Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Wenda skrev:

Håper denne oppryddingen de har fører til sted kanskje unblocker en del de har kastet ut, så man kanskje kan søke opp gruppa igjen. Og om man er riktig heldig, søke om medlemskap igjen. Eller heter det kanskje gjestepass?

Visum heter det. ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Glidelås

Kommer de til å slette medlemmer gjester som ikke har vært aktive der inne? For da burde de skrive i reglene at hvert medlem har kommenteringsplikt.
Type "Hvert medlem er ansvarlig for å kommentere på minst 2 unike innlegg per uke. Om man ikke har noe fint si, kan man bytte inn 2 kommentarer for 4 likes. Men husk, det skal da likes på 4 UNIKE innlegg. Oppfordrer forøvrig å gjøre begge deler."

Jeg skjønner ikke helt hva man skal gjøre for å blidgjøre lederne der inne. Moderatoren som ingen kunne målbinde tilfredsstille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

"Kommer man inn på albumene mens det er stengt?"

Tanja: "Ja, MINUS mitt og C sitt bare :)

Så kommer det mange "Ååååå nei, Tanja, hvorfor det?" "Hvor skal jeg få oppskrifter nå?"

Omg for noen unger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Dwight skrev:

Man må møte opp på intervju med CV og referanser for å få ny sjangs. 

10 minutter siden, Karenina skrev:

Visum heter det. ;)

Jaha, men da er det jo i det minste et håp :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en krangel! Best å ikke kommentere den ytterligere for da blir vel tråden stengt. 

Det er vel ikke noen som har sagt at medlemmer skal ut. Men jeg sa at det skulle ikke forundre meg. De vil jo ha mer aktivitet og mer positivt, og i tillegg mer av det vi har etterlyst her. Det får de ikke ved å holde på tullete regler og så ekstremt mange medlemmer som stort sett lager det alle andre lager. Slik jeg ser det er det naturlig å tynne litt ut da. 

Men det finner vi ut på søndag ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at denne gruppen, i mine øyne, styres som en blanding av en barnehage og Albania under Enver Hoxha.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spm der inne:

Skal spise noe så kjedelig som fiskeboller i dag, m hvitsaus.
Hva har du til fiskeboller? Vil gjerne ha noen nye tips som man kan ha til

Anonymkode: ff467...912

"Grillkrydder"

:skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fristet til å legge ut dette bildet i tråden for holdbarhetsdato, og spørre om brødet fortsatt er spiselig. Jeg kunne sikkert fått i gang en interessant diskusjon krangel om penicillin.

moldy-bread.jpg

Anonymkode: 9c2f8...a56

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å be de i stykedrikkdiskusjonene se "Folkeopplysningen" på NRK der de tørker og pulveriserer kål, og folk tror de er blittt sååååå mye bedre av å spise det hver dag! Placebo er alvolig undervudert hos en del folk...

Anonymkode: 9af66...e74

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Glidelås skrev:

Kommer de til å slette medlemmer gjester som ikke har vært aktive der inne? For da burde de skrive i reglene at hvert medlem har kommenteringsplikt.
Type "Hvert medlem er ansvarlig for å kommentere på minst 2 unike innlegg per uke. Om man ikke har noe fint si, kan man bytte inn 2 kommentarer for 4 likes. Men husk, det skal da likes på 4 UNIKE innlegg. Oppfordrer forøvrig å gjøre begge deler."

Jeg skjønner ikke helt hva man skal gjøre for å blidgjøre lederne der inne. Moderatoren som ingen kunne målbinde tilfredsstille.

De kan da ikke slette medlemmer; så mye som de skryter av medlemstallene!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har veldig lyst til å be de i stykedrikkdiskusjonene se "Folkeopplysningen" på NRK der de tørker og pulveriserer kål, og folk tror de er blittt sååååå mye bedre av å spise det hver dag! Placebo er alvolig undervudert hos en del folk...

Nei du skjønner det at så lenge den tørkede og oppmalte grønnsaken/frukten/bæra er økologisk så er det ikke placebo! Noe økologisk kan umulig gi placeboeffekt! Og det er viktig å understreke det beinharde argumentet med en nedlatende og sarkastisk smiley på slutten så alle kan se hvor fredelig og hyggelig man diskuterer.

:sprettoy::ler:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Wenda skrev:

Håper denne oppryddingen de har fører til sted kanskje unblocker en del de har kastet ut, så man kanskje kan søke opp gruppa igjen. Og om man er riktig heldig, søke om medlemskap igjen. Eller heter det kanskje gjestepass?

Enig! Det ser ut som om det kanskje skjer endringer til det bedre der, så det hadde vært fint. :)

Anonymkode: eeebf...4ec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, NumberSix skrev:

Det blir nok andre boller nå ja! :fnise:

Tonnys, Esthers eller en ny type ala T med pizzamel? :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, Mahnaz skrev:

"Kommer man inn på albumene mens det er stengt?"

Tanja: "Ja, MINUS mitt og C sitt bare :)

Så kommer det mange "Ååååå nei, Tanja, hvorfor det?" "Hvor skal jeg få oppskrifter nå?"

Omg for noen unger! 

Jeg kan garantere at minst en av kommentarene det ikke er skrevet med profilen til en eksisterende person. 

:nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Poppie skrev:

Synd man ikke kan poste videoer, hadde vært så fint å poste denne i går:

Den ville fått et likerklikk fra meg i hvert fall :fnise:

Anonymkode: 9c2f8...a56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest