Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, snille gode dere! :klemmer: 

Det ble en veldig fin dag. Bortsett fra været. Pga kansellerte fly og tog, var det noen som ikke kom frem heller. 

Jeg føler meg tom, sliten men veldig avslappet på en rar måte, og de to siste nettene har jeg sovet så tungt som aldri før. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk MarianneE! 
Dårlig dag i dag. Bare ligget i senga. Æsj, jeg skulle jo på trening. :glare: 
Vondt i ryggen etter skitur også. Dumme greier. :sukk: 
Tenkte gå en tur, men det er bare blåis ute.
Diskutere litt på Rampelys isteden.
:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så stas å gå ute i dag, nei - is og slaps og regn og råtten snø og store vanndammer :regn: Mamma prakket på meg et par av mormors gamle brodder tidligere i vinter, men jeg tenker jo ikke på å ta dem på, eller med - de ligger fint i skuffen i gangen mens jeg sklir rundt ute... Men i motsetning til en del andre jeg ser har jeg i det minste vett til å ta på meg skikkelig fottøy - vanntette vinterstøver med solide såler trumfer det meste på dette føret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser enkelte som sklir rundt i joggesko... 
Jeg har brodder! Både på støvlettene og i vesken. *gammel dame* 
:ler:  

Jeg endte opp med å tvinge meg en liten tur på trening. Om det var så effektivt vet jeg ikke, men noe er tross alt bedre enn ingenting. Etterpå har jeg bare ligget på sofaen.

Ser fotballkamp. :ball::duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboer ser også kamp - han holder åpenbart på Chelsea :ler: Jeg hørte et uartikulert brøl, skiftet til kanalen jeg visste det var kamp og javisst - det hadde akkurat kommet en mål... Mulig det er samme nabo som også ser alpint med stor entusiasme - kanskje jeg skulle invitere ham opp til OL, så kan vi hyle sammen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, Arsenal! :fnise: 

Ja, det hadde vært gøy! Pysjamasparty med masse te for å holde oss våkne? :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes enkelte ting Chelsea- og Spurs-fans kan enes om... :ler:

Te har jeg nok av, det skal ikke stå på det... :kaffekopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tannkjøttbetennelse, feber, tennis på TV. Federer er helt rå altså! :klappe: 
Fant noen gamle Ery-max i skapet på badet. Popper disse i noen dager så blir det vel bra. 
Mistet en bit av en jeksel for nesten tre uker siden, fikk ikke time til tannlegen før nå på fredag. Burde muligens fått med resept på noe som ikke gikk ut på dato i 2011. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg trene tro? 
Har jo ikke vært på trening siden onsdag. Jeg er ikke syk liksom? :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er noen ekspert på området, men jeg er ganske sikker på at feber og trening ikke er en god kombinasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...