Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To stk. som har lagt ut nøyaktig samme posten.  Nøyaktig ordrett! En med og en uten bilde :bond: Hva er det jeg ikke får med meg :bond: ??

Anonymkode: 00d37...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, takk skrev:

Liker ordlyden til matprat der de kaller T for «slike». :fnise:

Har sett på rømmeinnlegget igjen nå, og hun har ikke endret kommentaren sin ang Matprat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å vite hva Matprat har skrevet til henne:ninja:

 

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst til å vite hva Matprat har skrevet til henne:ninja:

 

Anonymkode: d877a...8fb

Jeg og!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh-oh.... Noe. Har delt en video på veggen!!!

hvordan vil dette ende? Det for meg fullt serverkræsj hos Facebook om 3-2-1.....

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh-oh.... Noe. Har delt en video på veggen!!!

hvordan vil dette ende? Det for meg fullt serverkræsj hos Facebook om 3-2-1.....

Anonymkode: 100ad...85f

Og det var det borte før jeg rakk å engang prøve å lage screenshot!!!

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh-oh.... Noe. Har delt en video på veggen!!!

hvordan vil dette ende? Det for meg fullt serverkræsj hos Facebook om 3-2-1.....

Anonymkode: 100ad...85f

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det var det borte før jeg rakk å engang prøve å lage screenshot!!!

Anonymkode: 100ad...85f

det går vel under linking og det er jo fyfy. Gudforby noen får ideer om at flere enn mrs T kan koke.

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

det går vel under linking og det er jo fyfy. Gudforby noen får ideer om at flere enn mrs T kan koke.

Anonymkode: 12d42...963

De sa for lenge siden at de ikke ville ha videoer i gruppa fordi det tok så innmari stor plass.................(kan ikke få skrevet mange nok punktumer for å understreke hvor oppgitt man blir over uvitenheten og dumskapen til enkelte mennesker)................

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Wenda skrev:

De sa for lenge siden at de ikke ville ha videoer i gruppa fordi det tok så innmari stor plass.................(kan ikke få skrevet mange nok punktumer for å understreke hvor oppgitt man blir over uvitenheten og dumskapen til enkelte mennesker)................

Glemte det i farten 

Anonymkode: 12d42...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En admins overivrige reklame for MFB-oppskrift: "Dette må jo være den beste pastaretten jeg noen gang har sett!"
:fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

En admins overivrige reklame for MFB-oppskrift: "Dette må jo være den beste pastaretten jeg noen gang har sett!"
:fnise:

Betyr det da at hun ikke har smakt den, kun sett den? :P 

Anonymkode: 02c1b...ccc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det da at hun ikke har smakt den, kun sett den? :P 

Anonymkode: 02c1b...ccc

Ja, hun lurer selvsagt på om hun skal lage den en vakker dag ;) Men vi får jo aldri rapport om at oppskriften er prøvd. Merkelig det der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal begynne sånn med andre ting. Bilde fra en gammel oppskrift-bok.. 

"Se, mamma hadde skikkelig fin håndskrift, se så elegante K og Rer, denne retten må være like elegant."

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan sikkert dandere ei bøtte møkk bra også.

Anonymkode: f50b7...aef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert dandere ei bøtte møkk bra også.

Anonymkode: f50b7...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nyeste på gruppa er nå kinesisk kylling karri. Mulig jeg er dårlig bevandret i det asiatiske kjøkken, men brukes ikke karri i hovedsak i indisk...? Ser for meg at kinesisk kyllingkarri er sånn typisk norsk kinarestaurantmat som egentlig ikke har noe med kinesisk mat å gjøre? Correct me if I´m wrong! 

Anonymkode: 04fee...763

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det nyeste på gruppa er nå kinesisk kylling karri. Mulig jeg er dårlig bevandret i det asiatiske kjøkken, men brukes ikke karri i hovedsak i indisk...? Ser for meg at kinesisk kyllingkarri er sånn typisk norsk kinarestaurantmat som egentlig ikke har noe med kinesisk mat å gjøre? Correct me if I´m wrong! 

Anonymkode: 04fee...763

Det trodde jeg og! Men vi vet nok ikke like mye om mat som det mektige matorakelet inne på Mat fra bunnen! Og kinarestaurantmat er vel å regne som rene gourmetmaten der inne! 

Anonymkode: d877a...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal begynne å be om bilde hver gang noen admins legger ut "denne skal jeg jammen prøve i kveld!" Blir vel kastet på hue og rævva ut av gruppa da :P 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det nyeste på gruppa er nå kinesisk kylling karri. Mulig jeg er dårlig bevandret i det asiatiske kjøkken, men brukes ikke karri i hovedsak i indisk...? Ser for meg at kinesisk kyllingkarri er sånn typisk norsk kinarestaurantmat som egentlig ikke har noe med kinesisk mat å gjøre? Correct me if I´m wrong! 

Anonymkode: 04fee...763

Man har to typer karri - indisk og asiatisk (selv om India også også ligger i Asia). Sistnevnte brukes hovedsakelig i thailandsk mat og har aldri sett det i en kinesisk rett, så det er uansett litt rart, ja.

Anonymkode: 92839...6b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man har to typer karri - indisk og asiatisk (selv om India også også ligger i Asia). Sistnevnte brukes hovedsakelig i thailandsk mat og har aldri sett det i en kinesisk rett, så det er uansett litt rart, ja.

Anonymkode: 92839...6b7

Rettelse: Det kalles visst ikke asiatisk karri, men thai-karri. Ikke noe kinesisk der altså.

Anonymkode: 92839...6b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...