minister-mio Skrevet 12. november 2015 #121 Del Skrevet 12. november 2015 museumsvakten er faktisk politimann i sesong 1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. november 2015 #122 Del Skrevet 12. november 2015 museumsvakten er faktisk politimann i sesong 1!Hæ? Er du sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. november 2015 #123 Del Skrevet 12. november 2015 Hæ? Er du sikker?nei, men se episode 2. Han politimannen som sier at han stemmeskuespilleren er kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. november 2015 #124 Del Skrevet 12. november 2015 nei, men se episode 2. Han politimannen som sier at han stemmeskuespilleren er kommet.Skal prøve å finne den, nå ble jeg veldig nysgjerrig her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. november 2015 #125 Del Skrevet 12. november 2015 imdb oppgir han kun som Emil-museumsvakt i Broen 3 http://www.imdb.com/name/nm1717138/?ref_=ttfc_fc_cl_t23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. november 2015 #126 Del Skrevet 12. november 2015 imdb oppgir han kun som Emil-museumsvakt i Broen 3 http://www.imdb.com/name/nm1717138/?ref_=ttfc_fc_cl_t23Ahhh så da var det bare en som lignet i første sesong da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. november 2015 #127 Del Skrevet 12. november 2015 Ahhh så da var det bare en som lignet i første sesong da? Det kan være en som ligner eller at det er så liten rolle at det ikke er oppgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. november 2015 #128 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Det kan være en som ligner eller at det er så liten rolle at det ikke er oppgittJa .. hmm jeg finner en del episoder på youtube fra første sesong, men ikke akkurat den. Skal sjekke på danmarks radio (sjekket, og der var de heller ikke aktive lenger, samme som nrk). Endret 12. november 2015 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 12. november 2015 #129 Del Skrevet 12. november 2015 Håper på at noen av disse birollene som faller bort kommer tilbake slik at ting gir litt mer mening. Som for eksempel Marcus Stenberg i sesong 2 som ble mistenkt fra starten av, men ble "glemt" og senere viste seg å være eksen til Victoria. Og denne Frida-damen fra første sesong som Martins sønn pratet med hele veien, som hele tiden var morderen.Liker det best når absolutt alt faller på plass, sesong 2 var ganske kaotisk men det synes jeg de løste veldig bra, selv om man er forvirret en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. november 2015 #130 Del Skrevet 12. november 2015 Ja .. hmm jeg finner en del episoder på youtube fra første sesong, men ikke akkurat den. Skal sjekke på danmarks radio (sjekket, og der var de heller ikke aktive lenger, samme som nrk).det er på netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. november 2015 #131 Del Skrevet 12. november 2015 det er på netflixÅhh! tenkte ikke på å sjekke der en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2015 #132 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Tiden går så sakte i kveld! Jeg gleder meg sånn til siste episode, samtidig som jeg skulle ønske jeg hadde hatt flere episoder å se. Edit: Jeg er tydeligvis for påvirket av at Downtown Abbey hadde 8 og siste episode i går, til at jeg husker at Broen har 10 Endret 16. november 2015 av suspiria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 16. november 2015 #133 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Jeg får så innmari vondt av Saga... Endret 16. november 2015 av Caroline91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. november 2015 #134 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg også. Hun kjøres hardt nå. Jeg hoppet i sofa`n når det toget dundret forbi henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anniewal Skrevet 16. november 2015 #135 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Hvordan skal de greie å gi oss alle svarene på to episoder?? Endret 18. november 2015 av anniewal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 17. november 2015 #136 Del Skrevet 17. november 2015 Ææææ, hva skjer!? Uff, stakkars jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 17. november 2015 #137 Del Skrevet 17. november 2015 Er det kanskje litt for obvious at det er hun Annika? Hva med hun som gikk med løsmagen.....Og hva skjer med hun gravide?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 17. november 2015 #138 Del Skrevet 17. november 2015 Annika har jo vært creepy fra første stund - og muligheten har slått meg tidligere - men det virker litt åpenbart. Skal de bruke to episoder på å finne henne liksom...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. november 2015 #139 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Jeg trodde han som ble stalket av Annika hadde knertet henne jeg , men kanskje det de vil ha oss til å tro når han kom hjem med spaden .......Men virker jo rart at det er Annika som er morderen når det er 2 episoder igjen som det nevnes over her.Hvor kommer Holst inn i bildet egentlig ? Mangler noen sammenhenger her enda - selv om man vel fikk nøstet opp en del i siste episode. Endret 17. november 2015 av punkyB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. november 2015 #140 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg lurer nesten mer på hvordan det kommer til å gå med Saga enn med hva som skjer med selvet dramaet akkurat nå. Jeg har så vondt av henne! Og hva med saken med familien til Henrik? Jeg håper vi får en oppklaring eller noe mer å gå på der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå