Gå til innhold

Rike menn i oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest morhjertegod

Rike menn kan være snille. Må ha en rik mann for å kunne leve det livet jeg ønsker så inderlig.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Hvilket liv er det, hva trakter du etter, spesifisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rike menn kan være snille. Må ha en rik mann for å kunne leve det livet jeg ønsker så inderlig.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Er du noe pen da? Slank, trent, store pupper, perfekte tenner, langt, tykt fint hår, perfekt hud?

Anonymous poster hash: 4861d...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket liv er det, hva trakter du etter, spesifisert?

Bruke dagene på å ha koselige morgninger hvor jeg drikker kaffe mens jeg leser nettaviser. Deretter tar med meg hunden i marka og koser meg. Så trene på senter. Gå på kafé. Shoppe. Drive med hobbyer. Lage mat til mannen. Ha sex. Shoppe litt mer. Gå ofte på restaurant. Reise mye til fancy steder.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du noe pen da? Slank, trent, store pupper, perfekte tenner, langt, tykt fint hår, perfekt hud? Anonymous poster hash: 4861d...a99

Ser nokså bra ut, men vil operere meg når jeg finner meg en mann med penger, slik at jeg blir seende ut som han vil.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Bruke dagene på å ha koselige morgninger hvor jeg drikker kaffe mens jeg leser nettaviser. Deretter tar med meg hunden i marka og koser meg. Så trene på senter. Gå på kafé. Shoppe. Drive med hobbyer. Lage mat til mannen. Ha sex. Shoppe litt mer. Gå ofte på restaurant. Reise mye til fancy steder.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Boooring! Du må våken opp! Jeg kunne sluttet å jobbe pga av mannen sin inntekt, men hvem pokker vil det? Du høres ut som en blondine som vil kjøre suv og kaste bort livet sitt med å behage en sugar daddy, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boooring! Du må våken opp! Jeg kunne sluttet å jobbe pga av mannen sin inntekt, men hvem pokker vil det? Du høres ut som en blondine som vil kjøre suv og kaste bort livet sitt med å behage en sugar daddy, lykke til.

Jeg har ingen kvaliteter eller evner, så vil aldri kunne lykkes med studier/jobb. Jeg er rett og slett for dum. Derfor er dette en god plan B.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, dere svarer jo på så jævla mye annet dumt her inne så syns det er respektløst at ingen gir ts seriøse svar her. Hva så om hun vil ha en rik mann? Du dør vel ikke av den grunn selv. Andre spør om hvor de kan finne asiatiske mafiamenn, kristne menn osv sååååååååeh



Anonymous poster hash: cc405...b0e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygdø Tennisklubb på Bygdøy, Oslo Tennisklubb på Madserud, Oslo Golfklubb på Bogstad.

Takk for svar! Men har du noen tips som ikke inneholder sport?

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da, dere svarer jo på så jævla mye annet dumt her inne så syns det er respektløst at ingen gir ts seriøse svar her. Hva så om hun vil ha en rik mann? Du dør vel ikke av den grunn selv. Andre spør om hvor de kan finne asiatiske mafiamenn, kristne menn osv sååååååååeh Anonymous poster hash: cc405...b0e

Takk! Er da helt innafor å ønske seg en godt bemidlet mann.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal jobbe litt hardt, så slipper du å skaffe en mann for å ha rikdom! Hva når du er lei av fyren eller han av deg? Jeg har venninner som ikke klarer å gå fra mannen fordi de da ikke ville klare å opprettholde livsstilen. Det er i beste fall trist! Og ganske patetisk!

Det er godt å være rik, det vet jeg alt om. Det finnes lite som er bedre enn å suge litt på den rike pastillen. Det er en god følelse å kjenne på at man har det så bra. Likevel, ressurser er bare ekstrafaktorer. Lykken kommer innenfra. Dersom man bor i et hus med en kone som er feit og sur, eller ellers har det helt jævlig vil ikke pengene endre på noe. Man kan ikke sminke en gris og tro at den er pen. På samme måte kan man ikke spandere på seg en fet livsstil og late som om man er lykkelig. 

 

Rike menn vil som regel ha rike damer. Ikke pga pengene, men ambisjonene, viljen og selvstendigheten :)

Rike menn ser jo også hvor usannsynlig dårlig investering det er å legge penger i en golddigger som TS. Jeg kjenner selv til historier om slike kvinnfolk som egenhendig har veltet større familieformuer - på diamanter, vesker og kåper! Finnes det noe mer ubrukelige verdiløse objekter å bruke penger på? Rike menn er rike fordi de lever med risiko, høyt arbeidspress og langsiktig investeringsvillighet, eller ren arv og smart forvaltning. Slike menn vil rettmessig ikke se verdi i TS. De kan velge mellom så mange andre. Hvorfor skal hun stikke av med seieren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, han kan godt være "gammel" og trenger ikke å være kjekk. Ei heller etnisk norsk. Er han rik nok, tar jeg det jeg får. Kan tilby å være "hushjelp", lage mat(er flink), mye sex og pynte på fasaden.

TS.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor det eksakt henger mange rike menn, da mange ikke-rike som vil vise seg frem også henger på mange av de samme stedene. Derimot kan jeg gi deg noen tips. Si du møter en rik mann - aldri i livet vis han motivene dine. Lat som om pengene ikke betyr noe, og alltid tilby deg å betale på restaurant. Hvis han er gnien må du gå til en annen fyr, men alltid tilby deg å betale. Aldri snakk om penger med mindre han drar det opp, og virk så genuin og ekte som overhodet mulig.

 

Når dette er sagt virker det ikke som om du helt er typen en rik mann ser etter. Kanskje en random kvalm, rik amerikaner, men ikke en rik nordmann. Du kan ikke utstråle følgende: "Jeg er bare sammen med deg pga. pengene, og jeg skal leve som en parasitt på deg og jeg gidder ikke gjøre noen ting selv og bare henge på cafe og elixia", for det finner ikke norske menn attraktivt. 

 

Kan jo ta meg som eksempel. Jeg går ikke etter rike menn fordi de er rike, men simpelthen fordi jeg har havnet i dette miljøet pga. venner. Om de er drittsekker, kunne jeg ikke brydd meg mindre om deres penger. Da er det rett ut av livet mitt. Jeg er ikke rik, kommer fra en helt vanlig familie, men derimot har jeg andre kvaliteter menn finner attraktivt. Jeg er smart, ambisiøs, studerer og ønsker en god jobb, er pen, har fint hår, slank og trent kropp og jeg har klasse. Har manerer, og jeg er genuint ekte, noe jeg utstråler(fått høre dette). Derfor henger rike menn etter meg. Men for meg handler det mer om å finne en mann som har mye kunnskap å lære bort, er ambisiøs, kanskje har makt/god selvtillit. Og ofte har disse penger. Men det er ikke pengene jeg går etter. Dersom man som kvinne ikke jobber/studerer, er "dum" og ser helt gjennomsnittlig ut, vil du ikke ha sjans hos en rik mann, for disse har allerede langt bedre alternativer enn deg.

 

Alt i alt er det viktigste å finne noen man passer sammen med, og at mannen skal være SNILL mot deg.



Anonymous poster hash: 23b74...0c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt, han kan godt være "gammel" og trenger ikke å være kjekk. Ei heller etnisk norsk. Er han rik nok, tar jeg det jeg får. Kan tilby å være "hushjelp", lage mat(er flink), mye sex og pynte på fasaden.

TS.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Du kan jo opprette en profil på en av disse "sugar daddy"-nettstedene og se om du får napp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nokså bra ut, men vil operere meg når jeg finner meg en mann med penger, slik at jeg blir seende ut som han vil.

Anonymous poster hash: 3c777...c10

:murvegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en bar på Grorud eller Grønland. Der har jeg hørt det er mange rike menn :)



Anonymous poster hash: 60527...617
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg studerer, men ikke et prestisjestudie.

Forslag til restauranter?

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kvaliteter må jeg tilegne meg da??

Anonymous poster hash: 3c777...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...