Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, mja litt pes var det. :P 
Trodde et lite øyeblikk at jeg hadde skrevet her i natt da jeg kom hjem fra  julebord i halv fire-tiden, men heldigvis refererte du til natt til fredag.  
Og heldigvis har jeg ikke skrevet noe natt til i dag. :icon_lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg holdt meg (stort sett) til mine tilmålte enheter i går, så formen er veldig bra i dag. :tommelopp: 
Veldig mett på kalvefilét er jeg også, så kan ikke klage akkurat. :gravid: 
Det eneste jeg savner er sola. :sukk::lete::sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎26‎.‎11‎.‎2017 den 18.12, loffen skrev:

Haha, mja litt pes var det. :P 
Trodde et lite øyeblikk at jeg hadde skrevet her i natt da jeg kom hjem fra  julebord i halv fire-tiden, men heldigvis refererte du til natt til fredag.  
Og heldigvis har jeg ikke skrevet noe natt til i dag. :icon_lol: 

 

:hoho: Du loffen, du loffen...... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Facebook er så rævva!
Jeg får nesten bare opp innlegg fra de samme (tre) menneskene! Jeg får opp ALT en person legger ut, og ikke noe som helst fra andre venner. Og en venn selger all mulig dritt på den lokale markedsplass-siden, til 50 og 20 kroner, og disse innleggene pusher hun opp hver dag. Det får jeg opp. Jeg krysser av for 'skjul dette innlegget', da kommer det opp 'se færre slike innlegg'. Også rett etterpå kommer det ett til. Jeg gjør det samme, og så da? Joda, nok en ting hun selger kommer opp i feeden. (Skulle ønske hun kunne gi det bort i steden, så slapp vi se hele loftsoppryddingen hennes hver dag. :glare: Selv kjørte jeg tre pappesker til bruktbutikken og noe til Frelsesarmeen i dag.) 

Og innlegg fra flere dager tilbake kommer opp på toppen bare en eller annen har kommentert. Det er 'topphendelser' (særlig) samme hvor mange ganger jeg velger 'siste'.

Og skal man finne en person, så har det jo blitt helt håpløst, selv om man allerede er venner. 
For å toppe irritasjonen min så fikk jeg i dag opp et varsel om at Facebook har foreslått en venn for meg? Hæ? Hva er det da? Et kvinnemenneske jeg ikke aner hvem er.

Argh! :bond: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook bruker jeg mindre og mindre, det lille som er av interessante ting drukner i ræl, uansett hvor mye jeg skjuler og rydder. Holder meg mer på twitter og insta i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...