Daria Skrevet 1. november 2022 #2201 Del Skrevet 1. november 2022 Det gjør overraskende ofte det Jeg har kjent på det når jeg har vært på sykehus og rehabilitering og ikke fått min daglige dose - jeg trenger ikke være lenge ute eller gå veldig langt, men selv en liten tur ut gjør en forskjell. Det var en gang jeg uten problemer kunne være inne fra jeg kom fra jobb fredag ettermiddag og til mandag morgen - det går ikke lenger. Litt for mange oppfordringer fra leger og fysioer til en lydig og pliktoppfyllende pasient, og plutselig var man avhengig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2022 Forfatter #2202 Del Skrevet 2. november 2022 En god avhengighet det. Er så trøtt i dag, jeg. Tror det blir en liten hvil på sofaen. Nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2022 #2203 Del Skrevet 2. november 2022 Det er jo en av de sunnere avhengighetene man kan ha - og ganske enkel å håndtere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2022 Forfatter #2204 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg er såååå trøtt. Hele dagen. De siste dagene. Har jeg tatt for mye D-vitamin? For lite D-vitamin? Sovet for mye? Sovet for lite? Er det mørket? 🔅 Tiden flyr snart er det vår igjen. Kjøpte kule blomstrete bukser. Late som det er sommer litt til vel, og bade til uka. 🧜♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2022 Forfatter #2205 Del Skrevet 3. november 2022 https://www2.hm.com/no_no/productpage.1098380001.html Denne. Utrolig deilig stoff. (LENZING™ ECOVERO™-viskose 100%) Bare at jeg betalte 119kr. Kostet 149 også hadde jeg en bonussjekk på 30kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2022 Forfatter #2206 Del Skrevet 3. november 2022 Og i dag er det full pris igjen. Noen ganger har man flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. november 2022 #2207 Del Skrevet 3. november 2022 Retrokul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2022 Forfatter #2208 Del Skrevet 3. november 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2022 Forfatter #2209 Del Skrevet 12. november 2022 I dag er det jo rene sommerværet! Drar ut for å bade, jeg da. 🛁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2022 Forfatter #2210 Del Skrevet 12. november 2022 I går kveld lå jeg en time i badekaret, det er over et år siden sist. Men når spotprisen var 0,01 øre, var det bare å hoppe i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. november 2022 #2211 Del Skrevet 12. november 2022 Det er ikke den beste tiden for å ha fastpris, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2022 #2212 Del Skrevet 12. november 2022 Badekaret ja… Kanskje når man kommer hjem i kveld… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2022 Forfatter #2213 Del Skrevet 12. november 2022 Vi hadde prisfrys forrige måned, og det lønte seg ikke, for å si det sånn 😩 Nå har jeg tatt ukas bad i sjøen også, det var deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2022 Forfatter #2214 Del Skrevet 12. november 2022 Fantastisk vær i dag. ☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. november 2022 Forfatter #2215 Del Skrevet 30. november 2022 Ikke blitt noe bading etter det, planlegger en tur på onsdag neste uke, da det visstnok er rykter om at sola kommer på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. november 2022 Forfatter #2216 Del Skrevet 30. november 2022 Kan alle vennligst slutte å slenge på 'It's the most wonderful time of the year'-sangen på alt de legger ut på instastories, reels, og snapchat fom i dag??? Og hvorfor har flere smileys endret navn??? :pls: Er :beg :??? :blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2022 #2217 Del Skrevet 30. november 2022 Badingen står jeg over, men det hadde gjort seg med litt sol... loffen skrev (1 minutt siden): Kan alle vennligst slutte å slenge på 'It's the most wonderful time of the year'-sangen på alt de legger ut på instastories, reels, og snapchat fom i dag??? Og hvorfor har flere smileys endret navn??? :pls: Er :beg :??? :blæh. Og der hadde jeg den på hjernen, man takker... Det er en smiley-tråd på Ris&Ros, det er bare å henge seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. november 2022 Forfatter #2218 Del Skrevet 30. november 2022 Fant den tråden, ja. Så utrolig teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. desember 2022 Forfatter #2219 Del Skrevet 5. desember 2022 Da ble det bading i desember også. :nigo: (dustesmileygreiene)Kan ikke si at jeg svømte så langt, men et par tak ble det. Skal fjerne noen føflekker på onsdag, så da blir det badeforbud en stund regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2022 #2220 Del Skrevet 5. desember 2022 Du vet du ikke er helt god når du trenger medisinsk forbud for å la være å bade i desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå