Gå til innhold

Hvorfor kan venninna mi gå i samme kjolen som meg , men ikke jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det virker som du har en form for pærefasong, uten at jeg er helt sikker.For å vise til hva jeg mener, så linker jeg denne siden istedet:
http://www.wikihow.com/Dress-if-You've-Got-a-Pear-Shaped-Figure

Det å ha en slik kjole, får deg til å virke mye mye større enn hva du er på en måte...Jeg vet ikke, jeg er ikke ekspert på mote eller kjoler, men jeg bare ser hva jeg ser og svarer deretter. Er vel en slik person som legger merke til mønster og fasonger noe ble bare feil :)

Pærefasong? Jeg ville heller si et prakteksempel på en flott timeglassfigur, jeg. 

Anonymkode: a684b...0be

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde tatt tak i kjolen og dratt den litt ut og opp akkurat rundt puppene, for at den skulle falle litt mer naturlig. På deg ser seg litt ut som om du har dratt den godt ned der, og det er ikke så pent. Da ser den bare litt for trang ut der. Men ellers står jeg for det jeg sa tidligere, den er ellers veldig tekkelig og fin, så jeg synes ikke den er vulgær, og du kan fint bruke den.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen kjipe venninner du har. Gå i kjolen du, om så bare for å irritere dem litt for at de ikke har makta til å bestemme hva du skal gjøre. 

Så istedenfor å hjelpe ts med ærlige råd, så skal de lyve og gi falske komplimenter? DET kaller jeg kjipe venner...

Anonymkode: 8210a...0ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så istedenfor å hjelpe ts med ærlige råd, så skal de lyve og gi falske komplimenter? DET kaller jeg kjipe venner...

Anonymkode: 8210a...0ba

Eller så kan du se hva jeg svarte den andre som siterte meg på det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps: jeg kunne gått slik med et sjal i halsen, det toner ned utrigninga ;)

Anonymkode: 6cb3a...cc8

Eller t under. Mulighetene er uendelige.

Skulle likt å se venninna, sånn for sammenlikningens skyld. Det er uansett en kjole som viser mye kropp. Og garantert en som vil endre totalt karakter om den fylles med en smalere kropp, eller blir et nummer mindre tettsittende.

Det er uendelig mange parametre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de er misunnelige på deg som har former OG store pupper. Blås i hva de sier, kunne lett gått med den kjolen der selv ;) Sexy og classy på samme tid.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du har en form for pærefasong, uten at jeg er helt sikker.For å vise til hva jeg mener, så linker jeg denne siden istedet:
http://www.wikihow.com/Dress-if-You've-Got-a-Pear-Shaped-Figure

Det å ha en slik kjole, får deg til å virke mye mye større enn hva du er på en måte...Jeg vet ikke, jeg er ikke ekspert på mote eller kjoler, men jeg bare ser hva jeg ser og svarer deretter. Er vel en slik person som legger merke til mønster og fasonger noe ble bare feil :)

Må bare kommentere at jeg er ganske uenig i mange av disse rådene. Burde ikke bare handle om å skjule at man har hofter, for hofter på den rette kroppen er ikke nødvendigvis stygt. Jeg er ganske petiet, bortsett fra i hoftene, og hvis jeg bruker bukser som går høyt oppe i livet kan jeg lett bruke en kort topp. Det skaper jo en form...

Dessuten blir lag på lag ganske stygt på meg. Jeg er jo tynnest i overkroppen(klassisk pære),så hvis jeg skal gi inntrykk av stor overkropp og stor underkropp ender det opp som kun stor linjal.  

Dette var ikke direkte kritikk til deg, men heller til Wikihow artikkelen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den , synes dere jeg ser vulgær i den?


*tok vekk bilde fra sitering*

Anonymkode: 9d05f...e45

Du har en lekker kropp og så helt fantastisk ut i den kjolen!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den , synes dere jeg ser vulgær i den?

 

 

20151107_120715.jpg

Anonymkode: 9d05f...e45

Ja desverre syntes jeg det.

Anonymkode: 36830...c32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal bli noe fornærmet jeg. Men er heller misunnelig på deg som har så gode og nære venninder at dere kan diskuterer hva man kler og ikke kler rett ut. Hadde vært noe annet hvis de Sa at ingenting passet deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis venninnene dine syns det er vulgært å vise litt kløft, så lurer jeg på hva de syns om kvinner generelt. Alle har forskjellige pupper, noen har store og noen har små. Det jeg syns blir feil, er å nærmest "puppe/rumpe-shame" de som har store pupper, og rumper, kun på grunn av det.

Det er én ting hvis pupper henger ut, og kjolen så vidt dekker rumpa - DET syns jeg blir litt vulgært, men denne kjolen viser jo ikke mye kløft i det hele tatt og den er jo ganske lang.

Jeg syns du bør gå med denne kjolen. Ikke bare viser du venninnene dine at du er i stand til å ta egne valg, men du viser også at du er stolt av kroppen din som den er.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis venninnene dine syns det er vulgært å vise litt kløft, så lurer jeg på hva de syns om kvinner generelt. Alle har forskjellige pupper, noen har store og noen har små. Det jeg syns blir feil, er å nærmest "puppe/rumpe-shame" de som har store pupper, og rumper, kun på grunn av det.

Det er én ting hvis pupper henger ut, og kjolen så vidt dekker rumpa - DET syns jeg blir litt vulgært, men denne kjolen viser jo ikke mye kløft i det hele tatt og den er jo ganske lang.

Jeg syns du bør gå med denne kjolen. Ikke bare viser du venninnene dine at du er i stand til å ta egne valg, men du viser også at du er stolt av kroppen din som den er.

Så bra sagt! Kvinner skal hylles for den kroppen de har og gå i det de har lyst til, man er jo forskjellige og bør ikke gjemme seg pga stor rumpe hofter lår eller pupper. Ei heller for de med små pupper og rumpe!

Vær stolt av kroppen deres kvinner!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kommentere at jeg er ganske uenig i mange av disse rådene. Burde ikke bare handle om å skjule at man har hofter, for hofter på den rette kroppen er ikke nødvendigvis stygt. Jeg er ganske petiet, bortsett fra i hoftene, og hvis jeg bruker bukser som går høyt oppe i livet kan jeg lett bruke en kort topp. Det skaper jo en form...

Dessuten blir lag på lag ganske stygt på meg. Jeg er jo tynnest i overkroppen(klassisk pære),så hvis jeg skal gi inntrykk av stor overkropp og stor underkropp ender det opp som kun stor linjal.  

Dette var ikke direkte kritikk til deg, men heller til Wikihow artikkelen

Nei den forstår jeg :)
Som jeg sa for ett par sider siden, alle er ikke lik og der komme jo fasonger inn også.
Så man må jo se det an.
Jeg bare tippet i forhold til bildet, hadde hun derimot stått med ryggen rett mot en en flate og hatt ett bedre bilde, slik at man kan se hvor stor er hoftene, hvor smal er hun ellers, er hun bredere over skuldrene, hvor stor er bysten osv, så ville det vært enklere å gi ett mer rettere svar tilbake.
Det at kjolen er svart i tillegg, kan jo gi en illusjon på fasongen og :)
Men hun bør nok ikke kle seg i bare undertøyet og vise fram heller, men du forstår kanskje hva jeg mener? :fnise:

Vi er ingen like og sånn er det bare :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kropp du har! Du kan gå med kjolen og være 100% sikker på at du ser råbra ut! Kjolen sitter utrolig pent på¨deg. Noen liker utringning, andre ikke. Ikke spør venner om hvordan klærne sitter etc. Så lenge DU føler deg bra i klærne, så er det godt nok! :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FruPotter

Kjolen har bra lengde, og den er tildekt ellers. Da er det ingenting i veien for litt kløft. Må jenter med pupper ha turtleneck for å være anstendig?

Enig. Det er jo bare pupper... Alle har pupper - noen har store, noen har små. Det betyr ikke at de med store pupper må skjule dem helt, synes jeg. Det er jo bare sånn puppene deres ser ut. Hvis de får kløft i et klesplagg, og så? :) Har ingenting i mot det, jeg. Og jeg synes ikke folk som får kløft er/ser uanstendig ut av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er jo bare pupper... Alle har pupper - noen har store, noen har små. Det betyr ikke at de med store pupper må skjule dem helt, synes jeg. Det er jo bare sånn puppene deres ser ut. Hvis de får kløft i et klesplagg, og så? :) Har ingenting i mot det, jeg. Og jeg synes ikke folk som får kløft er/ser uanstendig ut av den grunn. 

Jeg er enig i dette. Naturlig kløft slik TS har er bare fint, det, og jeg synes TS er råsexy i den kjolen helt uten å tippe over til å bli vulgær. Det jeg synes blir "feil" og vulgær kløft er når man dytter puppene helt opp under haka ved hjelp av push-up og digre innlegg.

Vi må huske at pupper er forskjellige og sitter forskjellig plassert på kroppen, og TS sine ser ut til å naturlig sitte ganske tett. Da er det faktisk ganske vanskelig å unngå kløft (uten at jeg ser poenget ved å prøve). Jeg snakker av erfaring her, jeg har aldri funnet en BH som har fått plass helt inntil kroppen mellom brystene. (Når det knapt er plass til en lillefinger der når jeg ligger på ryggen er det dårlig plass til spiler også.) 

Anonymkode: a684b...0be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville kanskje valgt en kjole som var litt mindre stram over puppene, og kanskje en annen bh slik at det ikke blir dobbelpupp. Har selv irritert meg over at klassiske kjoler blir nesten vulgære på meg pga puppene, mens venninner med mindre pupper gjerne vil ha mer for å fylle ut kjolen. Kanskje også fordi jeg verdsetter komfort og at med en slik stram kjole blir man gående og dra i den hele kvelden for å holde den på plass. Men, nå var ikke dette om meg! Kjolen din er jo verken for kort eller har annet dilldall som gjør den vulgær. Det blir litt blikkfang mot kløften din, men hvis du er komfortabel med det så ser jeg ikke noen grunn for at du ikke skal bruke den.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser helt fantastisk ut i kjole, og har en flott kropp. Dine venninner må da bare vær misunnelige.

Jeg har selv store pupper, og jeg kan jo ikke gå med høyhalsa bare fordi at jeg ikke skal vise noe kløft. Den kjolen der hadde jeg fint kunne gå med selv.

Anonymkode: 16cad...a44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...