Gå til innhold

Søstra mi og menn, menn, menn.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fint da. Så det er på en måte aksepatabelt at jeg som en ung gutt i beste alder, kan gå rundt of feie over mest mulig damer. Bare for å øve meg og prøve og feile litt da? Høres jo ut som om dette er helt ok og mange jenter som driver med det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så fint da. Så det er på en måte aksepatabelt at jeg som en ung gutt i beste alder' date=' kan gå rundt of feie over mest mulig damer. Bare for å øve meg og prøve og feile litt da? Høres jo ut som om dette er helt ok og mange jenter som driver med det samme.[/quote']

Hvis det er målet å "feie over mest mulig" så er vel det en bitteliten forskjell fra å ha 4-5 seksualpartnere eller kjærester pr år?

men sånn for å svare, ja, om en potensiell partner i tredveåra hadde sex med 4-5 partnere i året i yngre dager, så hadde ikke det gjort at jeg likte vedkommende mindre, ergo så hadde en liknende oppførsel fra hos en mann vært akseptabelt for meg.

men fyren må jo være interessant i utgangspunktet.... dessuten så SPØR ikke jeg, så jeg ville enten likt personligheten hans eller ikke, den dagen jeg evt fant ut om hvordan han lå rundt i ungdomstiden. :wink:

Skrevet

Nei det forrige innlegget mitt var en smule ironisk. Jeg er ikke ute etter å pule rundt . Jeg leiter etter 1 godjente. Hvis jeg finner ut at hu er ei som har pult rundt. si 4-5 sexpartnere i året. Da er det ikke godt å se hva jeg hadde gjordt. Det er vel her jeg ikke følger helt med.. Jeg mener( andre mener noe annet) at man bør finne seg en kjæreste og være med denne. Jeg kunne aldri tenkt meg en sexpartner bare for sexen. Jeg er ovrrasket over hvor mange damer som bare er ute etter sex. Men det har blitt nevent før..at jeg er gammeldags på dette punktet.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Forstår ikke hvorfor man skal diskutere, hvor mange sexpartnere man har hatt, med den nye partneren i det hele tatt.

Hvilket sexliv jeg hadde før min kjære kom inn i bildet, er mitt, og han har ikke noe med det å gjøre. Så lenge jeg ikke har fått en sykdom da, men det kan en få fra en, og derfor behøver man ikke opplyse dette til den seriøse partneren.

Men meg om det.

Skrevet

Det er selvasgt opptil hver enket å fortelle dette til partneren. Men blir du ikke litt paff hvis du finner ut at din nåværende kjæreste før deg har hatt 20 sexpartnere-bare for exen og 2 kjærester. Nå vet jeg ikke hvor mange kjærester hun som trådstarter snakker om har hatt..men hun er da på god til å legge et godt antall sexpartnere bak seg. Skremmende!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg leier ikke inn korps...l (Nå ble det morsomme bilder i hodet mitt også :hoho: )

Jeg mener bare at det virker litt snodig å fortelle sin partner om tidligere seksuelle bravader på et så tidlig tidspunkt i forholdet at det kan være avgjørende for den videre utviklingen av det. Jeg har ikke gjort noe jeg skammer meg over, men hvor mange sexpartnere jeg har hatt anser jeg for å være en svært privat sak som ingen har noe med. Jeg vet heller ikke hvor mange min mann eller mine venninder har hatt. Det er et ikke-tema av den enkle grunn at det hverken er av interesse eller har noen betydning for noe som helst.

Skrevet
... Det er vel her jeg ikke følger helt med.. Jeg mener( andre mener noe annet) at man bør finne seg en kjæreste og være med denne. Jeg kunne aldri tenkt meg en sexpartner bare for sexen. Jeg er ovrrasket over hvor mange damer som bare er ute etter sex. Men det har blitt nevent før..at jeg er gammeldags på dette punktet.

Det er ihvertfall her vi er HEEEELT forskjellige. :wink: jeg mener nemlig ikke noe om hva som er rett for andre, jeg mener mye om hva som ER rett for meg, og hva som VAR rett for meg og er åpen for at livet mitt fremdeles forandrer seg og at mitt nåværende ønske kan endre seg om enda ti år.

Jeg tror ikke det er stor fare for at du seriøst treffer noen som meg heller, rett og slett fordi jeg ihvertfall innbiller meg at vi har ett så forskjellig syn på "bedømming" og kvaliteter hos en evt partner at jeg ikke tror en som meg vil finne en som deg interessant og motsatt. (jeg har ihvertfall aldri seriøst vært interessert med en som ikke har godtatt meg med min fortid)

akkurat NÅ har jeg også akkurat samme mål som deg, når jeg først treffer noen nå, skal det være den personen jeg ønsker å dele livet mitt med! Det er rett for meg nå. Men det var ikke det for ti år siden, av forskjellige grunner. Den eneste forskjellen det utgjør, er at jeg faktisk ser BEGGE sidene, ikke bare den jeg er i nå. :wink:

Skrevet
.... Men blir du ikke litt paff hvis du finner ut at din nåværende kjæreste før deg har hatt 20 sexpartnere-bare for exen og 2 kjærester. ...

Dersom han hadde utgitt seg for noe annet, også hadde dette kommet frem, DA hadde jeg blitt paff. Men om ikke dette var gitt noe info om tidligere, så hadde det ikke brydd meg om han hadde hatt 50 sexpartnere før meg. :wink:

Det avgjørende for meg ville vært om han var ferdig med de seriøse og hva slags ønsker og planer han hadde for fremtiden og forholdet med meg.

Skrevet

Det er enda ikke ei jente/dame som har vært her inne og vært enig med meg. Om at 3-4 sexpartner i året er mange.Det m¨å da være noen jenter som ikke er så "løssluppen" her inne. Så enten er jentene her i forhold men en fyr, eller så er dere single og driver å puler rundt og har ikke noe i mot 4-5-6 sexpertnere.

Skrevet

og du er jo så seriøs at du gidder å LESE de svarene du for... eller forstår du dem ikke?

begynner å angre på at jeg gadd svare seriøst jeg, er så blond at jeg først nå skjønner at du bare er totalt useriøs... :roll:

Skrevet

jeg leser alle svarene. Og ja, jeg forstår dem. Er ikke like blond og løs som deg.

Skrevet

Skjønner rett og slett ikke hvordan noen i det hele tatt kan ha sex med en annen person uten at man har en viss porsjon av følelser (kjærlighet) for vedkommende. Og stadig gjenta det!!

ONS'er må da føles forferdelig "tomme"?

Hadde som sagt en sjøl, dama var flott og teknisk var det OK. Men fy f... som jeg følte meg etterpå, følte at jeg mistet noe av selvrespekten faktisk.

Og lå ikke med noen før jeg traff samboen flere måneder etterpå.

Kjenner en del som har hatt ONS'er, men felles for de aller fleste er at de bare har hatt det én gang, det har vært skikkelig nedtur følelsesmessig.

Og:

Jeg ser ikke annerledes på gutta enn på jentene mht det å ha forhold. Bare så det er sagt.

Skrevet

men skjønner du heller ikke at folk rett og slett er forskjellige?

at du ikke kunne tenke deg det er både fint og flott, man trenger heller ikke forstå alt, men man bør på ett tidspunkt klare å akseptere at det som ikke funker for deg, faktisk KAN funke for andre, og til og med føles rett for andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

4-5 i året er jo ingenting. I min villeste periode hadde jeg 3 på ei uke.

Tilsammen har jeg vel hatt noenog20. Jeg er ikke sikker. Men bestandig i edru tilstand.

Det er normalt at man raser litt fra seg, før man slår seg til ro. Sex er sunt (hvis man ikke blir smittet av noe da :ler: ).

Fint at du bryr deg om søstra di, men dette synes jeg ikke du har noe med. Det er hennes liv.

Skrevet

Jeg så en film som heter chasing amy en gang. Den handla om en gutt som møtte ei jente han likte, tor så å oppdage at hun hadde pult rundt som f* tidligere. Jeg liker det hun svarte når han konfronterte henne:

"Hva jeg har gjort, godt eller dårlig, så er det uansett mine valg, og er det noen jeg skal stå til rette for så er det meg selv. Jeg trenger ikke å ha dårlig samvittighet ovenfor noen andre når det gjelder ting jeg har gjort mot meg selv.

BTW. Jeg har hatt over 40 sexpartnere, gjør ingen hemmelighet av at det har vært endel, uten å spesifisere antall, da det er privat, og gutter blir forelsket i meg allikevel...

Skrevet

Hi, hi, trudde nesten eg var havna i ein religiøs link her eg :ler: Mi kule mor seier at folk som dømer andre gjer det av mangel på tilbud, og ho tykkjer at eg skal forsyne meg av det eg har lyst på. Men primært har eg halde meg til ein elskar siste to åra.

Og ein periode med testing treng ikkje bety at ein gjer det resten av livet vel?? Eg vil ikkje vite noko om antalet partnerar i livet til mine menn, men eg veit at eks- sambo (som vart ilag med meg så vi var 22) hadde hatt ca 30 før meg, han var aldri utro mot meg. Hadde forresten tykt det var ekkelt om brødrene mine la seg oppi kven eg låg med... :o

Skrevet
Det er enda ikke ei jente/dame som har vært her inne og vært enig med meg. Om at 3-4 sexpartner i året er mange.Det m¨å da være noen jenter som ikke er så "løssluppen" her inne. Så enten er jentene her i forhold men en fyr' date=' eller så er dere single og driver å puler rundt og har ikke noe i mot 4-5-6 sexpertnere.[/quote']

Jeg er en av de som ikke er "løssluppen". Jeg har bare hatt sex med min mann. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg mener alle andre skal vente til de finner mannen i sitt liv. Jeg har også hatt venninner som har "pult rundt" og som har forandra seg. Funnet mannen i sitt liv, giftet seg og venter barn. Poenget mitt er at mitt liv er mitt liv og andres liv er andres liv. Og jeg vet at folk kan forandre seg.

Skrevet
Jeg så en film som heter chasing amy en gang. Den handla om en gutt som møtte ei jente han likte, tor så å oppdage at hun hadde pult rundt som f* tidligere. Jeg liker det hun svarte når han konfronterte henne:

"Hva jeg har gjort, godt eller dårlig, så er det uansett mine valg, og er det noen jeg skal stå til rette for så er det meg selv. Jeg trenger ikke å ha dårlig samvittighet ovenfor noen andre når det gjelder ting jeg har gjort mot meg selv.

BTW. Jeg har hatt over 40 sexpartnere, gjør ingen hemmelighet av at det har vært endel, uten å spesifisere antall, da det er privat, og gutter blir forelsket i meg allikevel...

Det viktigste er at man gjør det som man selv føler er riktig.

Men man kan ikke forlange at andre skal mene at ens oppførsel er OK uansett. Det finnes de som mener at sex før ekteskapet er synd, og det må da være lov å mene det også. So what?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...