LilleMy1989 Skrevet 27. juni 2016 #261 Del Skrevet 27. juni 2016 redebygging 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 27. juni 2016 #262 Del Skrevet 27. juni 2016 Nå har jeg lest meg gjennom hele boka di og det høres ut som dere har det så koooooselig! Med hus og stor hage med bær og urter og blomster og hunder og planer om utbygg og ah, jeg blir misunnelig her jeg sitter! Vi har det samme stellebordet fra IKEA og er kjempe fornøyd. Måtte spe på med en liten kommode vedsiden av for å få plass til alt av klær og utstyr og vi har droppet å henge på den ekstra klaffen så baby ligger på langs når vi skifter isteden fordi den rett og slett ville blitt for bred (har stellebord stående i gangen utenfor badet), men det funker kjempe fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 27. juni 2016 Forfatter #263 Del Skrevet 27. juni 2016 6 timer siden, Beccy87 skrev: Nå har jeg lest meg gjennom hele boka di og det høres ut som dere har det så koooooselig! Med hus og stor hage med bær og urter og blomster og hunder og planer om utbygg og ah, jeg blir misunnelig her jeg sitter! Vi har det samme stellebordet fra IKEA og er kjempe fornøyd. Måtte spe på med en liten kommode vedsiden av for å få plass til alt av klær og utstyr og vi har droppet å henge på den ekstra klaffen så baby ligger på langs når vi skifter isteden fordi den rett og slett ville blitt for bred (har stellebord stående i gangen utenfor badet), men det funker kjempe fint! Oi oi, ikke værst! Ja, vi koser oss skikkelig her. Det er jo litt jobb og ikke bare en dans på roser men absolutt slik jeg vil ha det. Slik som i stad da jeg bare gikk ut i hagen for å finne jordbær til yoghurten min. Drømmer om høner, drivhus ++ etterhvert så håper det blir en realitet om noen år. Så godt å høre at du liker det stellebordet og at det er mulig å bruke det uten klaffen om den skulle ta for stor plass. Nå står det hjemme hos foreldrene mine og vi henter det i morgen. Det skal bygges opp med en gang! ---------- Fin mandag til slutt i dag. Spiste middag etter jobb og jeg fikk legge meg en times tid før vi dro ut med hundene. Gikk bare 40 minutter i dag, men de har lekt i timevis så nå er begge hundene helt utslitte og ligger rett ut. Satser på en lengre tur i morgen før vi leverer hunden vi passer senere på kvelden. I morgen skal det ENDELIG være sol også! Ellers har kvelden blitt brukt til litt mer klesvask og litt ordning av babytøy og stelleting til stellekommoden igjen. Bare småpusling egentlig for det er ikke så mye å gjøre nå. Koselig å pusle noen minutter hver dag med det. Lurer på om jeg har litt lite klær men jeg tar det etter fødselen når jeg ser hvor stor hun er og hva som fungerer best. Er jo kort vei til alle butikker og da kan jeg jo bare sende med mannen bilder fra nettbutikkene. Fikk ammebhene fra e-bay i dag og de var helt fantastiske å bruke! Kommer til å bo i de fremover. De var jo til og med veldig pene. Om den passer like bra med masse melk i puppene blir det å bestille flere. Det er veldig god stretch i de så jeg troor det skal gå fint. 40,- pr. stk er ikke akkurat noen u-pris og de virket virkelig ikke billige i det hele tatt. Krysser fingrene for søvn i natt og at jeg klarer å være litt mer mentalt tilstede på jobb i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 27. juni 2016 #264 Del Skrevet 27. juni 2016 Link takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 28. juni 2016 #265 Del Skrevet 28. juni 2016 Takker ja til link jeg også Åh, får skikkelig godfølelse av å høre hvordan du pusler hjemme. Bare det å finne frem stelleting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #266 Del Skrevet 28. juni 2016 8 timer siden, LilleMy1989 skrev: Link takk! 1 time siden, Weebs skrev: Takker ja til link jeg også Åh, får skikkelig godfølelse av å høre hvordan du pusler hjemme. Bare det å finne frem stelleting Link skal bli! http://www.ebay.com/itm/151794971527 Grunnen til at jeg kjøpte denne var fordi at alle på termingruppa på Facebook anbefalte den. Jeg har ikke de største puppene da så vet ikke hvordan den er om man har det. Utrolig behagelig! Jeg kjøpte den minste størrelsen. ------ Sov bedre i natt. Våknet opp konstant men fikk hele tiden sove igjen. Har fri i morgen så det skal gå fint. I dag skal det grilles! 8 arbeidsdager igjen etter dagen i dag. Det bør gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 28. juni 2016 #267 Del Skrevet 28. juni 2016 Se der ja! Jeg er ikke Frøken Big Boobs myself, har akkurat måttet oppgradere til en 75C (). Og så billig da! Kjøpt og betalt. ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 28. juni 2016 #268 Del Skrevet 28. juni 2016 Fins ikke i min størrelse Jaja ikke no nytt det! Tenkte å kjøpe fra Change når de har stabilisert seg Savner vanlig bh noe helt sykt og har hørt mange skryte av de. Så ser de faktisk veldig fine og normale ut og Herregud som jeg gleder meg til å kjøpe normale klær... og Jeans!!!!!! Liksom ett år siden sist. Bah. Jeg har veldig lyst til å ha hund jeg og. Mannen derimot er ikke så begeistret. Han er glad i hunder altså, men føler ikke at vi har tid og kapasitet nå. Håper det blir senere En forutsetning er selvfølgelig skikkelig hundetrening og valg av rett hund. Tror ikke jeg kunne levd uten dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #269 Del Skrevet 28. juni 2016 2 timer siden, Weebs skrev: Se der ja! Jeg er ikke Frøken Big Boobs myself, har akkurat måttet oppgradere til en 75C (). Og så billig da! Kjøpt og betalt. ebay Hurra! Håper du blir fornøyd. Jeg gruer meg til puppene krymper igjen! 1 time siden, LilleMy1989 skrev: Fins ikke i min størrelse Jaja ikke no nytt det! Tenkte å kjøpe fra Change når de har stabilisert seg Savner vanlig bh noe helt sykt og har hørt mange skryte av de. Så ser de faktisk veldig fine og normale ut og Herregud som jeg gleder meg til å kjøpe normale klær... og Jeans!!!!!! Liksom ett år siden sist. Bah. Jeg har veldig lyst til å ha hund jeg og. Mannen derimot er ikke så begeistret. Han er glad i hunder altså, men føler ikke at vi har tid og kapasitet nå. Håper det blir senere En forutsetning er selvfølgelig skikkelig hundetrening og valg av rett hund. Tror ikke jeg kunne levd uten dyr.. Så dumt! Ja herregud! Vanlige klær liksom?? Hva er det? Er lei av å gå i det samme hele tiden og jeg savner turbuksa mi. Rart å tenke på at kroppen snart skal bli normal igjen. Jeg angrer ikke på at vi kjøpte hund altså. Men det er jo viktig at begge er klare for det og at man velger en rase og hund som passer det man ønsker. Jeg er veldig fornøyd med vårt valg. Men er jo spent på om det blir hektisk med baby da. Det får tiden vise. Har eid hest frem til et par år siden så i forhold til det er hund veldig lettvint egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 28. juni 2016 #270 Del Skrevet 28. juni 2016 Syns ikke du høres kjedelig ut i det hele tatt, jeg! Livet mitt består av jobb, trening og hund, er ikke sånn superspennende det heller, egentlig. Det må jo være innmari mye bedre å ha hus når du ikke syns det er så kjipt med husarbeid. Like å ordne med klær, liksom...! Gruer meg til jeg får hus og mye større flate å gjøre ting på, samtidig som det blir kjempefint for hunden med mer plass og hage. Du er kjempeflink til å prioritere ham selv som høygravid, så det kommer sikkert til å gå fint når du har baby også. Triathalon er virkelig supersprekt. Jeg trener mye, men med vannskrekk tror jeg det blir lite sannsynlig å stille til start i noe sånt! 11 minutter siden, Chandra skrev: Hurra! Håper du blir fornøyd. Jeg gruer meg til puppene krymper igjen! Så dumt! Ja herregud! Vanlige klær liksom?? Hva er det? Er lei av å gå i det samme hele tiden og jeg savner turbuksa mi. Rart å tenke på at kroppen snart skal bli normal igjen. Jeg angrer ikke på at vi kjøpte hund altså. Men det er jo viktig at begge er klare for det og at man velger en rase og hund som passer det man ønsker. Jeg er veldig fornøyd med vårt valg. Men er jo spent på om det blir hektisk med baby da. Det får tiden vise. Har eid hest frem til et par år siden så i forhold til det er hund veldig lettvint egentlig. Helt enig i det du sier om at det er viktig å være klar over hvilken rase man velger etter egene behov og hva man kan tilby hunden. Vi planlegger en hund til etter hvert, og da skal vi nok faktisk ha en annen rase, fordi vi er litt mer interessert i mange ulike hundesporter enn det hunden vår er! Jeg har også hest, men hun er en pensjonert gammel dame, så det er ikke så mye styr lenger som da jeg brukte rundt tre timer hver dag på hest. Gruer du deg til fødselen, eller er du en sånn som tar det helt med ro? Jeg tror jeg hadde syntes det var veldig skummelt, for jeg er så smertepingle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #271 Del Skrevet 28. juni 2016 17 minutter siden, Rainbow skrev: Syns ikke du høres kjedelig ut i det hele tatt, jeg! Livet mitt består av jobb, trening og hund, er ikke sånn superspennende det heller, egentlig. Det må jo være innmari mye bedre å ha hus når du ikke syns det er så kjipt med husarbeid. Like å ordne med klær, liksom...! Gruer meg til jeg får hus og mye større flate å gjøre ting på, samtidig som det blir kjempefint for hunden med mer plass og hage. Du er kjempeflink til å prioritere ham selv som høygravid, så det kommer sikkert til å gå fint når du har baby også. Triathalon er virkelig supersprekt. Jeg trener mye, men med vannskrekk tror jeg det blir lite sannsynlig å stille til start i noe sånt! Helt enig i det du sier om at det er viktig å være klar over hvilken rase man velger etter egene behov og hva man kan tilby hunden. Vi planlegger en hund til etter hvert, og da skal vi nok faktisk ha en annen rase, fordi vi er litt mer interessert i mange ulike hundesporter enn det hunden vår er! Jeg har også hest, men hun er en pensjonert gammel dame, så det er ikke så mye styr lenger som da jeg brukte rundt tre timer hver dag på hest. Gruer du deg til fødselen, eller er du en sånn som tar det helt med ro? Jeg tror jeg hadde syntes det var veldig skummelt, for jeg er så smertepingle! Da er livet vårt ganske likt da jo. Mitt består også sv trening når jeg ikke er gravid da. Jeg har vannskrekk så det er en av grunnene til at jeg har meldt meg på. Da må jeg komme over skrekken. Bader nesten kun i basseng og hater å ha hodet under vann. Men jeg ser for meg en stor mestringsfølelse når jeg forhåpentligvis har klart det. Artig at du har hest i tillegg! Min måtte avlives som 8åring pga narkolepsi. Etter det har jeg knapt sittet på en hest. Fikk rett og slett hest "opp i halsen" etter å ha holdt på i 17 år eller noe og med veldig mye styr de siste årene med syk hest. Men jeg er jo glad i hest fremdeles. Hva slags hund har dere? Om du vil skrive det her da? Jeg driver ikke med noe. Bare koser meg i skogen med han og prøver å være flink til å møte opp på noen treninger i lydighet nå og da. Jeg gruer meg ikke egentlig til fødselen. Jeg trodde jeg skulle det men 9 måneder med baby i magen gjør en liksom klar til å få den ut og man blir liksom psykisk klar. Jeg er veldig smertepingle og hater sprøyter, men jeg er også veldig spent på å oppleve det og å se hvor tøff jeg egentlig er, eller ikke er. Jeg tenker at hvis alle andre klarer det klarer jammen meg jeg det også! Også vil jo fødselen si at jeg endelig får tilbake kroppen min igjen og faktisk kan trene og fungere normalt. Det må være verdt litt smerte. Ikke minst gleder jeg meg til å treffe lille J. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 28. juni 2016 #272 Del Skrevet 28. juni 2016 25 minutter siden, Chandra skrev: Da er livet vårt ganske likt da jo. Mitt består også sv trening når jeg ikke er gravid da. Jeg har vannskrekk så det er en av grunnene til at jeg har meldt meg på. Da må jeg komme over skrekken. Bader nesten kun i basseng og hater å ha hodet under vann. Men jeg ser for meg en stor mestringsfølelse når jeg forhåpentligvis har klart det. Artig at du har hest i tillegg! Min måtte avlives som 8åring pga narkolepsi. Etter det har jeg knapt sittet på en hest. Fikk rett og slett hest "opp i halsen" etter å ha holdt på i 17 år eller noe og med veldig mye styr de siste årene med syk hest. Men jeg er jo glad i hest fremdeles. Hva slags hund har dere? Om du vil skrive det her da? Jeg driver ikke med noe. Bare koser meg i skogen med han og prøver å være flink til å møte opp på noen treninger i lydighet nå og da. Jeg gruer meg ikke egentlig til fødselen. Jeg trodde jeg skulle det men 9 måneder med baby i magen gjør en liksom klar til å få den ut og man blir liksom psykisk klar. Jeg er veldig smertepingle og hater sprøyter, men jeg er også veldig spent på å oppleve det og å se hvor tøff jeg egentlig er, eller ikke er. Jeg tenker at hvis alle andre klarer det klarer jammen meg jeg det også! Også vil jo fødselen si at jeg endelig får tilbake kroppen min igjen og faktisk kan trene og fungere normalt. Det må være verdt litt smerte. Ikke minst gleder jeg meg til å treffe lille J. :-) Ja, det hørtes ut som livet vårt er ganske likt, sånn bortsett fra min manglende barnelyst! Wow, da er det ekstra imponerende at du vil gjøre det, jeg er kjemperedd for å få hodet under vann, og å være på dypet...Tror jeg hadde fått panikk om jeg skulle vært med på noe sånt. Har lyst til å få løpt mer, da, men nå er det gresspollensesong, og da blir jeg dårlig av å løpe ute. Og har holdt på med så mange spesifikke treningsprogrammer når det ikke var sesong, så jeg fortrengte litt det faktum at det er umulig å trene ute en stund nå. Åh, avlives som 8-åring, så trist!! Min er faktisk 37 år. Har hatt henne siden 1997 og kjent henne siden 1993, men kjenner meg igjen med det å være sliten av å ha syk hest. Er mye av det med gamlemor også, men akkurat nå er hun heldigvis i en veldig god periode, etter at hun fikk slag i fjor vår. Vi har en eurasier, og vi driver med masse tur, og ellers rallylydighet, lydighet og utstilling + agility på hobbybasis. Eurasiere har en virkelig sterk "what's in it for me"-tankegang, i tilegg til at han mister fokus lett, så man må være superflink til å motivere, og noen ganger er ingenting motiverende nok sammenligna med andre hunder, så vi sliter litt med fri ved fot i rally og fellesdekk i LP. Men jobber med saken! Målet er vel hovedsaklig å nå langt i rally, og å klare en klasse 1 tittel i LP (apport tror jeg aldri han gidder, så spørs om vi orker å prøve å komme lenger). Og kanskje starte hopp, siden han har fått angst for vippa, men det blir ikke med det første. Også å få et championat på utstilling, da. To sjanser i august, ellers må vi helt til Rogaland i september...! Dette ble mye utenomsnakk! Så bra du ikke gruer deg! Høres ut som du har en veldig tøff og riktig innstilling til det. Hvis jeg skulle hatt barn hadde jeg sikkert trengt terapi, for jeg er redd fødselen selv om jeg aldri skal oppleve det! Du høres veldig tøff ut og klar! Kanskje det er sånn at man blir klar fordi det er meningen? Skjønner godt du gleder deg til å se hvem det er som har bodd i magen din alle disse månedene! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #273 Del Skrevet 28. juni 2016 6 minutter siden, Rainbow skrev: Ja, det hørtes ut som livet vårt er ganske likt, sånn bortsett fra min manglende barnelyst! Wow, da er det ekstra imponerende at du vil gjøre det, jeg er kjemperedd for å få hodet under vann, og å være på dypet...Tror jeg hadde fått panikk om jeg skulle vært med på noe sånt. Har lyst til å få løpt mer, da, men nå er det gresspollensesong, og da blir jeg dårlig av å løpe ute. Og har holdt på med så mange spesifikke treningsprogrammer når det ikke var sesong, så jeg fortrengte litt det faktum at det er umulig å trene ute en stund nå. Åh, avlives som 8-åring, så trist!! Min er faktisk 37 år. Har hatt henne siden 1997 og kjent henne siden 1993, men kjenner meg igjen med det å være sliten av å ha syk hest. Er mye av det med gamlemor også, men akkurat nå er hun heldigvis i en veldig god periode, etter at hun fikk slag i fjor vår. Vi har en eurasier, og vi driver med masse tur, og ellers rallylydighet, lydighet og utstilling + agility på hobbybasis. Eurasiere har en virkelig sterk "what's in it for me"-tankegang, i tilegg til at han mister fokus lett, så man må være superflink til å motivere, og noen ganger er ingenting motiverende nok sammenligna med andre hunder, så vi sliter litt med fri ved fot i rally og fellesdekk i LP. Men jobber med saken! Målet er vel hovedsaklig å nå langt i rally, og å klare en klasse 1 tittel i LP (apport tror jeg aldri han gidder, så spørs om vi orker å prøve å komme lenger). Og kanskje starte hopp, siden han har fått angst for vippa, men det blir ikke med det første. Også å få et championat på utstilling, da. To sjanser i august, ellers må vi helt til Rogaland i september...! Dette ble mye utenomsnakk! Så bra du ikke gruer deg! Høres ut som du har en veldig tøff og riktig innstilling til det. Hvis jeg skulle hatt barn hadde jeg sikkert trengt terapi, for jeg er redd fødselen selv om jeg aldri skal oppleve det! Du høres veldig tøff ut og klar! Kanskje det er sånn at man blir klar fordi det er meningen? Skjønner godt du gleder deg til å se hvem det er som har bodd i magen din alle disse månedene! <3 Det er koselig med litt utenomsnakk! Har du dagbok?? Får ikke opp signaturer på mobilen så får det aldri med meg! 37 år er jo helt fantastisk! 8 år er altfor ungt ja. Mest sannsynlig noe galt i hjernen som svulst eller liknende. På slutten på veterinærhøgskolen sovnet hun og falt i bakken hele tiden og da måtte ha advarsel på boksdøra hennes. Det var egentlig godt da hun fikk diagnosen og man kunne ende det. Agility tror jeg hunden min hadde likt! Han er veldig aktiv og liker utfordringer. Ikke så god på konsentrasjon. Nå må jeg Google eurasier for det har jeg ikke hørt om! Jeg tror det er en mening med alt som skjer og nå er det mening at jeg skal få barn. Det føles helt riktig ut selv om jeg ikke hadde ønske for et år siden. Nå er det jo stikk motsatt! 😍 Men jeg er veldig klar på at jeg skal trene og ha et liv i tillegg. Det var da jeg skjønte at det var mulig jeg virkelig fikk lyst på barn. Så synd med pollenallergi da. Da er ikke uteaktivitet så lett sikkert. Har du vært med i løp før siden du liker å løpe? Vi har et lokalt trimløp en gang i uka og det er så gøy å være med. Ikke at jeg har gjort det på lenge da. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. juni 2016 #274 Del Skrevet 28. juni 2016 Så koselig med bittesmått på tørkestativet Vaske klær skal jeg også gjøre til uka. Gleder meg Her er det visstnok jeg som er verst på snorkefronten Kanskje ikke så rart når jeg sover på ryggen enda? Men jeg har da våknet til at mannen har snorket litt han også, jeg bare sover dypere enn han tror jeg. Stakkars. I natt hadde han vært oppe i flere timer på pc-en fordi jeg lå og snorka som et uvær Ikke så feminint av meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #275 Del Skrevet 28. juni 2016 6 minutter siden, Sjela skrev: Så koselig med bittesmått på tørkestativet Vaske klær skal jeg også gjøre til uka. Gleder meg Her er det visstnok jeg som er verst på snorkefronten Kanskje ikke så rart når jeg sover på ryggen enda? Men jeg har da våknet til at mannen har snorket litt han også, jeg bare sover dypere enn han tror jeg. Stakkars. I natt hadde han vært oppe i flere timer på pc-en fordi jeg lå og snorka som et uvær Ikke så feminint av meg altså Haha jeg føler med mannen din!! Du er heldig som kan sove på ryggen da. Da får jeg ikke puste. Gled deg til å vaske babytøy! Det finnes ikke noe søtere. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. juni 2016 #276 Del Skrevet 28. juni 2016 Det blir tyngre og tyngre, så det hender ofte at jeg ruller over på siden om natten. Jeg må jo ta fart for å komme meg dit, og så støtter jeg opp med en del av dyna Et prosjekt i seg selv det der. Merker at søvnen blir mer oppstykket om dagen. I natt var jeg også to runder på toalettet. Like kjipt hver gang når siste tur bare er en halvtimes tid før klokka ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #277 Del Skrevet 28. juni 2016 22 minutter siden, Sjela skrev: Det blir tyngre og tyngre, så det hender ofte at jeg ruller over på siden om natten. Jeg må jo ta fart for å komme meg dit, og så støtter jeg opp med en del av dyna Et prosjekt i seg selv det der. Merker at søvnen blir mer oppstykket om dagen. I natt var jeg også to runder på toalettet. Like kjipt hver gang når siste tur bare er en halvtimes tid før klokka ringer Samme her. Sover ikke sammenhengende lenger. Det er kjipt! Men vi må vel bare venne oss til det. doturer på natta er også et kapittel for seg selv... Natt til mandag telte jeg 6 ganger!! Mer dette din siste arbeidsuke mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. juni 2016 #278 Del Skrevet 28. juni 2016 Siste arbeidsuke, og ettersom jeg er gradert sykemeldt har jeg bare knappe 2 dager igjen Deilig å endelig slippe jobbfokuset, for det har ikke akkurat vært så veldig mye motivasjon og konsing i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 28. juni 2016 Forfatter #279 Del Skrevet 28. juni 2016 2 minutter siden, Sjela skrev: Siste arbeidsuke, og ettersom jeg er gradert sykemeldt har jeg bare knappe 2 dager igjen Deilig å endelig slippe jobbfokuset, for det har ikke akkurat vært så veldig mye motivasjon og konsing i det siste Haha, samme her! Er mer på KG enn på jobb! Tror rett og slett av baby tar så mye hjernekapasitet at det er fysisk umulig å konsentrere seg om jobb nå. Håper de to siste dagene dine går fort. Det blir sikkert lest rydding og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. juni 2016 #280 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Jepp, masse rydding og sortering digitalt og analogt Har overført alle oppgave til nyansatt så sitter bare å later meg nå og svarer på spørsmålene han kommer med i forhold til gjennomføring av diverse leveranser. Veldig greit å være rådgiver de siste dagene i grunn Har du mye å ferdigstille før permisjon? Endret 28. juni 2016 av Sjela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå