Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, pet skrev:

Jovisst jeg har forstått alt du har skrevet, men som kvinne har jeg en evne til å kunne snu bittelitt :D på ting slik at jeg kan snakke om det som er viktig for meg :)

Ah, så som kvinne forbeholder du deg retten til å diskutere ut ifra at jeg sier det motsatte av det jeg sier? 

Som kvinne forbeholder jeg meg i så fall retten til å bli litt frustrert over at du går inn for å gi oss kvinner rykte for å ikke være mulig å diskutere med. 

Anonymkode: b0fb0...18f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, så som kvinne forbeholder du deg retten til å diskutere ut ifra at jeg sier det motsatte av det jeg sier? 

Som kvinne forbeholder jeg meg i så fall retten til å bli litt frustrert over at du går inn for å gi oss kvinner rykte for å ikke være mulig å diskutere med. 

Anonymkode: b0fb0...18f

Og som BÅDE kvinne OG medlem av dette forum forbeholder jeg meg retten til å be dere om å SLUTTE Å SPORE AV. 

 

Så dere de grisene en fyr hadde slaktet for noen dager siden? Det ble mye rot, det. Folk, i gruppen "mat fra bunnen" tåler visst ikke å se mat fra bunnen...

Anonymkode: 6651a...86c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jeg enig i. Nå er det to grunner til at jeg ikke poster på MFBgruppa, den ene er jo gruppa i seg selv med regler og blogg og alt som er, men den andre er faktisk at jeg er redd for å formulere meg uheldig eller dumt, og så finne det igjen på gruppa her. Det er jo noe å ha i bakhodet når man poster her inne :)  

Anonymkode: 02c1b...ccc

Jeg har blitt omtalt her inne etter noe jeg skrev på gruppa😂 Ganske fælt også faktisk. Haha jeg syns bare det var morsomt jeg da, ligger ikke våken om nattan over det som ble sagt her inne for å si det sånn..😂  Men er ikke en sånn person som bryr meg om sånt🙂

Anonymkode: 9c0b8...7a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så dere de grisene en fyr hadde slaktet for noen dager siden? Det ble mye rot, det. Folk, i gruppen "mat fra bunnen" tåler visst ikke å se mat fra bunnen...

Anonymkode: 6651a...86c

Det har det jo vært før også..
Hvor folk er type "Æsj, må du virkelig legge ut slikt! Er lov å tenke, ikke alle klarer slike syn!" *blablabla* -Ok, spiser du kjøtt? Javel, hvor tror du kjøttet du spiser kommer fra? Butikken??


Var en butikk i nærområdet for noen år siden som hadde en hel gris i frysa..
Vel..
De her stakkars kundene syntes det var altfor makabert og groteskt å se grisen ligge der..Så kjøpmannen måtte fjerne grisen tilslutt...

*sukk*

Folk altså!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vil du prøve denne til helgen?" spør en admin å linker til bloggen. Har så lyst til å svare:  "Nei, synes denne oppskriften fra Matprat.no er bedre".

Kan bare ikke fatte og begripe at noen vil arbeide gratis for at 1 person skal tjene penger. Føles bare så urettferdig.

Endret av Juliannaos
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en gang for alle, har vi fått svar på hvorfor det skal være gjær i de hevefrie tebriksene?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chibi skrev:

Det har det jo vært før også..
Hvor folk er type "Æsj, må du virkelig legge ut slikt! Er lov å tenke, ikke alle klarer slike syn!" *blablabla* -Ok, spiser du kjøtt? Javel, hvor tror du kjøttet du spiser kommer fra? Butikken??


Var en butikk i nærområdet for noen år siden som hadde en hel gris i frysa..
Vel..
De her stakkars kundene syntes det var altfor makabert og groteskt å se grisen ligge der..Så kjøpmannen måtte fjerne grisen tilslutt...

*sukk*

Folk altså!

Jammen kjøttet vokser jo i butikken. I de diskene der kjøtt ligger, har de plantet dyrefrø og jeg har selv sett at biff har vokst fra et bittelite frø til å bli en god deilig biff. :ironi:

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, MalloryK skrev:

Så en gang for alle, har vi fått svar på hvorfor det skal være gjær i de hevefrie tebriksene?

Jeg spurte og fikk til svar at de da hever i ovnen. Man sparer hevetiden liksom.

Anonymkode: 950e0...924

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, MalloryK skrev:

Så en gang for alle, har vi fått svar på hvorfor det skal være gjær i de hevefrie tebriksene?

 

IMG_8233.PNG

Anonymkode: 950e0...924

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh. Så når bakevarer skal heve i et par timer er det bare tull og bortkastet? Er det det de mener?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MalloryK skrev:

Ehhh. Så når bakevarer skal heve i et par timer er det bare tull og bortkastet? Er det det de mener?

Tydeligvis 🙄 Klarte ikke få frem et svar til henne 🙊😅

Anonymkode: 950e0...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men hvis jeg spiser bakevarer med gjær, og de ikke har hevet skikkelig, så blir jeg pinadø dårlig i flere dager. Fiser så taket løfter seg og veldig dårlig i magen.
Ellers så ser de briksene gode ut, men jeg tar ikke sjansen

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og; guuuud så lei jeg er av å se de forbaskede tebriksene!! Og alle de andre uappetittelige rettene som deles igjen og igjen!!! Når kommer det noe nytt?? På tide å la medlemmer linke til andre sider nå

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle linka til gruppa Mat fra grunnen, for der kommer det lekre retter hver dag. Og ikke 135 like oppskrifter på en dag.. Men hadde vel blitt sletta det sekundet den ble posta 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at tidligere admins fra MFB poster nydelige bilder og retter i MFG, jeg! :tommelsmil: 

Anonymkode: 02c1b...ccc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske de kunne stenge for nye kommentarer når en oppskrift/bilde har over 200 kommentarer. Burde være en maksgrense på slikt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag med avstemming. Nå gjenstår deg bare å se om de vil rette seg etter resultatet....

IMG_3465.PNG

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siste dag med avstemming. Nå gjenstår deg bare å se om de vil rette seg etter resultatet....

Anonymkode: 100ad...85f

Det er jo flere varianter av "for" i den avstemningen, så jeg tipper de slår sammen alle disse stemmene. "Flertallet stemte FOR stenging av tråder, så da fortsetter å dure fram på samme måte." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsken er herved omdøpt av T til prinsefisk  :a034::roll:. En kjedelig torsk kan aldri bli en prins T hører du meg??, frosker der i mot blir prinser på ett blunk......:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...