som bare det, men endelig fant jeg dagboka di. Legger igjen et spor så jeg kan lese mer etterpå! Ha en fin dag! Hei og velkommen! Alltid hyggelig at noen leser det man skribler ned! Har du en dagbok? Vi har vel ca like gamle babyer? ---------- I går fikk vi bare gått 35 minutter med hund og baby så satser på en lengre tur i dag. Jeg har fått vondt i kneet og jeg tror det er på grunn av stive hofteleddsbøyere og fremside lår og har startet å tøye. Hele kroppen min er så stiv nå. Det er IKKE mye yogainstruktør igjen for å si det sånn. Viktig å begynne nå så kroppen er klar til å løpe og trene mer om 4 uker. I dag skal vi hente en cozyfix ammepute jeg fant på finn til 500,- og vi skal ha grillbesøk senere. Satser også på en tur med hunden med eller uten baby. Grillbesøket har hund så satser på at han får lekt fra seg litt i hagen også etterpå. Klesvask står også på planen for Lille J måtte skiftes på 3 ganger bare i natt. Det skjer når vi ikke bruker de dyreste Libero bleiene så vi må bare kjøpe de enn så lenge. Trenger å kjøpe enda flere pysjer til henne og jeg tror jaggu meg jeg trenger flere joggebukser siden det er det jeg bor i hjemme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 21. august 2016 #589 Del Skrevet 21. august 2016 Jeg har ikke dagbok, jeg bare maser i andres dagbok om min hverdag. Gutten min ble født 21. juli. En måned i dag, tida går altfor fort! Gurimalla så mye du får gjort da! Det er jo imponerende! Håper du liker cozyfixen, jeg er grisefornøyd med den, drar den med overalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 21. august 2016 Forfatter #590 Del Skrevet 21. august 2016 6 timer siden, Sisti skrev: Jeg har ikke dagbok, jeg bare maser i andres dagbok om min hverdag. Gutten min ble født 21. juli. En måned i dag, tida går altfor fort! Gurimalla så mye du får gjort da! Det er jo imponerende! Håper du liker cozyfixen, jeg er grisefornøyd med den, drar den med overalt... Bare å skrible i vei! En måned allerede ja! Tiden går så fort! Jeg vet ikke om jeg får gjort så mye, jeg er bare flink til å skryte av det jeg gjør sikkert! Fikk hentet og testet cozyfixen i stad og den virker veldig bra! Tror det skal lette på skuldre og nakke og jeg likte at den var så liten og lett å ha med rundt. Betalte 500,- og den så splitter ny ut. Med tanke på kjøreturen til indre gokk for å hente den skjønner jeg muligens hvorfor hun ikke tok seg bedre betalt. I dag er jeg så forferdelig trøtt så har en plan om å legge oss klokken ti i kveld. Vi får se hvordan det går! Har hatt grillbesøk som har dratt nå og jeg fikk gått en tur med hunden og plukket bjørnebær. Det er masse igjen så jeg satser på flere turer. Fikk også plukket svære amerikanske blåbær så i morgen tidlig skal jeg kose meg meg en eller annen bærfrokost. Nå sover mini i vuggen i stua etter en lang kosestund og jeg skal bare slenge på sofaen med te og netflix frem til hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 22. august 2016 #591 Del Skrevet 22. august 2016 Har samme rutiner som dere. Legger oss rundt midnatt og spiser fort ikke frokost før klokken 13 Men akkurat nå har vi en sånn natt hvor han aldri finner det for godt å sove Jeg har intervallammet han siden klokka 3. Og før det sov han 1 time før jeg holdt på en evighet å amme han før det også Bare panisk gråt hver gang jeg legger han ned. Jaja, da rekker jeg i det minste å lese meg opp på dagbøkene Gratulerer med innfrielse av billån Jeg tok for en ukes tid siden på meg favorittbuksa mi og det skulle jeg ikke ha gjort. Jeg fikk ikke lukka den og jeg begynte nesten å gråte. Jeg er nemlig også stygt redd for at hoftene har blitt permanent bredere Håper ligger allikevel i at det er litt ekstra fett på låra som gjør det. *håperhåper* I mellomtiden bor jeg gladelig i preggersbuksene så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 22. august 2016 #592 Del Skrevet 22. august 2016 Kom gjerne med en oppdatering på hva du synes om cozyfixn når du har brukt den en stund! Jeg hadde aldri ammepute med Trollet og tror jeg skal koste på meg en nå for litt mer komf men hadde egentlig sett meg ut BBhugme. Cozyfixn ser så hard og umedgjørlig ut i forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 22. august 2016 #593 Del Skrevet 22. august 2016 1 time siden, Beccy87 skrev: Kom gjerne med en oppdatering på hva du synes om cozyfixn når du har brukt den en stund! Jeg hadde aldri ammepute med Trollet og tror jeg skal koste på meg en nå for litt mer komf men hadde egentlig sett meg ut BBhugme. Cozyfixn ser så hard og umedgjørlig ut i forhold... *blander meg inn* Jeg syns cozyfix er MYE bedre som ammepute enn bbhugme. Men bbhugme har jo litt flere bruksområder, det er jo en fantastisk pute, og kan brukes til ulike ammestillinger, cozyfix er ikke så fleksibel. Men cozyfix er mer stabil, lettere å ta med, og avlaster skuldrene bedre for min del, baby kommer høyere opp. Beste er nok å prøve selv! Man burde helst ha begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 22. august 2016 Forfatter #594 Del Skrevet 22. august 2016 8 timer siden, Sjela skrev: Har samme rutiner som dere. Legger oss rundt midnatt og spiser fort ikke frokost før klokken 13 Men akkurat nå har vi en sånn natt hvor han aldri finner det for godt å sove Jeg har intervallammet han siden klokka 3. Og før det sov han 1 time før jeg holdt på en evighet å amme han før det også Bare panisk gråt hver gang jeg legger han ned. Jaja, da rekker jeg i det minste å lese meg opp på dagbøkene Gratulerer med innfrielse av billån Jeg tok for en ukes tid siden på meg favorittbuksa mi og det skulle jeg ikke ha gjort. Jeg fikk ikke lukka den og jeg begynte nesten å gråte. Jeg er nemlig også stygt redd for at hoftene har blitt permanent bredere Håper ligger allikevel i at det er litt ekstra fett på låra som gjør det. *håperhåper* I mellomtiden bor jeg gladelig i preggersbuksene så lenge Så godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg føler meg jo helt håpløs når vi kommer i gang så sent men med amming og alt så blir det liksom sånn og når mini sover så godt på morgenen må jo jeg nesten sove også da. Prøver å legge meg tidligere men pga ammerutinene får vi jo aldri sovnet før midnatt uansett. Det høres ut som om du har hatt en slitsom natt! Håper du fikk litt søvn til slutt? Hva skulle man gjort uten mobil/pc når man ammer? Spesielt i mørket på natten er den en reddende engel! Vi har hatt en veldig grei natt og hun sov mer enn hun pleier. Eneste minus var at jeg fikk så melkespreng at jeg våknet opp med en dyne som var klissvåt av melk og at mini fikk en sprutbæsj som rant ut av bleia og ut i sengen min mens vi ammet. Må med andre ord skifte på senga i dag. Tror jeg må sove med ammebh i en periode. Dette bukseproblemet altså!! Jeg har også et håp om at jeg har litt fett på hoftene som vil gå vekk. Men egentlig tviler jeg for det var ikke snakk om små marginer liksom... Jeg rusler også rundt i gravidbuksene eller joggebukser fremdeles. Må innrømme at joggebukser er en vinner hjemme. Jeg har alltid hatt en litt rett opp og ned kroppsfasong så sånn sett er det kanskje helt ok å ha fått litt hofter. 2 timer siden, Beccy87 skrev: Kom gjerne med en oppdatering på hva du synes om cozyfixn når du har brukt den en stund! Jeg hadde aldri ammepute med Trollet og tror jeg skal koste på meg en nå for litt mer komf men hadde egentlig sett meg ut BBhugme. Cozyfixn ser så hard og umedgjørlig ut i forhold... 32 minutter siden, Sisti skrev: *blander meg inn* Jeg syns cozyfix er MYE bedre som ammepute enn bbhugme. Men bbhugme har jo litt flere bruksområder, det er jo en fantastisk pute, og kan brukes til ulike ammestillinger, cozyfix er ikke så fleksibel. Men cozyfix er mer stabil, lettere å ta med, og avlaster skuldrene bedre for min del, baby kommer høyere opp. Beste er nok å prøve selv! Man burde helst ha begge... Nå har jeg ikke testet bbhugme men jeg liker cozyfix veldig godt så langt! Den er fast men ikke hard føler jeg. I går kunne jeg spise og amme på en gang og det har jeg slitt med før. Må teste ut mer i dag for i går kveld var mini veldig grinete og litt vanskelig å amme fra før så skal se på dagen i dag hvordan jeg føler puta fungerer. Men jeg følte virkelig at nakkesmertene ble mindre da jeg brukte puta. Jeg liker egentlig best å amme liggende på siden pga nakken, men det er jo tungvindt å gjøre på dagen. ------------- Nå har mini blitt så tett i nesa stakkar så jeg tror jeg må be mannen kjøpe med saltvannsdråper på vei hjem fra jobb. Jeg sitter her med kaffekoppen igjen og prøver å våkne. Klokken er tross alt ett. Var så utrolig trøtt i går at jeg bare ville la oss sove i dag. Hun sover i sprinkelsenga på natten men jeg tar henne alltid over i senga til meg på morgenen og så sover vi sammen der etter ammingen. Koselig, og da er jeg ikke redd for å legge meg på henne. Hun er fremdeles i pysjen så i dag er vi skikkelig late. I morgen har vi time hos fysioterapeuten på helsestasjonen i 10-tiden så da må vi komme oss opp! Tenkte jeg skulle bruke denne dagboken til litt planlegging og motivering av meg selv fremover. Skrive ned hva jeg håper å gjøre hver dag og slikt. Ikke noe spennende for andre, men når jeg tenker meg om er det virkelig ikke så farlig. Er veldig glad i lister så det blir nok mye lister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 22. august 2016 #595 Del Skrevet 22. august 2016 Folk leser jo blogger hvor hovedessensen er dagens antrekk, jeg leser gjerne dine lister i stedet 😉😃 Ikke for det, av og til er blogger helt greit altså (ikke noen mobbing!) 😊 Godt å høre at flere drar morgene ut. Her kommer vi oss gjerne ikke ordentlig opp før 10-11. Men, hva gjør vel egentlig det? Hmm, er vi dårlige foreldre som lar bebien sove i bodien eller bleia? Vi bryr oss ikke om å skifte til pysj (har ingen av de minste heller..) 😉 Skifter body hver gang det trengs altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 22. august 2016 Forfatter #596 Del Skrevet 22. august 2016 3 minutter siden, maja87 skrev: Folk leser jo blogger hvor hovedessensen er dagens antrekk, jeg leser gjerne dine lister i stedet 😉😃 Ikke for det, av og til er blogger helt greit altså (ikke noen mobbing!) 😊 Godt å høre at flere drar morgene ut. Her kommer vi oss gjerne ikke ordentlig opp før 10-11. Men, hva gjør vel egentlig det? Hmm, er vi dårlige foreldre som lar bebien sove i bodien eller bleia? Vi bryr oss ikke om å skifte til pysj (har ingen av de minste heller..) 😉 Skifter body hver gang det trengs altså! Nei det vil jeg da ikke si! Tror ikke babyen bryr seg om den sover i body eller pysj. Jeg elsker pysjer og syntes hun er så søt i de og kunne godt brukt de hele dagen. Skal kjøpe flere i dag. Gulpebabyen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 22. august 2016 #597 Del Skrevet 22. august 2016 11 minutter siden, maja87 skrev: Folk leser jo blogger hvor hovedessensen er dagens antrekk, jeg leser gjerne dine lister i stedet 😉😃 Ikke for det, av og til er blogger helt greit altså (ikke noen mobbing!) 😊 Godt å høre at flere drar morgene ut. Her kommer vi oss gjerne ikke ordentlig opp før 10-11. Men, hva gjør vel egentlig det? Hmm, er vi dårlige foreldre som lar bebien sove i bodien eller bleia? Vi bryr oss ikke om å skifte til pysj (har ingen av de minste heller..) 😉 Skifter body hver gang det trengs altså! Vi bruker pysj bare for å si fra at det er natt. Det blir en del av kveldsstellet, vaske/dusje/bade, skifte bleie og bytte til pysj, pusse tenner (når de kommer) = nå er det natta, nå skal du sove lenge Men når de er bitte små så sover de jo når de vil selv uansett så da spiller det liten rolle hva de sover i. Er det varmt dropper vi også pysjen og sover bare i bleia. Ingen grunn til bekymring der, dere gjør det som dere føler er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 22. august 2016 Forfatter #598 Del Skrevet 22. august 2016 Enig med Beccy. Nå har hjertet sovnet og jeg tenkte jeg skulle få unna litt husarbeid før mannen kommer hjem fra jobb. Plan: - Ukesvaske 1.etasje (støvsuge, tørke støv og moppe over gulv) - Brette en klesvask - Sette på en klesvask - Rydde kjøkken - Skifte på senga - Gå ut med søpla Bare å starte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 22. august 2016 #599 Del Skrevet 22. august 2016 Jeg har nok av hofter fra før så for min del trenger de ikke bli noe større altså så krysser for at det bare er litt ekstra hoftefett Enig at joggebukse er beste plagg hjemme Nei natten har vært forferdelig. De få timene A sov var han kjempeurolig. Veldig mye kavring, kasting og hyperventilering Så jeg ligger faktisk i senga enda og ammer han for siste gang før jeg skal stå opp. Ikke kan jeg skjønne hvorfor han hyler sånn her han har fylt bleia si og Sover du uten bh? Da blir det fort søl ja. Jeg sover i de myke ammebhene fra Lindex. Funker helt fint det Å lese om melkesøl og bæsj utover sengetøyet var som å lese om min morgen her i forgårs Selvsagt hadde jeg også bytta sengetøy dagen før Jeg imponeres virkelig av listene dine og at du har tid. Her sover jeg av og til når A sover eller så rekker jeg bittelitt og da prioriteres gjerne vaskemaskin, oppvaskmaskin, bretting av tøy og kjøkkenrydding. Sjelden jeg rekker alt Og så må man jo få seg noe å spise innimellom alt dette her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 22. august 2016 Forfatter #600 Del Skrevet 22. august 2016 1 time siden, Sjela skrev: Jeg har nok av hofter fra før så for min del trenger de ikke bli noe større altså så krysser for at det bare er litt ekstra hoftefett Enig at joggebukse er beste plagg hjemme Nei natten har vært forferdelig. De få timene A sov var han kjempeurolig. Veldig mye kavring, kasting og hyperventilering Så jeg ligger faktisk i senga enda og ammer han for siste gang før jeg skal stå opp. Ikke kan jeg skjønne hvorfor han hyler sånn her han har fylt bleia si og Sover du uten bh? Da blir det fort søl ja. Jeg sover i de myke ammebhene fra Lindex. Funker helt fint det Å lese om melkesøl og bæsj utover sengetøyet var som å lese om min morgen her i forgårs Selvsagt hadde jeg også bytta sengetøy dagen før Jeg imponeres virkelig av listene dine og at du har tid. Her sover jeg av og til når A sover eller så rekker jeg bittelitt og da prioriteres gjerne vaskemaskin, oppvaskmaskin, bretting av tøy og kjøkkenrydding. Sjelden jeg rekker alt Og så må man jo få seg noe å spise innimellom alt dette her også Ser den! Vi får satse på at de krymper etterhvert! Det hørtes ut som en fæl natt. Da er det best å bare sove når du kan og drite i alt som skulle vært gjort. Det er så typisk at slikt skjer når man har byttet på senga eller noe er nyvasket! Jeg har måtte vaske både saueskinn og babynest pga uhell. Men da lærer man i det minste å legge en gulpeklut under hodet og slike ting. Jeg har sovet uten bh fordi de sier liksom det er bra å lufte puppene, men fra og med i natt er det slutt på det altså! Har bare 2 ammebher men nå har jeg bestilt 4 til fra E-bay til den nette sum av 36,- pr. stk. De er veldig behagelige! Kanskje jeg sjekker ut de fra Lindex om det tar lang tid før de kommer. Man kan vist ikke få nok ammebher skjønner jeg! Jeg rekker å få unna ting når lille J sover. Når hun først sover på dagen har hun et godt sovehjerte og da er ikke jeg trøtt så da får jeg gjort noe. Hun sover som regel 2-4 timer mellom hver amming på natten slik at jeg ikke trenger å sove så mye på dagen. Det har nok mye å si. Det er også sjeldent jeg rekker alt på lista da, og husvask gjøres kjapt der det viktigste blir tatt liksom. Støvsuge gulv, moppe over kjøkken og gang og tørke støv på de viktigste plassene og støvsuge sofaen for hundehår. Det går rimelig kjapt. Fått gjort masse nå: Plan: - Ukesvaske 1.etasje (støvsuge, tørke støv og moppe over gulv) - Brette en klesvask - Sette på en klesvask - Rydde kjøkken - Skifte på senga (har tatt av sengetrekket) - Gå ut med søpla Nå har jeg noen brødskiver som skal spises før mini våkner. Hører hun begynner å lage litt smålyder så er nok ikke lenge til. Rimelig fornøyd med dagen så langt. Nå har jeg en date med min beste venn Netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå