Gå til innhold

Produkter du savner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Savner de tynne mint-arkene som Extra hadde en liten periode. Vet ikke om noen av dere husker de. De smeltet på tunga.

Husker de godt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Weeping_Angel
Skrevet

Selve pakningen er helt annerledes, de jeg linket til er bare plast og delt i to, hvor sjokoladen er i den ene delen og leken i den andre. Sjokoladedelen er også annerledes, som en logisk konsekvens av at pakingen er annerledes; det er melkesjokolade i bunn, toppet med hvit sjokolade og to kjekskuler. Man spiser det med skje. Nam, nam! :wow:

OMG, det høres jo ut som en munnorgasme! Jeg har aldri smakt det, men nå savner jeg også det :ler:
Skrevet

Savner freia med appelsinkrokan og freia med kjekskuler ! De var helt fantastiske.

Men jeg er nok en av dem som savner og ønsker, men ikke kjøper nok til at jeg "fortjener" å klage på at de forsvant. Kjøper sjokolade kanskje en gang i måneden, men jeg lover dere kjære, kjære Freia, at kommer disse tilbake så kjøper jeg KUN dem hver gang resten av livet ;);)

Ønsker meg virkelig disse tilbake. Kommer de i samme str som eventyrsjokolade, ritz og LU så hadde jeg nok faktisk kjøpt dem en gang i uka ! (Den med ritz er min nåværende yndlingssjokolade)

Skrevet

Tror det var i 99-2000 at prix tror jeg det het, hadde egen merkesjokolade med krokan i. Fy! Den var gooooood:P Det er egentlig mye jeg savner når jeg kommer på det.

Skrevet

OMG, det høres jo ut som en munnorgasme! Jeg har aldri smakt det, men nå savner jeg også det :ler:

Om du finner en Polsk butikk så er det godt mulig de har det :) Jeg vet ikke om det finnes Polske butikker andre plasser i Norge :klo:

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Enig :) Jeg er lei den vanlige :P

Jeg savner Lidle og produktene dems /: De hadde Lidle her i Ålesund for 8 år siden :)

Savner Lidl også. De hadde så mye bra i den butikken. Yoghurtene, sjokoladepuddingen og en del kjeks var helt fantastiske. Synd at folk vil kun ha kjedelig Rema og Rimi.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Om du finner en Polsk butikk så er det godt mulig de har det :) Jeg vet ikke om det finnes Polske butikker andre plasser i Norge :klo:

Usikker på det men jeg tror at den lille matbutikken som er i Langgata i Sandnes er polsk.

Skrevet

Savner Lidl også. De hadde så mye bra i den butikken. Yoghurtene, sjokoladepuddingen og en del kjeks var helt fantastiske. Synd at folk vil kun ha kjedelig Rema og Rimi.

De hadde slike mini yoghurter med jordbær, banan osv. De var så gode! :sikle:

De har Lidl fortsatt i Sverige i hvert fall :) Jeg var der sist år og da så jeg yoghurtene :D

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

De hadde slike mini yoghurter med jordbær, banan osv. De var så gode! :sikle:

De har Lidl fortsatt i Sverige i hvert fall :) Jeg var der sist år og da så jeg yoghurtene :D

Det stemmer. Pleide å hamstre mange av de, spesielt de med kokos.

Har aldri vært i Sverige men jeg kan tenke meg at det ikke er nødvendig å handle på Lidl når svenske matbutikker har så mange spennende varer. Sist gang jeg var i København gikk jeg amok på matbutikken på Magasin. Glad for at jeg ikke bor der ellers ville jeg lett gått konkurs.

Skrevet

Jeg har lyst til å besøke Ullared en gang, det virker som en gigantisk butikk :)

Skrevet

Helt enig i at lidl hadde masse bra produkter. Tror det var måten de drev på ble upopulær. Jeg jobbet selv i lidl i et halvt år og det var et merkelig styre i den kjeden der. Bl.a så telte dataen hvor mange varer som ansatte klarte å slå inn per min. Og ved vaktskifte eller etter endt dag så var det viktig for dem å si det og noen fikk beskjed om å få opp farta. Kundene ble stresset av det + at de ikke kunne legge varene i poser på "en normal måte" Ledelsen var også ganske useriøs og mange av de mannlige lederene flørtet veldig med de yngre jentene som var mer en nok velvillige tilbake. Det var mye mer som var helt maltplassert i hele butikken. Det er trist da, for ellers var jo butikken egentlig ganske fin utad. Hadde de bare hatt en seriøs holdning og mindre teit fakter så kanskje de kunne ha klart seg. Synd det der. Men der lidl enkelte steder i Sverige. De har kanskje gjort noe riktig.

Gjest daisydaisy
Skrevet

- Yofrutta yoghurt (med sjokoladestrøssel) fra lidl. Noen som vet hvor jeg kan få tak i disse? 

- Hawaii pizza fra lidl. 

- Piano yoghurt med karamellsaus 

:trist:

Gjest Belle âme
Skrevet

Stratos med kvit sjokolade. Den sjokoladen er eit STORT savn!

Nugatti krynsj(den salte.) nugatti er uspiselig, untatt akkurat den!

Skrevet

Jogger fra malaco

Anonymous poster hash: ba519...569

Skrevet

Jogger fra malaco

Du får noen lignende i smågodthylla på Rema :)

Anonymous poster hash: 7f59b...3e0

Skrevet

- Toro Indonesisk kylling i appelsinsaus. Den var knallgod!

- Toro wrap i smaken "greek", sånn to krydderposer som man rev fra hverandre, en til kjøttdeig og en til rømme. Knalloransje pakning.

- Tine smak, den med kaffe.

Wææ! Den har jeg savnet! Husket ikke hva den het, så takk for at du oppklarte det!   :fnise:

Skrevet

Jogger fra malacoAnonymous poster hash: ba519...569

Finnes ikke den mer? Ikke så lenge siden jeg kjøpte en pose tror jeg. Men kan ha vært i Sverige jeg kjøpte den, det er jeg litt usikker på.

Skrevet

Du får noen lignende i smågodthylla på Rema :)

Virkelig? :O hva heter de?

Skrevet

Virkelig? :O hva heter de?

Det vet jeg ikke,men du ser hvilke jeg mener når du ser de ;)

Skrevet

14' havregrøt fra Tine med mandel og blåbærtopping! Tror den ble tatt ut av sortimentet nå, for jeg finner den ikke på noen store butikker i Oslo )-: sinnsykt trist. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...