Gå til innhold

Broen 3


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Tenker at det er han som har hun stalkeren (elendig med navn). Siste stuntet er å drepe henne, og legge opp til en klapperjakt på dama ved å plante bevis i kjelleren hennes osv. Samt få eks fosterbror til å prate.

Elller at de er flere? Det siste offeret, som overlevde, tror jeg neppe var med i den opprinnelige planen men ble brukt for å villede. 

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også det er han Claes som gjør dette for å straffe Holst. Han har derfor valgt kunstverkene til Holst som inspirasjon, og så villeder han politiet til å tro det er museumsvakten og Annika underveis mens han jobber ved å velge personer som de har tilknytning til. Da unngår han at politiet ser på han... Siste straffen er å ta barnet som Holst så gjerne vil ha - den ultimate straffen. Og tilslutt ta kona til Holst?

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Annika som er morderen! Det er alt for opplagt. Han som også bodde i fosterhjemmet med Annika og Emil, han som bare var inne til avhør i forrige episode, HAN er morderen! Historien hans stemt ikke overens med det Emil fortalte, han har riktig kroppsbygning.

Anonymkode: de361...f62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Saga sin søster hoppet foran toget. Kanskje Saga er der søsteren døde når toget kom i sist episode. Det ligger ikke helt for Saga-karakteren å ta selvmord

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Jaaa.. Han som var i fosterhjem sammen med Annika (han som bare var inne til et avhør), han synes jeg det var noe merkelig med. Måten han så på Henrik rett før heisdørene stengtes. Akkurat som han ville si han noe.

 

Ellers lurer jeg på om Saga og Henrik blir et par. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer nesten mer på hvordan det kommer til å gå med Saga enn med hva som skjer med selvet dramaet akkurat nå. Jeg har så vondt av henne! Og hva med saken med familien til Henrik? Jeg håper vi får en oppklaring eller noe mer å gå på der. 

Helt enig. Det er en spennende sak, men jeg er mest opptatt av Saga og Henrik. Akkurat nå håper jeg de fokuserer på etterforskningen av Saga og forholdet mellom de to. Så kan det komme noen drypp mht familien, men det kan bli en sak for sesong fire. Ble så glad da Henrik kjeftet på Linn (og ikke minst da ham dukket opp på sykehuset), han er den eneste som kan hindre at Saga bryter helt sammen.

Det var forrestenen ekstremt sterk scene med Lillian på sykehuset. Der eksen og sønnene stod som en vegg foran Hans og sperret henne ute så hun stod alene i mørket. Og da hum kom og snakket med Saga og hun for første gang ikke reiste seg for å følge saken. Lillian kan forresten sammen med Henrik bli veldig viktig for Saga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg husker rett nå, men hadde ikke morderen en grønn regnjakke? Det hadde Claes på seg når han kom opp med spade i hånden.. 

Blir utrolig spennende å se hvordan alt henger sammen! 

Har virkelig sansen for Henrik og hans forhold til Saga. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Annika som er morderen! Det er alt for opplagt. Han som også bodde i fosterhjemmet med Annika og Emil, han som bare var inne til avhør i forrige episode, HAN er morderen! Historien hans stemt ikke overens med det Emil fortalte, han har riktig kroppsbygning.

Anonymkode: de361...f62

Dette er også en god teori! Kanskje han fosterbroren er morderen!

Uteliggeren (sønnen til Helle Anker) ble jo drept av en han kalte sin bror... Og han hadde kanskje bodd i samme fosterfamilien som de andre, og at Helle Anker derfor ble drept, fordi hun satt bort sitt eget barn?

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man finner både sesong 1 og 2 på netflix? Går ikke an å se hva som er der uten å være medlem. Har ikke fått med meg denne serien før nå sesong 3, og kunne tenke meg å se de to første også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Noen som vet om man finner både sesong 1 og 2 på netflix? Går ikke an å se hva som er der uten å være medlem. Har ikke fått med meg denne serien før nå sesong 3, og kunne tenke meg å se de to første også

Ja, både sesong 1 og 2 er på netflix :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg husker rett nå, men hadde ikke morderen en grønn regnjakke? Det hadde Claes på seg når han kom opp med spade i hånden.. 

---

Ja, det stemmer! Men, jakken morderen bruker er mer en kort anorakk-aktig jakke, mens Claes sin er mye lenger (måtte sjekke dette for sikkerhets skyld altså! :ler: ). Ellers var det jo litt merkelig med den spaden .. kanskje han har drept Annika :redd:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke Annika litt for spinkel til å sette opp likene i de positurene? Hvis det er hun så jobber hun sikkert ikke alene.

Det tenkte jeg også. Jeg tror ikke Annika har ordnet dette alene.. Men kanskje han fosterbroren er besatt av å beskytte henne og har tatt alle som har skadet henne på en måte gjennom livet.

Men hva da med Claes, som hun jo stalker og er besatt av? Og hvordan kommer Holst inn i bildet. Det er jo Claes som har noe i mot Holst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er museumsvakten sønnen til enten Holst eller Åsa? Som har vært i fosterhjem hos ekteparet som ble funnet i dag? Jeg ser også for meg at det siste offeret er Jeaneth, også er det babyen som blir fjernet.  

Eller er det for enkelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det er han Claes som gjør dette for å straffe Holst. Han har derfor valgt kunstverkene til Holst som inspirasjon, og så villeder han politiet til å tro det er museumsvakten og Annika underveis mens han jobber ved å velge personer som de har tilknytning til. Da unngår han at politiet ser på han... Siste straffen er å ta barnet som Holst så gjerne vil ha - den ultimate straffen. Og tilslutt ta kona til Holst?

 

Det er ikke Annika som er morderen! Det er alt for opplagt. Han som også bodde i fosterhjemmet med Annika og Emil, han som bare var inne til avhør i forrige episode, HAN er morderen! Historien hans stemt ikke overens med det Emil fortalte, han har riktig kroppsbygning.

Anonymkode: de361...f62

Spennende teorier, men jeg tror ikke at Claes hadde trengt å offentliggjøre at Åsa ikke er gravid om han var morderen, det burde være mer enn nok at han mest trolig tar barnet. Det blir spennende å se om noe av det eventuelt stemmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...