Gå til innhold

Hvorfor kan venninna mi gå i samme kjolen som meg , men ikke jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man har store bryster og presser disse sammen (tenk sports-BH eller push up), blir de most sammen, slik at det lager en kløft som minner mer om en rumpesprekk. Særlig sett ovenifra. Små bryster + push-up gir kløft for de som har problemer med å få brystene til å møtes. Se på bildet til høyre her. Selv med push-up, blir det litt mellomrom mellom brystene, slik at det blir kløft, ikke sprekk: http://your.asda.com/media/BAhbB1sHOgZmIi0yMDExLzEyLzA3LzEzXzAxXzQzXzM0NV9hYnJhY2FkYV9icmEuanBnWwg6BnA6CnRodW1iIgk1NDB4/abracada-bra.jpg

Her har vi litt større bryster i push-up, og den klassiske sprekken. Ikke veldig flatterende: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1VyduIXXXXXa6XXXXq6xXFXXX2/Plus-size-push-up-bra-open-before-the-deduction-of-furu-large-cup-bra-after-the.jpg

Med større bryster, trenger man vanligvis hjelp til å separere og løfte dem. Kløft blir det nesten uansett, med mindre man bruker heldekkende full-cup (og selv da kan man risikere kløft). Her møtes brystene såvidt i midten, men det blir ikke den eviglange sprekken som på bildet over. Mye finere form: http://images.bravissimo.com/products/bp-fy158gmlh-large.jpg

Dette er en balconettetype med forsterket panel i sidene. Den separerer og flytter tyngden litt mer frem på brystet, så det ikke ser ut som om man går rundt med to sammenskviste ballonger i kjolen. Den gir også flott form fra siden, men fant dessverre dårlig med bilder av den. Den er mye finere i virkeligheten (om man passer typen, selvsagt). BH-en er ikke spesielt sexy i seg selv, det handler mer om hva den gjør for fasongen: http://www.lace-lingerie.pl/shared/c/cd857812d78f8e9fbceacfc4db9739a1_h100w600_width_38773303.jpg

Dobbeltpupp er når puppen tyter ut av skålen eller kjolen, slik at det ser ut som om man har 4 bryster: http://1.bp.blogspot.com/-oJ39lFb2XU4/TqRe3O_FqmI/AAAAAAAAAHE/jGfRhTK-LVM/s1600/010.JPG

Helt enig i at TS er sexy i kjolen akkurat slik hun er, men personlig synes jeg det lener mot (altså bare så vidt) vulgært pga. feil BH og såpass liten kjolestørrelse at draperingene i skjørtet ligner mer på rynker. Hun kan godt ha en helt ettersittende kjole, så det er altså kun hva som skjer med draperingene på akkurat den kjolen som trekker ned inntrykket litt, ikke kroppen til TS. Skjønner godt at det kan slå an på soverommet, eller i fantasien til folk, men med to enkle justeringer blir det sexy OG classy. Det er virkelig ikke mye som skal til her :)

Tusen takk for svar! Jeg er enig med at kløft er finere enn sprekk. 

Anonymkode: a073a...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er du jo ikke heterofil. 

Anonymkode: 5016a...083

Haha! Ja, det var derfor jeg skrev relativt heterofil. Ble litt satt ut av den tenninga kan du si! :vetikke: 

Anonymkode: a073a...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil nok bare ditt beste. Og ønsker at du skal tiltrekke deg menn som vil noe mer enn sex.

Anonymkode: 061db...67c

Åh, så kjolen tiltrekker seg bare menn som ikke vil noe mer enn sex? :fnise::fnise:

Anonymkode: 9d05f...e45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de flest her, du har kjempefin kropp ts og så veeldig bra ut i kjolen :) en størrelse større hadde nok fått kjolen til å henge finere rundt hoften, men det er ikke noe problem med stram kjole. 

Men som noen andre nevnte her, virker som om du bruker feil bh størrelse siden du sliter med at de ikke passer ordentlig og at du får vondt i rygg og skuldre. Jeg brukte flr 75B, så lærte jeg litt mer om bh størrelser og begynte med 70C, men fremdles sklie de litt opp bak på ryggen (båndet som går rundt kroppen din skal ligge vannrett, det er her mesteparten av vekten fra brystet skal ligge, ikke på stroppene rundt skuldrene) og jeg fikk merker på skuldrene. Fikk målt meg ordentlig, og nå bruker jeg, litt avhengig av type bh og merke, mellom 60E/F til 65F/G. Sliter ikke med skuldre og rygg lenger og det er skikkelig behagelig å ha på bhene, kjenner ikke at jeg har de på meg. Før var jeg en som alltid måtte slenge av meg bhen når jeg kom hjem siden det var så ubehagelig!! Husk at en ny bh skal alltid starte med det ytterste hakket, og når bhen vier seg ut etter bruk skal du hoppe innover. :) om du må begynne med det innerste hakket så er bhen for stor i omkretsen!

Anonymkode: db8f4...701

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjolen tiltrekker seg bare menn som ikke vil noe mer enn sex? :fnise::fnise:

Anonymkode: 9d05f...e45

Tror nok menn som er interessert i mer enn sex, gjerne ser et damer som er litt mer classy kledd. Men jeg kan jo ta feil.

Anonymkode: 061db...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok menn som er interessert i mer enn sex, gjerne ser et damer som er litt mer classy kledd. Men jeg kan jo ta feil.

Anonymkode: 061db...67c

Ikke min erfaring ;) Dessuten er kjolen til TS både sexy og classy ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke min erfaring ;) Dessuten er kjolen til TS både sexy og classy ;) 

Tusen takk :roser:

Anonymkode: 9d05f...e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :roser:

Anonymkode: 9d05f...e45

Bare hyggelig! Forøvrig, kjøpte du virkelig den kjolen på HM? Kan godt PM meg altså, for den var utrolig lekker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok menn som er interessert i mer enn sex, gjerne ser et damer som er litt mer classy kledd. Men jeg kan jo ta feil.

Anonymkode: 061db...67c

Hva er classy kledd da og hva er det som gjør at kjolen min er vulgær? At jeg får kløft i kjolen? Burde den gått helt ned til anklene og helt opp i halsen? 

Anonymkode: 9d05f...e45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok menn som er interessert i mer enn sex, gjerne ser et damer som er litt mer classy kledd. Men jeg kan jo ta feil.

Anonymkode: 061db...67c

Du tar feil!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, så du synes ikke litt sprekk i en slik kjole er vulgært? Den er litt lengre enn den på bilde, og jeg synes selv at jeg ikke fikk så mye sprekk, bare litt øverst

Anonymkode: 9d05f...e45

Jeg er helt enig med kisskissbangbang! Det var da en mer enn tekkelig nok kjole! Det må da være lov å vise litt kløft tenker jeg. Hadde kjolen sluttet rett under rumpa derimot..

Edit; dog er jeg helt enig med dem som mener bhen din er helt feil! 

Endret av peppermyntete
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! Forøvrig, kjøpte du virkelig den kjolen på HM? Kan godt PM meg altså, for den var utrolig lekker!

Står NLY TREND inni den. Ja, kjøpt på H og M :) 

Anonymkode: 9d05f...e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står NLY TREND inni den. Ja, kjøpt på H og M :) 

Anonymkode: 9d05f...e45

Nå spør jeg sikkert dumt, men er den fra Nelly eller HM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg får komme med et lite innspill fra en mann, så er kvinner med former utrolig flotte! Jeg prøver å forestille meg deg og din venninne et dine beskrivelser TS, og jeg tror du kan danse deg inn i natta med denne!

 

 

Innrømmer at jeg hoppet fra side 1 til 7....:ball:.

Anonymkode: 85bdf...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør jeg sikkert dumt, men er den fra Nelly eller HM?

Nei , ikke Nelly, men ganske lik den jeg linket til i innlegget mitt. Kjøpt på samme plass iallefall. Hvordan det? Nelly, er ikke det en nettbutikk?

Anonymkode: 9d05f...e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får komme med et lite innspill fra en mann, så er kvinner med former utrolig flotte! Jeg prøver å forestille meg deg og din venninne et dine beskrivelser TS, og jeg tror du kan danse deg inn i natta med denne!

 

 

Innrømmer at jeg hoppet fra side 1 til 7....:ball:.

Anonymkode: 85bdf...150

Takk, har lagt ut bilde av meg i den også i denne tråden, så du kan jo bare se og komme med tilbakemelding om du synes jeg ser vulgær ut i den eller ikke :P

Anonymkode: 9d05f...e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei , ikke Nelly, men ganske lik den jeg linket til i innlegget mitt. Kjøpt på samme plass iallefall. Hvordan det? Nelly, er ikke det en nettbutikk?

Anonymkode: 9d05f...e45

Aha, da skjønner jeg. Bare likte den så utrolig godt! God smak ;) Nelly er en nettbutikk ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjolen tiltrekker seg bare menn som ikke vil noe mer enn sex? :fnise::fnise:

Anonymkode: 9d05f...e45

Jeg ville tenkt det. Så jeg en dame kledd slik på byen, ville jeg tenkt at hun var klar for ONS.

Anonymkode: 061db...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...