Chandra Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #281 Del Skrevet 28. juni 2016 Et øyeblikk siden, Sjela skrev: Jepp, masse rydding og sortering digitalt og analogt Har overført alle oppgave til nyansatt så sitter bare å later meg nå og svarer på spørsmålene han kommer med i forhold til gjennomføring av diverse leveranser. Veldig greit å være rådgiver de siste dagene i grunn Har du mye å ferdigstille før permisjon? Herlig! Egentlig ikke. Det blir å svare på henvendelser som måtte komme via Mail eller telefon og følge opp noen mindre grupper. Bare småplukk egentlig. Ulempen er at tiden går så tregt da. Snart bare en time igjen av dagen nå! Er sulten så skal på matjakt nå. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. juni 2016 #282 Del Skrevet 28. juni 2016 Så greit. Da har man i alle fall tid til litt surfing og KG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #283 Del Skrevet 29. juni 2016 God morgen! Fri i dag og det trengs. Gårsdagen var så tung. Ble så sliten og trøtt etter jobb og følte meg helt tåkete og svimmel. Bestemte meg for å bestille legetime for en gradert sykemelding slik st jeg kan begynne litt senere/ha kortere dager men fikk ikke time før tirsdag. Hva gjør jeg da?? Vil ikke bruke egenmelding for vil ikke være borte en hel dag heller. HM... Kan man ikke bare være i form? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 29. juni 2016 #284 Del Skrevet 29. juni 2016 Ringe lege igjen og hør om de kan tilbakedatere sykemeldingen for du trenger den nå Så må du følge med på datoen legen skriver på sm slik at den blir rett. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 29. juni 2016 #285 Del Skrevet 29. juni 2016 21 timer siden, Chandra skrev: Det er koselig med litt utenomsnakk! Har du dagbok?? Får ikke opp signaturer på mobilen så får det aldri med meg! 37 år er jo helt fantastisk! 8 år er altfor ungt ja. Mest sannsynlig noe galt i hjernen som svulst eller liknende. På slutten på veterinærhøgskolen sovnet hun og falt i bakken hele tiden og da måtte ha advarsel på boksdøra hennes. Det var egentlig godt da hun fikk diagnosen og man kunne ende det. Agility tror jeg hunden min hadde likt! Han er veldig aktiv og liker utfordringer. Ikke så god på konsentrasjon. Nå må jeg Google eurasier for det har jeg ikke hørt om! Jeg tror det er en mening med alt som skjer og nå er det mening at jeg skal få barn. Det føles helt riktig ut selv om jeg ikke hadde ønske for et år siden. Nå er det jo stikk motsatt! 😍 Men jeg er veldig klar på at jeg skal trene og ha et liv i tillegg. Det var da jeg skjønte at det var mulig jeg virkelig fikk lyst på barn. Så synd med pollenallergi da. Da er ikke uteaktivitet så lett sikkert. Har du vært med i løp før siden du liker å løpe? Vi har et lokalt trimløp en gang i uka og det er så gøy å være med. Ikke at jeg har gjort det på lenge da. 😅 Høres godt ut å ha fri når du er sliten! Svimmel og tåkete er defintivt gode grunner til å bli hjemme. Bra du fant dagboka mi! Jeg skriver aldri på mobil, syns forumet er så slitsomt å jobbe med i så lite format. Så derfor er jeg nesten ikke innom for å skrive noe i helgene. Så grusomt at hun bare falt i bakken fordi hun sovna! Høres veldig skremmende og trist ut! Ja, 37 år er ganske voldsomt! Rei henne på rolige skritteturer fram til april i fjor, men har ikke sittet på noen hest etter det. Nå bare tassert hun rundt og er pensjonist, og jeg har ikke tid eller egentlig behov for å finne noen annen hest å ri. Jaa, agility er kjempegøy! De aller fleste hunder syns det er kjempestas! Nå har ikke du sagt hva slags rase du har, men ut fra beskrivelsen tror jeg at jeg har gjetta riktig, og det finnes flere sånne hunder som gjør det bra i agility. Får brukt hodet masse, og kroppen samtidig, og mange kjappe svinger, som er moro. Vår vofs trenger å lære seg å konse bedre. Når vi trener lydighet og rallylydighet hender det han bare stopper opp og glor i stedet for å sitte på plass som han skal. Så bra du skal bli mamma nå når du er på et sånt sted i livet det du føler det er en meningen at du skla det, og at det føles riktig. Det er det viktigste, tror jeg. Også liker jeg holdningen din om at du fortsatt vil trene og ha et liv i tillegg. Det tror jeg vil føre til en perfekt balanse! Ja, det er dritirriterende med gresspollen. For et par år siden dro jeg på joggetur midt i den verste sesongne og pressa meg opp en lang og bratt bakke. Da dro jeg inn så mye pollen at jeg hele natta etter våkna opp og gispa etter luft. Så det skremte meg veldig, og jeg tør ikke trene ute når det er gresspollen. Jeg må jo ut med hund og hest, men bruker sånn "legemaske" når jeg henter høy fordi den allergien blir mye verre når det er gress i tillegg. Har vært med på noen løp, men ikke lange og krevende, det meste var 9.6 km, og mest 5-km. Målet mitt er å klare mila i terreng under 1 time, så det er kanskje ikke superambisiøst, men i det minste oppnårlig. (Det siste 9.6 km løpet hadde MANGE bratte bakker, og da løp jeg på 1.04 uten særlig mye trening på akkurat løping - kun video. Så håper det kan bedres til neste gang med mer målrettet trening). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #286 Del Skrevet 29. juni 2016 Ringte til legekontoret og maste litt og vipps fikk jeg time på formiddagen i dag. Det fungerer vist å mase. Så nå er jeg 50% sykemeldt og skal jobbe halve dager frem til permisjonen pluss fri hver onsdag. Føles ut som en tung bør er løftet fra skuldrene nå. Nå føler jeg at jeg skal klare meg frem til permisjonen starter uten å bli helt utslitt. Men fy så mye styr det ble hos legen. Han mente tydeligvis at jordmorsjekk ikke var godt nok, så han ville ta full sjekk selv om jeg forklarte at jeg skulle til jordmor om en uke. Men det var vist bare tull med jordmor så da ble det full blodprøve, stikking i finger, blodtrykk, urinprøve, sf måling osv. Det endte med at han ikke var fornøyd med SF målet så da har jeg enda en gang fått henvisning til ultralyd for vekstestimering. Jaja, jeg er ikke bekymret og er faktisk ikke sikker på om han har målt riktig en gang. Han konstaterte også at hodet hadde begynt å feste seg. Fikk også lilla utslag på urin som måtte sendes til dyrkning. Aner ikke helt hva det kan være, men sikkert ingen ting. -------------- Jaja, er uansett så glad for den sykemeldingen for selv med fri i dag er jeg skikkelig sliten nå og har sovet litt på sofaen igjen. Nå bygger mannen sammen stellebord og jeg skal rydde etter middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 29. juni 2016 #287 Del Skrevet 29. juni 2016 Har lest igjennom dagboken din nå Så koselig lesing, og jeg er SÅ misunnelig på hagen din. Vennligst send over litt grønne fingre til meg også Her er det mannen som er flinkest på hage, han er utdannet annleggsgartner så han fikser mest i vår hage. Vi har samme stellebord som dere til vår frøken, og jeg er veldig fornøyd med det, får plass til kurver på siden hvor vi har bleier og div stelleprodukter. Du må bare nyte nyte nyte den siste tiden nå før lille melder sin ankomst, snart er hverdagen snudd oppned, men gud hvor koslig det er. Ingenting slår babykos og se utviklingen til de små <3 Aktivitet er veldig bra i svangerskapet, jeg trente selv spinning + styrke helt frem til 2 dager før fødsel Min fødsel var hard men absolutt overkommelig og jeg var i super form etterpå så tror absolutt treningen hjalp på der. Masse lykke til i tiden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #288 Del Skrevet 29. juni 2016 11 timer siden, Rainbow skrev: Høres godt ut å ha fri når du er sliten! Svimmel og tåkete er defintivt gode grunner til å bli hjemme. Bra du fant dagboka mi! Jeg skriver aldri på mobil, syns forumet er så slitsomt å jobbe med i så lite format. Så derfor er jeg nesten ikke innom for å skrive noe i helgene. Så grusomt at hun bare falt i bakken fordi hun sovna! Høres veldig skremmende og trist ut! Ja, 37 år er ganske voldsomt! Rei henne på rolige skritteturer fram til april i fjor, men har ikke sittet på noen hest etter det. Nå bare tassert hun rundt og er pensjonist, og jeg har ikke tid eller egentlig behov for å finne noen annen hest å ri. Jaa, agility er kjempegøy! De aller fleste hunder syns det er kjempestas! Nå har ikke du sagt hva slags rase du har, men ut fra beskrivelsen tror jeg at jeg har gjetta riktig, og det finnes flere sånne hunder som gjør det bra i agility. Får brukt hodet masse, og kroppen samtidig, og mange kjappe svinger, som er moro. Vår vofs trenger å lære seg å konse bedre. Når vi trener lydighet og rallylydighet hender det han bare stopper opp og glor i stedet for å sitte på plass som han skal. Så bra du skal bli mamma nå når du er på et sånt sted i livet det du føler det er en meningen at du skla det, og at det føles riktig. Det er det viktigste, tror jeg. Også liker jeg holdningen din om at du fortsatt vil trene og ha et liv i tillegg. Det tror jeg vil føre til en perfekt balanse! Ja, det er dritirriterende med gresspollen. For et par år siden dro jeg på joggetur midt i den verste sesongne og pressa meg opp en lang og bratt bakke. Da dro jeg inn så mye pollen at jeg hele natta etter våkna opp og gispa etter luft. Så det skremte meg veldig, og jeg tør ikke trene ute når det er gresspollen. Jeg må jo ut med hund og hest, men bruker sånn "legemaske" når jeg henter høy fordi den allergien blir mye verre når det er gress i tillegg. Har vært med på noen løp, men ikke lange og krevende, det meste var 9.6 km, og mest 5-km. Målet mitt er å klare mila i terreng under 1 time, så det er kanskje ikke superambisiøst, men i det minste oppnårlig. (Det siste 9.6 km løpet hadde MANGE bratte bakker, og da løp jeg på 1.04 uten særlig mye trening på akkurat løping - kun video. Så håper det kan bedres til neste gang med mer målrettet trening). Huff, jeg skriver alt for mye på forumet fra mobilen, og det er jo ikke bra. Ikke godt for skuldrene heller. Kanskje jeg skal slenge meg med på agility en gang etterhvert da. Finnes det treninger som er for nybegynnere mon tro? Eller må man være interessert i konkurrering og slikt? Jeg kan jo forsåvidt skrie hva slags rase det er da. Nå er jeg spent på om du har gjettet riktig. Da blir jeg i så fall imponert for noe slikt hadde ikke jeg klart! Det er en DSG. Herlig sprelsk liten sak. Det blir spennende å se om det blir som jeg tenker med barn da. Jeg tipper at livet blir snudd litt på hodet, og så får man bare ta det som det kommer. Har en venninne som har to unger og 3 hunder og er superaktiv, så da bør jeg klare det med en unge og en hund også. Gleder meg uansett veldig! Jeg har alltid vært veldig bestemt på å ikke få barn før jeg selv virkelig ønsker det. Jeg er rimelig bestemt på at man ikke trenger å få barn for å bli lykkelig og at man derfor ikke skal gjøre det bare fordi man føler at samfunnet presser en til det. Jeg har også løpt mest 5 km løp. Noen 7 km og så løp jeg mila under Oslo Maraton for et par år siden. Hadde egentlig et mål om halvmaraton i år, men det fungerte jo dårlig! Tror uansett kroppen min ikke har så lyst til å løpe halvmaraton. Er veldig plattfot og får litt lett plager i beina om jeg løper for mye. Det er også derfor triathlon frister, for da kan jeg variere treningen mer. Målet mitt er å være med på et par 5km trimløp i høst. Mila i terreng p under en time klarer du helt sikkert med litt trening. Jeg heier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #289 Del Skrevet 29. juni 2016 1 time siden, ShiningStar skrev: Har lest igjennom dagboken din nå Så koselig lesing, og jeg er SÅ misunnelig på hagen din. Vennligst send over litt grønne fingre til meg også Her er det mannen som er flinkest på hage, han er utdannet annleggsgartner så han fikser mest i vår hage. Vi har samme stellebord som dere til vår frøken, og jeg er veldig fornøyd med det, får plass til kurver på siden hvor vi har bleier og div stelleprodukter. Du må bare nyte nyte nyte den siste tiden nå før lille melder sin ankomst, snart er hverdagen snudd oppned, men gud hvor koslig det er. Ingenting slår babykos og se utviklingen til de små <3 Aktivitet er veldig bra i svangerskapet, jeg trente selv spinning + styrke helt frem til 2 dager før fødsel Min fødsel var hard men absolutt overkommelig og jeg var i super form etterpå så tror absolutt treningen hjalp på der. Masse lykke til i tiden fremover Så hyggelig! Velkommen hit! Har du dagbok? Jeg kjente bare at jeg ble veldig misunnelig på at du har en anleggsgartner til mann jeg. Så godt å høre at du er fornøyd med stellebordet. Jeg elsker at det har så god plass i tillegg til at det er vedig fint. Ja du sier noe der med å nyte hverdagen... Det er jo faktisk en luksus å ha mulighet til å slappe av og ha alenetid. Gleder meg veeeldig til hun kommer nå! Begynner å bli klar kjenner jeg. Hvor gammel er din? Er imponert over at du trente skikkelig helt frem til fødsel, det var nok smart! Jeg har dessverre ikke fått til det. Mye på grunn av symfyse/lyskesmerter men også fordi jeg ikke har hatt energi til å både jobbe, trene og gå tur med hunden så da har hunden blitt prioritert den siste tiden. Men skogsturer nesten hver dag er jo i alle fall mosjon så jeg håper det hjelper meg til å komme raskt tilbake igjen. Savner virkelig å trene skikkelig nå. --------------- Nå sitter jeg i sofaen og ser på baby danse i magen eller noe. Magen hopper både hit og dit. Har nettopp gått en kveldstur med hunden og han sover så søtt ved siden av meg. Hunden vi har passet leverte vi i stad og jeg må si det var ganske greit å ha to hunder. Hunden vår har fått lekt masse og jeg føler vi har hatt litt barnepass nesten. Eneste ulempen er at den hunden drar med så utrolig mye mer bøss inn og røyter mye mer enn vår så det trengtes en god runde med støvsugeren i stad. Jeg har forresten laget pakkeliste (og begynt å pakke fødebagen). Får legge ut liste senere. Nå skal jeg titte Game of Thrones og sløve. Burde ha ryddet ut av oppvaskmaskin og gått ut med komposten, men det får vente til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #290 Del Skrevet 30. juni 2016 God morgen! Begynner straks på jobb og skal bare jobbe til klokken to. Føler meg som et menneske igjen og har endelig fått sovet ut litt. Ute regner det - som vanlig. Håper sommeren kommer tilbake snart! I kveld får vi besøk av arkitekten som skal tegne opp garasje og utbygging av hus. Gleder meg veldig til det! Håper også mannen får satt sammen resten av stellekommoden så jeg kan innrede den, og ikke minst at stellematta kommer i posten. Resten av uka blir også fin. Frisørtime ( ) og bursdagsfest på lørdag og på søndag er vi bedt til et vennepar på grilling og vi skal samtidig plukke opp vugga vi skal få låne. Helt greit at det skjer noe litt mer spennende enn å bare være hjemme å pusle. Jaja, nå får jeg kjøre på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 30. juni 2016 #291 Del Skrevet 30. juni 2016 11 timer siden, Chandra skrev: Huff, jeg skriver alt for mye på forumet fra mobilen, og det er jo ikke bra. Ikke godt for skuldrene heller. Kanskje jeg skal slenge meg med på agility en gang etterhvert da. Finnes det treninger som er for nybegynnere mon tro? Eller må man være interessert i konkurrering og slikt? Jeg kan jo forsåvidt skrie hva slags rase det er da. Nå er jeg spent på om du har gjettet riktig. Da blir jeg i så fall imponert for noe slikt hadde ikke jeg klart! Det er en DSG. Herlig sprelsk liten sak. Det blir spennende å se om det blir som jeg tenker med barn da. Jeg tipper at livet blir snudd litt på hodet, og så får man bare ta det som det kommer. Har en venninne som har to unger og 3 hunder og er superaktiv, så da bør jeg klare det med en unge og en hund også. Gleder meg uansett veldig! Jeg har alltid vært veldig bestemt på å ikke få barn før jeg selv virkelig ønsker det. Jeg er rimelig bestemt på at man ikke trenger å få barn for å bli lykkelig og at man derfor ikke skal gjøre det bare fordi man føler at samfunnet presser en til det. Jeg har også løpt mest 5 km løp. Noen 7 km og så løp jeg mila under Oslo Maraton for et par år siden. Hadde egentlig et mål om halvmaraton i år, men det fungerte jo dårlig! Tror uansett kroppen min ikke har så lyst til å løpe halvmaraton. Er veldig plattfot og får litt lett plager i beina om jeg løper for mye. Det er også derfor triathlon frister, for da kan jeg variere treningen mer. Målet mitt er å være med på et par 5km trimløp i høst. Mila i terreng p under en time klarer du helt sikkert med litt trening. Jeg heier! Det finnes masse treninger for nybegynnere. Men de fleste krever at man har gått et nybegynnerkurs først, sånn at hunden og eieren kan hindrene og det ikke oppstår farlige situasjoner. Et nybegynnerkurs er kjempegøy! Vi var med på det i september i fjor, og så går vi på treninger med en hundeklubb litt utafor Oslo, og der er vi fortsatt på nybegynnergruppa. Egentlig flytter man over på en middelsgruppe etter hvert, men da må man klare bronsemerket, og det går ikke med vår siden han har blitt redd vippa. Har ikke trent det på lenge nå, for vi har prioritert rally og lp. Men vi satser ikke mot konkurranse lenger, bare er med fordi han syns det er kjempegøy med hindre og tunell. Og han digga mønet også før, men nå tror han at alle felthindrene er potensielle vipper...! Jeg gjetta ikke helt riktig, men var på sporet, føler jeg. Tenkte på Jack Russel Terrier. Og de jo litt like i str og pelstype og sånn, så det var vel derfor jeg gjetta det! Kult at du var med i Oslo Maraton, da! Det har jeg lyst til også, men har ikke blitt noe av foreløpig. Høres ut som å stå over halvmaraton er det lureste for føttene dine! Takk for heiing, satser på å få løpt litt utover høsten når gresset slutter å plage pusten min. Wow, så fascinerende det må være å se at babyen beveger seg inni magen din! Hvor lenge er det til termin nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 30. juni 2016 #292 Del Skrevet 30. juni 2016 Gleder meg til å se pakkelista di! Og så vilt med en dansende baby. Det bør du filme og vise til henne senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #293 Del Skrevet 30. juni 2016 @Rainbow det var jo veldig nærme du gjettet da! ikke værst. Kanskje vi må melde oss på et kurs en gang når ting går seg til. Vår er ekstremt uredd så tror han kunne trives godt med det. Termin er 4. August så nå nærmer det seg virkelig! Snart en måned igjen! @Weebs Det var lurt med filming. Tror jeg må prøve det neste gang hun tar av. Det er så morsomt når magen hopper hot og dit! ---- God dag på jobb! Har faktisk klart å konsentrere meg og fått gjort en del. Nå har vi hatt taco til lunsj. Nam! Fikk til og med blomster av en gjest i dag. Beste dagen på jobb på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 30. juni 2016 Forfatter #294 Del Skrevet 30. juni 2016 Oi oi, denne dagen har gått fort! Er glad jeg jobber 50% for etter jobb ble jeg helt utslitt og måtte sove igjen. Hadde lovet å ha klar middag til mannen så han ble litt skuffet, men sånn er det. Middag ble det i alle fall til slutt og etterpå kom arkitekten. Vi brukte lang tid og kom med alt vi ønsket og han kom med mange gode forslag. Det er ingen tvil om at dette kan bli dyrt så nå må vi bare spare så mye som mulig og betale ned på lånet fremover for å klare å realisere det. Tegningene blir ikke ferdige til innsending før etter sommeren og så venter en veldig lang søkeprosess hos kommunen så vi får nok ikke svar før i januar. Med andre ord tar ting tid, men da har vi litt ekstra tid til å sette av penger. Skal prøve å tenke så lite som mulig på dette da alt er så usikkert for kommunen kan virkelig sette seg på bakbeina her pga sonen huset ligger i. Viktig å ikke få for store forhåpninger i alle fall. Garasjen blir garantert godkjent da så noe får vi jo gjort uansett. Men for min del er ikke garasje så spennende. Nytt inngangsparti med kort vei til nytt bad, og vaskerom med egen inngang er mye mer fristende. Godt jeg har baby å tenke på, for da slipper jeg å bli opphengt i ventetiden. Hunden kjedet vettet av seg så det ble en sen tur på en time i skogen etterpå og formen var faktisk ganske så bra. Var hjemme halv elleve. Nå spiser jeg boller. Begynner ikke på jobb før 12 i morgen heldigvis. Har også kjøpt Baby Björn vippestol i dag! Æsj, kom på at jeg har en klesvask jeg har glemt å henge opp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 1. juli 2016 Forfatter #295 Del Skrevet 1. juli 2016 Det er helg! Bare 6 halve arbeidsdager til permisjon nå! Vært i butikken og kjøpt inn middag (kyllingwok) og hentet slippersene til fødebagen fra Zalando. Første gang jeg har nettshoppet der. Stadig nye barrierer som brytes. Er ikke akkurat noen storshopper, men som gravid har jeg shoppet mer enn vanlig rett og slett fordi jeg må og det er jo ikke så ille allikevel. Spesielt ikke på nettet så man slipper å dra i butikken og man kan sitte i fred og ro for å finne de beste og rimeligste alternativene. Men fremdeles er sparing det aller morsomste da! Legger ut link siden jeg ble fornøyd med kjøpet og prisen var veldig fin. Disse blir fine å ha i dusjen og ellers rundt på sykehuset. https://www.zalando.no/anna-field-badesandaler-crystal-pink-an611fa07-j11.html Har også fått hentelapp på stellematta på Jollyroom men den skulle brått hentes et helt annet sted og dit gadd jeg ikke kjøre. Nå pøser det ned ute igjen og jeg lurer på når sommeren kommer tilbake?? Har vel regnet hver dag i 2 uker nå og jeg er lei. Skal egentlig lage middag og hunden må luftes, men ingen ting frister. I dag skulle jeg ønske at hunden bare kunne lufte seg selv og at jeg hadde råd til å ansette en kokk. For ikke å glemme vaskehjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. juli 2016 #296 Del Skrevet 1. juli 2016 Herregud, permisjon snart! Da jeg trykket på linken til slippersene så jeg for meg noen knallrosa med glitter på og tenkte "og my god, lurer på hva dette er". Crystal Pink, liksom. Navnet var mye drøyere enn utseendet, så de var fine! Stellematta di har jeg på ønskelisten min, så feel free til å gi en anmeldelse når den er hentet! Her er det samme været og jeg er lei. Mannen går i shorts fordi "det er jo juli?!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 1. juli 2016 Forfatter #297 Del Skrevet 1. juli 2016 2 timer siden, Weebs skrev: Herregud, permisjon snart! Da jeg trykket på linken til slippersene så jeg for meg noen knallrosa med glitter på og tenkte "og my god, lurer på hva dette er". Crystal Pink, liksom. Navnet var mye drøyere enn utseendet, så de var fine! Stellematta di har jeg på ønskelisten min, så feel free til å gi en anmeldelse når den er hentet! Her er det samme været og jeg er lei. Mannen går i shorts fordi "det er jo juli?!" Ja, det er helt vilt å tenke på! Tenk at jeg ikke skal være på jobb på rundt et år liksom. Klarer virkelig ikke å se det for meg. Haha, kan tenke meg du begynte å lure da ja. Greit at jeg liker rosa, men det finnes da grenser! Favorittfargen min er grå da, så litt skuffet at de ikke fantes i den fargen! Nå har jeg hentet stellematta. Skal ta bilde av den på stellebordet når mannen får satt det sammen. Jeg hadde jo håp om at han skulle bli ferdig i kveld men så var det brått fotballkamp. Kanskje han kan gjøre det i pausa? Ved første blikk ser stellematta veldig fin ut! Det så også ut som om HM hadde matchende oppbevaringsbokser og slikt i samme design. ---------- Nå har vi spist deilig wok som er min spesialitet (om man får skryte litt) og vi har gått en time med hunden i skogen. Det ble en litt kaotisk tur da han presterte å stikke av i full fart og snurret seg fast i et tre og vi brukte ganske lang tid på å finne han igjen. Nå er det sofaen resten av kvelden og jeg gleder meg sånn til frisørtime i morgen formiddag. Har også bestilt fotpleie neste uke siden jeg fikk gavekort i bursdagsgave. DET gleder jeg meg til. Skal bli godt med freshe sommerføtter. Jeg bestilte uten lakkering men lurer på om jeg skal legge til det for jeg klarer ikke å lakke de selv lenger. Hm... Jeg har vel fortjent det? Jeg er også ganske happy for at smertene i lyske/symfyse er borte. Lurer på om det er fordi hodet har festet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. juli 2016 #298 Del Skrevet 1. juli 2016 Det er grått det går i her også, så hvis HM har fine oppbevaringsbokser i den stilen kan det være jeg hermer totalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 1. juli 2016 Forfatter #299 Del Skrevet 1. juli 2016 13 minutter siden, Weebs skrev: Det er grått det går i her også, så hvis HM har fine oppbevaringsbokser i den stilen kan det være jeg hermer totalt De hadde vist bare en størrelse. Men er sikker på at jeg har sett flere varianter på Jollyroom eller et annet sted! http://www.hm.com/no/product/11930?article=11930-F Her går det i grått over alt. Litt kjedelig kanskje, men det er jo så fint og passer til mye. -------- Lille J sier hun ønsker seg denne. http://www.jollyroom.no/barnerommet/barnelamper-belysning/nattlamper/woodlii-nattlampe-ugle-star-projector-gra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. juli 2016 #300 Del Skrevet 2. juli 2016 De var fine! Jeg ender opp med et stellebord med én skuff og to hyller, så jeg må ha et par bokser for å holde orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå