Gå til innhold

Broen 3


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Husker jeg synes det var mye å holde styr på de andre sesongene og, men når det løser seg er det alltid så utrolig bra og det virker ikke som at noe er en tilfeldighet. Gleder meg til å forstå litt mer, selvom eg ikke vil at sesongen skal ta slutt :(

Anonymkode: 61db6...34a

Oi dette var meg:S

Aner ikke hvorfor det kom som anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det hende at den savnet-saken til Henrik kommer til å bli et sidetema for en eventuell fjerde sesong? Begynner å øyne en mulig cliffhanger i at Saga finner noe oppløftende i saksdokumentene hun fikk...

Det er jo noe muffins med Henrik. Han som drev den ungdomsklubben kjente han jo igjen. Men det kan selvsagt hende det har noe med dop-bruken hans å gjøre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke hinta veldig til at det var derfor Henrik kjente til han ungdomsklubbfyren da? Syns jeg husker at han spurte Henrik direkte noe om dopet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er for mye å holde styr på, og for mye som bare renner ut i sanden.

Liker veldig godt dette med at det er så mange som nøstes sammen, men denne sesongen synes jeg det er litt mange løse tråder som jeg ikke skjønner at de skal ha tid til/der jeg føler jeg ikke kommer til å få vite nok.

Det gjelder han som slapp ut av fengsel og den tidligere partneren "stjal" konen, sønnen til Helle(?) med campingvognen som sprengte, assistenten til bloggeren som har drept en og prøvd å drepe en annen, Lucas som driver med ungdom og dop. Kommer vi tilbake til alle?

Edit: glemte et øyeblikk at Lucas var død...

Endret av Bokdamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe muffins med Henrik. Han som drev den ungdomsklubben kjente han jo igjen. Men det kan selvsagt hende det har noe med dop-bruken hans å gjøre.

 

Ble det ikke hinta veldig til at det var derfor Henrik kjente til han ungdomsklubbfyren da? Syns jeg husker at han spurte Henrik direkte noe om dopet. 

Henrik har kjøpt dop av ham/hans folk.  Han sendte jo en mms med bilder av at Henrik handlet, og Henrik stjal mobilen rett etter at han ble skutt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk tenkt at han museums-vakten er involvert på en måte. Siden han var så veldig ivrig med å hjelpe politiet på vei...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en episode! Museumsvakten, Hans, Saga og mordanklagen, Henrik og familien. Jeg gleder meg allerede til neste mandag!

Favorittscenen I dag var da Henrik var redd for at Saga skulle gå, jeg liker samspillet mellom de to så utrolig godt. Hadde ikke trodd det skulle funke uten Martin, men jeg tenker ikke på ham lenger...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er museumsvakten sønnen til enten Holst eller Åsa? Som har vært i fosterhjem hos ekteparet som ble funnet i dag? Jeg ser også for meg at det siste offeret er Jeaneth, også er det babyen som blir fjernet.  

Eller er det for enkelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er museumsvakten sønnen til enten Holst eller Åsa? Som har vært i fosterhjem hos ekteparet som ble funnet i dag? Jeg ser også for meg at det siste offeret er Jeaneth, også er det babyen som blir fjernet.  

Eller er det for enkelt? 

Ææh, creepy, men du kan jo være inne på noe der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er museumsvakten sønnen til enten Holst eller Åsa? Som har vært i fosterhjem hos ekteparet som ble funnet i dag? Jeg ser også for meg at det siste offeret er Jeaneth, også er det babyen som blir fjernet.  

Eller er det for enkelt? 

Vi har vært inne på noe lignende. At han har vokst opp som fosterbarn, denne gymlæreren som manglet penisen har misbrukt ham og Hans kunne gjort noe et sted på veien, men sviktet.

Han ville skade Holst ved å drepe Åsa, men siden hun ikke var gravid, lot han henne leve. Det kan stemme med at han kunne vært sønn til Holst (kan alderen passe?) og ikke unner ham et nytt barn siden han selv ble sviktet? Tenker også at Jeaneth seiler opp som siste offer. 

Men hvordan Helle Anker (og ikke minst sønnen!) og han som mistet øynene skal passe inn, har vi ingen teori om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke sikker på at museumsvakten er morderen, i alle fall ikke alene .. Jeg har liksom på følelsen at enten han lykke-fyren eller hun creepy begravelsesdamen er involvert på en eller annen måte. 

Synes også at politisjefen oppførte seg veldig mye mildere mot Saga i denne episoden til tross for anklager. Kanskje hun har vite mer av hva som har skjedd med henne igjennom saksdokumentene som hun får sjekket på si?

Spennende er det i alle fall! :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg aner ikke noe som helst om noe som helst. Alt er mulig og...det er en fantastisk ok serie! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at politisjefen oppførte seg veldig mye mildere mot Saga i denne episoden til tross for anklager. Kanskje hun har vite mer av hva som har skjedd med henne igjennom saksdokumentene som hun får sjekket på si?

Det tenkte jeg også på. Hun så ut som hun brydde seg oppriktig under intervjuet med han fra spesialenheten. Blir spennende å se om det blir noen utvikling på deres forhold I de siste episodene. Spesielt om Hans dør... Tenker kan det kan gi en del til utviklingen av Saga som karakter at hun må klare seg uten ham (selv om jeg veldig gjerne vil at han overlever )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tenkte jeg også på. Hun så ut som hun brydde seg oppriktig under intervjuet med han fra spesialenheten. Blir spennende å se om det blir noen utvikling på deres forhold I de siste episodene. Spesielt om Hans dør... Tenker kan det kan gi en del til utviklingen av Saga som karakter at hun må klare seg uten ham (selv om jeg veldig gjerne vil at han overlever )

Åhh jeg håper han overlever også! Men, det ser jammen ikke særlig lovende ut akkurat nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg håper han overlever også! Men, det ser jammen ikke særlig lovende ut akkurat nå.

De gjør en så god jobb med å gjøre det "ekte, så jeg bryr meg om personene. Lillian ser så sliten og gammel ut og jeg ble oppriktig lei meg da hun satt der ved sykehussengen etter å ha snakket med legen. Det går helt fint om han slutter i jobben, så lenge han ikke dør...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør en så god jobb med å gjøre det "ekte, så jeg bryr meg om personene. Lillian ser så sliten og gammel ut og jeg ble oppriktig lei meg da hun satt der ved sykehussengen etter å ha snakket med legen. Det går helt fint om han slutter i jobben, så lenge han ikke dør...

Ja, helt enig. Den scenen kjente jeg skikkelig også :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår ikke hvorfor alle personene må være så like? Føler alle ungguttene ser like ut, så jeg vet aldri hvem som er hvem. Husker det var slik i de andre sesongene og at to andre lignet litt på Saga? Uansett digger jeg serien, selvom jeg er veeldig forvirret for øyeblikket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, mange historier og holde styr på!

 

var det tilfeldig at det var den gule bilen han poker-karen brøt seg inn i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, mange historier og holde styr på!

 

var det tilfeldig at det var den gule bilen han poker-karen brøt seg inn i? 

Tror det var helt tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var helt tilfeldig. 

hmmm, det er jo nesten litt rArt.... 

 

Greier nesten ikke vente til alt av løse tråder kobles sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...