Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venter gjester i kveld. Lyst å lage noe spennende. Leita rundt på nett. Der dukket bloggen til gladkokken frem. Inn å tittet. Var ikke klar over at han hadde blogg. Tror mfb hadde løftet seg mye om han hadde fått blitt. Megatabbe å kaste han ut. Veldig flotte bilder. Enkle oppskrifter, så det blir nok konkurranse her ja. Ikke mat som  svømmer i fett eller saus. Anbefales å ta en titt. Fortjener faktisk å bli løftet opp, etter nedfarter han fikk på mfb.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 30. august 2016 at 9.33, AnonymBruker skrev:

Jeg jakter selv, men syns akkurat det bildet var unødvendig. Det ser litt grotesk ut med kniven stappet inn i brystet, hadde ikke kniven vært der eller ligget ved siden av hadde jeg syns bildet var helt ok.  Dette er min mening. 

Ellers er jeg helt for at det vises hvor maten kommer i fra og posten i seg selv er helt ok. 

Anonymkode: 12d42...963

Hvis man ikke tåler synet av maten før den er tilberedt, hvorfor skal man spise det da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.9.2016 at 13.22, skruf skrev:

Håper T gir admin´sene sine gode julebonuser. For bloggen hennes er såpass høyt oppe på blogglisten at hun tjener garantert gode penger på den. Og admin´s hjelper henne hver dag å promotere den. 

Det håper jeg også, men hvis ikke må man vel kunne si at de har seg selv å takke. Passe naivt å stille opp gratis for ei dame med jernvilje, spisse albuer og siktet festet på bloggtoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Venter gjester i kveld. Lyst å lage noe spennende. Leita rundt på nett. Der dukket bloggen til gladkokken frem. Inn å tittet. Var ikke klar over at han hadde blogg. Tror mfb hadde løftet seg mye om han hadde fått blitt. Megatabbe å kaste han ut. Veldig flotte bilder. Enkle oppskrifter, så det blir nok konkurranse her ja. Ikke mat som  svømmer i fett eller saus. Anbefales å ta en titt. Fortjener faktisk å bli løftet opp, etter nedfarter han fikk på mfb.

Jeg prøvde den paprikasuppen fra bloggen hans , og den var utrolig god :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde den suppen selv. Jeg fant lammekjøtt i fryseren og skal lage fårikål, slik han gjør det. Ser han klatrer opp på blogglisten. Bra. En som virkelig kan mat. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld var det ei som la ut bilde og skrytekommentar av en gryterett av T. I kommentarfeltet så la hun ut bilder av oppskriften som hun hadde skrevet ned for hånd fra bloggen.

Idag var bildene med oppskrift slettet og en admin har lagt inn link til bloggen... utrolig sleipt! Alt for klikk på bloggen. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, skruf skrev:

Igår kveld var det ei som la ut bilde og skrytekommentar av en gryterett av T. I kommentarfeltet så la hun ut bilder av oppskriften som hun hadde skrevet ned for hånd fra bloggen.

Idag var bildene med oppskrift slettet og en admin har lagt inn link til bloggen... utrolig sleipt! Alt for klikk på bloggen. 

Er det virkelig mulig?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wenda skrev:

Er det virkelig mulig?!

Skulle ikke tro det, men jo.... blir bare for dumt å holde på sånn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble litt overrasket over at jeg ikke fikk noe særlig med kommentarer på bildet mitt. brukte nesten tre timer på å kokkelere :ler: ynkelig lite likes.  mens ekle bilder av sausesupper får drøssevis :ler:

Anonymkode: cce6d...3b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Lenge siden jeg har lagt ut noe i den gruppen, alt som er sunt får en halv likes, mens blodårestoppere får flust. Det er helt håpløst å se hva som faktisk fenger der inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dette har med mat fra bunnen å gjøre? Dessuten syns jeg flere eldre mennesker er vakre, selvom det er tydelig at de er gamle? Merkelig bilde å legge ut..

14355693_10157488719945078_556570294957142427_n.jpg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva noen slike bilder har å gjøre på en matgruppe, men om man absolutt må publisere slikt så kunne det jo i det minste handlet om mat

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg var det et utrolig teit og dumt sitat. Måtte lese det tre ganger for å sjekke om jeg fant noe budskap i den som var verdt å nikke litt smilende til... men, nei.

Anonymkode: 98c44...ad0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wenda skrev:

Skjønner ikke hva noen slike bilder har å gjøre på en matgruppe, men om man absolutt må publisere slikt så kunne det jo i det minste handlet om mat

 

Hvorfor gjentar du egentlig bare hva andre sier er teit? Du kan jo bruke upvote-knappen hvis du er enig?

Anonymkode: 07dfe...04f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ewe skrev:

Skjønner ikke hva dette har med mat fra bunnen å gjøre? Dessuten syns jeg flere eldre mennesker er vakre, selvom det er tydelig at de er gamle? Merkelig bilde å legge ut..

14355693_10157488719945078_556570294957142427_n.jpg

Hvis man ønsker evig utestengelse fra gruppa, kan man jo bare svare noe slikt som at «Noen mennesker taper aldri sin skjønnhet fordi de aldri har hatt noen skjønnhet, verken utvendig eller innvendig.» 

Anonymkode: 3f719...bb2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ewe skrev:

Skjønner ikke hva dette har med mat fra bunnen å gjøre? Dessuten syns jeg flere eldre mennesker er vakre, selvom det er tydelig at de er gamle? Merkelig bilde å legge ut..

14355693_10157488719945078_556570294957142427_n.jpg

Noe så intetsigende. 

Anonymkode: f34d0...48a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ønsker evig utestengelse fra gruppa, kan man jo bare svare noe slikt som at «Noen mennesker taper aldri sin skjønnhet fordi de aldri har hatt noen skjønnhet, verken utvendig eller innvendig.» 

Anonymkode: 3f719...bb2

Eller det berømte "I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve." 

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller det berømte "I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve." 

Anonymkode: d0d34...47d

Eller bare: "Mener dere at gamle folk er stygge utenpå?" 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...