Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #161 Skrevet 26. september 2004 Hvor grensa går, ja... opplever en noe kjipt (vold, feks) på første one night stand eller i første forhold kan jo DET være like ødeleggende som å ha hatt en del partnere. Men jeg ville også "reagert" om det var min bror eller søster - man vurderer tross alt andre, og særlig de nær en, ut fra egen moral. Du kan jo spørre henne hva det gir henne å være sammen med "så mange", hvis ikke du allerede har gjort det. Kanskje det bare er tidsfordriv for henne, hun er kanskje ikke særlig involvert, men kan ha det helt fint. Dersom hun er troende til å "la seg bruke", dvs er usikker o.l, kan du sikkert bekymre deg. Men mange jenter har kontroll, da:) Kjenner ei (som forsåvidt er nokså usympatisk) som var MASSE rundt før hun ble sammen med samboern sin. Hun har da vært trofast mot han - og glad i han hele tiden likevel. Men selvsagt kan man også reagere på den manglende viljen til å forplikte seg - og HER kan jeg snakke av erfaring. Jeg har ikke hatt mange partnere og ville sikkert blitt godtatt av relaivt puritanske macho-menn, men har hatt kjempestore problemer med å finne noen å binde meg til. Kanskje søstern din kjenner på dette hun også? Så lenge hun virker glad og trygg trenger du ikke å bekymre deg, tror jeg, men selv ville jeg faktisk satt ptris på at søsken involverte seg uten å bli fordømmende:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå