AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #61 Del Skrevet 26. oktober 2015 For en tråd! Anonymous poster hash: 1624f...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #62 Del Skrevet 26. oktober 2015 Fler forslag takkAnonymous poster hash: 3c777...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 27. oktober 2015 #63 Del Skrevet 27. oktober 2015 Du er helt koko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2015 #64 Del Skrevet 27. oktober 2015 tull dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #65 Del Skrevet 27. oktober 2015 Som sagt, driver på med en utdannelse, men lite lysten på å jobbe når jeg er ferdig. Jeg godtar også at han har en elskerinne hvis han vil ha det, så lenge jeg får leve mitt liv i luksus. Og ja, jeg syns jeg ser bra ut, og har mange gode husmorkvaliteter. Kan godt få barn også hvis han vil det. TS.Anonymous poster hash: 3c777...c10 Skulle gjerne slått til i fantasien, men tror ikke jeg hadde turt å hatt en kjæreste som deg. Forstår ikke hvorfor jeg skulle hatt elskerinner heller, poenget med deg er vel at du er rimelig ung og digg. Om jeg heller har lyst til å ligge med gjennomsnittlige kvinner på min egen alder, hva får jeg egentlig ut av deg? Anonymous poster hash: 418ff...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #66 Del Skrevet 27. oktober 2015 Skulle gjerne slått til i fantasien, men tror ikke jeg hadde turt å hatt en kjæreste som deg. Forstår ikke hvorfor jeg skulle hatt elskerinner heller, poenget med deg er vel at du er rimelig ung og digg. Om jeg heller har lyst til å ligge med gjennomsnittlige kvinner på min egen alder, hva får jeg egentlig ut av deg? Anonymous poster hash: 418ff...7e7 Jeg holder hjemmet ryddig, rent og innbydende. Holder meg i form og gjennomfører skjønnhetsbehandlinger. Er en god vertinne. Jeg ønsker jo selvsagt ikke at mannen min skal være utro, jeg kunne aldri gjort det mot min partner, men jeg ser ikke på det som skilsmissegrunn heller. Anonymous poster hash: 3c777...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå