Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Isabel har tatt silikon nå og kan ikke si jeg er så overrasket. Var jo bare det som mangla.

Hun som skrøyt over at hun hadde så stora puppaa og alt e heilt ekta.

Snakk om å ødelegge de fine puppene hun hadde. De var perfect.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skrøyt over at hun hadde så stora puppaa og alt e heilt ekta.

Snakk om å ødelegge de fine puppene hun hadde. De var perfect.

Enig. Skjønner ikke hvorfor hun ville ha silikon?  :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hvor store de blir. Jeg synes hun hadde så fin størrelse fra før av, så håper ikke de blir ødelagt...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Jeg er spent på hvor store de blir. Jeg synes hun hadde så fin størrelse fra før av, så håper ikke de blir ødelagt...

Størrelse fra før? Eller mener du mengde push-up? 

De VS-bombshell bikiniene hennes er ikke akkurat lite filtret... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde jo ganske små pupper, men de så store ut pga Bombshell-bh/bikini. Syns størrelsen passet fint siden hun er så liten, ser jo bare kjemperart ut hvis man er liten og tynn med store silikonpupper (vet det er flere som er små med store pupper naturlig), men det kan jo godt være hun ikke tok for mye heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelse fra før? Eller mener du mengde push-up? 

De VS-bombshell bikiniene hennes er ikke akkurat lite filtret... 

De kan jo ikke akkurat være bittesmå heller da. Selv om push up-bh kan gjøre en forskjell, så kan de ikke gjøre bittesmå pupper til så store som hun har. Og hva som er "fin størrelse" varierer jo fra person til person. Fin størrelse for meg er sånn som hun har.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo ikke akkurat være bittesmå heller da. Selv om push up-bh kan gjøre en forskjell, så kan de ikke gjøre bittesmå pupper til så store som hun har. Og hva som er "fin størrelse" varierer jo fra person til person. Fin størrelse for meg er sånn som hun har.

Tro meg, BH´ene fra Victorias Secret er i en særklasse. Kjøpte en bombshell BH da jeg bodde i USA, prøvde den ikke før jeg kjøpte den, bruker den ALDRI fordi puppene mine er på størrelse med Linni Meister sine når jeg tar den på ;) jeg bruker vanligvis 75D. Så jeg tror så gjerne at en med kanskje 70A eller B kan få relativt fine (og tilsynelatende store) pupper i riktig BH.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på bloggen hennes at hun slettet et innlegg fordi Pierre ikke ville ha det der...

Ble skikkelig nysgjerrig, er det noen som vet hva det innlegget handlet om?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på bloggen hennes at hun slettet et innlegg fordi Pierre ikke ville ha det der...

henger meg med på denne! :)  

måtte inn her for å se om noen hadde kommentert noe haah

Endret av ingeniørfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok noe om henne og Pierre tror jeg  men aner ikke hva. Lurer på om de virkelig er kjærester? Begynner å lure på om det bare er et pr stunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke nøyaktig. Men var noe som: "veldig smerter etter operasjon, og da hjalp det ikke at hun hadde den krangelen med Pierre i tillegg. Men de var jo som alle kjærestepar kan være, krangler de også" :)  

var et veldig kort innlegg. Så for meg virket det som at de fortsatt kranglet og hu ville "hevne" seg😋 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke nøyaktig. Men var noe som: "veldig smerter etter operasjon, og da hjalp det ikke at hun hadde den krangelen med Pierre i tillegg. Men de var jo som alle kjærestepar kan være, krangler de også" :)  

var et veldig kort innlegg. Så for meg virket det som at de fortsatt kranglet og hu ville "hevne" seg😋 

De oppfører seg som 15 åringer synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidenes beste med siste innlegget hvor hun skriver at hun ikke skal drikke alkohol.

Så legger hun ut bilde med en Breezer. :klaske:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagt ut bikinibilder på bloggen i dag. Hva synes dere om størrelsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det ser ut som "alle andre" silikonpupper og at støtteBH burde brukes.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes hun hadde store nok fra før jeg da :P 

stusser mer på at hun ikke bruker den støtte-greia?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det så fint ut jeg. Men hvorfor dropper alle støttebh?? Trodde det var ganske viktig å bruke etter operasjon jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte vel bruke støttebh 4-6 uker etter operasjonen.:-p da blir puppene fine også fordi du støtter de opp. Hennes problem hvis de blir deformerte :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg silikon, men vet at man bør bruke støttebh minst 1 måned  for unngå stygge arr og at de ikke skal bli stygge. Men ja, hennes problem hvis de blir stygge ;) 

Hun sier på bloggen hun fikk lov av kirurgen å bruke bikini noen timer om dagen og sier kirurgene der nede er mye bedre enn de i Norge. 

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...