Anglofil Skrevet 7. desember 2015 #101 Del Skrevet 7. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresiafrex Skrevet 23. januar 2016 #102 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Hva tenker dere om det nye prosjektet? Litt sånn selvhjelpsaktig! Endret 23. januar 2016 av fresiafrex Omformulering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke27 Skrevet 24. januar 2016 #103 Del Skrevet 24. januar 2016 Jeg venter på prosjektet mat jeg liker. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresiafrex Skrevet 24. januar 2016 #104 Del Skrevet 24. januar 2016 Solsikke27 skrev (På 24.1.2016 den 1.56): Jeg venter på prosjektet mat jeg liker. ☺️ Ekspander 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 26. januar 2016 #105 Del Skrevet 26. januar 2016 fresiafrex skrev (På 23.1.2016 den 18.04): Hva tenker dere om det nye prosjektet? Litt sånn selvhjelpsaktig! Ekspander Jeg tenker at hun trenger å snakke med noen. Les: psykolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemøy Skrevet 26. januar 2016 #106 Del Skrevet 26. januar 2016 Synes dama er tøff jeg, har fulgt henne i ett år og hun er jo mer jordnær enn mange av de andre bloggerne. Hun har sine oppturer og nedturer som oss alle, men hun er i hvert fall ærlig på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresiafrex Skrevet 29. januar 2016 #107 Del Skrevet 29. januar 2016 veslemøy skrev (På 26.1.2016 den 19.41): Synes dama er tøff jeg, har fulgt henne i ett år og hun er jo mer jordnær enn mange av de andre bloggerne. Hun har sine oppturer og nedturer som oss alle, men hun er i hvert fall ærlig på det. Ekspander Joa, men jeg synes hun virker så tilgjort! Setter i gang masse prosjekter, der noen blir gjennomført, mens andre ikke. Og når folk lurer på hva som skjedde så har man liksom ikke noe med det! Jeg ser ikke helt hva som gjør henne kapabel til å holde slike typer "kursreiser", som hun tar seg ganske godt betalt for! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 29. januar 2016 #108 Del Skrevet 29. januar 2016 fresiafrex skrev (På 29.1.2016 den 10.39): Joa, men jeg synes hun virker så tilgjort! Setter i gang masse prosjekter, der noen blir gjennomført, mens andre ikke. Og når folk lurer på hva som skjedde så har man liksom ikke noe med det! Jeg ser ikke helt hva som gjør henne kapabel til å holde slike typer "kursreiser", som hun tar seg ganske godt betalt for! Ekspander Er faktisk helt enig... synes det er vanskelig å "følge" henne liksom. Tidligere var jeg fast leser av bloggen hennes, men nå er jeg innom maks en gang i uka. Stadig nye prosjekter og noe hører vi mer om, og noe ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 22. april 2016 #109 Del Skrevet 22. april 2016 Noen flere som har fått med seg at hun er på 'datern'? Bare sett på snap, må være litt alvor ettersom han er hjemme hos henne og barnet:-). Blir jo så nysjerrig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. april 2016 #110 Del Skrevet 22. april 2016 Hun melker det ihvertfall for det det er verdt. Nå har hun holdt på og vist deler av han i to uker eller no. Begynner å bli litt gjesp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 23. april 2016 #111 Del Skrevet 23. april 2016 Snart kommer det vel video snap at hun er lei av spm om hvem den nye guttenjegliker2 er 😂. Hadde ikke overasket meg. Men når hun legger opp til det sånn som hu gjør så må hun være forberedt på masse spm. Skulle hun ikke være med på en boksekamp? (Eller hva det nå var i april). Nytter ikke å spørre på snap fordi hun åpner aldri mine snapper😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 23. april 2016 #112 Del Skrevet 23. april 2016 Ja - hva skjedde med boksekampen?? Og skulle hun egentlig stille i bikinifitness igjen? Begynte med diett men sluttet? Hun mister fort fokus på ting. Stresser så mye og sover kun fem timer hver natt fordi det er så mye hun ikke kan gå glipp av? Kjempesunt i lengden, det!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 23. april 2016 #113 Del Skrevet 23. april 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp, innlegg som omhandler barn og spekulasjoner samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titan Skrevet 29. april 2016 #114 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg sluttet å følge henne da hun flere ganger rett og slett drev med fat-shaming. Jeg trodde også hun var snill, jordnær og hyggelig, men når hun for andre gang rett og slett hånte de som ikke klarte å gå på dietter og å slanke seg, trene, de som satt i sofaen, ja, da ble hun som alle andre og jeg "sa henne opp". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 29. april 2016 #115 Del Skrevet 29. april 2016 Irriterer meg sånn over at hun skal drive å "ikke vise" den nye kjæresten på snap mest fordi jeg er nysgjerrig, men også fordi det er sykt teit. Hvorfor vise han i det hele tatt, liksom? Kan hun ikke bare la være. Drive å dette smiley over fjeset hans og filme han bakfra. Det har irritert meg litt siste dagene :9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epleskrott Skrevet 29. april 2016 #116 Del Skrevet 29. april 2016 Noen som vet hvorfor hun kaller den nye fyren sin for trampe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 29. april 2016 #117 Del Skrevet 29. april 2016 epleskrott skrev (På 29.4.2016 den 17.58): Noen som vet hvorfor hun kaller den nye fyren sin for trampe? Ekspander Aner ikke, men jeg er rimelig sikker på at jeg vet hvem det er. Tror det er en hun har trent med tidligere, som har vært med på noen av snappene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 29. april 2016 #118 Del Skrevet 29. april 2016 Fordi han gråt av bambi og har kaninører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke27 Skrevet 29. april 2016 #119 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg vet hvem han er, men har ikke sett han på snap tidligere.:-) det var enkelt å finne han, inn på fb og se hvem som kan ligne i klærne av de som har likt profilbildet hennes. bill mrk nancy drew😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 29. april 2016 #120 Del Skrevet 29. april 2016 Håper denne fyren er "the one" da. Det hadde vært fint for henne å slå seg til ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg