Beccy87 Skrevet 5. september 2017 Forfatter #1681 Del Skrevet 5. september 2017 6 timer siden, Weebs skrev: Oi! Hun er nok litt treig Nei, herlighet. Hun er jo kjapp som bare juling på alt annet så det er sikkert rett rundt hjørnet. Mener du at hun ikke ler? Eller hvordan leker dere? Ja! Hun ler ikke, hun gjør ikke noen ting. Bare sitter der.. Ser ikke en gang wtf ut.. Bare sitter som om jeg gjør ... ingenting... Hun er jo ikke akkurat den samme gladlaksen som Trollet og brukte tross alt over 3 mnd før hun gadd å smile ordentlig så jeg burde kanskje ikke stresse.. meeeen det gjør man jo med det meste uansett. 6 timer siden, juliane skrev: Jeg husker ikke når "borte tittei" begynte å bli morsomt jeg? Husker bare at vi dro den litt for langt en gang med en gang hun hadde begynt å le av det, da min mamma gjemte seg helt bak stolen og hoppet frem. Stakkars S skvatt så hun hoppet en halvmeter, satte i det høyeste hylet du kan tenke deg og skalv av skrekk. Men altså, hun har jo veldig god tid på seg, her i huset er hvertfall varianter av "borte tittei" fremdeles veldig stas. S prøver til og med å leke det med T, dvs kaste gulpekluten over ansiktet hennes og rope "BORTE!". Haha! Stygt å le, stakkars S, men jeg ser det for meg. Trollet kan finne på å synes det er morsomt enda så jeg får vel bar ta til takke med det enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 6. september 2017 Forfatter #1682 Del Skrevet 6. september 2017 De siste mange dagene har Bølla gjort det til en vane å våkne midt på natten (rundt 2) for så å feste rundt i en time eller to og jeg klikker snart! Jeg prøver å Google men finner bare masse andre babyer som våkner hver andre time for amming og det løser jo ingenting. Bla, bla, bla, "sånn er babyer, utvikling i rykk og napp", bla, bla, bla, "endre dagsoving", bla, bla, blaaaaaaa! Alle sier man skal ta vare på den dyrebare babytiden, og jeg skjønner det, men jeg gleder meg også veldig til den er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 8. september 2017 Forfatter #1683 Del Skrevet 8. september 2017 I dag er dagen endelig her! Nå skal jeg stresse rundt i et par timer med rydding og vasking før mamma kommer. Så stikker vi å henter Trollet sammen, spiser en lett middag, legger barna og etter det dere, da skjer det! Da tar jeg på meg høye heler og kanskje en ring eller to (da vet du at det er alvor) også tar jeg veska på ene armen og mannen på andre og stikker på fancypancy restaurant for xxantallretters middag og viiiiiin før vi ruller videre til hotell hvor vi skal SOVE ALENE en heeeeel natt, våkne og spise frokost ALENE også småstresse oss hjem igjen til en leilighet som forhåpentligvis fortsatt står og en besta som ikke er helt utslitt! Vi har ikke vært ute sånn siden før Trollet kom så jeg gleder meg helt sykt mye. Goooood helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 8. september 2017 #1684 Del Skrevet 8. september 2017 Kos deg, det høres fantastisk herlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. september 2017 #1685 Del Skrevet 8. september 2017 Det høres fantastisk ut! Og så velfortjent! Nyyyyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 8. september 2017 #1686 Del Skrevet 8. september 2017 Najs Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. september 2017 #1687 Del Skrevet 8. september 2017 Kose dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 8. september 2017 #1688 Del Skrevet 8. september 2017 Så utrolig deilig! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 9. september 2017 #1689 Del Skrevet 9. september 2017 Det så ut som dere hadde det fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 9. september 2017 #1690 Del Skrevet 9. september 2017 Håper det var koselig! Regner med positiv test om et par uker og, må vel skje noe når dere først har helt barnefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 9. september 2017 #1691 Del Skrevet 9. september 2017 @Porcelain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 10. september 2017 Forfatter #1692 Del Skrevet 10. september 2017 Det var helt fantastisk! Så mye god mat, og så mye god vin og så god stemning hele kvelden. Utrolig deilig å bare være kjærester igjen. Skulle gjerne gjort det oftere, men det blir litt mye for lommeboka i lengden så neste prosjekt blir nok en tur på kino isteden, men da til gjengjeld gjerne før det er gått nye tre år. Alle hjemme hadde overlevd også. Trollet hadde klikket litt da han hørte at vi gikk og ellers hatt veldig mye tenner på gang i løpet av natten men Bølla hadde vært veldig medgjørlig så da var det god stemning allikevel. Og nei @Porcelain, denne gangen har vi helgardert oss, det blir ikke noen flere positiv tester her i gården. Helt sprøtt å tenke på at Bølla nå er like gammel som Trollet var når vi lagde henne. Jeg orker virkelig ikke å kaste meg på den karusellen en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 11. september 2017 Forfatter #1693 Del Skrevet 11. september 2017 Klokka har bikket 02.30 og jeg står på stua og triller vogn med en særdeles missfornøyd Bølla. En god blanding av - tenner gror - mye snørr - hææ, er det ikke morgen? jeg vil leke! - skal aller helst stå i senga som vi ikke rakk å senke bunnen på så det er like før hun tipper over kanten og ramler med hodet først i gulvet #krisetanker Holdt det gående i en time nå og det ser dessverre ut til at jeg er den eneste som er sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. september 2017 #1694 Del Skrevet 11. september 2017 Håper dere sover godt nå begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 11. september 2017 #1695 Del Skrevet 11. september 2017 Herreminhatt! Håper dere fikk litt søvn etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 12. september 2017 Forfatter #1696 Del Skrevet 12. september 2017 Det er vist en ny fase det her, hvor Bølla mener at natta ikke er laget for å sove lengre. Håper det går over fort... I går var det planleggingsdag i barnehagen, øspøsende regn ute og blandede følelser blant to brakkesyke barn. Jeg KUNNE nok tatt de med meg ut i regntøy og vogn osv, men vogntrekket til Bølla lekker og jeg hadde rett og slett ikke lyst til å bli kjempe våt. Fikk senket sengebunnen hennes da, så nå er det ordentlig stor jente her! Hun har knekt koden for å reise seg opp langs møbler og dermed gjør hun det nå ca hele tiden. Balansen er selvfølgelig ikke helt på plass enda så hun ramler tilsvarende mye overende og har allerede fått en liten donaldkul i panna. Nå må jeg bare prøve å huske å ikke sette ting på kanten av bordet lengre, og er det noen som vet hvor man kan få tak i ullsokker eller ullstrømpebukse MED antiskli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 12. september 2017 #1697 Del Skrevet 12. september 2017 Samme her! Ull med antiskli, ja takk Herregud, Bølla er så flink! Ikke til å sove da. Men alt det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 12. september 2017 Forfatter #1698 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Weebs skrev: Samme her! Ull med antiskli, ja takk Herregud, Bølla er så flink! Ikke til å sove da. Men alt det andre Det er jo akkurat det, hun er jo EGENTLIG veldig flink til å sove! Det er bare det at jeg syter så fryktelig mye når hun ikke er det fordi jeg har blitt så bortskjemt! Husker (innimellom i allefall) Trollet, hun er jo en drøm sammenliknet med ham! Egentlig lurer jeg på om litt av grunnen til at jeg blir så frustrert når hun ikke sover også bunner litt i at jeg ikke er ordentlig glad i henne enda. Så når hun våkner og lager leven så tenker jeg ''nå ødelegger du søvnen min'', ''nå vekker du Trollet og ødelegger natten hans'', ''nå plager du naboene''... Istedenfor ''stakkars lille fine venn som ikke greier å sover''... Missforstå meg ikke nå da! Jeg tar henne selvfølgelig opp, og gjør alt jeg greier, synger, bysser, koser osv for å få henne til å sovne igjen, men jeg kjenner det ikke inni meg på samme måte som jeg gjør med Trollet... Det føles bare som en jobb jeg må gjøre og som jeg håper snart er over... på en måte.. (hæsjtægg-litt-for-ærlig-der-kanskje) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. september 2017 #1699 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Safa har noen fine ullstrømpebukser med antiskli. Finnes på sparkjøp og muligens Coop obs! Jeg mener å huske at de er litt store i størrelsen Edit: Du er absolutt ikke alene! Jeg gleder meg til hver gang (begge) ungene skal sove, og blir så frustrert når de tuller mer enn vanlig. Jeg vil ikke si at jeg er en dårlig mor av den grunn Endret 12. september 2017 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 12. september 2017 #1700 Del Skrevet 12. september 2017 Ullsokker med antiskli har de på cubus og G-sport her i byen Jeg må bare si at jeg kjenner meg igjen i det du skriver om oppvåkning. Jeg er så trøtt noen ganger at jeg greier ikke å tenke, jeg bare sleper meg rundt med baby på armen. Klarer liksom ikke å tenke at det egentlig er synd på han. Det samme er det når han skriker lenge, da er det nesten så jeg bare kobler ut. Jeg greier ikke å trøste han uansett, så jeg blir bare sittende å se ut i lufta til jeg får samlet meg litt. Det er fælt, men heldigvis har vi mange gode øyeblikk også, der hjertet bare bobler over av stolthet og kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå