Gå til innhold

Rike menn i oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som sagt, driver på med en utdannelse, men lite lysten på å jobbe når jeg er ferdig. Jeg godtar også at han har en elskerinne hvis han vil ha det, så lenge jeg får leve mitt liv i luksus. Og ja, jeg syns jeg ser bra ut, og har mange gode husmorkvaliteter. Kan godt få barn også hvis han vil det.

TS.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Skulle gjerne slått til i fantasien, men tror ikke jeg hadde turt å hatt en kjæreste som deg. Forstår ikke hvorfor jeg skulle hatt elskerinner heller, poenget med deg er vel at du er rimelig ung og digg.  Om jeg heller har lyst til å ligge med gjennomsnittlige kvinner på min egen alder, hva får jeg egentlig ut av deg?

Anonymous poster hash: 418ff...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne slått til i fantasien, men tror ikke jeg hadde turt å hatt en kjæreste som deg. Forstår ikke hvorfor jeg skulle hatt elskerinner heller, poenget med deg er vel at du er rimelig ung og digg.  Om jeg heller har lyst til å ligge med gjennomsnittlige kvinner på min egen alder, hva får jeg egentlig ut av deg?   Anonymous poster hash: 418ff...7e7

Jeg holder hjemmet ryddig, rent og innbydende. Holder meg i form og gjennomfører skjønnhetsbehandlinger. Er en god vertinne.

Jeg ønsker jo selvsagt ikke at mannen min skal være utro, jeg kunne aldri gjort det mot min partner, men jeg ser ikke på det som skilsmissegrunn heller.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...