Gå til innhold

Broen 3


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

 

Jo det så jeg nå. Det var han sønnen til venninna. Disse unge guttene er litt like...

 

Skjønner ikke helt sammenhengen her, hva er det med denne business-dama? Har hun noen sammenheng med han "karismatiske" som holder foredrag?

 

 

Anonymous poster hash: d37ef...6d5

 

Han drepte jo faren sin, og hun stalker dama som driver begravelsesbyrå. 

Stakkars hun som har solgt babyen sin til det ekteparet. Kona var eksen til han som drepte faren sin. 

Innvikla, men utrolig spennende:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er han som skulle hjelpe Linn? En fra tidligere sesonger? Husker han ikke..

Følte også det var noe kjent med ham uten at jeg klarer å plassere ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hun unge jenta er surrogatmor for rikingen og kona hans, helt sikkert for å betale ned gjelda til gamblertypen sin.

Blir forbanna på moren til Saga!!

Anonymous poster hash: 48d2e...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg korleis det med gjertrud var no igjen? Er så lenge siden eg har sett det så har heilt glømt det ut...

Anonymkode: b27d9...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus Larsson, han som intervjuet Saga sin mor, var det han som prøvde å løse saken på egen hånd i sesong 2 og fucket opp? Han er i så fall ikke særlig begeistret for Saga, og moren sa at Saga hadde truet ham. Er kanskje mest spent på hva som skjer med det i neste episode. 

Ellers er jeg veldig begeistret for vennskapet mellom Henrik og Saga, virker som om de har godt av hverandre.

Men Linn, jævlig Linn....

Endret av Bokdamen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil se alle episodene NÅ!! Hadde lett betalt for det. Noen som vet om det er mulig et eller anna sted? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt oppgitt over episoden i går. Hvorfor i alle dager skulle moren til Saga ta selvmord, det virker da meget ute av karakter basert på det vi har sett av henne til nå. I tillegg var det et merkelig valg mtp. at de hadde bygget opp en så pass uhyggelig stemning de to i mellom. Vedder på at de nå kommer til å mistenke Saga for å ha drept henne, håper virkelig jeg tar feil ..

Hvor har vi sett han kunstmuseumsvakten før, var det noe med ham i en av de første episodene? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var det :) Moren sa vel at Saga truet henne? ikke han. 

Jeg mente henne, liten skrivefeil 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt oppgitt over episoden i går. Hvorfor i alle dager skulle moren til Saga ta selvmord, det virker da meget ute av karakter basert på det vi har sett av henne til nå. I tillegg var det et merkelig valg mtp. at de hadde bygget opp en så pass uhyggelig stemning de to i mellom. Vedder på at de nå kommer til å mistenke Saga for å ha drept henne, håper virkelig jeg tar feil ..

Hvor har vi sett han kunstmuseumsvakten før, var det noe med ham i en av de første episodene? :klo:

Enig med deg der. Regner med skylden kommer på Saga  (og Linn er ikke akkurat på lag med henne). Heldigvis var hun med Henrik den kvelden hun skulle ha truet moren.

Jeg tror museumsvakten var i den første episoden. Henrik stod og snakket med hun korthårede han hadde sex med. Museumsvakten kom og fortalte om skulpturen de stod ved, så gikk de to sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Jeg tror museumsvakten var i den første episoden. Henrik stod og snakket med hun korthårede han hadde sex med. Museumsvakten kom og fortalte om skulpturen de stod ved, så gikk de to sammen.

Åhh ja, nå husker jeg det også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt oppgitt over episoden i går. Hvorfor i alle dager skulle moren til Saga ta selvmord, det virker da meget ute av karakter basert på det vi har sett av henne til nå. I tillegg var det et merkelig valg mtp. at de hadde bygget opp en så pass uhyggelig stemning de to i mellom. Vedder på at de nå kommer til å mistenke Saga for å ha drept henne, håper virkelig jeg tar feil ..

Hvor har vi sett han kunstmuseumsvakten før, var det noe med ham i en av de første episodene? :klo:

Det er Spencer Reid fra Criminal minds faktisk.

 

Eller ikke, men hans danske dobbeltgjenger for sure!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange personer å holde styr på nå... 

Hvor ble det av hun blogger-dama og assistenten hennes?

Og hva er det med hun som driver begravelsesbyrå? 

Og hun som er "gravid" og ekskona til han karismatiske, hun er jo en heks hjemme men verdens søteste når hun møter eksmannen sin. Hvorfor?

Jeg synes også han museumsvakten er litt creepy. Politiet er vel ofte litt obs på de som vil "hjelpe til". Noen ganger er de involvert og prøver å lede politiet på feil vel.

 

Spennende er dette i alle fall! Og jeg skulle gjerne ha sett alle episodene nå!

Anonymkode: d37ef...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at hun unge jenta er surrogatmor for rikingen og kona hans, helt sikkert for å betale ned gjelda til gamblertypen sin.

Anonymous poster hash: 48d2e...51a

Vet ikke hvor mange episoder du har sett, men det er vel åpenbart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye personer og nye hendelser å holde styr på, men forsatt gøy! Hadde vært bedre om man kunne sett alle etter hverandre, for jeg glemmer til hver uke :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye personer og nye hendelser å holde styr på, men forsatt gøy! Hadde vært bedre om man kunne sett alle etter hverandre, for jeg glemmer til hver uke :S

Utrolig mye å holde styr på ja, håper dem begynner å nøste sammen snart. Du kan jo se dem etter hverandre om du vil/har tid, de ligger ute på NRK Nett-tv, gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan det hende at den savnet-saken til Henrik kommer til å bli et sidetema for en eventuell fjerde sesong? Begynner å øyne en mulig cliffhanger i at Saga finner noe oppløftende i saksdokumentene hun fikk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er for mye å holde styr på, og for mye som bare renner ut i sanden. Jeg tror serien hadde blitt bedre om de ikke hadde så mange forskjellige historier samtidig. Til en viss grad er jo det bare bra, men her synes jeg det blir litt mye. Men, men spennende er det, ja! Har virkelig ingen fornemmelse for hvem som kan være morderen denne gangen. Noen andre som har det?

Kan det hende at den savnet-saken til Henrik kommer til å bli et sidetema for en eventuell fjerde sesong? Begynner å øyne en mulig cliffhanger i at Saga finner noe oppløftende i saksdokumentene hun fikk...

Meget mulig! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg synes det var mye å holde styr på de andre sesongene og, men når det løser seg er det alltid så utrolig bra og det virker ikke som at noe er en tilfeldighet. Gleder meg til å forstå litt mer, selvom eg ikke vil at sesongen skal ta slutt :(

Anonymkode: 61db6...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der. Regner med skylden kommer på Saga  (og Linn er ikke akkurat på lag med henne). Heldigvis var hun med Henrik den kvelden hun skulle ha truet moren.

 

Får håpe ikke Henrik er Sagas imaginære venn da :ph34r:

Anonymkode: e8b31...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...