Gå til innhold

Broen 3


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Dette er også en god teori! Kanskje han fosterbroren er morderen!

Uteliggeren (sønnen til Helle Anker) ble jo drept av en han kalte sin bror... Og han hadde kanskje bodd i samme fosterfamilien som de andre, og at Helle Anker derfor ble drept, fordi hun satt bort sitt eget barn?

 

Det er nok Gustav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Gleder dere dere til kveldens episode? :)

Jeg synes det er veldig mange personer med. Som hun danske bloggeren. Og rengjøringshjelpen hennes.Var det ikke han som holdt på å drepe enken etter Helle Anker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder dere dere til kveldens episode? :)

Jeg synes det er veldig mange personer med. Som hun danske bloggeren. Og rengjøringshjelpen hennes.Var det ikke han som holdt på å drepe enken etter Helle Anker?

Gleder meg veldig! Er så spent på hvordan alt henger sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nesten glemt det ut!  Takk for påminnelse KG-folk!  Gleeeder meg 😊

Anonymkode: 8ec03...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikke neste siste?

Mener det er to igjen, var ikke dette episode 8?

God cliffhanger i dag! Hadde en teori om Emil/Holst, men det er så mye mer ved det. Hvordan fikk han Annika med på dette? Bare ved att hun er var klin kokos? Blir veldig spennende når hun våkner.

Og Morten/Helle, hvordan passer de inn? Henrik burde spurt om Helle da an var på klinikken. Kanskje hun er i systemet?

Håper vi får en avklaring på Saga etterforskningen før sesongen er omme, liker det dårlig om den blir hengende  (spesielt siden det var to år mellom sesong 2 og 3)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke neste siste?

Mener det er to igjen, var ikke dette episode 8?

God cliffhanger i dag! Hadde en teori om Emil/Holst, men det er så mye mer ved det. Hvordan fikk han Annika med på dette? Bare ved att hun er var klin kokos? Blir veldig spennende når hun våkner.

Og Morten/Helle, hvordan passer de inn? Henrik burde spurt om Helle da an var på klinikken. Kanskje hun er i systemet?

Håper vi får en avklaring på Saga etterforskningen før sesongen er omme, liker det dårlig om den blir hengende  (spesielt siden det var to år mellom sesong 2 og 3)

Dagens episode var nest siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode var nest siste. 

Det hadde altså gått meg hus forbi. Men lurte litt på hvordan de skulle bruke to episoder på å runde av 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en fin nykommer Saga fikk som kompanjong. Han er troverdig med sin egen forkvaklede historie. Liker han. 

...og grugleder meg til neste uke.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ok, så ser det ut som om det er han med krøllene....

Kan noen nøste opp litt for meg, for jeg har falt av litt.

Hvor langt er du ned? De hadde avskrevet Emil (museumsvakten) etter at de fant ham på et jorde. Klarte å spore han til huset til Annika Melander (den gale begravelsesagenten). Der fant de bevis på at hun var involvert. I forrige uke jaktet de på henne.

Jeanett (hun gravide) rømte, men ble kidnappet. Holst hadde en sporing på henne, så de fant henne i et lagerbygg etter at ungen var født. Hun lever, men kjæresten (gambleren) er død.

Noen kontaktet Holst om at de hadde barnet og han fikk et møtested. Han dro alene, men Åsa (konen) varslet politiet og de dukket opp. Så ikke noe til morder/barn siden politiet dukket opp.

Saga og Henrik dro tilbake til lageret. Der fant de Annika bevisstløs og bundet i nabobygget. 

Henrik dro til en sædbank og fant ut at koden (fra munnene, LG36942 eller noe) var en donorkode. Holst var donoren.

Sluttscenen var at Holst rømte fra politiet (som var der for sikkerhet) med et helikopter. Han kom til møteplassen, der dukket Emil opp med babyen Ii bæresele og kalte han pappa.

Ellers skal Sagas sak (om hun myrdet moren) sendes videre til statsadvokaten og Henrik ser syner av barna igjen. 

Håper det var en grei oppsummering, kommer gjerne med mer om det trengs. 

Endret av Bokdamen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så ser det ut som om det er han med krøllene....

Kan noen nøste opp litt for meg, for jeg har falt av litt.

Han med krøllene er vakt på museet som Holst eier. Henger ikke helt med selv. Fikk ikke med meg hvem moren var, bare at Holst er faren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor langt er du ned? De hadde avskrevet Emil (museumsvakten) etter at de fant ham på et jorde. Klarte å spore han til huset til Annika Melander (den gale begravelsesagenten). Der fant de bevis på at hun var involvert. I forrige uke jaktet de på henne.

Jeanett (hun gravide) rømte, men ble kidnappet. Holst hadde en sporing på henne, så de fant henne i et lagerbygg etter at ungen var født. Hun lever, men kjæresten (gambleren) er død.

Noen kontaktet Holst om at de hadde barnet og han fikk et møtested. Han dro alene, men Åsa (konen) varslet politiet og de dukket opp. Så ikke noe til morder/barn siden politiet dukket opp.

Saga og Henrik dro tilbake til lageret. Der fant de Annika bevisstløs og bundet i nabobygget. 

Henrik dro til en sædbank og fant ut at koden (fra munnene, LG36942 eller noe) var en donorkode. Holst var donoren.

Sluttscenen var at Holst rømte fra politiet (som var der for sikkerhet) med et helikopter. Han kom til møteplassen, der dukket Emil opp med babyen Ii bæresele og kalte han pappa.

Ellers skal Sagas sak (om hun myrdet moren) sendes videre til statsadvokaten og Henrik ser syner av barna igjen. 

Håper det var en grei oppsummering, kommer gjerne med mer om det trengs. 

veldig bra oppsummert :)

Vet vi hvem moren til han med krøllene er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

veldig bra oppsummert :)

Vet vi hvem moren til han med krøllene er? 

Det tror jeg ikke. De var i utgangspunktet på jakt etter far til Annika Melander, men hennes mor lå ikke I systemet. Han som arbeidet der nevnte at det man trengte en kode for å finne donor, så Henrik prøvde den de ikke hadde skjønt hva var. Det var registrert én sak, med Holst som far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. De var i utgangspunktet på jakt etter far til Annika Melander, men hennes mor lå ikke I systemet. Han som arbeidet der nevnte at det man trengte en kode for å finne donor, så Henrik prøvde den de ikke hadde skjønt hva var. Det var registrert én sak, med Holst som far.

Jeg måtte dobbeltsjekke på netttv. Hehe :) 

Her er navnet på moren, men kjenner ikke igjen navnet.. 

Skjermbilde 2015-11-25 kl. 16.50.09.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...