Gå til innhold

Søstra mi og menn, menn, menn.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns ikke det er noe problematisk i det hele tatt at en ung, singel jente skal få lov til å ha sex med 4-5 personer i året.

Det er faktisk bare sånn at forskjellene mellom gutter og jenter er i ferd med å viskes ut og dette er da noe gutter alltid har fått lov til slik som jeg ser det.

Og til den som sa at hadde en gutt gjort det samme ville han blitt kalt en player? Nei, tror ikke det! det er ikke bare antall sex partnere som kjennetegner en player.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok..kanskje ikke player akuratt da...men det hadde blitt like mye bråk om kanskje ikke mer. En gutt som går rundt og puler dame etter dame...ohh..det hadde blitt oppstandelse her inne. Det er ingen...ingen som hadde sagt at denne gutter var rundt og utforsket...eller som noen sa det prøve seg litt frem..alle damene her inne ville sagt hvor idiot denne karen var og at k... burde vært kappet av.

Skrevet

Vis hun har fire kjærester i løpet av ett år så synes jeg det er ganske drøyt, du når nesten ikke starte før de avslutter. Men dersom dette er sexpartnere klarer jeg ikke se noe problem.

Uansett er det hennes sak, og ikke din. Dersom du er en god bror legger du deg ikke opp i privatlivet hennes.

Skrevet
ok..kanskje ikke player akuratt da...men det hadde blitt like mye bråk om kanskje ikke mer. En gutt som går rundt og puler dame etter dame...ohh..det hadde blitt oppstandelse her inne. Det er ingen...ingen som hadde sagt at denne gutter var rundt og utforsket...eller som noen sa det prøve seg litt frem..alle damene her inne ville sagt hvor idiot denne karen var og at k... burde vært kappet av.

Jeg hadde ikke lagd bråk over at en gutt hadde 4-5 partnere i løpet av ett år! han kan vel og prøve seg frem som denne jenten kan, under forutsetning at han ikke er en player, nemlig lurer jentene.

Alle kan det, bare man ikke går bevisst inn for å såre noen.

Skrevet

Frigg, jeg synes faktisk DU er den som er flinkest til å dømme andre i denne tråden.

Snakk om å påtvinge andre sitt verdisyn og moral!

Du og andre må respektere at det finnes folk som mener noe annet.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd å ikke brydd meg.

Vi lever bare en gang her i livet, og da skal livet nytes!!! Sier nå jeg...

Skrevet

Som singel dame må jeg si at 4-5 sexpartnere på et år ville være et stusselig år! :ler:

Dritt lei av at folk stemples som "lette på tråden" eller "playere" fordi de ligger med hvem de vil...

Hva skjedde med lyst & glede???

NED MED JANTELOVEN! :sjarmor:

Skrevet
Jeg hadde ikke lagd bråk over at en gutt hadde 4-5 partnere i løpet av ett år! han kan vel og prøve seg frem som denne jenten kan' date=' under forutsetning at han ikke er en player, nemlig lurer jentene.[/quote']

Så du tror ikke at disse jentene lurer guttene?

Skrevet
Som singel dame må jeg si at 4-5 sexpartnere på et år ville være et stusselig år! :ler:

quote]

Damn...det er nok bare jeg som ikke følger med på trendene..Mens jeg som er gutt går rundt og leiter etter den retta dama, så går "alle" jentene rundt og leiter etter en sexpartner. Hva skjedde med å finne seg en kjæreste. Er den tiden over...damn..får vel heller bare begynne å gå rundt og leite etter nsete fit.. da.

Skrevet

Vel... Bra at du tenker på og bekymerer deg vedr. din søsters ve og vel!

Lillebroren min var sur på meg i ca. 10 år pga. min "lemfeldige" omgang med menn....

Det kunne utmerket godt ha vært meg du snakket om for 10 år siden. Nå er jeg imidlertid lykkelig med partner på niende året. Føler heller intet behov for å være utro. Siden jeg har forsøkt så ymse, VET jeg at gresset ikke er grønnere på den andre siden av gjerdet fordi jeg har "lagt ned" NOK. Det er mulig at naboen har bedre blomster, men min skyter bedre fra roten :sjarmor: .

Gjest Anonymous
Skrevet

Brunhild sier:

Og 4-5 menn i året er da ikke avskrekkende i hennes alder, er det?

:o :hår: Ingen unskyldning etter min mening. Dette er avskrekkende. Himlens navn å rike. Noen som prøver å slå rekord?

Skrevet
Damn...det er nok bare jeg som ikke følger med på trendene..Mens jeg som er gutt går rundt og leiter etter den retta dama, så går "alle" jentene rundt og leiter etter en sexpartner. Hva skjedde med å finne seg en kjæreste. Er den tiden over...damn..får vel heller bare begynne å gå rundt og leite etter nsete fit.. da.

De aller fleste gutter liker ikke at jenter puler rundt. Slik er det bare. Jenter forstår ikke dette, da de tror gutter har det på samme måte som seg selv.

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at alt trenger å markedføres med flagg og hornmusikk i et senere samliv DAH...

Skrevet
Det er jo ikke sikkert at alt trenger å markedføres med flagg og hornmusikk i et senere samliv DAH...

Mange snodige bilder i hodet mitt..

Å, har du leid inn korps? Ja, jeg har noe å fortelle..

Skrevet

Hvorfor skal folk gjøre ting som de ikke vil andre skal vite om? Spesielt når det gjelder samliv.

Skrevet

Mange snodige bilder i hodet mitt..

Å, har du leid inn korps? Ja, jeg har noe å fortelle..

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Og til storebror; din lillesøster er gammel nok til å ivareta eget ve og vel og jgøre egne vurderinger av hvordan hun vil leve livet sitt.

Hva godt vil komme ut av at du sier fra til henne?

Enten kommer hun til å fnyse over det du sier og forholdet dere imellom vil forverres, kanskje vil hun begynne å skjule hva hun gjør osv...

Eller så vil du lykkes i å få henne til å skamme seg over eget seksualliv. Er det det du vil?

Skrevet
Frigg, jeg synes faktisk DU er den som er flinkest til å dømme andre i denne tråden.

Snakk om å påtvinge andre sitt verdisyn og moral!

Du og andre må respektere at det finnes folk som mener noe annet.

:roll:

Eh, javel.

Synes du at du gjør noe riktig å irettesette meg og de andre for å ha et syn i saken?

Hvordan kan det å argumentere mot at noen skal bli urettferdig dømt det samme som å påtvingen noen verdisyn og moral?

Vi synes ikke per (eller noen av de andre) er rettferdige når de dømmer noen utfra hvor mange forhold de har i året.

Mange synes ikke noen kan dømmes av den grunn, eller er mindre pålitelige enn noen som har mindre eller ingen forhold.

Vi mener at å avvise noen pga hvor mange forhold, seksuelle eller emsosjonelle, en har er galt. Og at en person ikke automatisk blir et dårlig menneske av den grunn.

Så vi forsøker argumentere mot en slik holdning. Og i vår observasjoner synes vi en slik holdning er: umoden og sneversynt.

Og hvorfor er våre syn og argumenter verre enn det per og de andre synes? Å dømme noen utfra sexlivet/forhold er gammeldags og sneversynt.

Det er vår mening.

Det virker mer som om den som har problemer med å respektere andres mening, er deg.

Skrevet
hmmm...først av alt så svarer jeg på spørsmålet eller prøver å svare trådstarter. Deretter bruker jeg meg selv som eksempel. Men jeg er overhode ikke ute etter hva DU synes om meg. Om jeg er umoden. gammeldags eller dum for deg, så har det ingen ting sed saken å gjøre..Forstår du...?Hvis du vil så kan du bruke deg selv som et eksempl..og jeg ikke kommentere det!!

(Slettet)

Nei, nå får det være nok kvervulering. :ler:

Og for andre gang: Jeg har aldri sagt at du var dum. (Det er dine egne ord!)

Skrevet

valentino sa at gutter ikke liker jenter som puler rundt...

Men disse jentene ligger jo med noen da... need two to tango osv...

Og en ting til: So what hvis gutter som deg ikke liker jenter som meg, jeg vil da vel ikke være med dere uansett!!! :-?

Skrevet
...

Og en ting til: So what hvis gutter som deg ikke liker jenter som meg, jeg vil da vel ikke være med dere uansett!!! :-?

Veldig riktig!!

Jeg er som "lillesøster" i denne saken, jeg hadde mange seksualpartnere i tilnærmet samme periode som hun er i, jeg hadde gjerne opptil flere Forhold også, i tillegg til ons.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men det gir kanskje ett litt annet syn på en lettvint situasjon for mange som ikke har vært der?

jeg "lå rundt" som flere så fint kaller det, jeg hadde mange kjærester, jeg hadde mange ons. JEg følte meg slett ikke klar for å roe meg ned å slå meg til ro med en mann, slutte å feste og slutte å flørte og slutte å følge med rundt på ting. (og det var det de gjorde de som "slo seg til ro", de sluttet å henge med å ha det morro slik jeg så det)

Jeg var heller ikke i stand til å forbli i ett forhold, skyldte alltid på at det var noe galt med gutta, i mange år. det er først nå jeg har forstått at jeg faktisk ikke taklet forhold fordi jeg VISSTE at jeg kom til å bli forlatt! Fordi jeg visste at jeg ikke var god nok (før jeg hadde ligget med noen). Jeg hadde god selvtillitt, men selvbildet mitt stinket! Forhold gikk supert helt frem til de virkelige følelsene satte inn, da stakk jeg, fordi jeg "visste" at jeg kom til å bli forlatt uansett.

hvordan jeg er når jeg i dag møter menn, er noe HELT annet, JEG er en helt annen person idag en jeg var da. Jeg har lært av livet og mye av driten det har bragt med seg. Om en mann møter meg og setter meg i en boks fordi jeg har min fortid som "løs", så fortjener de meg ikke uansett, for DET er noe jeg har lært meg, at jeg faktisk fortjener bedre en en mann som ikke tar meg på både godt og ondt!! Jeg tar en kommende partner på godt og ondt, med fortid og fremtid, jeg krever det samme tilbake.

La søstern din leve det livet hun føler er rett, vis henne heller at du ER der for henne, dersom hun trenger deg. Uten å dømme henne.

utrohet og mange seksualpartnere er i min erfaring ingen sammenheng. JEG har jo alt ligget rundt, er det noen som VET at gresset ikke er grønnere på andre siden, så er det vel en som allerede har hatt flere gressplener en en? Man lærer etterhvert hvor lite seks uten følelser faktisk betyr, og når man faktisk VET forskjellen, hvorfor skulle da sjansen være større for at man hopper tilbake til det dårligere alternativet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...