Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist
2 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg sammenlignet prisene med "rabatten" fra mfb, og uten (Adams matkasse). Den eneste forskjellen som jeg kan se er at man får en gratis fruktkasse på første levering hvis man tar med rabatten. Stemmer det?

Mener Fotballfrue kunne by på samme avtale via bloggen sin for et par dager siden. Så så framifrå og unik er ikke denne avtalen T og Co. har fremhandlet med Adams Matkasse. Forøvrig styrker det bare min mistanke om at det her er snakk om et kommersiellt samarbeid som SKAL merkes jamfør Markedsføringsloven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lovpålagt å merke sponsing. Mao om T/andre admins tjener penger på å promotere Adams matkasse og pizzasteel eller hva nå enn de andre greiene var, og IKKE opplyser om det, så bryter de loven.

Anonymkode: 4a5d9...6f3

Endret av Bond
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

var forresten en der inne i dag som lurte på om Parmesan var ost, så noe underholdning er det jo :biggrin:

Anonymkode: 9af66...e74

Endret av Bond
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en og annen bra oppskrift der inne. Men veldig mye rart og ikke minst spørsmål fra folk som er for sløve til å google selv eller lete etter en oppskrift i en god gammeldags kokebok. Folk legger ut bilde av en løk, et kjøttstykke og en aubergine for å få råd. Jeg hadde heller søkt selv etter oppskrift, og også tatt meg tid til å lete i albumene i den gruppa. Det er jo et og annet å finne der faktisk. 

 Er veldig forundra over gjærmengden som brukes til bakst. Ofte er det snakk om to pakker tørrgjær der jeg bruker maks ei teskje. 

Etter den bloggen kom så har jeg vært mindre inne på gruppa. Irriterer meg grønn over skifte til blogg og ikke minst midtstilt tekst, og haugevis med unødvendige skrivefeil. Ingredienser bør man jo som et minimum klare å stave riktig dersom man skal ha en matblogg. Og jeg stusser jo over alle rettene som er laget av både T og C, kyllinggryte av C, plankebiff for to av T og pasta di Parma av T. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd man ikke kan linke til den kjøleskap siden. Der man fyller inn hva man har i skapet og den finner oppskrifter for deg. 

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synd man ikke kan linke til den kjøleskap siden. Der man fyller inn hva man har i skapet og den finner oppskrifter for deg. 

Anonymkode: 16e02...892

Ta screenshot av webadressen :) 

Da er det ikke linking! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd man ikke kan linke til den kjøleskap siden. Der man fyller inn hva man har i skapet og den finner oppskrifter for deg. 

Anonymkode: 16e02...892

Ser at folk bare lager et mellomrom i linken de legger ut og - for eks før .no - da blir det ikke direkte link, og folk kan kopiere den og lime den inn enkelt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd man ikke kan linke til den kjøleskap siden. Der man fyller inn hva man har i skapet og den finner oppskrifter for deg. 

Anonymkode: 16e02...892

Hva er linken til denne siden? Hørtes veldig grei ut :) 

Anonymkode: f7e49...30f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeilene leser jeg forresten enda høyere av en eller annen grunn. Kan det kalles irritasjon? VIN TRÅD? En ny type tråd? Vinn tråd? Hvilken tråd? :angry:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både skriking og flust av skrivefeil, bare så vidt jeg orket lese hele... Men ble litt nysgjerrig på nivået inne i den tråden, så tok meg en kikk. Noe av det første som kom opp:

"Meget god Spurte en ansatt på polet jeg, hva som gjorde at jeg synes den er såå god. Sikkert fordi den er av de søteste vinene, som saft- fikk jeg til svar"

Med tommel opp og klapp.

Tror jeg finner vintips et annet sted jeg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk vi ikke har lov til å legge inn screenshots her, vi vil ikke at tråden skal bli stengt!

Anonymkode: e44a7...64e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel lov å linke til screenshots? Legg opp bildet på tinypic.com (krever ingen registrering) og sett inn linken til bildet her :)

Anonymkode: 4a5d9...6f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for persondebatt, personangrep, hetsende innlegg, latterliggjøring samt svar. 

Etter nærmere diskusjon har vi også kommet fram til at tråden flyttes til Matforumet. Eventuelle spørsmål kan tas på Ris og Ros eller på PM. 

Reglene som gjelder er fortsett de samme. 

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Duckie skrev:

Både skriking og flust av skrivefeil, bare så vidt jeg orket lese hele... Men ble litt nysgjerrig på nivået inne i den tråden, så tok meg en kikk. Noe av det første som kom opp:

"Meget god Spurte en ansatt på polet jeg, hva som gjorde at jeg synes den er såå god. Sikkert fordi den er av de søteste vinene, som saft- fikk jeg til svar"

Med tommel opp og klapp.

Tror jeg finner vintips et annet sted jeg.

Det høres ut som en type vin jeg glatt hadde tømt i vasken... 
Det har kun skjedd med to flasker i løpet av 10 år, så kresen er jeg ikke. Men søt, rød saft har ingenting på en vinflaske å gjøre altså :P
Men det ser ut som at det er nye grunner for å følge med i gruppa fremover! Mye rart å se der antakeligvis :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk vi ikke har lov til å legge inn screenshots her, vi vil ikke at tråden skal bli stengt!

Anonymkode: e44a7...64e

Ah, unnskyld! Tenkte siden vi kom frem til at gruppen strengt tatt er offentlig (basert på debatten omkring offentlighetsbegrepet som har foregått, på grunnlag av gruppens størrelse), så var screenshots innafor så lenge de var sensurert med navn. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel lov å linke til screenshots? Legg opp bildet på tinypic.com (krever ingen registrering) og sett inn linken til bildet her :)

Anonymkode: 4a5d9...6f3

Kan admin bekrefte/avkrefte om dette er lov? :) Greit å vite. 

32 minutter siden, Bond skrev:

Tråden ryddet for persondebatt, personangrep, hetsende innlegg, latterliggjøring samt svar. 

Etter nærmere diskusjon har vi også kommet fram til at tråden flyttes til Matforumet. Eventuelle spørsmål kan tas på Ris og Ros eller på PM. 

Reglene som gjelder er fortsett de samme. 

Bond, forumansvarlig

Unnskyld! Er det lov å linke til screenshots som er sensurert? 

Anonymkode: 1fcc2...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg ut. Flere som har gjort det? Gruppen sånn som den fremstår nå, har ikke noe med mat fra bunnen å gjøre. Trenger nytt navn.Eks. vi som vil lære å lage mat fra bunnen. Folk ser ut som de ikke evner å søke på nett. Det blir for dumt. Siden består av spørsmål du finner på nett om du gidder. Så er det at du blir linket til en blogg. Nekter å være med. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så inne på gruppen at et svar var: vi har opprettet blogg pga det skal bli lettere for dere å finne frem.

Særlig.....

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...