Gå til innhold

stemmer du rødt eller blått ?


Gjest anonym

stemmer du rødt eller blått  

  1. 1. stemmer du rødt eller blått

    • rødt
      71
    • blått
      29


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesten
Det finnes en forklaring på at det er en uforholdsmessig stor andel røde stemmer her, sett i forhold til virkeligheten.

Sosialister har egentlig aldri vært dyktige arbeidsfolk, i ordets rette forstand. At de tydeligvis bruker en stor del av arbeidsetiden sin til å sitte på Internett, bekrefter akkurat det.

Eg sit kun på nett når eg er heime... Og eg stemmer raudt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Det finnes en forklaring på at det er en uforholdsmessig stor andel røde stemmer her, sett i forhold til virkeligheten.

Sosialister har egentlig aldri vært dyktige arbeidsfolk, i ordets rette forstand. At de tydeligvis bruker en stor del av arbeidsetiden sin til å sitte på Internett, bekrefter akkurat det.

:ler: Tror det er flere enn sosialister som bruker PC-en til internett og kabal i arbeidstida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det finnes en forklaring på at det er en uforholdsmessig stor andel røde stemmer her, sett i forhold til virkeligheten.

Sosialister har egentlig aldri vært dyktige arbeidsfolk, i ordets rette forstand. At de tydeligvis bruker en stor del av arbeidsetiden sin til å sitte på Internett, bekrefter akkurat det.

Da er du også sosialist med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flåpakly

Jeg er kvinne og stemmer blått. Men så kan jeg litt om økonomiske sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
Jeg er kvinne og stemmer blått. Men så kan jeg litt om økonomiske sammenhenger.

Okay, og det veit ikkje vi som stemmer raudt? Fordi Noreg har jo gått så utruleg dårleg alle desse åra med AP styre... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nei.

:ler: Det blir for dumt å si slikt. Og forresten, det finnes viktigere ting i livet enn "økonomiske sammenhenger". Kanskje det vi sosialister har oppdaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HardtArbeid

Eg sit kun på nett når eg er heime... Og eg stemmer raudt

Da tilhører du mindretallet blant de røde. Det er bare å kikke på klokkeslett/dag for de som har erklært sin støtte(dvs rød) til despoter/regimer som har drept millioner av sine egne landsmenn opp gjennom historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HardtArbeid

Da er du også sosialist med andre ord?

Nei, og jeg har faktisk vært på jobben noen timer i dag, til tross for helgedag/feriedag. Innlegget skrev jeg hjemme her, kl 17.37, som du ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Da tilhører du mindretallet blant de røde. Det er bare å kikke på klokkeslett/dag for de som har erklært sin støtte(dvs rød) til despoter/regimer som har drept millioner av sine egne landsmenn opp gjennom historien.

Da lurer jeg på hva slags partier du regner som røde og sosialister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

1. Det finnes svært mange sosialister i helseyrkene. Disse har anledning til å sitte på nett på dagtid fordi de jobber turnus. Når de er på jobb, jobber de. Ofte med å bytte bleier på gjestekverulantenes bestemødre eller å dele ut metadon til deres rusavhengige slektninger.

2. Jeg er ofte på nett på kveldstid. Det er avslappende når man har et liv fylt av offentlige verv, hundre prosent jobb i helsevesnet, tre barn og en mann som reiser mye.

3. Jeg kan mye om økonomiske sammenhenger, men stemmer likevel nokså rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er bare å kikke på klokkeslett/dag for de som har erklært sin støtte(dvs rød) til despoter/regimer som har drept millioner av sine egne landsmenn opp gjennom historien.

Er det typisk blått å tilbringe lang tid foran skjermen og studere hvem som har skrevet hvilke innlegg til hvilke klokkeslett, notere ned hva de stemmer og deretter trekke forhastede slutninger?

I så fall tror jeg fankern tute meg jeg trekker meg fra det blå laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte Ap ved forrige valg, og kommer nok til å stemme SV ved neste, hvis de ser ut til å ha bedre muligheter enn ved forrige valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Er det typisk blått å tilbringe lang tid foran skjermen og studere hvem som har skrevet hvilke innlegg til hvilke klokkeslett, notere ned hva de stemmer og deretter trekke forhastede slutninger?

I så fall tror jeg fankern tute meg jeg trekker meg fra det blå laget.

Godt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...