Gå til innhold

stemmer du rødt eller blått ?


Gjest anonym

stemmer du rødt eller blått  

  1. 1. stemmer du rødt eller blått

    • rødt
      71
    • blått
      29


Anbefalte innlegg

er kvinne og har alltid stemt Høyre. Er dog på glid mot AP nå, er ikke fornøyd med hva mitt kjære Høyre har funnet på de siste årene...En annen ting er vel det at jeg mest av alt ønsker meg en storkoalisjon mellom H og AP. Da hadde det muligens blitt orden på saker og ting i fedrelandet.

Hm - en ting som er negativt med å stemme AP og som kanskje kommer til å gjøre at jeg ikke stemmer på de neste høst er at en stemme på AP da kanskje også i praksis vil bety en stemme for Senterpartiet i regjering. :-x

Det er ikke akkurat en ønsketenking fra min side. Ikke er jeg så veldig begeistrert for SV heller.

Sukk, politikk er ikke enkelt. Og ingen partier er 100% akkurat det de gir seg ut for å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trixiebell

Det sier vell seg selv att de fleste her inne stemmer rødt!De fleste som henger her inne er jo enten arbeidsløse, hjemmemødre eller studenter med dårlig råd.

Folk med ordentlige jobber med mye penger har ikke tid eller behov for å henge rundt på KG!!

Har jeg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødt - selv om jeg gikk på en mørkeblå skole i tre år. Det hadde visst ingen effekt. :ler:

jeg var litt lyseblå før men gir nå min stemme til den sosialistsike siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest HardtArbeid

Det finnes en forklaring på at det er en uforholdsmessig stor andel røde stemmer her, sett i forhold til virkeligheten.

Sosialister har egentlig aldri vært dyktige arbeidsfolk, i ordets rette forstand. At de tydeligvis bruker en stor del av arbeidsetiden sin til å sitte på Internett, bekrefter akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...