Gå til innhold

Du som er mann 30-35 år..Hva er din alderspreferanse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja har et bra yttre og lever godt på det enn så lenge.;) Skal leve livet til det fulle i noen år til, og finne meg ei dame på 20-25 og gifte meg med. Er midtpungtet i kameratflokken og blir sett på som alpha-hann. Jeg gjør det fordi jeg kan.;)

Anonymous poster hash: cdde1...b05

BS. Du er en stakkar uten sexliv som i hver bidige tråd skriver det samme oppgulpet. Gratulerer! Du er herved igjen gjenkjent som kronidiotien uten sex /venner-:)

Anonymous poster hash: 768f5...b8e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Artig hvordan slike tråder alltid ender med at menn og kvinner som prøver å trykke hverandre ned.

Endret av Summers
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig hvordan slike tråder alltid ender med at menn og kvinner som prøver å trykke hverandre ned.

 

Jeg vet. Skjer hver gang.

Anonymous poster hash: 77864...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BS. Du er en stakkar uten sexliv som i hver bidige tråd skriver det samme oppgulpet. Gratulerer! Du er herved igjen gjenkjent som kronidiotien uten sex /venner- :)

Anonymous poster hash: 768f5...b8e

 

Hvordan vet du ab skriver det samme i hver tråd når han er ab?

Anonymous poster hash: 77864...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann og jeg begynte å date da jeg var 22 og han var 37  :fnise:

 

Merker at folk reagerer når man nevner aldersforskjellen (who cares though), men det syntes ikke. Man skal gå for det man liker (så lenge det er lovlig). Det er jo ikke sånn at menn bare er motbydelige, småjenter kaster seg jo over "modne" menn - man er jo to om saken. 

 

og for kverulanter; ja det finnes respektløse menn OG det finnes bitre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann og jeg begynte å date da jeg var 22 og han var 37  :fnise:

 

Merker at folk reagerer når man nevner aldersforskjellen (who cares though), men det syntes ikke. Man skal gå for det man liker (så lenge det er lovlig). Det er jo ikke sånn at menn bare er motbydelige, småjenter kaster seg jo over "modne" menn - man er jo to om saken. 

 

og for kverulanter; ja det finnes respektløse menn OG det finnes bitre damer.

 

Og han dumpet deg da du fylte/når du fyller 30.

Anonymous poster hash: af24f...073

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann og jeg begynte å date da jeg var 22 og han var 37  :fnise:

 

Merker at folk reagerer når man nevner aldersforskjellen (who cares though), men det syntes ikke. Man skal gå for det man liker (så lenge det er lovlig). Det er jo ikke sånn at menn bare er motbydelige, småjenter kaster seg jo over "modne" menn - man er jo to om saken. 

 

og for kverulanter; ja det finnes respektløse menn OG det finnes bitre damer.

 

Flott at du har funnet en som passer for deg,men det jeg uthevet tviler jeg på.Jeg har ihvertfall aldri kastet meg etter,eller i det hele tatt hatt interesse for så mye eldre menn,og ikke sett venninner gjøre det heller.Med unntak av tidlig i tenårene (13-15 års alder) så har jeg utelukkende gått etter jevnaldrende og de som er noen få år eldre eller litt yngre.Husker det var noen menn i 30-årene som prøvde seg da jeg var i begynnelsen av 20åra men jeg synes det bare var ekkelt.Dette var da menn av typen som henger på utesteder med folk som er 20 år yngre.Forstår at alle ikke er slik,men 10-15 år eldre menn har aldri tiltalt meg.

Anonymous poster hash: 86557...257

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann på 32 opplever jeg at det er langt flere jenter på rundt 20 som viser interesse enn på min egen alder. Merkelig om de gjør det om man blir så vanvittig ekkel når man runder tredve.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann på 32 opplever jeg at det er langt flere jenter på rundt 20 som viser interesse enn på min egen alder. Merkelig om de gjør det om man blir så vanvittig ekkel når man runder tredve.

 

Ingenting galt eller ekkelt med det.Tenkte mer på de på 39 som går etter jenter på 18-20.Det er ekkelt. Finnes så klart jenter som liker sånt,men tror ikke det er så veldig vanlig.

Anonymous poster hash: 86557...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flott at du har funnet en som passer for deg,men det jeg uthevet tviler jeg på.Jeg har ihvertfall aldri kastet meg etter,eller i det hele tatt hatt interesse for så mye eldre menn,og ikke sett venninner gjøre det heller.Med unntak av tidlig i tenårene (13-15 års alder) så har jeg utelukkende gått etter jevnaldrende og de som er noen få år eldre eller litt yngre.Husker det var noen menn i 30-årene som prøvde seg da jeg var i begynnelsen av 20åra men jeg synes det bare var ekkelt.Dette var da menn av typen som henger på utesteder med folk som er 20 år yngre.Forstår at alle ikke er slik,men 10-15 år eldre menn har aldri tiltalt meg.

Anonymous poster hash: 86557...257

 

Syntes at menn fikk mye skyld i tråden her. Som nevnt tidligere over her blir det mer en kamp om hvem som har rett og galt. Jeg prøvde å ytre at begge deler er like ille eller like bra - om man ønsker å se på det slik. 

 

Nå traff ikke vi hverandre på fylla eller fest, ikke drikker vi heller. Syntes menn på byen er ganske frastøtende uansett alder jeg da. Men fint for deg at du vet hva du vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og han dumpet deg da du fylte/når du fyller 30.

Anonymous poster hash: af24f...073

 

Bitterhet kler ingen  :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det en hel del menn som ikke vet hva kjærlighet er, eller som ikke er klar over at hjernen først er ferdig utviklet før rundt 25 års alderen.

Anonymous poster hash: 35bd3...388

Kanskje de ikke ønsker en jente med fullstendig utviklet hjerne..

Anonymous poster hash: c01c0...327

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes at menn fikk mye skyld i tråden her. Som nevnt tidligere over her blir det mer en kamp om hvem som har rett og galt. Jeg prøvde å ytre at begge deler er like ille eller like bra - om man ønsker å se på det slik.

Nå traff ikke vi hverandre på fylla eller fest, ikke drikker vi heller. Syntes menn på byen er ganske frastøtende uansett alder jeg da. Men fint for deg at du vet hva du vil ha :)

Menn fikk mye skylda? De skylder på at damer i 30 årene er gamle, fæle og ikke noe å satse på. Menn er ikke bare fine i disse trådene se. Hadde vært gøy å se hvor fine de egentlig er de som påstår at de er skikkelig hunks.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mann 35 her. Alt over 30 år er uaktuelt for meg. 20-30 er perfekt alder. Når damer nærmer seg 35 er de enten for tjukke, for mye rynker, kan ikke reprodusere seg og generelt blir noen sære grinebiterske kjerringer.

Anonymous poster hash: fd127...b59

 

Helt utrolig at du er singel, du som har en sånn fin og laidback holdning til damer på din egen alder  :fnise:

Anonymous poster hash: 0be47...fdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn fikk mye skylda? De skylder på at damer i 30 årene er gamle, fæle og ikke noe å satse på. Menn er ikke bare fine i disse trådene se. Hadde vært gøy å se hvor fine de egentlig er de som påstår at de er skikkelig hunks.

 

Jeg tror de troller. Derimot tror jeg jentene som sier menn på 30+ er skikkelig ekle mener det oppriktig.

Anonymous poster hash: 41e96...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror de troller. Derimot tror jeg jentene som sier menn på 30+ er skikkelig ekle mener det oppriktig.

Anonymous poster hash: 41e96...aa2

Ja, det tror jeg også. Husker også hvordan jeg selv tenkte om menn på 30+ da jeg var yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så ville jeg sagt ikke yngre enn 27 år, og ikke eldre enn 40. Så da blir det sånn ca +-5 år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilken aldersgrense i øvre og nedre sjikt er har du med tanke på et seriøst og forhåpentlig langvarig forhold?

Anonymous poster hash: 86557...257

 

 

~25-40, er 34 selv. 

Anonymous poster hash: f6144...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...