Horselady Skrevet 5. mai 2017 #81 Del Skrevet 5. mai 2017 Stusset litt på salgsdirektør jeg også.. men det høres ut som en fin tittel da 😉bra provisjon også når en er direktør vil jeg tro 🤔😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 10. mai 2017 #82 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) Feil... Endret 10. mai 2017 av Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjelldronning Skrevet 15. mai 2017 #83 Del Skrevet 15. mai 2017 Er huset deres det samme det var bilder av på Instagram? Hun har slettet bildene nå da. Synes bare at huset som de bygger nå, virker mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 18. mai 2017 #84 Del Skrevet 18. mai 2017 Nei det er det ikke. Stod det ikke i artikkelen i Sunnmørsposten at hun har gjort om tegningene 20 ganger siden de begynte? 🤔 Liker huset og formen slik det er nå. Blir morsomt å se når det er ferdig, og gleder meg vilt til å se alt det lekre hun har plukket ut av interiør 👌😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 12. juni 2017 #85 Del Skrevet 12. juni 2017 Noen som følger henne på Snap? Wow sier jeg bare? Tingene hun velger til huset, må jo bli svindyrt til slutt?! Hvordan har hun råd til alt dette? Bare lurer, ikke noe mer altså 🙈👍😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 12. juni 2017 #86 Del Skrevet 12. juni 2017 Hun har fått dratt i land noen avtaler og skal være ambassadør som det så fint kalles 😉vil uansett tro at må spytte i litt selv, og har lurt på det med pengene jeg også... ser ikke at hun jobber i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 13. juni 2017 #87 Del Skrevet 13. juni 2017 18 timer siden, Horselady skrev: Hun har fått dratt i land noen avtaler og skal være ambassadør som det så fint kalles 😉vil uansett tro at må spytte i litt selv, og har lurt på det med pengene jeg også... ser ikke at hun jobber i det hele tatt. Det er helt greit, det har jeg fått med meg. Men allikevel, må jo koste et flesk. De flisene til badet, vaskene, kranene..osv.. hun tar jo det mest nyeste.. Jeg har også bygget hus og oppgraderte det meste, men dette her når de er ferdige må koste så det suser.v😱😨🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 13. juni 2017 #88 Del Skrevet 13. juni 2017 Ble veldig stille mellom henne og Eirin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 14. juni 2017 #89 Del Skrevet 14. juni 2017 Mannen jobber døgnet rundt på huset, mens hun trener og løper rundt med venninner... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 6. juli 2017 #90 Del Skrevet 6. juli 2017 Men hun har ingen blogg? Huset var ikke min stil, men det var absolutt et blikkfang, og jeg kan se at mange synes det er drømmen. Er hun gift med en kjent person da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 6. juli 2017 #91 Del Skrevet 6. juli 2017 6 timer siden, Sandin skrev: Men hun har ingen blogg? Huset var ikke min stil, men det var absolutt et blikkfang, og jeg kan se at mange synes det er drømmen. Er hun gift med en kjent person da? Ingen blogg, kun snapchat og mannen er en helt vanlig mann som jobber offshore 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 7. juli 2017 #92 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg syns hun virker koselig. Artig å høre på når hun snakker i vei på snap. Og løper med hundene på slep. Neeei, jeg forlanger ikke stort mer av en snapper jeg i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 27. juli 2017 #93 Del Skrevet 27. juli 2017 Er det bare meg, eller virker de hun er sammen med (venner og mannen bla) veldig lei av denne snappingen hennes? 🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 28. juli 2017 #94 Del Skrevet 28. juli 2017 Ekje måte på kor viktig det e å få frem "kor dei koooooosa se" heile tida...!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 29. juli 2017 #95 Del Skrevet 29. juli 2017 10 timer siden, Elisiaflisa skrev: Ekje måte på kor viktig det e å få frem "kor dei koooooosa se" heile tida...!! Helt utrolig! Er det mulig?! Hun liker å skryte,,omg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 29. juli 2017 #96 Del Skrevet 29. juli 2017 22 minutter siden, Sen ve ben skrev: Hun liker å skryte,,omg! Så veldig også...! Ikke vansklig å se at venninna ikke likte den viktige Snap-skålen igårkveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 29. juli 2017 #97 Del Skrevet 29. juli 2017 JAH folkens da har vi endt opp på hennes snap.. har jeg ikke sett det før?🤔Lord Gekko? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 29. juli 2017 #98 Del Skrevet 29. juli 2017 Morsomt at hun later som at denne forumstråden var fullstendig ny for henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 31. juli 2017 #99 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Ryddet for persondebatt. Edie, mod. Edit: ryddet for kommentarer til moderering. Edie, mod. Endret 31. juli 2017 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 11. august 2017 #100 Del Skrevet 11. august 2017 Er ikke huset planlagt ferdig før i Desember??? Wow. Ting tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå