Gå til innhold

Chandra har blitt mamma <3


Chandra

Anbefalte innlegg

Hvor var den lampa når jeg gikk høygravid og lette? :bond:
Godt mulig det blir kjøpt inn til nestemann selv om jeg ikke har gitt meg selv lov til å starte shoppefesten for det nye vesenet enda! :sjenert:

Deilig med frisør time da, er det store forandringer på gang eller bare litt pynting til barselstiden? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Beccy87 skrev:

Hvor var den lampa når jeg gikk høygravid og lette? :bond:
Godt mulig det blir kjøpt inn til nestemann selv om jeg ikke har gitt meg selv lov til å starte shoppefesten for det nye vesenet enda! :sjenert:

Deilig med frisør time da, er det store forandringer på gang eller bare litt pynting til barselstiden? :) 

Tror kanskje jeg må bestille den altså! Elsker ugler. 😍 Håper lille J også gjør det. ;) Du får bestille etterhvert. Ser de har hatt den lenge i alle fall. Men hvilken aldersgruppe tror du den passer for?

Herlig med frisør! Det blir bare stussing på lengde men har lagt inn noen lyse striper. Har brunt farget hår fra før og ble så lei. Så skal bli godt med litt liv i håret i sommer og ikke minst føle seg litt freshere nå. Sitter med farge og striper i håret nå og venter og håper det blir bra. Mannen blir sikkert glad for litt blondere kone. :fnise: 

Nå sitter jeg med kaffen og koser meg. Skal be frisøren fikse meg litt fin på håret siden jeg skal på party i kveld. ;) Kanskje krølle litt? Selvfølgelig er jeg sjåfør da! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Weebs skrev:

De var fine! Jeg ender opp med et stellebord med én skuff og to hyller, så jeg må ha et par bokser for å holde orden :) 

Ser for meg at det blir superfresht! Viktig med match før det blir kaos. Fikk høre at man etterhvert bare gir faen men jeg har ikke lyst til at det skal skje. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg litt til den gi faen-holdningen. Vi var nylig på besøk hos et vennepar og de slengte babyen oppi den splitter nye Bolia-sofaen og byttet en bæsjebleie. Jeg bare "iiiik" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2016 den 13.31, Weebs skrev:

Gruer meg litt til den gi faen-holdningen. Vi var nylig på besøk hos et vennepar og de slengte babyen oppi den splitter nye Bolia-sofaen og byttet en bæsjebleie. Jeg bare "iiiik" :hoho:

Huff måtte den aldri komme! Men jeg vet jo bare at det skjedde med hunden. Han skulle feks aaldri opp i sofaen men det gikk raskt til helvete. :tongue:

Ferdif g hos frisør og dristet meg til å bestille ny time i slutten av september. Kan i alle fall prøve å ikke forfalle! 

Prøvde å ta et anonymt bilde av håret. :P Allerede rukket å blitt bustet til av crazy vind. 

Endret av Chandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looking good! Misunnelig på alle som er fine på håret for tiden. Når bolla i ovnen nærmer seg klar kan det være jeg også drister meg til frisøren og blir super-blondie igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Weebs skrev:

Looking good! Misunnelig på alle som er fine på håret for tiden. Når bolla i ovnen nærmer seg klar kan det være jeg også drister meg til frisøren og blir super-blondie igjen :nigo:

Jeg må innrømme at jeg har gått til frisøren hele veien jeg. :plystre: Men det er god lufting der med avtrekk over hodet og hun bruker snillere hårfargeprodukter da. Men har ikke bleket noe før nå da. Men man fortjener å føle seg fin altså! :fnise: 

Men Blondie? Så for meg deg med svart hår. 😅 Sikkert bare profilbildet som har ført til det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis blondere enn blond, men rocker akkurat nå en ettervekst omtrent til ørene :ler: Siden graviditeten var veldig planlagt så tok jeg striper i stedet for helbleking de siste gangene. Jeg visste at jeg ikke ville smøre grønn kløende blekegugge i hodebunnen når jeg var gravid, så da ble ikke overgangen så ekstrem :P Men jeg savner det! :grine: :fnise:

Edit: Øyhh. Når jeg tenkte meg litt om så kunne kanskje det innlegget virke bitchy/judgy? Det var ikke meningen, altså! Men blekemiddel er "hardere" enn vanlig hårfarge. Og jeg bryr meg ikke så veldig at jeg sliter med å droppe blondinelooken for en stund. Jeg skal komme sterkt tilbake senere :nigo:

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny sveis! Og sååå bra at legen har tatt deg på alvor og gitt deg sykemelding. Det hjelper sånn å kunne på hvile ut altså. Selv har jeg nå gått ut i 2 uker ferie + permisjon, så jeg skal ikke jobbe før ut i august neste år. Det føles så surrealistisk!

Åh, den uglelampa var fin :rodmer: Har fått denne i gave, men det er mange andre lamper jeg synes er finere, men nå føler jeg ikke at jeg kan kjøpe det siden vi nå har en :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Weebs skrev:

Jeg er vanligvis blondere enn blond, men rocker akkurat nå en ettervekst omtrent til ørene :ler: Siden graviditeten var veldig planlagt så tok jeg striper i stedet for helbleking de siste gangene. Jeg visste at jeg ikke ville smøre grønn kløende blekegugge i hodebunnen når jeg var gravid, så da ble ikke overgangen så ekstrem :P Men jeg savner det! :grine: :fnise:

Edit: Øyhh. Når jeg tenkte meg litt om så kunne kanskje det innlegget virke bitchy/judgy? Det var ikke meningen, altså! Men blekemiddel er "hardere" enn vanlig hårfarge. Og jeg bryr meg ikke så veldig at jeg sliter med å droppe blondinelooken for en stund. Jeg skal komme sterkt tilbake senere :nigo:

Hehe, nei slapp helt av!  :blomst: Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt på det med bleking en gang siden jeg ikke har gjort det på sikkert 6 år bortsett fra stripene i dag og det høres fornuftig ut å ikke helbleke håret nå. :) Jeg vet det er delte meninger om farging også men jeg velger å gjøre det og stole på frisøren. Men det viktigste er jo at man gjør det man selv føler er riktig enten den ene eller andre veien. 

3 timer siden, Sjela skrev:

Grattis med ny sveis! Og sååå bra at legen har tatt deg på alvor og gitt deg sykemelding. Det hjelper sånn å kunne på hvile ut altså. Selv har jeg nå gått ut i 2 uker ferie + permisjon, så jeg skal ikke jobbe før ut i august neste år. Det føles så surrealistisk!

Åh, den uglelampa var fin :rodmer: Har fått denne i gave, men det er mange andre lamper jeg synes er finere, men nå føler jeg ikke at jeg kan kjøpe det siden vi nå har en :P 

Takk for det og Grattis med friheten! Jeg gleder meg så til å gå ut i permisjon nå! Håper jeg får noen uker til å bare pusle med alt før baby kommer. Nå strekker ikke energien helt til selv om det hjelper veldig med sykemeldingen da! :)

Den lampa du linket til var fin da. Likte det med sol og måne. Den uglelampa jeg linket til lyser ikke tror jeg. Bare projektorer stjerner og spiller sanger om jeg ikke tar feil.  Kanskje det er rom for å kjøpe flere. :fnise:

-----

Kom akkurat hjem fra bursdag og klokka er snart halv tre. Alt for sent for høygravide damer altså. Men nå er jeg jo lys våken! Var i alle fall veldig hyggelig. På en måte skulle jeg ønske en hjemmedag i morgen, men det er godt å fokusere på å være litt sosial også. Hjemmedager blir det vel mer enn nok av fremover. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp!

Sovet 5-6 timer i natt og kroppen vil ikke sove mer. Håper mannen vil lage egg og bacon til frokost. :tongue:

Det var så koselig i går da, og nydelig mat! I dag må jeg få unna litt husarbeid før grillbesøk i kveld. Da skal vi også hente vuggen vi skal låne. :rodmer: 

35+6 i dag. Nå syntes jeg det begynner å gå fremover altså! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten ble havregrøt og sure miner. Mannen var på harryhandel i Sverige i går og presterte å bare kjøpe brus og noe frossen kinamat man kan varme i mikroen??? :rasende: Kan man virkelig ikke forvente at de tenker litt selv?? 

Fått plukket litt jordbær og redikker fra hagen og gjort unna klesvask. Skulle egentlig støvsuge men fikk bare tatt trappa før jeg ble sliten og la meg. Har virkelig null energi og så ble jeg vekket ab foreldrene mine som kom innom med planter. :tongue:

 Men når jeg tenker så har hele uka gått i ett og da blir det jo sånn. Nå skal jeg prøve å gjøre meg presentabel før vi drar på grilling og det skal bli godt siden jeg er sulten som en ulv! Mannen har gått tur med hunden da, så han for vel litt pluss i boka. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du ble på håret! :)

Jeg hadde ikke sendt min mann på tur til sverige uten en lang handleliste i alle fall. Men så er jeg litt over gjennomsnittet glad i både lister og kontroll da så... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt like irritert som deg! :P Men hadde nok gjort som Beccy og skrevet en lang liste :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frossen kinamat? Halloooo!? :hakeslepp:

Personlig hadde jeg bedt om 10 brett med sukkerfri Powerking :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja neste gang blir det liste! Nå bor vi jo nærme grensa men det er jo allikevel ganske tullete. :opplyser: Mannfolk altså. 

På vei hjem fra kjempehyggelig grillings nå. Ser frem til siste hele uke i jobb nå! Bare å hive seg ut i det og bli ferdig. Virker som det blir en roligere uke med pent vær også så da skal jeg vel få unna litt i hus og hage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin du ble på håret! Det er digg å komme seg til frisøren og føle seg så fresh etterpå! :)

Ja, anbefaler definitivt agilitykurs!  Og alle andre kurs, egentlig, det er så gøy å trene hund! Og kjempefint når du har en uredd hund, vår er kjemperedd for vippa etter at den smalt i bakken veldig hardt en gang før han var klar, så bra når man kan bygge det opp fra et uredd perspektiv.

Wow, en måned til termin!

Du er altså så flink med og hus og hage. Gremmes over hvordan det ser ut i vår lille leilighet nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rainbow skrev:

Så fin du ble på håret! Det er digg å komme seg til frisøren og føle seg så fresh etterpå! :)

Ja, anbefaler definitivt agilitykurs!  Og alle andre kurs, egentlig, det er så gøy å trene hund! Og kjempefint når du har en uredd hund, vår er kjemperedd for vippa etter at den smalt i bakken veldig hardt en gang før han var klar, så bra når man kan bygge det opp fra et uredd perspektiv.

Wow, en måned til termin!

Du er altså så flink med og hus og hage. Gremmes over hvordan det ser ut i vår lille leilighet nå! 

Takk for det! Føler meg ikke så fresh om dagen så det er viktig å gjøre det man kan! :fnise: Skal inn og titte i dagboken din etterpå. Trenger å lese om trening. Savner det veldig! 

Tenk at det er en måned igjen. Sykt! 

Er ikke så flink om dagen altså. Har tro på denne uka. Men har kontroll på klesvask og det er ryddig og det er jo bedre enn ingen ting. Men fysj og fy hvor stygt gulvet er! Og i natt hang klesvaska igjen ute. Man blir sløv av å være høygravid men liker å ha noe å skylde på. :P

------

36+0 i dag! Hurra! Nå begynner det å bli skremmende nærme. 

Straks 1 time igjen på jobb også. Tiden flyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt!!! Merker at det bare er en måned til termin for nå blir det tyngre for hver dag. Baby blir bare større og større også. Hun tar mye plass i magen nå. :)

Etter jobb luftet jeg hunden og sov litt før jeg lagde middag. Fant ut at det var på tide å skjerpe seg med maten så da ble det laks med villris, limerømme og mango- og avocadosalat. Jeg var så sunn før jeg ble gravid og nå sklir det litt ut. Fant ut at det er best å skjerpe seg før baby kommer ut for å klare å holde det gående. 

Jeg lengter tilbake til den ugravide delen av meg selv nå altså. Da var jeg aldri/sjeldent syk, spiste rimelig sunt, trente mye og hadde masse energi. Trengte aldri å  sove på sofaen og full dag på jobb med middagslaging, lang tur med hunden og trening på treningssenteret på samme dag var piece of cake. Lagde masse grønne smoothier, havregrøt, hadde ikke så mye sukkersug osv... Det føles ut som et helt liv siden akkurat nå. Jeg SKAL tilbake dit altså! I natt drømte jeg at jeg svømmetrente til triathlon. :enig: 

Ble så sliten etter middagen at jeg og mannen gjorde en avtale. Han ryddet kjøkken og støvsugde hele huset mens jeg gikk tur med hunden. Vi var vel ute i 1 time og 15 minutter i pensjonisttempo. Det vil si 3,2km/t i snittfart. Det er ikke akkurat raskt. :fnise: Følte jeg våknet litt av det men nå er jeg like sliten igjen. Har så lyst til å rydde inn i stellekommoden som mannen har satt opp på badet, men jeg orker bare ikke. Jeg orker ikke en dritt egentlig. Det er så kjipt! Inne i hodet mitt vil jeg jo så mye og jeg hater å ikke orke noe. Det er så bra at det er 5 halve arbeidsdager til permisjon altså. 

Jaja, det var dagens klaging. ;) Nå går jeg faktisk opp og rydder inn i stellekommoden allikevel og etterpå skal jeg lage meg smoothie til kveldsmat. Så det så! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar på denne bebigroingen 😉 Kjenner meg igjen i det å ønske så mye mer, og savne den vanlige energien. Selv har jeg ikke vært på tur med hunder etter jobb i dag.. Ryddet og ordner en del småting, blant annet festet tråder i strikketøy og skrudd sammen sprinkelsengen, sånt må gjøres det og 😉

Men vi gjør nok i sum nok begge allikevel  ☺Om en måned er du jo fult bebiokkupert! Blir godt med ferie og permisjon, kun to arbeidsdager igjen her 😊 Om fem halve kan du sprette farrisflaska 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...