Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Anette Marie er en av de ærligste og troverdige bloggerne jeg leser fast viss en tar seg tid til og høre og lese det hun har og si har hun mye kloke ting som andre kunne lært mye av. 

Det er kanskje nettopp derfor det er så skuffende. Hun virker mer ærlig og ydmyk enn mange andre «influencere».

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ser hun er innlagt på sykehus, trykk i hodet, svimmel, flere nesten-besvimelser, samt at hun plutselig ikke klarer å prate. 

Hun får ikke sove, og har brukt natten til å skrive dikt og snappe. Mange selfies, snap av at hun trilles inne på sykehuset, av veneflon, og andre tester. 

Synes det er skremmende å beskrive slike symptomer, og likevel ikke klare å legge bort sosiale medier. Hun retter jo stadig pekefinger mot andres avhengighet til SoMe, mens hun sier at hun selv er pålogget grunnet jobb.

Men dette er sykdom, og ikke jobb. Håper hun logger av, og fokuserer på å bli frisk.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte også litt på selfie overload fra sykesengen, men er vel mest fordi hun søker litt trøst i en kjip stund når man ligger der uten venner og familie. Men jeg hadde vel sendt meldinger til mine to beste venner og familie og ikke en åpen gruppe på x antall fremmede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BeverTramp skrev:

Ser hun er innlagt på sykehus, trykk i hodet, svimmel, flere nesten-besvimelser, samt at hun plutselig ikke klarer å prate. 

Hun får ikke sove, og har brukt natten til å skrive dikt og snappe. Mange selfies, snap av at hun trilles inne på sykehuset, av veneflon, og andre tester. 

Synes det er skremmende å beskrive slike symptomer, og likevel ikke klare å legge bort sosiale medier. Hun retter jo stadig pekefinger mot andres avhengighet til SoMe, mens hun sier at hun selv er pålogget grunnet jobb.

Men dette er sykdom, og ikke jobb. Håper hun logger av, og fokuserer på å bli frisk.

Amen🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg har holdt på med det hun nylig har oppdaget i snart 15 år, og det er ingen seriøse folk som uttaler seg på den måten hun gjør i dagens innlegg. Hennes vei er den eneste veien, liksom. 

 

Har sagt før at jeg ikke er så imponert over henne lenger. Sluttet å følge på snapchat for en evighet siden. Nå kutter jeg bloggen også. 

Jeg skjønnerat hun er på søken, men det kan være lurt å bruke godt med tid og lande i det nye før man oppgir det som det eneste rette. Alt det hun sier hun gjør er jo det eneste rette. Alltid! ..til hun oppdager noe nytt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2018 den 15.39, EllaSays skrev:

Jeg har holdt på med det hun nylig har oppdaget i snart 15 år, og det er ingen seriøse folk som uttaler seg på den måten hun gjør i dagens innlegg. Hennes vei er den eneste veien, liksom. 

 

Har sagt før at jeg ikke er så imponert over henne lenger. Sluttet å følge på snapchat for en evighet siden. Nå kutter jeg bloggen også. 

Jeg skjønnerat hun er på søken, men det kan være lurt å bruke godt med tid og lande i det nye før man oppgir det som det eneste rette. Alt det hun sier hun gjør er jo det eneste rette. Alltid! ..til hun oppdager noe nytt. 

Litt enig i dette. Det er slitsomt å henge med på alle oppdagelsene hennes og jeg blir matt av måten hun formidler ting på. Nå har hun virkelig skjønt det liksom, og ingen andre av oss normale har sjans til å fatte dette fantastiske hun har skjønt. 

Syns i tillegg hun mangler litt perspektiv. "Vi kan velge selv hvordan livet vårt kan være, og det er noe av det kuleste ved å leve. Livet er magisk, fantastisk, unikt.". Det er kun friske, privilegerte mennesker i i-land som har mulighet til å velge. Det virker til tider som at hennes største problem i livet er at hun har for mange drømmer, idéer og prosjekter og hun må prioritere hvilke hun skal satse på. Det blir litt fjernt for min del.

Sitatet er hentet herfra: http://www.anettemarie.no/2018/01/01/mine-utfordringer-2017-og-mitt-nye-2018/

Endret av blåtimen
La til kilde
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, blåtimen skrev:

Litt enig i dette. Det er slitsomt å henge med på alle oppdagelsene hennes og jeg blir matt av måten hun formidler ting på. Nå har hun virkelig skjønt det liksom, og ingen andre av oss normale har sjans til å fatte dette fantastiske hun har skjønt. 

Syns i tillegg hun mangler litt perspektiv. "Vi kan velge selv hvordan livet vårt kan være, og det er noe av det kuleste ved å leve. Livet er magisk, fantastisk, unikt.". Det er kun friske, privilegerte mennesker i i-land som har mulighet til å velge. Det virker til tider som at hennes største problem i livet er at hun har for mange drømmer, idéer og prosjekter og hun må prioritere hvilke hun skal satse på. Det blir litt fjernt for min del.

Spot on!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jolanda skrev:

Sluttet hun ikke å blogge?

Joda, men så begynte hun igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kontrastene i bloggen/snapen er store. Hun fronter et plantebasert kosthold, spiritualitet og meditasjon. Ispedd før-og-etter-bilder og det ekstreme og usunne fokuset som medfølger bikinifitness. Det gjør budskapet vanskelig å fange opp og veldig lite troverdig. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Jeg liker henne som blogger og snapper og jeg synes hun har fornuftige tanker og jeg synes teamet hun har bygger på sunne verdier ikke bare bikin fitness med også like mye selv utvikling og det og bli kjent og trygg på seg selv. Det er min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, millemåne1 skrev:

Har hun ikke en sånn eureka-opplevelse et par ganger i året? Jeg henger ikke med.

:fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal hun ut på mikroplast-ekspedisjon. Hun er den blant «rosabloggerne» jeg opplever at har noe fokus på miljø og et mer bærekraftig forbruk, og som bruker sin påvirkningskraft til å belyse nettopp dette. Det fortjener hun ros for.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kemz skrev:

I dag skal hun ut på mikroplast-ekspedisjon. Hun er den blant «rosabloggerne» jeg opplever at har noe fokus på miljø og et mer bærekraftig forbruk, og som bruker sin påvirkningskraft til å belyse nettopp dette. Det fortjener hun ros for.

Enig! Syns det er flott at hun sprer budskapet om veganisme, miljø og bærekraft. 

Må få presisere at jeg på generelt basis liker hun godt. Hun har flotte verdier og jeg tror hun har de beste intensjoner med alt hun gjør. Hun er kun god i bunnen og veldig flink til å skrive.

Er bare at jeg ikke alltid liker måten hun formidler budskapet på. Det blir litt vanskelig å henge med i svingene da hun er "all over the place" på godt norsk. Prosjektene er mange og gjennomføringen blir kanskje ikke alltid så god som hun planla. Det er nok bare sånn hjernen hennes fungerer, på godt og vondt. 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette miljøengasjementet tar jeg med en stor klype salt. Er jo ikke lenge siden hun skrev blogginnlegg til støtte for Donald Trump 😂🙈 Mannen som ikke tror på klimaforandringer, og vil satse på kulldrift 😱

Det virker som et slitsomt liv, masse tanker og ideer konstant. Hvis man leser litt skjønner man fort at hun faktisk ikke har så mye kunnskap om det hun skriver om. Det hele er både overfladisk og naivt. Og grusomt masete. Sluttet å følge bloggen etter skandaleinnlegget om Trump. Dummeste jeg har lest på en blogg. Tok en kikk i dag, og det er akkurat det samme. Masse ideèr og meninger uten dybde, som skifter konstant. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt hun fra før hun fikk barn men ett eller annet sted på veien datt jeg av. Elsket tekstene hennes, virket som hun la ned mye tid i det. Sluttet å følge på snap for lenge siden, ble alt for mye av alt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt Anne 

2 minutter siden, Nettejea skrev:

Jeg har fulgt hun fra før hun fikk barn men ett eller annet sted på veien datt jeg av. Elsket tekstene hennes, virket som hun la ned mye tid i det. Sluttet å følge på snap for lenge siden, ble alt for mye av alt. 

Dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er muligens litt smålig kritikk. Men jeg må si at jeg er ekstremt lite imponert over hennes matlagingsevner. Sjelden jeg ser henne lage noe annet enn masse grønnsaker 'woket' i stekepanna, mens ho kaster oppi litt pasta, kokosmelk, eller nudler. Jeg har mange veganske venner og det er helt utrolig hva de får til å lage av bakst, desserter, middager, snacks, osv. Hadde forventa mer av ei dame som strengt tatt ikke har den mest travle hverdagen, og i tillegg driver et 'vegan-team' (?!) og har holdt vegan-matlagingskurs hjemme hos seg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...