Gjest Speilvegg Skrevet 16. januar 2019 #1681 Del Skrevet 16. januar 2019 37 minutter siden, FruJohansen skrev: Fru Johansen ble luket bort i semifinalen, men har betalt sine 399 kr for invitasjon og stiller på prisutdelingen i morra 😁 Sjekk hva jeg skal ha på meg på Facebooksiden min #reklame Du får hilse Mads Hansen, og jeg håper han får en pris. 😬 Men de tør vel ikke gi han en............😏 Likte skjorta di. 😍 😆Kos deg. 🤘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 16. januar 2019 #1682 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Speilvegg skrev: Du får hilse Mads Hansen, og jeg håper han får en pris. 😬 Men de tør vel ikke gi han en............😏 Likte skjorta di. 😍 😆Kos deg. 🤘 Jeg tror han får en av prisene han er nominert til Takk! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 16. januar 2019 #1683 Del Skrevet 16. januar 2019 2 timer siden, TyrkiskPepper skrev: GJETT OM JEG SKAL FØLGE MED!!! 😄 Endelig kom en snapper opp som folkets favoritt nemmelig: YUMMYMUMMY!I mylderet av influencere som tjener penger på jenters dårlige selvbilde er det helt vilt deilig å se henne skal stille imot bloggerene: Komikerfrue, Martine Lunde, Funkygine og Isabel Raad!Det er en endring på gang, og DET liker jeg! ❤️ Heia YUMMYMUMMY ! 👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 16. januar 2019 #1684 Del Skrevet 16. januar 2019 Yummymummy er jo bare slitsom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 16. januar 2019 #1685 Del Skrevet 16. januar 2019 Kul T-Shorte @FruJohansen 👌🏼 , Og budskapet er kjempeviktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 16. januar 2019 #1686 Del Skrevet 16. januar 2019 2 timer siden, FruJohansen skrev: Fru Johansen ble luket bort i semifinalen, men har betalt sine 399 kr for invitasjon og stiller på prisutdelingen i morra 😁 Sjekk hva jeg skal ha på meg på Facebooksiden min #reklame Liker antrekket ditt! 👍😃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. januar 2019 #1687 Del Skrevet 17. januar 2019 Vixen holder konferanse for influencere om etikk og moral. Syns kanskje Vixen kan feie for egen dør først, når finalistene igjen har flere svin på skogen. Dokumentasjon og dagens tema på bloggen til Asti: https://influencere.wordpress.com/2019/01/17/vixen-etikk-og-moral/ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 17. januar 2019 #1688 Del Skrevet 17. januar 2019 Jeg tror at hvis Vixen skulle fulgt med at alle de nominerte fulgte reglene hadde det blitt få nominerte og en svært eksklusiv gjeng som hadde blitt med på fest. Forbausende bra artikkel fra Min mote om temaet i dag: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24540359/vixen-finalister-med-daarlig-reklamemerking-juryen-mener-det-ikke-er-en-problemstilling 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. januar 2019 #1689 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Asti skriver om samme problematikk rundt Vixen i nytt blogginnlegg: https://influencere.wordpress.com/2019/01/17/vixen-etikk-og-moral/ Edit: Ser nå at @Revenge of Cthulhu har lagt ut samme lenke! Jaja, en god ting kan ikke sies for ofte. Endret 17. januar 2019 av Aricia 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 17. januar 2019 #1690 Del Skrevet 17. januar 2019 1 time siden, Oline12 skrev: Jeg tror at hvis Vixen skulle fulgt med at alle de nominerte fulgte reglene hadde det blitt få nominerte og en svært eksklusiv gjeng som hadde blitt med på fest. Forbausende bra artikkel fra Min mote om temaet i dag: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24540359/vixen-finalister-med-daarlig-reklamemerking-juryen-mener-det-ikke-er-en-problemstilling Jeg kom inn for å poste lenke til artikkelen. Aaaargh sier jeg bare. Det er veldig bra at minmote tar saken, og setter Vixen til veggs. Men Forbrukertilsynet er altfor defensive, derav aaaargh. Her hadde de en gylden mulighet til å formidle budskapet sitt, men er utrolig lite klare i uttalelsene. Jeg sier det igjen, den eneste grunnen til at influencerne ikke skjerper merking, er jo at det ikke får noen konsekvenser å bryte regelverket. Og ansvaret for å iverksette konsekvenser, det er Forbrukertilsynet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobir Skrevet 17. januar 2019 #1691 Del Skrevet 17. januar 2019 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24540359/vixen-finalister-med-daarlig-reklamemerking-juryen-mener-det-ikke-er-en-problemstilling Takk min mote😁 Tydeligvis kan ikke enkelthendelser som er sendt inn som bevis diskvalifisert influencerne... Blir det samme som å si at om du kjørte 200km/t slipper du bot hvis det var første gangen? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 17. januar 2019 #1692 Del Skrevet 17. januar 2019 4 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Vixen holder konferanse for influencere om etikk og moral. Syns kanskje Vixen kan feie for egen dør først, når finalistene igjen har flere svin på skogen. Dokumentasjon og dagens tema på bloggen til Asti: https://influencere.wordpress.com/2019/01/17/vixen-etikk-og-moral/ Jeg var på den konferansen i dag. Interessante greier 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 17. januar 2019 #1693 Del Skrevet 17. januar 2019 3 timer siden, Aricia skrev: Asti skriver om samme problematikk rundt Vixen i nytt blogginnlegg: https://influencere.wordpress.com/2019/01/17/vixen-etikk-og-moral/ Edit: Ser nå at @Revenge of Cthulhu har lagt ut samme lenke! Jaja, en god ting kan ikke sies for ofte. Fantastisk jobbet av Asti! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malassezia Furfur Skrevet 17. januar 2019 #1694 Del Skrevet 17. januar 2019 Disse "influenserne" må være tjukkere i huet enn jeg hadde trodd. "Jeg syns reglene er uklare, og for min del blir dette pirk, sier Mashadi til MinMote." Reglene, som er gjengitt i artikkelen hos MinMote, er jo KRYSTALLKLARE! Tror heller det er viljen til bloggerne som er uklar her. Viljen til å motta spons, men uten å måtte skatte av det. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 17. januar 2019 #1695 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, Malassezia Furfur skrev: Disse "influenserne" må være tjukkere i huet enn jeg hadde trodd. "Jeg syns reglene er uklare, og for min del blir dette pirk, sier Mashadi til MinMote." Reglene, som er gjengitt i artikkelen hos MinMote, er jo KRYSTALLKLARE! Tror heller det er viljen til bloggerne som er uklar her. Viljen til å motta spons, men uten å måtte skatte av det. Og er du usikker så merker du mer. Altså, du kan jo ikke få problemer med for mye merking, du kan derimot få problemer med for lite. Så å påstå at det er noe uklart her, må man faktisk lenger ut på landet med. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malassezia Furfur Skrevet 17. januar 2019 #1696 Del Skrevet 17. januar 2019 3 minutter siden, Marriet skrev: Og er du usikker så merker du mer. Altså, du kan jo ikke få problemer med for mye merking, du kan derimot få problemer med for lite. Så å påstå at det er noe uklart her, må man faktisk lenger ut på landet med. Nettopp! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. januar 2019 #1697 Del Skrevet 17. januar 2019 Det er jo akkurat det FT har sagt også - det er bedre å merke en gang for mye enn en gang for lite. Det er ikke rakettforskning. Jeg synes veilederen er skrevet på en veldig lettforståelig måte. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 17. januar 2019 #1698 Del Skrevet 17. januar 2019 https://www.nrk.no/kultur/blogger-etterlyser-boter_-_-det-er-lovlose-tilstander-1.14382865 Ingen bøter har blitt gitt. Da er det bare å la være, ingen konsekvenser uansett. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. januar 2019 #1699 Del Skrevet 17. januar 2019 Alle over en mental alder på 10 forstår den veilederen. Å påstå at den er vanskelig, er rett og slett bortforklaringer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. januar 2019 #1700 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Men det er jo faktisk FT som er defensive når de igjen sier at de skal rådgi og veilede mer, og se om reglene er tydelige nok. Og imens går den ene påvirkeren etter den andre inn som finalist i Vixen, på tross av hva Valen-Utvik bedyrer. Endret 17. januar 2019 av Revenge of Cthulhu 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå