Gå til innhold

Rike menn i oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor i Oslo finner jeg rike menn? Da tenker jeg på selvstendig næringsdrivende, leder, aksjemeglere(vellykkede selvsagt) osv. Hvor må jeg "henge" for å kapre dem?

Solli plass? Aker brygge?

Dagtid edru? Kveldstid brisen?

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i Oslo finner jeg rike menn? Da tenker jeg på selvstendig næringsdrivende, leder, aksjemeglere(vellykkede selvsagt) osv. Hvor må jeg "henge" for å kapre dem?

Solli plass? Aker brygge?

Dagtid edru? Kveldstid brisen?

Anonymous poster hash: 3c777...c10

hahaha, er dette en trolletråd? hvis det er 4real finns det så trangsynte og overfladiske mennekser?   

ble sulten på å lapse deg hardt :fnise:

Anonymous poster hash: 09ff3...81c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, er dette en trolletråd? hvis det er 4real finns det så trangsynte og overfladiske mennekser?   ble sulten på å lapse deg hardt :fnise:Anonymous poster hash: 09ff3...81c

Er seriøs. Ønsker å leve et liv i rikdom.

Setter pris på seriøse svar.

TS.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er seriøs. Ønsker å leve et liv i rikdom.

Setter pris på seriøse svar.

TS.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Bli selvstendig næringsdrivende selv og våg å ta sjanser. Ikke forvent at alle skal legge til rette for deg. 

Anonymous poster hash: e7f20...5c2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er seriøs. Ønsker å leve et liv i rikdom.

Setter pris på seriøse svar.

TS. Anonymous poster hash: 3c777...c10

Da synes jeg du skal jobbe litt hardt, så slipper du å skaffe en mann for å ha rikdom! Hva når du er lei av fyren eller han av deg? Jeg har venninner som ikke klarer å gå fra mannen fordi de da ikke ville klare å opprettholde livsstilen. Det er i beste fall trist! Og ganske patetisk!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rike menn vil som regel ha rike damer. Ikke pga pengene, men ambisjonene, viljen og selvstendigheten :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for dum til å skape min egen rikdom og suksess gjennom jobb. Må derfor gifte meg inn i rikdom for å kunne få den livsstilen jeg ønsker.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

En av de sitter her hjemme hos meg, ser på opptak av stjernekamp, etter et nydelig måltid og rødvin. Om du tror penger er lykke, så lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de sitter her hjemme hos meg, ser på opptak av stjernekamp, etter et nydelig måltid og rødvin. Om du tror penger er lykke, så lykke til.

Hva jobber han som? Hvordan møttes dere?

Er ute etter rikdom, ikke lykke. Jeg fortjener ikke lykke.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber han som? Hvordan møttes dere?

Er ute etter rikdom, ikke lykke. Jeg fortjener ikke lykke. Anonymous poster hash: 3c777...c10

Er en bedre investering å spille Lotto, en å drikke dyr rødvin mens du vener på en rik mann. Dette er et seriøst svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en bedre investering å spille Lotto, en å drikke dyr rødvin mens du vener på en rik mann. Dette er et seriøst svar.

Vil ikke bare bli rik, vil ha en å ha sex med og vise meg med også.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alder på mennene?Anonymous poster hash: 28daa...892

Ikke eldre enn 55.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke bare bli rik, vil ha en å ha sex med og vise meg med også. Anonymous poster hash: 3c777...c10

Hørt om Hugh Hafner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Jeg

 

Hva jobber han som? Hvordan møttes dere?

Er ute etter rikdom, ikke lykke. Jeg fortjener ikke lykke.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Jeg møtte min mann helt tilfeldig, kjærlighet ved første blikk. Men ikke på et fancy sted, det var på Oslo S. Han er en av toppene i norges største strøm selskap, men det betyr jo ingenting. Det er jo personlighetene hans som er fantastisk, er ikke pengene hans som gjør meg lykkelig. Hvorfor fortjener du ikke lykke? Du vet at mye penger, god jobb, betyr mye jobb??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hørt om Hugh Hafner?

Ja, men han er utenfor det preferte alderspennet mitt. Ikke eldre enn 55.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg

 

Jeg møtte min mann helt tilfeldig, kjærlighet ved første blikk. Men ikke på et fancy sted, det var på Oslo S. Han er en av toppene i norges største strøm selskap, men det betyr jo ingenting. Det er jo personlighetene hans som er fantastisk, er ikke pengene hans som gjør meg lykkelig. Hvorfor fortjener du ikke lykke? Du vet at mye penger, god jobb, betyr mye jobb??

Jeg fortjener ikke lykke fordi jeg ble voldtatt av faren min og vennene hans fra jeg var rundt 5 år og til jeg ble 15. Klarer ikke å bearbeide det og komme meg videre, så er ganske syk i hodet. Ønsker derfor å leve et perfekt fasadeliv.

Gjør ikke noe at han jobber mye, jeg har mange hobbyer.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Jeg fortjener ikke lykke fordi jeg ble voldtatt av faren min og vennene hans fra jeg var rundt 5 år og til jeg ble 15. Klarer ikke å bearbeide det og komme meg videre, så er ganske syk i hodet. Ønsker derfor å leve et perfekt fasadeliv.

Gjør ikke noe at han jobber mye, jeg har mange hobbyer.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Men at andre har gjort deg vondt, gjør ikke at du ikke fortjener lykke! Finn en god mann, hva han tjener er uten betydning, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at andre har gjort deg vondt, gjør ikke at du ikke fortjener lykke! Finn en god mann, hva han tjener er uten betydning, klem

Rike menn kan være snille. Må ha en rik mann for å kunne leve det livet jeg ønsker så inderlig.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...