Gå til innhold

Du som er mann 30-35 år..Hva er din alderspreferanse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei dame på 33 som har inntrykk av at menn på min alder gjerne vil date yngre. Jeg blir feks sjelden lagt an på av jevnaldrene. Enten er de 40 pluss eller 24-25.. Jeg går heller yngre enn eldre jeg og da;)



Anonymous poster hash: eed55...fb8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 til 17 åringene er stramme og fine i fisken, og lette, og billige å lure. Så de er nok best.



Anonymous poster hash: c363d...26a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

16 til 17 åringene er stramme og fine i fisken, og lette, og billige å lure. Så de er nok best.

Anonymous poster hash: c363d...26a

 

 

Fine i fisken?Er det laks eller ørret?

 

Det heter FASTE  i fisken :)

Anonymous poster hash: 86557...257

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

~25-40, er 34 selv. 

Anonymous poster hash: f6144...0d1

 

 

Etter å ha blitt smått betatt i dag må jeg visst justere til ~25-42 :ler:

Anonymous poster hash: f6144...0d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33 år og fullfører nå studier, så ser etter en jente i ca. samme situasjon og som ikke har det travelt med å få barn, så 23-28 år +/-. Jeg får mest interesse fra jenter på 20-24, mens de eldre tar meg ofte for å være for ung.

Endret av Registrert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

generelt blir noen sære grinebiterske kjerringer.

Anonymous poster hash: fd127...b59

 

 

Jeg er 35 og dette stemmer lite med det jeg har av livserfaring. Var i et forhold i 7 år når jeg var i 20 årene med en som også var i 20 årene, hun var en skikkelig kjeftesmelle og det samme har flere av kameratene mine opplevd/opplever. De fleste av oss som har sluppet unna ser jo at neste forhold blir mye bedre. Naboen over meg har en ung kjeftesmelle som slamrer med dører og hyler fra seg. Kjæresten min er 30 år og vi har aldri hatt noen høylytte krangler.

Anonymous poster hash: 201fd...eab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i grunn ganske åpen, så det var ikke et problem at dama mi er fem år yngre enn meg. Samtidig, jeg ville helst ha noen som var over 25 år, det har litt med hvor man står i livet og modenhetsnivå. Det skal sies, her er jo kvinner ulike, så det var ingen satt grense sånn sett. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Skjønner ikke hva som er så skummelt med å ha sex med kvinner som risikerer å ha lyst på barn. Med mindre man er en umoden dritt som synes kondom er "shedelig". Anonymous poster hash: 61774...cb5

hahah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29, og synes 25-26 er ideelt. Da rekker man å bo sammen et par år og få barn før hun blir 30. Av en eller annen grunn synes jeg det er en god idé. Utelukker jo ingen på 30 heller, men over det så hadde nok alderen gjort terskelen ganske høy, ihvertfall på Tinder e.l. der man ser alderen med en gang. Under 25 er de gjerne ikke så modne som de selv tror de er, og livssituasjonen blirt fort litt for forskjellig.

Anonymous poster hash: 58dd9...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...