Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

God tur. :klemmer:  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk snille dere! Har det helt toppen. Såå deilig med varme! :danser:

Skrevet

Ler litt om dagen,  har to med ditt fornavn på snapp og dere er begge på ferie samme plassen og sender bilder. 😁

• 3 uker senere...
Skrevet

Hadde det veldig fint altså. :hjerte:

Etterpå dro jeg rett til hyttetur på svenskekysten og hadde det innmari moro. :danser:

Ja, jeg har danset! For første gang på flere år! Og det gikk helt fint! :strix: Er sååå takknemmelig! Hurra! :hoppendeglad:

Skrevet

Ellers har jeg vondt i beina etter Pokemonjakt, og er støl i rumpa etter første treningsøkt på noen uker. Dessverre gikk jeg også på vekta i går, og jepp, har visst fetet meg opp noe jævlig i Hellas. :sjenert: Har ikke vært så dvask på evigheter. 

Skrevet

Sitter oppe og venter på at nybakte brød skal bli kalde nok til å skjæres i nå da. Masse smør og brunost. Yum yum. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Og i kveld er det knekkebrød i ovnen. :) 

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Så bra at du har blitt frisk nok til å danse og ha det moro. :strix: 

Og du er ikke alene om å ha lagt på deg i sommer... :flau: 

Skrevet

Sauen! :5:
:fnise:

Men ja, jeg er veldig glad for skruene og stagene i ryggen min! :danser:

Skrevet

Hvor er sommeren? Det blåser, blåser og blåser, det er 15 grader kaldt, jeg går i jeans og sitter inne! :sur: Jeg vil sole meg og bade! :glare:

Skrevet

Her er det godt og varmt og sola skinner, men jeg er alene hjemme, har ingen uteplass og sole meg på, og ingen å dra og bade med :P

Skrevet

Ikke mye å skryte av her heller. Temperaturen er fin og det er sol innimellom. Men hvert kvarter kommer det en solid dose regn... :sukk:  

Skrevet

Så det på TV og det så unektelig vondt ut. 

Skrevet

Fikk ikke med meg det, og det er egentlig helt greit... Leste om det på twitter - det holder lenge.

Skrevet

Uff det var fælt!

Skrevet

Har ikke sett videoen, men bildene holder lenge. Eeeeek! Stakkars mann! :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...