Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, frk91 skrev:

Jo, så hun må betale 25% mva om hun blir stoppet på flyplassen.

Trodde man fikk bot og mistet varene om man blir stoppet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, frostrøyk skrev:

Det kan godt hende, vet ikke helt hvordan den prosessen er..Men i beste fall må hun bare betale mva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frostrøyk skrev:

Det er hvis hun går på grønt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Basilen skrev:

de reiser hjem i morgen kveld, så da er det vel enkelt å tipse tollen? 

Noen som tørr å gi et anonymt-tips? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, twinmom95 skrev:

Noen som tørr å gi et anonymt-tips? 

Gjør det, gjør det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å diskutere andre mennesker ect. Men er vi så mye bedre enn alle disse bloggerne når vi sitter her og skriver så mye om dem? Både nedlatende og masse andre ting. Er det ikke dette de har lyst å oppnå? Oppmerksomhet både på godt og vondt.. Gir dem bare mer penger og enda flere muligheter til å ta bilde skyhøye kvitteringer ect. Bare et spørsmål 😁

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe annet å si enn at hun må ha et forferdelig kjedelig liv. Hun sitter og filmer og tar bilder av seg selv heeeele dagen. Hver dag. På siste snapstoryen hennes så spør hun moren sin om hun syns Isabel ser bedre ut nå eller før, og moren svarer nå? Dette er jo bare trist! viser også bilde som er 1 år gammelt, hvor hun faktisk var ei supersøt jente, og sier "eeew" til seg selv. Nei, det har klikket fullstendig for henne.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den evinnelige fiklingen med håret når hun snakker og fingeren i munn.. Også ser hun aldri inn i kamera, men på seg selv hele tiden. 

Et tips Isabel, kameraet er oppe på telefon, helt øverst ved siden av den lille streken. Prøve å se der når du snakker istede for å se på deg selv, så kan det jo hende at noen føler du snakker til de.. Det er ikke sunt å være så selvopptatt 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight

Hoh! Sitter på siden av noen som er prikk like Isabel og Pierre på vei til stavanger. Jeg bare, YASS, nå blir det gossip og trashtalk hele flyturen hjem! 

Men nei, de var ikke laget av plastikk eller snakket svensk. Så der røyk hele dagen min i dass :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
6 timer siden, Basilen skrev:

Den evinnelige fiklingen med håret når hun snakker og fingeren i munn.. Også ser hun aldri inn i kamera, men på seg selv hele tiden. 

Et tips Isabel, kameraet er oppe på telefon, helt øverst ved siden av den lille streken. Prøve å se der når du snakker istede for å se på deg selv, så kan det jo hende at noen føler du snakker til de.. Det er ikke sunt å være så selvopptatt 

Er jo Kylie Jenner wannabe, så intet mer å forvente. Forskjellen er at KJ tjener voldsomt med penger på snapchat (leste et sted om at hun kunne tjene kr 100.000 pr bilde/video?) , noe jeg IKKE håper Isabel gjør (altså tjener noe på snap overhode) ? 

Må være skikkelig kjipt å reise til London med dattera si, for å se henne blåse vekk store summer på helt ubetydelige ting, samtidig som hun rettferdiggjør det med at hun har solgt unna hele garderoben sin? Bare DEN mentaliteten er til å spy av. 
- Det beste paradokset må dog være at hun skrøyt hemningsløst tidligere i uka over at hun hadde fått seg regnskapsfører, så nå skulle det jammen bli kontroll og andre boller.. Vel, like bedritent som alt annet hun tar seg til. Varte ikke mer enn et par dager, så KLAPP PÅ SKULDRA, BELLA. Tanken er god, men holder som regel ikke bare med tanken..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel har gått litt langt over diverse streker når det kommer til operasjoner - JA absolutt! Men det er da hennes kropp.. og det argumentet begynner å bli litt gammelt nå synes jeg.. Kan vi ikke finne noe annet å fokusere på enn nesen hennes? Hun er fornøyd, fint for henne. 

Isabel handler masse fake vesker osv og det er flaut - JA! Ikke alle har råd til dyre merker, det er helt greit. Å late som man har det er ikke ok. 

Kresen eller ei, jeg blir i alle fall flau av og se alle bildene hvor hun og Pierre ''koser seg som kongelige med flott mat'' - også sitter de på fridays eller en eller annen harrybule på GC. Det trenger ikke være 5-stjerners, men skal du blogge om maten du spiser så synes jeg du burde ha såpass med respekt for leserne dine at du varierer litt mer enn som så.. 

Og dere som sitter der og sier at det er synd på mammaen hennes: Hvor i allverden tar dere det fra?! 
Det er da vel fult mulig at de koser seg sammen i London SELV OM Isabel svir kortet sitt så mye som hun gjør. Kanskje hun til og med spanderer noe på moren? Eller kanskje moren også bruker tiden på å shoppe til seg selv og småsøsknene? Det vet ikke vi, men det blir for dumt å sitte her og skrive at det er SYND på henne, for det er det nok IKKE. 

Det ikke uvanlig å reise til London med tom koffert og gå amok med visakortet. Jeg vil vel gå så langt som å si at det er ganske utbredt blandt nordmenn, både bloggere og lesere. MEN jeg er helt enig i at 12 000kr på en butikk er galskap og det å skryte av det på snap er i alle fall rimelig kvalmt. 

Men nå må vi ikke glemme at Isabel er veldig ung! 
Hun har nettopp fått sin (mest sannsynlig) største drøm oppfylt, hun er ''kjendis'' og hun tjener masse, masse, masse penger. Det er da ikke noe rart at dette har gått til hodet på henne. 
Jeg lo litt for meg selv når jeg så at hun hadde gått og ansatt regnskaps-Geir. (skulle jo tro han var den eneste som jobbet med bloggere!) Men det er jo bra at hun i alle fall har tatt det steget og forhåpentligvis kan han hjelpe henne litt på vei. Han har jo flere jenter i stallen som også er kjent for rimelig høy visakort-føring så han har kanskje et knep eller to..? 

Uansett, hun provoserer og hun overdriver og hun dummer seg ut både til høyre og venstre. Men vi trenger faktisk ikke rakke ned på ABSOLUTT alt hun tar for seg. Hun er ung og naiv og om ikke annet så er hun da i alle fall ganske underholdende. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må selvfølgelig Pierre komme på banen og forsvare Isabels pengebruk på sin egen blogg. Han påstår at alle andre også hadde dratt til England og shoppet for over 30 000 om de kunne, og at det er alle jenters drøm. Nei til begge. Ikke alle jenter har shopping som hobby. Å anta alle vil ha det en selv har og gjøre den selv gjør er for det første uttrykk for et ekstremt snevert syn på verden og andre mennesker, og for det andre er det narsissistisk. I innlegget hans virker det dessuten som om han mener at grunnen til at andre ikke gjør det samme er utelukkende fordi de ikke kan, og evner ikke å se at 30 000 brukt på hovedsakelig juggel er svært uheldig fra blant annet et rent miljømessig perspektiv. Men ja ja, da fikk han i det minste en anledning til å (nok en gang) lufte kjærestens "rikdom" i offentligheten. Hvor harry går det an å bli..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel kan UMULIG være rik når hun visst nesten bare spiser på Egon og Fridays og reiser til GC. Hadde hun vært rik hadde hun heller ikke kjøpt falske vesker og lommebok. Ingen rikinger spiser mat på Egon. Hvert fall ikke hvis man er nyrike. Så flaut hun prøver å fremstå så rik. Rike mennesker har ikke behov for å flashe med penger til en hver tid. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, LeilaS skrev:

Isabel kan UMULIG være rik når hun visst nesten bare spiser på Egon og Fridays og reiser til GC. Hadde hun vært rik hadde hun heller ikke kjøpt falske vesker og lommebok. Ingen rikinger spiser mat på Egon. Hvert fall ikke hvis man er nyrike. Så flaut hun prøver å fremstå så rik. Rike mennesker har ikke behov for å flashe med penger til en hver tid. 

Regner med at rike mennesker også spiser på McD jeg altså, men rike folk skryter sjeldent av at de er så rike så det er jo det :) Ikke alle rike mennesker er sånne snobbespisere ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Titan skrev:

Regner med at rike mennesker også spiser på McD jeg altså, men rike folk skryter sjeldent av at de er så rike så det er jo det :) Ikke alle rike mennesker er sånne snobbespisere ;)

Synes bare det er rart at en nyrik person drar på ferie til GC og spiser middag på Egon, men kan selvfølgelig være jeg tar feil, men tviler litt på det ;) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrik? Vet ikke hva deres definisjon på rik er, men for meg fremstår Isabel ikke som rik. Tipper hun tjener mye, kanskje 40-50k i mnd? Det er absolutt veldig mye penger, men jeg ser ikke på henne som en rik person. Å være rik for meg vil si at man gjerne har flere millioner disponibelt på bok, er gjeldfri osv. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nutz skrev:

Nå har ikke jeg lest innlegget til pierre, men hvis han skriver at det er alle menneskers drøm å dra til london på shoppingtur så sier det litt om hvor virkelighetsfjerne og ikke minst lite verdensvant de er. Jeg kunne godt svidd av 30 000 på en londontur hvis det hadde interessert meg, men det gjør det ikke. Det er ikke sånn at folk drømmer om det livet isabel gjør, det tror jeg faktisk de færreste av oss gjør. På meg virker livet hennes veldig innholdsløst og hun prøver å fylle det med "spennende" ting som å dra til london for å shoppe. Det er liksom det mest spennende hun kommer på. Hva med å dra på en virkelig ferie og OPPLEVE noe? Hun har aldri med seg venninner på noe av det hun bedriver heller, det begynner å bli ganske klart at hun ikke har mange venner igjen. Det er hun, pierre og kredittkortet. Er ikke noe å hige etter, spør du meg. 

Når man velger å shoppe SÅ mye, forsvinner jo gleden helt ved å shoppe. Nei, det er bedre å dra til London og kjøpe et par dyre ting og som har god kvalitet, enn å løpe inn og utav butikker og kjøpe mest mulig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...