Gå til innhold

Du som er mann 30-35 år..Hva er din alderspreferanse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken aldersgrense i øvre og nedre sjikt er har du med tanke på et seriøst og forhåpentlig langvarig forhold?



Anonymous poster hash: 86557...257
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 32.

 

For kjæreste 20-25.

 

For seksuelt samkvem, 18-25, og 35-50.



Anonymous poster hash: 0fa9b...917
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er 32.

 

For kjæreste 20-25.

 

For seksuelt samkvem, 18-25, og 35-50.

Anonymous poster hash: 0fa9b...917

 

 

Hvorfor kan ikke de mellom 25 og 35 brukes til seksuelt samkvem? :klo:

Anonymous poster hash: 86557...257

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_TSX80

 

Hvorfor kan ikke de mellom 25 og 35 brukes til seksuelt samkvem? :klo:

Anonymous poster hash: 86557...257

 

Redd for gravide damer, som er ute etter å lure til seg noen sædceller..

Jeg vet ikke, men tør å vedde på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år her..  Alderspreferansen er vell 25-40.  



Anonymous poster hash: 07d7d...d2d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23-28. Noe eldre enn det, og de tenderer til å ha det fryktelig travelt. Seinere i livet, når folk enten er ferdig med småbarnshelvetet, eller begynner å innse at de aldri kommer til å få barn, kan det bli aktuelt med noen på 40+. Alderen 29-38 ("kaninkokerfasen") er den desidert verste når det kommer til kvinner å date.



Anonymous poster hash: 8da5b...4f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

23-28. Noe eldre enn det, og de tenderer til å ha det fryktelig travelt. Seinere i livet, når folk enten er ferdig med småbarnshelvetet, eller begynner å innse at de aldri kommer til å få barn, kan det bli aktuelt med noen på 40+. Alderen 29-38 ("kaninkokerfasen") er den desidert verste når det kommer til kvinner å date.

Anonymous poster hash: 8da5b...4f3

 

 

Tro det eller ei,men dette gjelder menn også.

Som frivillig barnløs kvinne i 30-årene har jeg møtt mange av den typen,som virker helt desperate etter å etablere seg og få avkom.

 

På samme måte som det sikkert er for dere menn,så er det totalt turnoff for meg som kvinne når en mann så tydelig lar det skinne igjennom helt fra starten av.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er 32.

 

For kjæreste 20-25.

 

For seksuelt samkvem, 18-25, og 35-50.

Anonymous poster hash: 0fa9b...917

 

Hvorfor så ungt?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så ungt?

Vet om en på 37 som er sammen med en på 19. Da tenker jeg jo at det handler om at han på 37 IKKE egentlig er klar for noe seriøst forhold, men er så fornøyd med å få en tenåring å pule på at han er villig til å være i et "forhold".

Anonymous poster hash: 50c98...2bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redd for gravide damer, som er ute etter å lure til seg noen sædceller..

Jeg vet ikke, men tør å vedde på det.

 

Jeg føler jeg er i er gråsone her. Er 25 år, går jeg akkurat innenfor eller utenfor alderspreferansene til denne fyren? :P

 

Jeg føler jeg iallfall at 25 år er en villig akseptert nedre aldersgrense for menn i startene av 30-åra. Får opp mange av dem på Tinder. Selv har jeg satt en øvre aldersgrense på 35 år, men jeg kjenner at jeg automatis er litt mer skeptiske til de som er over 32 år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilken aldersgrense i øvre og nedre sjikt er har du med tanke på et seriøst og forhåpentlig langvarig forhold?

Anonymous poster hash: 86557...257

 

Mann 35 her. Alt over 30 år er uaktuelt for meg. 20-30 er perfekt alder. Når damer nærmer seg 35 er de enten for tjukke, for mye rynker, kan ikke reprodusere seg og generelt blir noen sære grinebiterske kjerringer.

Anonymous poster hash: fd127...b59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23-28. Noe eldre enn det, og de tenderer til å ha det fryktelig travelt. Seinere i livet, når folk enten er ferdig med småbarnshelvetet, eller begynner å innse at de aldri kommer til å få barn, kan det bli aktuelt med noen på 40+. Alderen 29-38 ("kaninkokerfasen") er den desidert verste når det kommer til kvinner å date. Anonymous poster hash: 8da5b...4f3

Det skal ikke være lett å være singel, barnløs dame i 30-åra. Både arbeidsgivere og menn på vår egen alder antar tydeligvis at alle må være så desperat etter å få unger at det beste er å unngå dem helt.

Anonymous poster hash: 797b6...015

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 30. 

 

Det er vanskelig å trekke noen absolutter, men jeg tenker i utgangspunktet alt mellom 20 og 30. 23-25 er kanskje perfekt. Da er de fortsatt unge, men gamle nok til å ha fått litt tyngde og livserfaring.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertesukk

Mann 35 her. Alt over 30 år er uaktuelt for meg. 20-30 er perfekt alder. Når damer nærmer seg 35 er de enten for tjukke, for mye rynker, kan ikke reprodusere seg og generelt blir noen sære grinebiterske kjerringer.

Anonymous poster hash: fd127...b59

Så det er liksom "maks 5årig forhold" med de du blir sammen med, om dama er 30? Du vet at folk eldres.. Og at dama blir 35 på et punkt?.. Forøvrig så kjenner jeg flotte damer på 35, og unge jenter i 20årene som ser slitne ut og er på grensen til meggete i oppførsel. Poenget mitt er vel at alderen har særdeles lite med utseende ut. Sjekk ut komikerfrue vs populære unge bloggere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er liksom "maks 5årig forhold" med de du blir sammen med, om dama er 30? Du vet at folk eldres.. Og at dama blir 35 på et punkt?.. Forøvrig så kjenner jeg flotte damer på 35, og unge jenter i 20årene som ser slitne ut og er på grensen til meggete i oppførsel. Poenget mitt er vel at alderen har særdeles lite med utseende ut. Sjekk ut komikerfrue vs populære unge bloggere.. :)

Ja. Når dama har passert 30 er det på tide å skifte. De fleste unge jenter i 20-åreme ser slettes ikke slitne ut.

Anonymous poster hash: fd127...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter helt nede i 18-20, tidlig 20 års alderen?? Jeg synes det er rett og slett kvalmt.
Dette er jenter som akkurat har blitt ferdig på videregående og skal gjerne på høyere utdanning. De har nettopp blitt gamle nok til å kjøpe alkohol og har sikkert ikke mye erfaring med seriøse, lange forhold enda.
Når menn går etter noen såpass unge har de lite mellom ørene. En mann i 30 og opp har gjerne jobbet i en del år og har et hjem de eier. Det er to mennesker som er på veldig forskjellige steder i livet. Det kan selvfølgelig funke men det er svært sjeldent jeg har lest eller hørt om at slik aldersforskjell kan funke.

De går vel på yngre kvinner fordi de gjevnaldrende kvinnene ikke vil ha dem og ser rett gjennom dem pga de har selv vært i 20 årene med 30-40+ menn løpende etter dem. Forstyrrende.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...