Gå til innhold

Rike menn i oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Prøv en bar på Grorud eller Grønland. Der har jeg hørt det er mange rike menn :)

Anonymous poster hash: 60527...617

 

Oser klasse av Furuset Video og Grillmat eller alternativt Grorud Frisør og Kebabhus.  :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oser klasse av Furuset Video og Grillmat eller alternativt Grorud Frisør og Kebabhus.  :tommelopp:

Hehe, ikke sant? :fnise:  :fnise: :fnise:  

Anonymous poster hash: 4ba76...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er du noe pen da? Slank, trent, store pupper, perfekte tenner, langt, tykt fint hår, perfekt hud?

Anonymous poster hash: 4861d...a99

 

Her treffer du nokså rett. Jeg har litt kjennskap til akkurat dette miljøet, og kan i det minste fortelle følgende:

For å få de som TS trakter etter (der kona ikke er kona, men troféet), er det faktisk nokså streng definasjon på hennes utseende og væremåte.

 

- Kroppen skal være trent på en spesiell måte. Veldig timeglass. Typisk high-classhooker. Hun skal med kroppen sin, vise andre raskt hvor bra mannen må være som har henne ved sin side. (Pretty Woman).

- Håret skal være lenger enn skuldrene, og bølgete. Typisk pin-up modell fra 1998.

- Utdannelse er også viktig men bachelor holder.

- Hun bør ikke bære harrypreget av å ha kommet fra rennesteinen. Etternavnet bør ikke være Olsen eller Hansen.

- Utad skal hun være smilende, være den klippen i fasadelivet. "Husmoren som er perfekt på alle måter".

- Hun skal være rå på smalltalk, vite når hun skal holde kjeft, og samtidig vite når hun skal opptre som den som ikke har nok greie på det som blir snakket om.

- Det perfekte troféet holder kjeft om alt det negative, blant annet om mannens utroskap, pengemessige hemmeligheter (som hun antakeligvis ikke blir fortalt uansett), og alt annet som foregår innenfor husets 38 vegger.

 

Lykkelig blir du antakeligvis ikke. Men du får fri tilgang til diverse louncher, kredittkort, bonuspoeng etc. Og du kommer inn i et miljø hvor de andre konene er tvunget til å være like overfladiske og kalde som du selv må være - alltid.

 

Det er ingenting negativt ved å ha det sånn, spesielt ikke hvis dette er en veloverveid beslutning som du tar TS, på bakgrunn av hva du har opplevd tidligere. Men det er et nokså hardt liv, og det krever en del selvdisiplin.

Anonymous poster hash: 56367...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rike menn vil som regel ha rike damer. Ikke pga pengene, men ambisjonene, viljen og selvstendigheten :)

 

Ha ha. Latterligste jeg har hørt.

Anonymous poster hash: 385a4...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende....!

Min "rike" mann sjekket meg opp ved en tilfeldighet... Virker som du kommer langt med å være litt selvsikker og være tvers igjennom glad og snill, for han er ikke eneste "rike" mannen som har prøvd seg og jeg ser ikke ut som heidi klum eller andre supermodeller.



Anonymous poster hash: ae448...922
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vel heller ikke du blir lykkelig med en rik mann. Selv om han sikkert kan spandere på deg et godt liv.

Problemet er at mennesker med makt, fort kan komme til å misbruke den makten de har, ved å ikke ha egne ambisjoner blir du jo veldig sårbar etter hvert.

 

Du må lære å tro at du også fortjener lykke.  Hva andre gjør mot deg, definerer ikke hvem du er. Det er din oppgave og din alene å bestemme hvem du vil være og hvilke mål du vil nå.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prøv en bar på Grorud eller Grønland. Der har jeg hørt det er mange rike menn :)

Anonymous poster hash: 60527...617

 

 

JEPP! Der er det så billig øl at de sparer tusenvis i uka på å gå ut, fremfor å kaste bort tusenlapp etter tuselapp på å flotte seg med sjampanjeflasker de heller ut i do på Solli ! Megasmart. Var slik jeg opparbeidet meg min rikdom!

"Tjener" ca 200.000 ekstra i året bare på det, og det en en liten sum siden jeg ikke går så altfor mye ut, om jeg hadde holdt på som paradise-petter eller solligjengen så hadde jeg nok helt sikkert spart over en mill i året på å heller gå på grønland og grorud å drikke, så helt klart man kan finne mange rike menn der altså !

Anonymous poster hash: cc405...b0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, hvis det er så voldsomt viktig å være rik, hvorfor ikke bare finne seg en vanlig mann? Dagens store nyhet: I global skala er alle nordmenn steinrike. Er det så sinnsykt mye bedre å kjøre en bil til 1.5 mill enn en til 500.000? Ikke egentlig. Er det så tilfredsstillende å sitte i boblebad og drikke champis på din private ski-in ski-out hytte? Ikke egentlig. Du må fortsatt gå i samme løypa som alle andre. Det er bare de få minuttene i boblebadet du får. 

Poenget, og det er et ganske viktig poeng, er at et okey liv i Norge fort nærmer seg ganske stor luksus. Det går an å føle seg meget elevert med stiv skjorte på opera uten at det koster deg spesielt mye. Kunstmuseer og teater er ikke spesielt dyrt å gå på. Man kan ta en drink på en fancy bar uten å bli blakk av det. Hvis man virkelig dør etter å leve et luksusliv går det an å nyte små doser på en normal norsk lønn. Det kan også være vel så tilfredsstillende enn å leve slik hver dag. Man blir lei av hummer og kanari..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget, og det er et ganske viktig poeng, er at et okey liv i Norge fort nærmer seg ganske stor luksus. Det går an å føle seg meget elevert med stiv skjorte på opera uten at det koster deg spesielt mye. Kunstmuseer og teater er ikke spesielt dyrt å gå på. Man kan ta en drink på en fancy bar uten å bli blakk av det. Hvis man virkelig dør etter å leve et luksusliv går det an å nyte små doser på en normal norsk lønn. Det kan også være vel så tilfredsstillende enn å leve slik hver dag. Man blir lei av hummer og kanari..

Isåfall er jeg en ekstremt fattig nordmann. Har ikke råd til å gå i operaen for 1200,- pr pers kr inkludert middag. Har ikke råd til å drikke meg brisen på en fancy bar, og jeg har ikke hatt råd til å ha små doser luksusliv eller reist noe på 11 år. Jo, kalkun på nyttårsaften - det er luksus for meg, men den må nytes med kun to andre, for hele vennegjengen har jeg ikke råd til å invitere.

Ikke har jeg råd til å investere i en stiv skjorte heller, her må pengene prioriteres på ting som faktisk har nytteverdi, som en fleecegenser som gir varme fremfor å se staselig ut.

Selvom norge er et rikt land, så er også norge verdens dyreste land.

Anonymous poster hash: cc405...b0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Isåfall er jeg en ekstremt fattig nordmann. Har ikke råd til å gå i operaen for 1200,- pr pers kr inkludert middag. Har ikke råd til å drikke meg brisen på en fancy bar, og jeg har ikke hatt råd til å ha små doser luksusliv eller reist noe på 11 år. Jo, kalkun på nyttårsaften - det er luksus for meg, men den må nytes med kun to andre, for hele vennegjengen har jeg ikke råd til å invitere.

Ikke har jeg råd til å investere i en stiv skjorte heller, her må pengene prioriteres på ting som faktisk har nytteverdi, som en fleecegenser som gir varme fremfor å se staselig ut.

Selvom norge er et rikt land, så er også norge verdens dyreste land.

Anonymous poster hash: cc405...b0e

 

Det trenger ikke koste 1200 kroner å gå i operaen og å spise middag.

Om du skal ha de aller beste setene og spise på et dyrt sted så er jeg enig, men må man det da?

 

Og på nyttårsaften er det da ikke unormalt å dele litt på kostnadene til innkjøp av mat? En kalkun til 3 mennesker er veldig mye mat siden en gjennomsnittlig kalkun veier sånn +4 kilo.

 

Går det ikke an å dele litt ? Det gjorde mine venner og jeg når det var smalt for en eller flere av oss.

Anonymous poster hash: afda1...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hva har du å gi den rike mannen?

 

Hvilke grep har du tatt for å komme en rik mann i møte? De er jo mye mer kresne enn den vanlige mannen, og mye mer kvalitetsbevisste, som regel. Der den vanlige mannen er clueless er de litt mer oppvakte, er min erfaring i alle fall.



Anonymous poster hash: 99bce...16b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, driver på med en utdannelse, men lite lysten på å jobbe når jeg er ferdig. Jeg godtar også at han har en elskerinne hvis han vil ha det, så lenge jeg får leve mitt liv i luksus. Og ja, jeg syns jeg ser bra ut, og har mange gode husmorkvaliteter. Kan godt få barn også hvis han vil det.

TS.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt, driver på med en utdannelse, men lite lysten på å jobbe når jeg er ferdig. Jeg godtar også at han har en elskerinne hvis han vil ha det, så lenge jeg får leve mitt liv i luksus. Og ja, jeg syns jeg ser bra ut, og har mange gode husmorkvaliteter. Kan godt få barn også hvis han vil det.

TS.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

"Kan også få barn også hvis han vil det"

😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_TSX80

Som sagt, driver på med en utdannelse, men lite lysten på å jobbe når jeg er ferdig. Jeg godtar også at han har en elskerinne hvis han vil ha det, så lenge jeg får leve mitt liv i luksus. Og ja, jeg syns jeg ser bra ut, og har mange gode husmorkvaliteter. Kan godt få barn også hvis han vil det.

TS.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Jeg tror kanskje heller du trenger en til å holde rundt deg, og samtidig fortelle deg at han bryr seg om deg, og at du er et flott menneske..! For at du har kvaliteter laahaaangt utover det å være noens trofé, kan jeg garantere deg med 100 prosent sikkerhet at du har. Det sitter kanskje litt langt inne, men du er like egnet til å leve et lykkelig liv du, som alle andre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje heller du trenger en til å holde rundt deg, og samtidig fortelle deg at han bryr seg om deg, og at du er et flott menneske..! For at du har kvaliteter laahaaangt utover det å være noens trofé, kan jeg garantere deg med 100 prosent sikkerhet at du har. Det sitter kanskje litt langt inne, men du er like egnet til å leve et lykkelig liv du, som alle andre..

Jeg trenger ikke og fortjener ikke lykke. Er bare interessert i å ha en luksuriøs livsstil.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

Jeg trenger ikke og fortjener ikke lykke. Er bare interessert i å ha en luksuriøs livsstil.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Hører du sier det. Hvor mye er luksuriøst for deg da?

Fri månedlig kapital på 100k, 500k, 1mill?

Kan du definere litt spesifikt hva du minimum vil legge i det du kaller et luksuriøst liv?

 

Egentlig interessant å høre at du sier du ikke fortjener lykke.. Har du gjort noe for å IKKE fortjene lykke, eller er det bare følelsen du har om deg selv?

Endret av Intruder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du sier det. Hvor mye er luksuriøst for deg da?

Fri månedlig kapital på 100k, 500k, 1mill?

Kan du definere litt spesifikt hva du minimum vil legge i det du kaller et luksuriøst liv?

 

Egentlig interessant å høre at du sier du ikke fortjener lykke.. Har du gjort noe for å IKKE fortjene lykke, eller er det bare følelsen du har om deg selv?

Tror ikke jeg trenger mer enn sånn 70000kr i måneden. Skal klare meg fint med det. Luksuriøst: ingen økonomiske bekymringer. Bare leve livet. Kjøpe det jeg vil når jeg vil, samme med reise. Rett og slett leve det gode liv.

Det er bare sånn jeg er. Ønsker ikke å være sammen med noen som vil komme under skinnet mitt og bli ordentlig kjent med meg, derfor ønsker jeg meg et overfladisk forhold med en rik mann.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...