Auri Skrevet 8. april 2019 #13501 Skrevet 8. april 2019 Haha jeg kom også for å poste den Vipps-tiggingen som er lagt til på bloggpostene! Jeg så det fordi jeg måtte vise en venninne den famøse stroganoffen. Lurer virkelig på om de har gått gjennom ALLE gamle poster og lagt til det! 1
Zzyzx Skrevet 8. april 2019 #13502 Skrevet 8. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun er jo og "en god personlig venn" av grunnlegger/Admin i "Drikkegeeks" på Facebook, og hun fikk jo tråden på "matgeeks" slettet, takket være samme vennskapet. Den dama har tentakler all over The place!!! Anonymkode: 100ad...85f Kan garantere deg at hun ikke har tentakler inn i Matgeeks. Tråden ble slettet fordi Matgeeks ikke vil ha så mye drittslenging i gruppa, fordi det bidrar til dårlig stemning. 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13503 Skrevet 8. april 2019 Jeg tror gruppa potensielt vil bli bedre uten innblanding fra grunnleggeren. Jeg har aldri forstått tilbedelser av denne Tanja, føler jeg selv har mer kunnskap og kreativitet i matlagingen enn det hun virker til å ha, og oppskriftene er i beste fall helt ordinære. Hvis vi slipper denne tilbedelsen og spamming av «hennes» oppskrifter, blir gruppa bedre. Men jeg tror nok som flere her at dette er starten på slutten. De aller, aller fleste som er medlem av gruppa vil aldri finne på å betale for noe så uinteressant. Og den originale gruppa vil sannsynligvis dø ut, hvis den fortsatt skal modereres så vanvittig strengt. Anonymkode: 7f316...d28 14
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13504 Skrevet 8. april 2019 Hun har skutt seg selv i foten, sannsynligvis! Anonymkode: 7f316...d28 2
Gjest Sozo Skrevet 8. april 2019 #13505 Skrevet 8. april 2019 (endret) Jeg fikk en god del (mange) + da jeg tok henne i forsvar. Leser med-admins her inne? For det var lite respons å få (+) når jeg sa hun var muligens på tynn is. Endret 8. april 2019 av Sozo
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13506 Skrevet 8. april 2019 1 minutt siden, Sozo skrev: Jeg fikk en god del (mange) + da jeg tok henne i forsvar. Leser med-admins her inne? For det var lite respons å få (+) når jeg sa hun var muligens på tynn is. Ja-admins har nærmest "vakter" for å sjekke hva som skrives både her og i andre Facebook-grupper, og er aktive i rapporteringer for p få stengt/slettet tråder og moderert i forum... T selv hevde at hun aldri er inne her, men har forsnakket seg mer en en gang... Anonymkode: 100ad...85f 20
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13507 Skrevet 8. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja-admins har nærmest "vakter" for å sjekke hva som skrives både her og i andre Facebook-grupper, og er aktive i rapporteringer for p få stengt/slettet tråder og moderert i forum... T selv hevde at hun aldri er inne her, men har forsnakket seg mer en en gang... Anonymkode: 100ad...85f Hun kom inn her personlig å svarte på noe en gang, men vet ikke om det ble sletta. Anonymkode: 16e02...892 1
Honey Dew Skrevet 8. april 2019 #13508 Skrevet 8. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint å se at fløten og crème fraichen overlever i den gamle gruppa. Anonymkode: bc10d...435 Jeg la på meg bare ved å lese oppskriften 😲 Noen som har regnet ut kalorimengden på den retten? 9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13509 Skrevet 8. april 2019 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg la på meg bare ved å lese oppskriften 😲 Noen som har regnet ut kalorimengden på den retten? Ca 2 millioner - per porsjon... Anonymkode: 10add...e86 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13510 Skrevet 8. april 2019 8 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg la på meg bare ved å lese oppskriften 😲 Noen som har regnet ut kalorimengden på den retten? Fort og gæli; ca 3900 om jeg KUN regner fløte, CF, baconost, kremost og bacon. "1 lag ost" stipulerte jeg til 200 gr norvegia.... resten har veldig beskjedent kaloriinnhold, men dette gir raskt over 1000 kcal pr porsjon.... Anonymkode: 100ad...85f 8
Ardwinna Skrevet 8. april 2019 #13511 Skrevet 8. april 2019 8 timer siden, Fruktninja skrev: Har hun fått baksmell på skatten eller???? Ble mye pengemas og tigging føler jeg.... Jeg fikk baksmell på skatten i år. Kanskje jeg skal starte en betalingsgruppe på facebook? Jeg kan jo kalle den "look at my tits!" og når folk betaler 50 kr for tilgang får de se bilder av søte små kjøttmeiser og blåmeiser som sitter i buskene utenfor huset her! 44
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13512 Skrevet 8. april 2019 Er det noen regler om det er lov å bli kastet ut av en gruppe man har betalt for? Anonymkode: e42bc...d56 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13513 Skrevet 8. april 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen regler om det er lov å bli kastet ut av en gruppe man har betalt for? Anonymkode: e42bc...d56 Hadde vel 3 sjanser, hun skal ha veldig gode grunner for å kaste noen ut av en betalingsgruppe. Anonymkode: 16e02...892
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13514 Skrevet 8. april 2019 At det faktisk finnes mennesker i den VIP-gruppa, utover de som er admins, er bare utenfor min fatteevne... 😓 Jeg forstår ikke at folk kan la seg lure noe så vanvittig?! For et par timer siden var det 110 medlemmer (vet ikke hvor mange av dem som er admins, da). Nå er det 115 medlemmer. Hvordan i alle dager velger enkelte å betale for dette frivillig? Hvordan ser dem ikke hvordan Tanja&co opererer? Jeg er veldig spent på hvordan FB blir å ta i mot dette. Er det ikke en reell sjanse for at det kanskje vanker et søksmål fra fb? Og hvis det ikke blir tilfelle, hva med alle de juridiske tingene som burde være på plass? Sett at dette faktisk ER lovlig da (noe jeg ikke får til å stemme), får de andre adminsa lønn for dette? Betaler Tanja arb.giveravgift og skatt at dette? Anonymkode: 6dd44...75b 20
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #13515 Skrevet 8. april 2019 Meg over her igjen. Glemte å tilføye at jeg også lurer på om adminsa må betale inn 200-300 kroner for å få lov til å være medlem der. Det skulle pokker ikke forundre meg! 😅 Det forundrer meg heller ikke dersom de gladelig har betalt. Anonymkode: 6dd44...75b 7
Auri Skrevet 8. april 2019 #13516 Skrevet 8. april 2019 Hva heter forresten VIP.-gruppa? Kan noen legge inn link til den? (for oss som er utestengt fra originale MFB)
Auri Skrevet 8. april 2019 #13517 Skrevet 8. april 2019 Nevermind, mannen er fortsatt medlem og fant linken. Gruppa dukka ikke opp når jeg søkte selv. Må bare riste på hodet av reglene. https://m.facebook.com/groups/388098901972050 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #13518 Skrevet 9. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: At det faktisk finnes mennesker i den VIP-gruppa, utover de som er admins, er bare utenfor min fatteevne... 😓 Jeg forstår ikke at folk kan la seg lure noe så vanvittig?! For et par timer siden var det 110 medlemmer (vet ikke hvor mange av dem som er admins, da). Nå er det 115 medlemmer. Hvordan i alle dager velger enkelte å betale for dette frivillig? Hvordan ser dem ikke hvordan Tanja&co opererer? Jeg er veldig spent på hvordan FB blir å ta i mot dette. Er det ikke en reell sjanse for at det kanskje vanker et søksmål fra fb? Og hvis det ikke blir tilfelle, hva med alle de juridiske tingene som burde være på plass? Sett at dette faktisk ER lovlig da (noe jeg ikke får til å stemme), får de andre adminsa lønn for dette? Betaler Tanja arb.giveravgift og skatt at dette? Anonymkode: 6dd44...75b Hvis adminsene ikke trenger å betale for medlemskap, blir ikke det da regnet som en arbeidsgode som Tanja må skatte av? Anonymkode: e1398...945
Thildamor Skrevet 9. april 2019 #13519 Skrevet 9. april 2019 5 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg fikk baksmell på skatten i år. Kanskje jeg skal starte en betalingsgruppe på facebook? Jeg kan jo kalle den "look at my tits!" og når folk betaler 50 kr for tilgang får de se bilder av søte små kjøttmeiser og blåmeiser som sitter i buskene utenfor huset her! Det synes jeg du skal gjøre... 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #13520 Skrevet 9. april 2019 Fra info-biten til vipgruppa: hvordan kan VIP prioriteres når alle er VIP inne på gruppa? Anonymkode: 100ad...85f 11
Anbefalte innlegg