neiognei Skrevet 1. mai 2016 #141 Del Skrevet 1. mai 2016 16 timer siden, Veslefrikk skrev: Hvorfor er dere over her så voldsomt nysgjerrige på hvem hun dater? Hvorfor bedrive reneste detektivvirksomheten for å finne ut av det? Hun ønsker jo at man skal være nysgjerrig på det, så ser ikke helt problemet med at folk da blir....nysgjerrig. Hvorfor jeg er nysgjerrig? Er født sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 2. mai 2016 #142 Del Skrevet 2. mai 2016 Er han snekker han her også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 2. mai 2016 #143 Del Skrevet 2. mai 2016 1 time siden, Gresshoppa skrev: Er han snekker han her også? Prosjekt vi liker 2? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 2. mai 2016 #144 Del Skrevet 2. mai 2016 14 minutter siden, stikkontakt skrev: Prosjekt vi liker 2? Muligens🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccs Skrevet 9. mai 2016 #145 Del Skrevet 9. mai 2016 Er det Harald som Anette Marie har laget "tankeløs" filmene med Sophie Elise skriver om som er død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 9. mai 2016 #146 Del Skrevet 9. mai 2016 30 minutter siden, Beccs skrev: Er det Harald som Anette Marie har laget "tankeløs" filmene med Sophie Elise skriver om som er død? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 9. mai 2016 #147 Del Skrevet 9. mai 2016 Herlighet, så tragisk Nå ble jeg trist her jeg satt, han virket som en skikkelig bra fyr. Kondolerer til de som kjente han personlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 9. mai 2016 #148 Del Skrevet 9. mai 2016 Ryddet for informasjon om tredjepart som ikke kan verifiseres. Ber om at det ikke spekuleres til skade for omtalte. Phaedra,adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. mai 2016 #149 Del Skrevet 12. mai 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjon av privatperson. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2016 #150 Del Skrevet 19. mai 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 27. juni 2016 #151 Del Skrevet 27. juni 2016 Oh lord.. Da har hun og Trampe kjøpt seg noe de gleder seg veldig til å overta (i ettermiddag), og de går å smiler veldig for akkurat det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 27. juni 2016 #152 Del Skrevet 27. juni 2016 2 minutter siden, Gia_ skrev: Oh lord.. Da har hun og Trampe kjøpt seg noe de gleder seg veldig til å overta (i ettermiddag), og de går å smiler veldig for akkurat det.. Hvorfor kaller hun han for Trampe? Eller heter han det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 27. juni 2016 #153 Del Skrevet 27. juni 2016 7 minutter siden, Kristanna skrev: Hvorfor kaller hun han for Trampe? Eller heter han det? Heter ikke Trampe nei. Enten kallenavnet hans, eller noe hun kaller han på snap og blogg for å holde navnet hans skjult. Lett å finne kjæresten hennes da, om man har litt fb-skills Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 27. juni 2016 #154 Del Skrevet 27. juni 2016 50 minutter siden, Gia_ skrev: Heter ikke Trampe nei. Enten kallenavnet hans, eller noe hun kaller han på snap og blogg for å holde navnet hans skjult. Lett å finne kjæresten hennes da, om man har litt fb-skills Ok, tenker bare på en kanin når jeg hører navnet Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstduft Skrevet 27. juni 2016 #155 Del Skrevet 27. juni 2016 1 time siden, Gia_ skrev: Heter ikke Trampe nei. Enten kallenavnet hans, eller noe hun kaller han på snap og blogg for å holde navnet hans skjult. Lett å finne kjæresten hennes da, om man har litt fb-skills Ok, instruer meg ? 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 27. juni 2016 #156 Del Skrevet 27. juni 2016 3 timer siden, Kristanna skrev: Ok, tenker bare på en kanin når jeg hører navnet Trampe Hahah, samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 27. juni 2016 #157 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Gå inn på profilbildet hennes, bla til bilde nr 2, og se hvem som har trykt "liker".. Få med deg overdelen hans i headeren så ser du fort hvem det er av de som har trykt liker på bilde nr 2 😉 Endret 27. juni 2016 av Gia_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 27. juni 2016 #158 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg gjetter at dem har kjøpt seg båt, ut ifra siste blogginnlegg. Jeg kan ikke for det, men jeg får sånne vibber fra gutten jeg liker prosjekte 😅. Men vi får håpe at dette forholdet er alt det andre forholdet ikke var☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstduft Skrevet 27. juni 2016 #159 Del Skrevet 27. juni 2016 2 timer siden, Gia_ skrev: Gå inn på profilbildet hennes, bla til bilde nr 2, og se hvem som har trykt "liker".. Få med deg overdelen hans i headeren så ser du fort hvem det er av de som har trykt liker på bilde nr 2 😉 Tusen takk, fant det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 27. juni 2016 #160 Del Skrevet 27. juni 2016 3 minutter siden, Heeipådeg skrev: Jeg gjetter at dem har kjøpt seg båt, ut ifra siste blogginnlegg. Jeg kan ikke for det, men jeg får sånne vibber fra gutten jeg liker prosjekte 😅. Men vi får håpe at dette forholdet er alt det andre forholdet ikke var☺ Jeg har ikke fått med meg det andre forholdet hennes siden jeg har hatt en pause fra bloggen hennes. Har han gjort henne noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg