Gå til innhold

Vixen.no - en bløff?

Gjest CecilieX

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, BeanB said:

31 % av stemmene i Folkets favoritt gikk til Marna? Da fikk bloggomtoppbloggerene resten da... #vitsen

Jeg bare lurer: 31 % av stemmene - er det før eller etter at BOTB ble disket? Altså: Er BOTB med i de øvrige 69 %, eller startet tellingen på nytt etter at de ble disket?

Det er vel ett av de mange Vixen-spørsmålene vi aldri får svar på.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, TøffeSnåkus said:

Kristin har funnet en oppskrift som appellerer til både pressen og lesere. Virker ikke særlig troverdig, kun følger en plan og har bestemt seg for å være en motpol fordi det trigger. Teit, synes jeg

Hun sier også at hun skulle ønske Ulrikke Falch likevel hadde deltatt "Fordi vi trenger motstemmer til galskapen der ute"

Nei, Kristin. Mange tenker faktisk på galskapen DER INNE. 

(https://www.minmote.no/#!/artikkel/24250653/to-priser-ble-ikke-delt-ut-under-aarets-vixen-influencer-awards)

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Jeg bare lurer: 31 % av stemmene - er det før eller etter at BOTB ble disket? Altså: Er BOTB med i de øvrige 69 %, eller startet tellingen på nytt etter at de ble disket?

Det er vel ett av de mange Vixen-spørsmålene vi aldri får svar på.

Aldri i verden at Marna fikk flere stemmer enn BOTB før de ble diska, hvis du tenker på alt bråket rundt mannen hennes som nylig pågikk så tviler jeg på at hun har like lojal fanskare som BOTB, som stemte hver 12 time. Som vitsen selv sa, de har fått rekordmange stemmer i år. Pussig at vinneren kun fikk 31 % i den gjeveste kategorien som flest gidd å stemme på.. 

Endret av BeanB
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, BeanB said:

Aldri i verden at Marna fikk flere stemmer enn BOTB før de ble diska, hvis du tenker på alt bråket rundt mannen hennes som nylig pågikk, samtidig som BOTB har en solid fanskare som stemte hver 12 time. Som vitsen selv sa, de har fått rekordmange stemmer i år. Pussig at vinneren kun fikk 31 % i den gjeveste kategorien som flest gidd å stemme på.. 

Nettopp. La oss si at BOTB fikk 50 % av de opprinnelige stemmene og Marna fikk 15,5 %. Så diskes BOTB, de resterende 50 % gjøres om til 100 %, og vips så har Marna fått 31 % av stemmene isteden.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, BeanB skrev:

31 % av stemmene i Folkets favoritt gikk til Marna? Da fikk bloggomtoppbloggerene resten da... #vitsen

Tror jeg ikke et sekund på.. 

Prisen er bare et «takk for støtten, du trofaste disippel».

Føler meg rimelig sikker på at denne «avstemningen» er manipulert..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle

Det kan hende jeg ikke har fulgt så godt med, men jeg trodde BOTB ble disket før listen med finalister ble offentliggjort og at stemmene de mottok var i semifinalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, engangstilfelle skrev:

Det kan hende jeg ikke har fulgt så godt med, men jeg trodde BOTB ble disket før listen med finalister ble offentliggjort og at stemmene de mottok var i semifinalen.

De så BOTB lå an til å vinne hele greia, og vips var de diska. Så klart kan ikke de vinne, når de er kritisk mot bransjen

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eidsbergingen
1 minutt siden, Anonym2467 skrev:

Har SE vunnet noe?

Av det jeg så (fra nye innlegg fra BOTB) har ikke SE vunnet noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, engangstilfelle said:

Skullle si det var feil, men jeg følger ikke godt nok med selv. Sjekk https://bloggomtoppbloggere.com/2018/01/26/vixen-influencer-awards/

Endret av honoluluu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eidsbergingen skrev:

Av det jeg så (fra nye innlegg fra BOTB) har ikke SE vunnet noe

Wow.. Er det håp for verden likevel altså?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra de siste dagenes skriverier er det vel tydelig at Vixen trengte Ulrikke Falch mer enn hva hun trengte dem.  

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eidsbergingen
Akkurat nå, Anonym2467 skrev:

Wow.. Er det håp for verden likevel altså?

Bare forberede seg for ny kronikk fra en som ikke får mene noe, så ja - kanskje er det håp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle
6 minutter siden, honoluluu skrev:

Redigert: Jeg så du endret innlegget så da gjorde jeg det også. Det ble full forvirring her. :)

Endret av engangstilfelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Hun sier også at hun skulle ønske Ulrikke Falch likevel hadde deltatt "Fordi vi trenger motstemmer til galskapen der ute"

Nei, Kristin. Mange tenker faktisk på galskapen DER INNE. 

(https://www.minmote.no/#!/artikkel/24250653/to-priser-ble-ikke-delt-ut-under-aarets-vixen-influencer-awards)

Jeg skjønner ikke hvorfor hun tilegner Vixen så mye makt? Som om det liksom bare er ved oppmøte på Vixen at man kan gjøre en endring. Jeg syns Falch viser i mye større grad at hun har tatt et standpunkt, og viser at dette ikke er greit ved å ikke møte opp. Jeg driter jo i om folk har vunnet priser, det er det de formidler som er viktig. Ved å boikotte Vixen syns jeg Falch virkelig formidler hva hun står for, fremfor de som møter opp, gir Vixen cred og status, selv om de kommer med en kritisk tale. Den talen når uansett ikke inn til de bloggerne det gjelder, annet enn at de kan bli litt sure, fornærmet og føle seg urettferdig angrepet. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, engangstilfelle said:

Så de ble disket etter at listen med finalister ble lagt ut sånn at de rakk å samle stemmer (som finalister) før de ble disket og fjernet fra listen?

Jeg endret posten for sent ☹ Du har helt rett. Sjekk https://bloggomtoppbloggere.com/2018/01/26/vixen-influencer-awards/  Jeg tenkte mer på at de ble disket i semifinale/finale-skillet. Jeg bøyer meg i støvet. Huff, nå sprer jeg like mye feilinformasjon som Hans-Svarte-Petter 😕

Edit: Haha. Vi får håpe dette var et "engangstilfelle" 😅

Endret av honoluluu
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...